Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Jopsterz schreef:
Ik heb het ook wel eens bij iemand thuis gedaan en was inderdaad niks meer waard, maar vrienden willen het nu op vrijdag doen op defqon, maar ik ga er nog maar eens goed over nadenken


Regelmatig truffels gedaan, maar voor op een after/festival zou ik dit absoluut niet doen. Ik wil dan altijd gewoon lekker op de bank liggen, chille muziek, paar maten om me heen, wat te eten en te drinken. 2cb daarentegen zou wel kunnen op een after.

Helemaal mee eens. Op feesten lijkt me dat niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Truffels op feesten kan best, maar dan moet je niet een "niks meer waard" dosering nemen, maar veel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxxer

Truffels op een hardstyle/hardcore festival zou ik niet doen, persoonlijk vind ik tijdens het trippen het fijn om muziek luisteren die meer in 'golven' gaat dan die start/stop muziek (wat de hardstyle/hardcore tegenwoordig grotendeels is), aangezien dat je wel enigszins uit je flow kan halen. Zou geen hoge dosis doen aangezien de omstandigheden nou niet echt ideaal zijn (veel mensen om je heen, vreemde omgeving, geen plek waar je even rustig kan zitten zonder de hele tijd die 'demonische' muziek te horen), het geeft ook niet echt energie en de bodyload maakt het alleen maar zwaarder dus dit allemaal zijn voor mij redenen om geen truffels op defqon te doen. Heel wellicht op de after, maar dan heb je nog steeds bovenstaande problemen.

Psychedelica die 'activerend' werken, zoals LSD en in enige mate ook 2C-B, zouden wel kunnen in een lage dosis waarbij de bodyload/mindfuck nog meevalt, bijvoorbeeld 50-60 microgram LSD (denk ik, geen ervaring mee) of 12mg 2C-B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Één keer truffels gedaan bij iemand thuis, gaan we zeker nog wel eens vaker doen, maar ik kan me niet voorstellen om dit op een festival te gebruiken. Lekker op een bank zitten en een tijd lang genieten. Tevens was volgens mij m'n motoriek ook niet meer heel best op dat moment. En nadat de trip over was, was ik ook totaal uitgeput. Maarja, je hersenen hebben dan ook zo'n 6 uur lang beelden zitten produceren wat niet de realiteit is.

Trajanusch schreef:
Je gaat overal heel diep over na denken. Moet er persoonlijk niet aan denken om het op een festival te proberen als ik thuis al uren zit na te denken over het universum, de zin van het leven, en waarom gras groen is.

Dit ja, maadt van mij ging ook ineens allemaal van die filosofische vragen stellen: 'Waarom werken we?, waarom hebben we een mening?', etc.

Hekzitter schreef:
Truffels zijn echt monster smerig en ik krijg altijd beetje last van mijn maag daarna.

Ik vond de truffels eerlijk gezegd eerder lekker dan smerig. Smaakte een beetje naar noten vond ik :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
maadtvan mij ging ook ineens allemaal van die filosofische vragen stellen: 'Waarom werken we?, waarom hebben we een mening?', etc.


Meen je deze? :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Trajanusch schreef:
Je gaat overal heel diep over na denken. Moet er persoonlijk niet aan denken om het op een festival te proberen als ik thuis al uren zit na te denken over het universum, de zin van het leven, en waarom gras groen is.

Dit ja, maadt van mij ging ook ineens allemaal van die filosofische vragen stellen: 'Waarom werken we?, waarom hebben we een mening?', etc.


Haha dat onderwerp komt ook altijd terug op avonden dat ik truffels gebruik met vrienden. Kan me op zo'n moment ook niet voorstellen dat ik de dagen erna gewoon weer aan het werk/naar college ga. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Trajanusch schreef:
maadtvan mij ging ook ineens allemaal van die filosofische vragen stellen: 'Waarom werken we?, waarom hebben we een mening?', etc.


Meen je deze? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ohja en dan kom jij met "dit" reactie... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Hekzitter schreef:
Truffels zijn echt monster smerig en ik krijg altijd beetje last van mijn maag daarna.

Ik vond de truffels eerlijk gezegd eerder lekker dan smerig. Smaakte een beetje naar noten vond ik :innocent:


Ja in het begin wel... Daarna smaakt het super zuur en krijg ik echt braak neigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Trajanusch schreef:
maadtvan mij ging ook ineens allemaal van die filosofische vragen stellen: 'Waarom werken we?, waarom hebben we een mening?', etc.


Meen je deze? :lol: :lol: :lol: :lol:


Ik typ (als het goed is) nooit met spelfouten. Dus dit was niet serieus nee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Laat maar hangen, het is immers el mare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand ervaring met de groene Minion variant van 2-CB pillen? Verder zijn ze klein en rond. Ik kon zelf niks vinden pillreports.net, dus ik hoop dat een van jullie misschien weet hoe sterk ze zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Truffels op een hardstyle/hardcore festival zou ik niet doen, persoonlijk vind ik tijdens het trippen het fijn om muziek luisteren die meer in 'golven' gaat dan die start/stop muziek (wat de hardstyle/hardcore tegenwoordig grotendeels is), aangezien dat je wel enigszins uit je flow kan halen.


Ik heb met paddo's op Loudness vroeger (toen het nog leuk was...) en op Djax It Up wel goede ervaringen gehad met zulke muziek. Ik moet zeggen dat vooral de atmosferische en de hele harde tracks het het best doen. Energie is maar net wat je er zelf van maakt, vind ik. Maar dat wil niet zeggen dat LSD en 2C-B geen betere opties zijn.

Ik heb laatst een kwart zegeltje (25ug) LSD genomen op een feestje, gewoon om de hele ervaring iets te versterken, lekkerder te dansen en een beetje meer energie te hebben. Beviel bijzonder goed. Zou ik aanraden ook aan mensen die willen trippen op feestjes, maar er nog niet zeker over zijn, om hun 'teentjes in het water' te doen eerst. Kun je in ieder geval aanvoelen of het trippen iets toe gaat voegen voor je. Hogere dosering = meer toevoeging, maar ook ingewikkelder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ervaring met psychedelica (waaronder ik dan paddo's, truffels, LSD en eventueel de familie 2C-* reken) is variërend. In hogere doseringen zou ik paddo's en truffels zeer zeker niet aanraden. Eens een lage dosis LSD op de pre party op Defqon gedaan, na 20 bier, en dat viel nog wel mee. Daarna nog op de pre party zelf 2C-B er bij gedaan en je kunt je wel voorstellen dat ik over die avond niet veel meer kan vertellen.
Bij mij werd het een soort van traditie om tijdens de closing bij Defqon 2C-B te doen, i.c.m. pep. Dat vond ik altijd wel heel tof en was nog goed te sturen. Betekende soms wel dat ik na de endshow met tranen in mijn ogen stond :cry:
Op Q-Base tweemaal tijdens zonsondergang op de gok een punt 2C-I gedaan en beide keren was het vrij veel. Het werd me in de bunker twee keer iets te veel dus ben toen naar buiten gegaan om een rondje te lopen en vervolgens was ik twee uur verdwaald en kwam ik de landingsbaan daar niet meer af. Achteraf mooie avonturen en zorgt voor leuke verhalen.
tl;dr alles is leuk mits juiste dosering :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo huilen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met capsule pep? Wil liever nier snuiven, maar wil eens een keer pep gebruiken op defqonen dan 1x pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Iemand ervaring met capsule pep? Wil liever nier snuiven, maar wil eens een keer pep gebruiken op end eentje en dan 1x


Werkt anders als met snuiven. Snuiven is wat intenser. Capsule duurt langer. Maar duurt ook langer voordat het werkt. Bij capsule is het alsof je 10 koppen koffie op hebt (komt vaak omdat die pillen gemengd worden met cafeïne) bij poeder vorm krijg je ook wat meer andere effecten erbij. Pep pillen zijn prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Pipa schreef:
Iemand ervaring met capsule pep? Wil liever nier snuiven, maar wil eens een keer pep gebruiken op end eentje en dan 1x


Werkt anders als met snuiven. Snuiven is wat intenser. Capsule duurt langer. Maar duurt ook langer voordat het werkt. Bij capsule is het alsof je 10 koppen koffie op hebt (komt vaak omdat die pillen gemengd worden met cafeïne) bij poeder vorm krijg je ook wat meer andere effecten erbij. Pep pillen zijn prima!

Gehoord dat je van pep capsules last van je maag kan krijgen en dan erger dan met bijvoorbeeld 4f
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hekzitter schreef:
Pipa schreef:
Iemand ervaring met capsule pep? Wil liever nier snuiven, maar wil eens een keer pep gebruiken op end eentje en dan 1x


Werkt anders als met snuiven. Snuiven is wat intenser. Capsule duurt langer. Maar duurt ook langer voordat het werkt. Bij capsule is het alsof je 10 koppen koffie op hebt (komt vaak omdat die pillen gemengd worden met cafeïne) bij poeder vorm krijg je ook wat meer andere effecten erbij. Pep pillen zijn prima!

Gehoord dat je van pep capsules last van je maag kan krijgen en dan erger dan met bijvoorbeeld 4f


Ik heb bij beide nog nooit last gehad van maagproblemen. Maar elk lichaam reageert daar natuurlijk anders op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hoezo huilen?


Vond de eindshows altijd nogal overweldigend door de 2C-B en dan besef je op dat moment dat het mooiste weekend van het jaar er weer op zit. En als je al wat nachten wakker bent hakt dat er wel in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Werkt anders als met snuiven. Snuiven is wat intenser. Capsule duurt langer. Maar duurt ook langer voordat het werkt. Bij capsule is het alsof je 10 koppen koffie op hebt (komt vaak omdat die pillen gemengd worden met cafeïne) bij poeder vorm krijg je ook wat meer andere effecten erbij. Pep pillen zijn prima!

Als je zelf je capsule vult met pep krijg je dezelfde stof binnen als dat je je eigen pep zou snuiven he ;) Hoeft dus niet het geval te zijn dat je stof vervuild is met cafeïne. Dit kun je laten testen en indien blijkt dat je kwaliteit onder een bepaald percentage ligt zou ik een wash met aceton aanraden. Zelf eens gedaan en dat werkt prima.
Klopt wel dat slikken wat langzamer opkomt, wat minder aanwezig is en langer duurt. Ik zelf prefereer het snuiven maar dat is puur omdat ik de handeling zo leuk vind :lol:. Bedenk wel dat dat ook ongemakken met zich meebrengt (verstopte neus, loopneus, ranzige smaak in je strot etc.). Het is kiezen tussen 2 kwaden :)

Pipa schreef:
Gehoord dat je van pep capsules last van je maag kan krijgen en dan erger dan met bijvoorbeeld 4f

Dat klopt wel. Het is wat irriterend voor je maag en dat kan wel resulteren in maagpijn of overgeven. Of het erger is dan met 4FA is inderdaad persoonsgebonden. Zoals ik al zei slik ik zelf niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de dag na het snuiven van pep, altijd moeilijk veel keelpijn. Eten is dan bijna gewoon niet te doen. Gelukkig bestaat er zo'n wondermiddel als strepfen keelspray en verdwijnt je keelpijn in 5 minuten :innocent:. Na masters is mijn keel zelfs een week fucked Up geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ging afgelopen zaterdag trouwens slecht op 1 ballon lachgas :/. Heb dat nog nooit gehad. Ik had alleen wat bier gedronken ervoor en toen nam ik 1 ballon en heb ik me 45 minuten kut gevoeld. Een heel slap gevoel en voelde me gewoon niet lekker. Dacht ook dat het een zonnesteek kon zijn omdat mijn nek flink verbrand was. Geen idee of lachgas de gevolgen van een zonnesteek kan verergeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik ging afgelopen zaterdag trouwens slecht op 1 ballon lachgas :/. Heb dat nog nooit gehad. Ik had alleen wat bier gedronken ervoor en toen nam ik 1 ballon en heb ik me 45 minuten kut gevoeld. Een heel slap gevoel en voelde me gewoon niet lekker. Dacht ook dat het een zonnesteek kon zijn omdat mijn nek flink verbrand was. Geen idee of lachgas de gevolgen van een zonnesteek kan verergeren


Zonnesteek is onder andere vochttekort wat je hersenen ''aantast'', het zelfde door lachgas natuurlijk dus ja die hebben zeker met elkaar te maken gehad zaterdag.

Neem daarbij ook nog het remmende effect van alcohol op het anti diuretisch hormoon en je hebt de chaos compleet, niet zo'n slimme keuze geweest dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was een wijze les. Naja over het algemeen een wijze les tot nu toe. Gebruik geen drugs als het te warm is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pipa schreef:
Iemand ervaring met capsule pep? Wil liever nier snuiven, maar wil eens een keer pep gebruiken op end eentje en dan 1x


Werkt anders als met snuiven. Snuiven is wat intenser. Capsule duurt langer. Maar duurt ook langer voordat het werkt. Bij capsule is het alsof je 10 koppen koffie op hebt (komt vaak omdat die pillen gemengd worden met cafeïne) bij poeder vorm krijg je ook wat meer andere effecten erbij. Pep pillen zijn prima!


Denk dat je capsules verward met pillen, bij een capsule (als je m zelf vult) zit er hetzelfde in als wat je normaal gesproken zou snuiven. Heb zelf nog nooit pep pillen gehad of gezien, hebben die een bepaalde naam? (net als de soorten xtc pillen)
Vorige  1 ... 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic