Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zondag was het de dag van de 3mmc.
Ik had me ingelezen over de dosis en effecten.
Onder de 100 zou meer speedy zijn en erboven zou meer spacey zijn. Wij wilden gewoon wat energie dus we besloten onder de 100 te doseren. Ik had echter geen weegschaal en een zakje van 2 gram. Dus eerst de volledige inhoud door 2 gedaan en van die 1 gram 8 lijnen gemaakt. Toen 1 lijn gedeeld door twee en allebei in het drinken gegooid. Prima denk je dan.
Half uur later voelde ik me ook erg energiek en vond het allemaal wel mooi. Maar dan het wordt heftig, het gaat draaien. Ik voel me verward en het gaat hard. Misschien wel te hard. Heb voor een moment nog getwijfeld of ik naar de ehbo zou gaan, maar ik wist dat het spul relatief kort werkte dus besloot om maar te gaan zitten tot het uit zou afnemen. Ik heb dingen zien vervormen, ik zag golflengtes, m'n visuals waren blurry en ik snapte er he-le-maal niks van. Afijn, na 35 minuten zwakte het gelukkig af en nam de energie het over van de vaagheid. Dat hield nog zo'n 2uur aan en toen was het weg. Het verlangen om meer te nemen was alleen super groot. Geschrokken door de reactie die ik kreeg van de eerste dosis wilde ik alleen bijpakken met een sleutel punt. Hier kreeg ik een klein uur energie van maar werd al gauw zwak. Hierna was de vraag om meer 3mmc nog groter geworden van mijn lichaam, maar het was echter zondag avond en ik had gemixte gevoelens over gehouden over mijn ervaring.

Ik zal het waarschijnlijk nog een keer een kans geven maar dan wel fatsoenlijk afgewogen in capsules. De vaagheid die ik had was ook vele malen heftiger dan ik ooit met mdma heb ervaren alleen ook een stuk korter (gelukkig).

Tldr : als je ook een 3mmc nog wil proberen. Zorg dat je de dosis goed hebt en dat je jezelf ook kan dwingen om op een bepaald moment te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dat zo lees, laat die miauw echt maar zitten :lol: 3mmc is echt zo'n slap aftreksel van miauw he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 08:01 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Als ik dat zo lees, laat die miauw echt maar zitten :lol: 3mmc is echt zo'n slap aftreksel van miauw he.

Toen ik mijn ervaring deelde met iemand die nog echt uit de meph tijd kwam kon die zich totaal niet vinden in wat ik heb waargenomen. Dus dan lijkt me die conclusie inderdaad helder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:06 
 
Hardtraxx Elite

Binnenkort weer eens aan de LSD ^^
Alleen nog even kijken hoe xd afgelopen 2 trips waren wel heel fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook wel weer eens zin om kanonnenshard te trippen :slow: Eerst even afstuderen tho -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Binnenkort weer eens aan de LSD ^^
Alleen nog even kijken hoe xd afgelopen 2 trips waren wel heel fijn

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee eigenlijk? Ga je echt erg hallucineren of valt dit wel mee? Heb namelijk ook wel eens dingen gelezen als 'religieuze dingen zien als engelen en demonen'. Dat laatste ben ik dus vooral heel huiverig voor aangezien ik best wel een fobie voor het onbekende heb zeg maar. Dat houdt me vooral tegen om het ooit te gaan proberen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trippen en fobisch gaan niet samen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Trippen en fobisch gaan niet samen imo.

2cb ging prima op een redelijke dosering! Het is niet dat ik over de negatieve gevolgen ga nadenken wanneer ik het neem maar het is meer de vraag of het wel eens volledig onbewust voorkomt dat je kut dingen gaat zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Over 2 weken is het weer eens tijd voor onze zomerse 2cb trip. Dit keer zijn het de roze Armani's die we gaan op snoepen. Van sommige gehoord dat het goed spul was, maar weet niet hoeveel mg er in zit.

Iemand met info of ervaringen?

En wat raden jullie aan m.b.t. bijv after/feest op Defqon? Vorig jaar ging een maatje best slecht, maar dat lag er vooral aan omdat ie bij relatief onbekende mensen ging zitten op de after. Op het feest lijkt het me dat je bijna niks meemaakt van het feest? Dat zou ik zonde vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 00:27 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Over 2 weken is het weer eens tijd voor onze zomerse 2cb trip. Dit keer zijn het de roze Armani's die we gaan op snoepen. Van sommige gehoord dat het goed spul was, maar weet niet hoeveel mg er in zit.

Iemand met info of ervaringen?.

Ik denk dat het testcentrum vast wel raad weet :)

Hard4Us schreef:
En wat raden jullie aan m.b.t. bijv after/feest op Defqon? Vorig jaar ging een maatje best slecht, maar dat lag er vooral aan omdat ie bij relatief onbekende mensen ging zitten op de after. Op het feest lijkt het me dat je bijna niks meemaakt van het feest? Dat zou ik zonde vinden.

Waar heb je het precies over, 2C-B op een feest/festival? In dat geval kan ik je zeggen dat het wel geinig spul is maar zodra je enigszins begint te trippen (15+mg ongeveer), is het voor mij niet echt handig meer aangezien dan de body high ook een stuk sterker wordt (dan wil je liever zitten ipv dansen). Visuals zijn wel geinig dan (vooral bij een goeie lichtshow) en alles wordt wat warriger (toch voelt alles heel nuchter aan). Als je onder de 15mg blijft dan boost het je mood wel de positieve kant op (glimlach die niet meer van je gezicht gaat, bijvoorbeeld) en geniet je wat meer van de muziek dan normaal. Ook is de body high dan nog wel 'lekker' en je voelt je ietwat energieker dan normaal, maar niet zo erg als bij bijvoorbeeld 4-FA of pep. Al met al zou ik niet puur 2C-B nemen op een hardstyle feest maar het combineren met een upper zoals speed oid, zodat je nog een beetje goed kan losgaan (en aangezien pep het effect erg verzwakt, moet je dan wel hoger doseren, dus eerst neem je een wat hogere dosis 2C-B dan normaal, 15-20 mg of iets dergelijks, en vervolgens als het begint te werken een klein puntje pep, als het nog te sterk is/niet energiek genoeg dan nog een erg klein beetje, enzovoorts).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Over 2 weken is het weer eens tijd voor onze zomerse 2cb trip. Dit keer zijn het de roze Armani's die we gaan op snoepen. Van sommige gehoord dat het goed spul was, maar weet niet hoeveel mg er in zit.

Iemand met info of ervaringen?

En wat raden jullie aan m.b.t. bijv after/feest op Defqon? Vorig jaar ging een maatje best slecht, maar dat lag er vooral aan omdat ie bij relatief onbekende mensen ging zitten op de after. Op het feest lijkt het me dat je bijna niks meemaakt van het feest? Dat zou ik zonde vinden.


Ik heb 2-cb gedaan op rebirth, is terug te lezen in dit topic. Op het feest zelf zou ik het niet doen, je mist veel van de muziek en kan niet echt meer losgaan. (Het is wel echt fucking grappig, dus als je dat niet boeit hou ik je niet tegen). Op de after is het wel het beste tripmiddel dat je kan doen. Aangezien je een 2-cb trip goed kan sturen, wat fijn is in zo'n onbekende en drukke omgeving. Raad dan wel aan om al enige ervaring te hebben met 2-cb of andere psychedelia, zodat je weet wat je kan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

2-CB: Vorig jaar gedaan op de Decibel zondag met 2 vrienden om 02:00 in onze tent, heel mannelijk knus met ze 3e maar oh oh wat hebben we gelachen xd

4-F: xd Wat wordt je onwijs leuk dronken na 4-F zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt voor de tips. Dus om het op het festival te doen zou ik dan sowieso de dosering moeten weten. Ik word zelf altijd vrij lam na 2cb, dus pep zal erbij moeten. Zal het eens in beraad nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee eigenlijk? Ga je echt erg hallucineren of valt dit wel mee? Heb namelijk ook wel eens dingen gelezen als 'religieuze dingen zien als engelen en demonen'. Dat laatste ben ik dus vooral heel huiverig voor aangezien ik best wel een fobie voor het onbekende heb zeg maar. Dat houdt me vooral tegen om het ooit te gaan proberen haha


Zolang je niet heel gek doet met dosering of aanleg hebt voor psychoses, gebeuren dat soort dingen niet. Ik vind 2C-B en LSD heel vergelijkbaar (verschillen zijn subtiel). Wie zegt dat LSD veel heftiger is dan 2C-B, neemt gewoon een relatief hogere dosering LSD. 1 2C-B pil van 12mg is een stuk lichter dan 1 zegel LSD van 100ug. Denk dat dat eerder overeenkomt met 50-60ug. LSD werkt vooral langer.


RTM93 schreef:
Zondag was het de dag van de 3mmc.

Had je het getest? Weet je zeker dat je 2g had en niet veel meer? Ik weet niet of het voor 3-MMC geldt, maar het zou kunnen dat het oraal juist sterker wordt opgenomen dan nasaal en dat daar de verhoogde effecten vandaan kwamen. Vriendin heeft het met een andere RC ook gehad, dat het oraal echt super hard aankwam, terwijl ze een vergelijkbare dosering nasaal prima kon hebben. Kan ook aan set/setting/maaginhoud/etc. hebben gelegen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 15:52 
 
Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
RoyAPO schreef:
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee eigenlijk? Ga je echt erg hallucineren of valt dit wel mee? Heb namelijk ook wel eens dingen gelezen als 'religieuze dingen zien als engelen en demonen'. Dat laatste ben ik dus vooral heel huiverig voor aangezien ik best wel een fobie voor het onbekende heb zeg maar. Dat houdt me vooral tegen om het ooit te gaan proberen haha


Zolang je niet heel gek doet met dosering of aanleg hebt voor psychoses, gebeuren dat soort dingen niet. Ik vind 2C-B en LSD heel vergelijkbaar (verschillen zijn subtiel). Wie zegt dat LSD veel heftiger is dan 2C-B, neemt gewoon een relatief hogere dosering LSD. 1 2C-B pil van 12mg is een stuk lichter dan 1 zegel LSD van 100ug. Denk dat dat eerder overeenkomt met 50-60ug. LSD werkt vooral langer.


Waarom zou je maar 100 ug nemen?
Zou eerder gaan voor 350-400 ug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Over 2 weken is het weer eens tijd voor onze zomerse 2cb trip. Dit keer zijn het de roze Armani's die we gaan op snoepen. Van sommige gehoord dat het goed spul was, maar weet niet hoeveel mg er in zit.

Iemand met info of ervaringen?

En wat raden jullie aan m.b.t. bijv after/feest op Defqon? Vorig jaar ging een maatje best slecht, maar dat lag er vooral aan omdat ie bij relatief onbekende mensen ging zitten op de after. Op het feest lijkt het me dat je bijna niks meemaakt van het feest? Dat zou ik zonde vinden.

Roze armani's zijn top !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hard4Us schreef:
Over 2 weken is het weer eens tijd voor onze zomerse 2cb trip. Dit keer zijn het de roze Armani's die we gaan op snoepen. Van sommige gehoord dat het goed spul was, maar weet niet hoeveel mg er in zit.

Iemand met info of ervaringen?

En wat raden jullie aan m.b.t. bijv after/feest op Defqon? Vorig jaar ging een maatje best slecht, maar dat lag er vooral aan omdat ie bij relatief onbekende mensen ging zitten op de after. Op het feest lijkt het me dat je bijna niks meemaakt van het feest? Dat zou ik zonde vinden.

Roze armani's zijn top !


Ja dat kan ik ook beamen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Waarom zou je maar 100 ug nemen?


Waarom zou je maar 6 biertjes drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met truffels op een festival. Bestaat een kans dat wij defqon weekend aftrappen met truffels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Iemand ervaring met truffels op een festival. Bestaat een kans dat wij defqon weekend aftrappen met truffels?


Zou het wel op de after doen. Truffels zijn echt monster smerig en ik krijg altijd beetje last van mijn maag daarna. Je bent sowieso ontzettend loom en het werkt echt niet energiek ofzo. Je bent snel afgeleid. Visuals en bodyload zullen wel heel gaaf zijn daarentegen. Persoonlijk zou ik het op een after wel vet vinden, maar niet op het festival zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jopsterz schreef:
Iemand ervaring met truffels op een festival. Bestaat een kans dat wij defqon weekend aftrappen met truffels?


Zou het wel op de after doen. Truffels zijn echt monster smerig en ik krijg altijd beetje last van mijn maag daarna. Je bent sowieso ontzettend loom en het werkt echt niet energiek ofzo. Je bent snel afgeleid. Visuals en bodyload zullen wel heel gaaf zijn daarentegen. Persoonlijk zou ik het op een after wel vet vinden, maar niet op het festival zelf.


2 maten van mij hebben het gedaan, dan wel op hun kamers. Die waren voor ruim 6 uur niks meer waard :lol: onder je dekbed een soort grottenstelsel zien, met alle moeite een zak chips openen om er 1 uit te eten en denken dat de zak leeg is, een shirt van een man op de televisie niet meer begrijpen, en veel in het begin zien vervormen of vervagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het ook een paar keer in een thuis setting gedaan, en je bent inderdaad echt een aantal uur niets meer waard. Je snapt de normaalste dingen niet meer en gaat overal heel diep over na denken. Moet er persoonlijk niet aan denken om het op een festival te proberen als ik thuis al uren zit na te denken over het universum, de zin van het leven, en waarom gras groen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het ook wel eens bij iemand thuis gedaan en was inderdaad niks meer waard, maar vrienden willen het nu op vrijdag doen op defqon, maar ik ga er nog maar eens goed over nadenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 15:06 
 
Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met Benzo op festivals? Of thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Jopsterz schreef:
Ik heb het ook wel eens bij iemand thuis gedaan en was inderdaad niks meer waard, maar vrienden willen het nu op vrijdag doen op defqon, maar ik ga er nog maar eens goed over nadenken


Regelmatig truffels gedaan, maar voor op een after/festival zou ik dit absoluut niet doen. Ik wil dan altijd gewoon lekker op de bank liggen, chille muziek, paar maten om me heen, wat te eten en te drinken. 2cb daarentegen zou wel kunnen op een after.
Vorige  1 ... 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic