Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap u. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs are bad mmkay :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Drugs are bad mmkay :lol:

<- Ask Vic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag een jaar drugsvrij :cool: Moet zeggen dat ik me veel fitter en beter in m'n vel voel sinds ik niet meer gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vandaag een jaar drugsvrij :cool: Moet zeggen dat ik me veel fitter en beter in m'n vel voel sinds ik niet meer gebruik.

Nice. Had dat idee zelf ook om vanaf 1 januari eens een jaar niks te doen. Maar dat heb ik maar 5 maanden volgehouden. xd Wil het gebruik wel maar tot een minimum beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net aangemeld als Unity vrijwilliger. Lijkt me wel lachen om mijn kennis over te dragen aan mensen op feesten :D. Daarnaast gratis feestjes natuurlijk wat ook fijn is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vandaag een jaar drugsvrij :cool: Moet zeggen dat ik me veel fitter en beter in m'n vel voel sinds ik niet meer gebruik.


Goed bezig Tom, precies wat ik ook gemerkt heb sinds ik eigenlijk geen zooi meer doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Oh ja dit is herkenbaar. Als het indoorseizoen begint dan gebruikt ik altijd tot het festivalseizoen niks meer. Voel me in die periode altijd veel fitter


Die volg ik even niet :huh: Aangezien ik persoonlijk een festival 10x makkelijker nuchter (tellen biertje mee?) volhoud dan een indoorfeest van 22:00 tot 07:00, mijn lichaam (niet zijn lichaam btw) is gewoon niet gebouwd om vanaf 10:00 al wakker te zijn, dan de hele nacht te feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ErikZ zegt inderdaad. Overdag houdt ik het makkelijk vol, maar 's nachts is dat toch een ander verhaal. De ene keer kan ik fijn doorgaan totdat het bijna afgelopen is maar soms ook al 3 uur voor het einde helemaal kapot. Ligt er dan denk ik aan hoe je geslapen hebt, en wat je die dag gedaan hebt. Ik merk wel dat als je de hele dag thuis hebt gezeten je sneller moe/vermoeid bent dan wanneer je wat actiefs gedaan hebt die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Wat ErikZ zegt inderdaad. Overdag houdt ik het makkelijk vol, maar 's nachts is dat toch een ander verhaal. De ene keer kan ik fijn doorgaan totdat het bijna afgelopen is maar soms ook al 3 uur voor het einde helemaal kapot. Ligt er dan denk ik aan hoe je geslapen hebt, en wat je die dag gedaan hebt. Ik merk wel dat als je de hele dag thuis hebt gezeten je sneller moe/vermoeid bent dan wanneer je wat actiefs gedaan hebt die dag.


Vreemd is dat he :) heb hetzelfde, alsof je lichaam dan lui wordt in plaats van uitgerust
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festival = weinig/slecht eten, vroeg opstaan etc.
Indoor = lekker luieren en vreten de gehele dag.

Ik voel me met nachtfeesten ook veel fitter. Maandags alleen extra problematiek om het ritme weer om te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 11:02 
 
Hardtraxx Elite

Laatste tijd heb ik wel het gevoel dat ik gebruik om het vol te houden. K blijf sowieso tegenwoordig van alle andere party middeltjes af behalve pep dan. Ben sowieso van plan om zodra school begint weer n rustpauze in te lassen. Zn zomer is altijd zwaar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Laatste tijd heb ik wel het gevoel dat ik gebruik om het vol te houden. K blijf sowieso tegenwoordig van alle andere party middeltjes af behalve pep dan. Ben sowieso van plan om zodra school begint weer n rustpauze in te lassen. Zn zomer is altijd zwaar haha.

Ik merk vooral dat de spierpijn na een festival of nachtfeest zonder 4f gebruik veel heftiger aanwezig is dan zonder. Ik vind zonder wel lastiger om vol te houden maar ik ben dan ook iemand die perse moet bewegen op elke track. (dit doe ik uit mezelf al, zelfs bij het luisteren gewoon thuis of in de auto) dus dan is het sowieso lastig om vol te houden.


Ik plan dan ook niet om te stoppen op korte termijn maar ik merk wel en dat doe ik ook bewust dat ik aan het afbouwen ben. Die maandagen zo brak door slaap gebrek ben je ook wel een keer klaar mee. Ik kies nu meer bewust welke feesten ik wel iets neem en welke niet. Ik blijf dit jaar op maar 19 feesten steken waarschijnlijk waarvan al op minimaal de helft nuchter of alleen alcohol (ligt eraan of ik rijd.)

Als je af en toe een feest uitkiest merk ik ook dat ik het meer ga waarderen dat beetje extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 16:09 
 
Hardtraxxer

De laatste 2 feesten ben ik nuchter geweest, beviel me wel erg goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 16:47 
 
Hardtraxx Elite

Grudgie schreef:
De laatste 2 feesten ben ik nuchter geweest, beviel me wel erg goed. :)


Bevalt me ook steeds beter, wel alcohol dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 18:45 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Grudgie schreef:
De laatste 2 feesten ben ik nuchter geweest, beviel me wel erg goed. :)


Bevalt me ook steeds beter, wel alcohol dan.


De dagen erna ben je zo lekker fit hahah. Heerlijk is dat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua de day after heb ik nog steeds veel liever een drugs kater dan een alcohol kater. Man man man wat voel ik me soms ellendig als ik teveel gezopen heb. Pas geleden de dag erna zo hard gekotst dat ik mijn slokdarm beschadigde xd

Kan me wel vinden in dat niet lekker in je vel zitten. Zit vaak toch droevig te zijn over de stomste dingen. Daarnaast is het ook wel vervelend dat je de dagen na xtc gebruik om elk zielig dingetje wel kan gaan janken omdat het je raakt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat ik nog nooit een dinsdagdip of een andere emotionele dip heb gehad na het gebruik van uppers. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat ben ik blij dat ik nog nooit een dinsdagdip of een andere emotionele dip heb gehad na het gebruik van uppers. xd

Dit inderdaad, life goes on was het bij mij altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Wat ben ik blij dat ik nog nooit een dinsdagdip of een andere emotionele dip heb gehad na het gebruik van uppers. xd

Ook nooit last van eigenlijk. Niet extreem.. Ik eet me altijd helemaal vol de dagen erna en van eten wordt je blij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat ben ik blij dat ik nog nooit een dinsdagdip of een andere emotionele dip heb gehad na het gebruik van uppers. xd


Haha echt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ooit de film Hachi gekeken tijdens de dip... slechtste keuze ooit :lol:. Nog nooit zoveel gejankt om een film wat ik überhaupt al zelden doe haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 14:18 
 
Hardtraxxer

Ben blij dat ik zelf nooit last heb van zo'n erge dip :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 17:15 
 
Hardtraxxer

Vanavond met de vrouw 6-apb voor het eerst proberen thuis. Ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag voor op Tomorrowland ~10-12 mg 2-CI in mijn capsule 4FA gedaan (was heel erg kut afwegen want onder de 20mg doen die weegschaaltjes het niet zo goed, dus eerder te weinig dan te veel gedaan denk ik). Nog nooit 2-CI gebruikt, dus erg benieuwd naar het effect.
Vorige  1 ... 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic