Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik zo een keer gehad met Oxazepam, zij het niet na/als drugsgebruik. Voelde als een soort roes, die spierslapte enzo. Beetje mellow gevoel. Heb wel nog nooit zo lekker geslapen dus ik begrijp heel goed dat dat spul als verslavend gezien wordt. Inmiddels echt al jaren geleden maar zou het zo weer willen om een keer een goede nachtrust te hebben en gewoon dat ontspannen/lege (op een positieve manier) gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja die keren dat ik het op had vond ik het ook superchill, maar werd een beetje afgeschrikt door de verhalen van een kennis van me wiens vader een apotheek heeft. Toch wel gevaarlijke shit die sterkere slaapmiddelen. Ken ook genoeg mensen die het regelmatig nemen (ook als ze niet naar een feestje o.i.d. zijn geweest), maar gewoon 'ff lekker willen slapen', maar volgens mij ben je dan echt fucked up over een paar jaar. Kun je niet meer zonder die zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kortom. Alles wat eindigt op 'pam' is een "medicijn" maar eigenlijk gewoon pure drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste paar berichten doen me sterk denken aan dit prachtige artikel van De Speld :lol:

https://speld.nl/2015/09/07/wij-gebruik ... -geslapen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 02:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
En mephedrone is voor mij onmogelijk om via vendors te bestellen dus ook niet aan te komen...


Omdat? De uitleg heb je van me gehad. Je hebt vast wel een adres waar je het kan laten bezorgen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 04:11 
 
Hardtraxxer

Ik merk qua nastimulatie echt gigantisch verschil tussen oraal en nasaal gebruik van pep... Nasaal kan ik 12 uur na inname ongeveer weer slapen, terwijl ik bij oraal echt 24 uur lang daar niet eens aan moest denken.

Defqon wordt het waarschijnlijk op de vrijdag bier, zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet) en zondag 15-20mg 2C-B met eenzelfde redose (ligt eraan hoe het mij bevalt), en wat pep voor het geval ik een beetje inkak/het effect te counteren :P (omdat Rickzel zo van drugsschema's houdt, vermeldt ik mijne ook nog wel even. Ohja en ik ben gigantisch gehyped dus ja)

RoyAPO schreef:
Zit er over te denken om een halfje 2cb te doen op Defqon. Enige jammere is dat je dan totaal niet weet wat je kan verwachten omdat ik nog nooit in die setting dat gebruikt heb. Al zullen de effecten bij een halve pil van hoogstens 20 Mg wel meevallen lijkt me

10mg zal niet zo sterk zijn, als je volkomen nuchter bent, zal je waarschijnlijk na zo'n 1-2 uur ineens alles heel grappig vinden, muziek lekkerder ervaren, een redelijke bodyload en een lichte verandering van het beeld. Als je nog een beetje alcohol in je bloed hebt dan is de kans dat je gaat trippen natuurlijk weer hoger, maar (zoals eerder beschreven) kan je dit enigszins counteren met pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Kortom. Alles wat eindigt op 'pam' is een "medicijn" maar eigenlijk gewoon pure drugs


Het behoort allemaal tot de Benzodiazepine familie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RoyAPO schreef:
Serotonine syndroompje


Foi, heb hier wel eens verhalen over gehoord. Moet geen pretje zijn :/


Maat van mij zag op Defqon 2013 de leeuwen in zijn tent staan nadat hij wat melatonine voor het slapen nam nadat hij aan de xtc had gezeten. Schitterend :lol:

Ik zou overigens zelf geen keta nemen om in slaap te vallen, trouwens. Op de after wil ik dat wel eens doen maar het is in bepaalde mate toch stimulerend en kan vaak niet slapen nadat ik op de after keta heb gebruikt. Probeer daarom ook enige tijd voordat ik wil gaan slapen geen keta meer te gebruiken. Iets wat eindigt op -pam kun je daarvoor beter gebruiken, ja. Gebruikte voorheen wel eens oxazepam of diazepam maar het nadeel daarvan vind ik dat de uitwerking zo lang duurt, je bent bijv. 10 uur na inname nog wel duf. Xanax, merknaam van een alprazolam, werkt korter en is daardoor wat aangenamer. Zelf wacht ik altijd wel zo'n 6 - 8 uur na mijn laatste peppie met iets van een benzo / -pam te nemen omdat, zoals al genoemd, uppers en downers geen fijne combi zijn. Je zult niet direct met een hartstilstand neervallen maar je hart krijgt in zo'n weekend al genoeg te verduren :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zelf drink op vrijdag alleen wat biertjes. Zaterdag 4fa met wat 2C-D, later een aantal capsules methylone en op de after wat keta. Zondag pep en G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 12:17 
 
Hardtraxx Elite

Heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Voel je je de dag er na niet nog steeds moe van die "medicijnen"?

Vooral ook omdat je de vorige dag drugs gebruikt hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
RoyAPO schreef:
Zit er over te denken om een halfje 2cb te doen op Defqon. Enige jammere is dat je dan totaal niet weet wat je kan verwachten omdat ik nog nooit in die setting dat gebruikt heb. Al zullen de effecten bij een halve pil van hoogstens 20 Mg wel meevallen lijkt me

10mg zal niet zo sterk zijn, als je volkomen nuchter bent, zal je waarschijnlijk na zo'n 1-2 uur ineens alles heel grappig vinden, muziek lekkerder ervaren, een redelijke bodyload en een lichte verandering van het beeld. Als je nog een beetje alcohol in je bloed hebt dan is de kans dat je gaat trippen natuurlijk weer hoger, maar (zoals eerder beschreven) kan je dit enigszins counteren met pep.

Ja, trippen is dus niet wat ik wil. Vorige keer bij een hele pil best wel hard gespacet. In het begin had ik het idd nog dat ik veel grappig vond, maar erna werd ik helemaal in mezelf gekeerd omdat het best wel overweldigend werd. Zal wel enkele biertjes gaan drinken maar is dus verstandig om het rustig aan te doen met bier dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe komen jullia aan oxazepam zonder doktersverklaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hoe komen jullia aan oxazepam zonder doktersverklaring?


Hoe kom je aan xtc of pep? ;) Er is overal een route / handeltje voor.
Hard4Us schreef:
Heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Voel je je de dag er na niet nog steeds moe van die "medicijnen"?

Vooral ook omdat je de vorige dag drugs gebruikt hebt.

Daarom neem ik sinds kort, als ik wat neem om te slapen, een kortwerkend slaapmiddel. In dit geval dus alprozolam, wat een uurtje of 6 werkt, i.t.t. oxazepam of diazepam wat gerust 12 uur kan werken. Je zou je er eens in kunnen verdiepen, heeft te maken met halfwaardetijden: hoe lang doet je lichaam om (een deel van) stof x af te breken. Die halfwaardetijd ligt bij die middelen een stuk hoger.

Het is uiteraard niet bevorderlijk voor je lichaam om downers na uppers te gebruiken maar op zulke weekenden is een beetje slaap toch wel fijn. Het doet je lichaam geen goed om 2 nachten wakker te blijven, het doet je lichaam wel goed om d.m.v. slaapmedicatie wat rust te pakken, mits dit verantwoord gebruikt wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Oke guys.

Wat zijn jullie plannen voor Defqon?


What we do every year Urban...Conquer the...oh nee

Vrijdag : Bier
Zaterdag: M , om te slapen 5 mg Melatonine tablet
Zondag : 4FA, om te slapen 5 mg Melatonine tablet

De melatonine haal je gewoon bij de Etos, is een zuigtablet. Met uppers ben ik na een half uur in slaap met zo'n tablet, anders gewoon niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hoe komen jullia aan oxazepam zonder doktersverklaring?

Medicijnhandel is helemaal in hier in het dorp, tegenwoordig kom je makkelijker aan slaapmiddelen dan aan xtc :P

Hard4Us schreef:
Heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Voel je je de dag er na niet nog steeds moe van die "medicijnen"?

Vooral ook omdat je de vorige dag drugs gebruikt hebt.


Ik voel me juist best uitgerust na het gebruik ervan. Maar ik denk dat het van meer factoren afhankelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:06 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
urbandesigner schreef:
Oke guys.

Wat zijn jullie plannen voor Defqon?


What we do every year Urban...Conquer the...oh nee

Vrijdag : Bier
Zaterdag: M , om te slapen 5 mg Melatonine tablet
Zondag : 4FA, om te slapen 5 mg Melatonine tablet

De melatonine haal je gewoon bij de Etos, is een zuigtablet. Met uppers ben ik na een half uur in slaap met zo'n tablet, anders gewoon niet

Heeft 4-fa überhaupt nog effect (naast wat energie) nadat je de dag ervoor MDMA hebt gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik deze pagina zo doorlees ben ik blij dat ik prima kan slapen na het gebruik van uppers :D.
Nog geen idee hoeveel/wat ik ga gebruiken komend weekend eigenlijk. Zal wel veel bier zijn, beetje pep en wat X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

@Sjaakie 4F werkt weinig op je seratonine dus ja het werkt zeker!, de kippenvel is niet heel heftig maar energie voor 10.

Waarom dan geen pep: Dan slaap ik woensdag nog niet, kan daar zo niet tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:41 
 
Hardtraxxer

Het lekkerste gevoel van de 4-FA komt juist door de serotonine, en die energie is nog mild vergeleken met pep.

Hoeveel pep neem je dan in, en neem je het oraal in dan dat dat zo lang nawerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Het lekkerste gevoel van de 4-FA komt juist door de serotonine, en die energie is nog mild vergeleken met pep.

Hoeveel pep neem je dan in, en neem je het oraal in dan dat dat zo lang nawerkt?


Vorig jaar 2 kleine puntjes op (ja echt klein, geen grote scheppen) en vond het niks. Ook de mogelijkheid van paranoide worden zie ik niet zitten vandaar, ook al is dat bij flink gebruik ;)

4F doet het voor mij als een tiet dus vandaar mijn keuze
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:16 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Sjaakie P schreef:
Het lekkerste gevoel van de 4-FA komt juist door de serotonine, en die energie is nog mild vergeleken met pep.

Hoeveel pep neem je dan in, en neem je het oraal in dan dat dat zo lang nawerkt?


Vorig jaar 2 kleine puntjes op (ja echt klein, geen grote scheppen) en vond het niks. Ook de mogelijkheid van paranoide worden zie ik niet zitten vandaar, ook al is dat bij flink gebruik ;)

4F doet het voor mij als een tiet dus vandaar mijn keuze

Het ligt natuurlijk ook aan je gemoedstoestand wanneer je iets gebruikt, als je het niet vertrouwt dan is de kans groot dat het effect je niet ligt, ook werkt het natuurlijk anders bij iedereen (als je AD(H)D hebt, is de kans bijvoorbeeld groot dat je een veel hogere dosis nodig hebt omdat de meeste AD(H)D'ers standaard een lager dopamine peil hebben). Kan ook zijn dat je het gewoon kut vond inderdaad.

Ik wil je ook niet dwingen/de les lezen o.i.d., ik wil je alleen even vertellen dat ik het persoonlijk niet heel handig vind aangezien de klap op je serotonine peil en/of receptoren dan nóg groter wordt :)

Weet je al ongeveer welke dosis je gaat nemen, trouwens? Want als je het alleen voor de energie doet, hoef je natuurlijk niet zo hoog te doseren als wanneer je het volledige effect wil ervaren (scheelt weer wat voor je hersenen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ja heb ik zeker: heb een capsule gemaakt van 100 mg (afgewogen) voor de zondag als de benen onder mijn lijf vandaan vallen ;)

Voelt helemaal niet als de les lezen hoor, we zijn hier om te informeren niet om te pochen :)

De nadelen van pep wegen voor mij zwaarder dan de voordelen, kleine hoeveel of niet. Mijn What we do every year ''joke'' was geen grap/leugen. Dit is wat ik al 3 jaar doe, verantwoord (in mijn ogen) en met voorbedachte raden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Hoe komen jullia aan oxazepam zonder doktersverklaring?

Mijn oma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag: Bier. In tegenstelling tot andere jaren geen keta probeer ik op vrijdag; slaap ik slecht / niet van. Daarentegen wel wat
Anthor schreef:
alprozolam(xanax)
om hopelijk iets te slapen op de vrijdag: in mijn ~15 weekend festivals namelijk nog nooit een minuut kunnen slapen op een vrijdag (ook zonder enige uppers te gebruiken).
Zaterdag: 1 cap 4F en 3 caps Methylone. Om als de brandweer te gaan. Keta op de after.
Zondag: Bier en pep.
Maandag en dinsdag: foetushouding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Maandag en dinsdag: foetushouding.


:lol: :lol: :lol: Ik mag maandag mijn afstudeerpresentatie gaan oefenen op mn stage. Als dat geen genieten word!
Vorige  1 ... 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic