Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Gaan er nog meer mensen op Remember? Zou wel mooi zijn, niet alleen voor de gezelligheid, maar ook omdat m'n vriendin een experiment uit te voeren heeft waar ze pillenslikkerts voor nodig heeft :P

Zoveel mogelijk mensen 'frenchkissen' die onder invloed zijn om te kijken of er echt een verbetering is tov nuchterheid? :P

Nee hoor gein, maar leuk dat je weer eens aan de M gaat. Wordt vast gezellig daar :D Ik ga morgen Fusion of Dance maar weer eens nuchter. Wel zo slim met 2 weken tentamens voor de boeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
PNXRMX schreef:
Gaan er nog meer mensen op Remember? Zou wel mooi zijn, niet alleen voor de gezelligheid, maar ook omdat m'n vriendin een experiment uit te voeren heeft waar ze pillenslikkerts voor nodig heeft :P

Zoveel mogelijk mensen 'frenchkissen' die onder invloed zijn om te kijken of er echt een verbetering is tov nuchterheid? :P

Nee hoor gein, maar leuk dat je weer eens aan de M gaat. Wordt vast gezellig daar :D Ik ga morgen Fusion of Dance maar weer eens nuchter. Wel zo slim met 2 weken tentamens voor de boeg ;)


Tentamens, niks feesten! Studeren :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar waar ik eerst de 8 weken pauze regel hele tijd streng aanhield ben ik nu ook wel wat te enthousiast bezig. Eerst Loudness (23 april) en afgelopen weekend Bassleader (14 mei), 3 weken pauze daar tussen dus gehad, maar nog zeker hét super gevoel gehad. Weer over 3 weken wordt Intents (4 juni) mijn eerste festival waar ik van plan ben om aan de mdma te gaan, ik ga wel zo laat mogelijk de eerste droppen.

Komt neer dat het 3 keer op 9 weken gaat zijn, de hoeveelheden zijn nog wel altijd laag maar ben er natuurlijk niet trots op zit er over te denken om Defqon dan maar nuchter te gaan doen. :)

Het maakt je niet gemakkelijker om nuchter te blijven als je met een groep bent die elk feest wappie is trouwens. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Daar waar ik eerst de 8 weken pauze regel hele tijd streng aanhield ben ik nu ook wel wat te enthousiast bezig. Eerst Loudness (23 april) en afgelopen weekend Bassleader (14 mei), 3 weken pauze daar tussen dus gehad, maar nog zeker hét super gevoel gehad. Weer over 3 weken wordt Intents (4 juni) mijn eerste festival waar ik van plan ben om aan de mdma te gaan, ik ga wel zo laat mogelijk de eerste droppen.

Komt neer dat het 3 keer op 9 weken gaat zijn, de hoeveelheden zijn nog wel altijd laag maar ben er natuurlijk niet trots op zit er over te denken om Defqon dan maar nuchter te gaan doen. :)

Het maakt je niet gemakkelijker om nuchter te blijven als je met een groep bent die elk feest wappie is trouwens. :lol:


Als vrienden in het café bier bestellen ga je ook geen cola drinken :whistle: Groepsdruk ftw! :D

Naja het is moeilijk om vaak nee te zeggen, maar iedereen kan het wel! Maar vaak wil je wel nee zeggen maar vindt je ja doen niet zo erg.. En tja, dan zeg je geen nee :D Wil je het ECHT niet en toch ECHT nuchter blijven, dan kan je dat best.. Ongeacht of mensen om je heen wat anders doen :cool:

Geweldig hoe erg mensen beïnvloedbaar zijn door zijn/haar omgeving, mooi om te zien altijd :D (ik zelf ook hoor:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 21:51 
 

Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:
Daar waar ik eerst de 8 weken pauze regel hele tijd streng aanhield ben ik nu ook wel wat te enthousiast bezig. Eerst Loudness (23 april) en afgelopen weekend Bassleader (14 mei), 3 weken pauze daar tussen dus gehad, maar nog zeker hét super gevoel gehad. Weer over 3 weken wordt Intents (4 juni) mijn eerste festival waar ik van plan ben om aan de mdma te gaan, ik ga wel zo laat mogelijk de eerste droppen.

Komt neer dat het 3 keer op 9 weken gaat zijn, de hoeveelheden zijn nog wel altijd laag maar ben er natuurlijk niet trots op zit er over te denken om Defqon dan maar nuchter te gaan doen. :)

Het maakt je niet gemakkelijker om nuchter te blijven als je met een groep bent die elk feest wappie is trouwens. :lol:


Als vrienden in het café bier bestellen ga je ook geen cola drinken :whistle: Groepsdruk ftw! :D

Naja het is moeilijk om vaak nee te zeggen, maar iedereen kan het wel! Maar vaak wil je wel nee zeggen maar vindt je ja doen niet zo erg.. En tja, dan zeg je geen nee :D Wil je het ECHT niet en toch ECHT nuchter blijven, dan kan je dat best.. Ongeacht of mensen om je heen wat anders doen :cool:

Geweldig hoe erg mensen beïnvloedbaar zijn door zijn/haar omgeving, mooi om te zien altijd :D (ik zelf ook hoor:P)


Daar ben ik het niet met je eens. Ik ben nu 2/3 weken gestopt met alcohol, in de kroeg als iedereen aan het bier ofzo zit pak ik me cola.
Ieder z'n ding ik zit veel liever aan de mdma dan aan de alcohol.
Me vrienden keken wel in het begin maarja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zei ook als je het echt niet wilt kan je ook wel nee zeggen :D

Maar als je ook maar enigszins niet 100% achter die keus staat en dus twijfelt over je nee dan zal vaak de 'nee' uiteindelijk weer omslaan tot een 'ja' dmv beïnvloeding van groep of iets anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 22:20 
 

Ja dat dan weer wel, maar het scheelt dat ik ook niet twijfel als iemand vraagt aan me wat heb je liever pilletje of snoepje nou dan weet ik het wel :lol:
Zelfs me pa vond het niet erg toen ik zei dat liever een pilletje heb dan een biertje :p
Laatste keer dat ik echt goed zat was was 2 jaar geleden met nieuwjaar dat heb ik ook geweten ook xd
Sindsdien nooit meer echt goed zat geworden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I don't like this topic :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:
Daar waar ik eerst de 8 weken pauze regel hele tijd streng aanhield ben ik nu ook wel wat te enthousiast bezig. Eerst Loudness (23 april) en afgelopen weekend Bassleader (14 mei), 3 weken pauze daar tussen dus gehad, maar nog zeker hét super gevoel gehad. Weer over 3 weken wordt Intents (4 juni) mijn eerste festival waar ik van plan ben om aan de mdma te gaan, ik ga wel zo laat mogelijk de eerste droppen.

Komt neer dat het 3 keer op 9 weken gaat zijn, de hoeveelheden zijn nog wel altijd laag maar ben er natuurlijk niet trots op zit er over te denken om Defqon dan maar nuchter te gaan doen. :)

Het maakt je niet gemakkelijker om nuchter te blijven als je met een groep bent die elk feest wappie is trouwens. :lol:


Als vrienden in het café bier bestellen ga je ook geen cola drinken :whistle: Groepsdruk ftw! :D

Naja het is moeilijk om vaak nee te zeggen, maar iedereen kan het wel! Maar vaak wil je wel nee zeggen maar vindt je ja doen niet zo erg.. En tja, dan zeg je geen nee :D Wil je het ECHT niet en toch ECHT nuchter blijven, dan kan je dat best.. Ongeacht of mensen om je heen wat anders doen :cool:

Geweldig hoe erg mensen beïnvloedbaar zijn door zijn/haar omgeving, mooi om te zien altijd :D (ik zelf ook hoor:P)

Nee zeggen is zo heerlijk gemakkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:
Daar waar ik eerst de 8 weken pauze regel hele tijd streng aanhield ben ik nu ook wel wat te enthousiast bezig. Eerst Loudness (23 april) en afgelopen weekend Bassleader (14 mei), 3 weken pauze daar tussen dus gehad, maar nog zeker hét super gevoel gehad. Weer over 3 weken wordt Intents (4 juni) mijn eerste festival waar ik van plan ben om aan de mdma te gaan, ik ga wel zo laat mogelijk de eerste droppen.

Komt neer dat het 3 keer op 9 weken gaat zijn, de hoeveelheden zijn nog wel altijd laag maar ben er natuurlijk niet trots op zit er over te denken om Defqon dan maar nuchter te gaan doen. :)

Het maakt je niet gemakkelijker om nuchter te blijven als je met een groep bent die elk feest wappie is trouwens. :lol:


Als vrienden in het café bier bestellen ga je ook geen cola drinken :whistle: Groepsdruk ftw! :D

Naja het is moeilijk om vaak nee te zeggen, maar iedereen kan het wel! Maar vaak wil je wel nee zeggen maar vindt je ja doen niet zo erg.. En tja, dan zeg je geen nee :D Wil je het ECHT niet en toch ECHT nuchter blijven, dan kan je dat best.. Ongeacht of mensen om je heen wat anders doen :cool:

Geweldig hoe erg mensen beïnvloedbaar zijn door zijn/haar omgeving, mooi om te zien altijd :D (ik zelf ook hoor:P)

Nee zeggen is zo heerlijk gemakkelijk.

Inderdaad, dat hebben wij gisteren heel goed gedaan! :thumbsup:

En nee, dit is geen sarcasme :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Morgen weer MDMA voor het eerst in 6 weken. Tussendoor iets te veel andere shit gedaan (2x 4-fmp, 1x paddo's), maar het lijkt me dat het alsnog goed gaat werken. Komende tijd weer wat rustiger aan doen... sowieso alleen maar mdma en tripmiddelen de komende maanden, met goede pauzes tussen mdma-gebruik.

Gaan er nog meer mensen op Remember? Zou wel mooi zijn, niet alleen voor de gezelligheid, maar ook omdat m'n vriendin een experiment uit te voeren heeft waar ze pillenslikkerts voor nodig heeft :P

Ik ga, wilde eerst eekhoorntje nuttigen. Maar heb toch besloten om het niet te doen. Zit niet echt heel lekker in me vel, dus dan gewoon niet :P Na 3 maanden pauze kriebelt het wel, maar als ik niet in me vel zit houd het gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond weer. :yay: Voor het eerst in een thuis situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 17:12 
 

modernization schreef:
PNXRMX schreef:
Morgen weer MDMA voor het eerst in 6 weken. Tussendoor iets te veel andere shit gedaan (2x 4-fmp, 1x paddo's), maar het lijkt me dat het alsnog goed gaat werken. Komende tijd weer wat rustiger aan doen... sowieso alleen maar mdma en tripmiddelen de komende maanden, met goede pauzes tussen mdma-gebruik.

Gaan er nog meer mensen op Remember? Zou wel mooi zijn, niet alleen voor de gezelligheid, maar ook omdat m'n vriendin een experiment uit te voeren heeft waar ze pillenslikkerts voor nodig heeft :P

Ik ga, wilde eerst eekhoorntje nuttigen. Maar heb toch besloten om het niet te doen. Zit niet echt heel lekker in me vel, dus dan gewoon niet :P Na 3 maanden pauze kriebelt het wel, maar als ik niet in me vel zit houd het gewoon op.


Haha 3 maanden pauze heb al moeite met 3 weken pauze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan doe je toch iets niet goed hoor maat :')

Ik volgende week misschien weer (twijfel nog) na 2 maanden op emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Dan doe je toch iets niet goed hoor maat :')

Ik volgende week misschien weer (twijfel nog) na 2 maanden op emporium.


Uiteraard op empo! :D Lekker vd kaart zijn op berendonck :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha waarschijnlijk wel ja! Wordt mijn eerste keer emporium. Ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kapot moe na een lange week op school + lange werkdag vandaag..

Wel hele dag al whatsapp-contact met aantal vrienden van me die vdk zijn op Fusion of Dance, best frustrerend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Haha waarschijnlijk wel ja! Wordt mijn eerste keer emporium. Ben benieuwd..


Jaa voor mij ook 1e keer! :D Weer een thuiswedstrijd in Nijmegen dus moest erbij zijn van mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Kapot moe na een lange week op school + lange werkdag vandaag..

Wel hele dag al whatsapp-contact met aantal vrienden van me die vdk zijn op Fusion of Dance, best frustrerend :(

Zo voelde ik me dus gisteren ook. Eerst op Fusion of Dance om 3 uur al de eerste berichtjes dat het zo leuk is. Daarna om 7 uur uit Zaandam een hele vriendengroep van de kaart op Together We Are Hardcore. En alsof het nog niet frustrerend genoeg is rond een uur of 12 een hele meute die je sms't hoe gruwelijk het wel niet is op Remember. Toen maar de telefoon uitgezet, gelukkig maar want toen ik m vanochtend aanzette besefte ik wel dat ik een hoop heb gemist haha.

Ach ja, over 2 weken weer feesten en over 3 weken weer eens een avond volgas aan de pillen nadat ik sinds Qountdown eigenlijk vooral rustig aan heb gedaan qua dosissen (elke keer maar anderhalve gepakt). Gisteren zijn de paarse triforce binnen gekomen, eekhoorntjes zijn nu helemaal op. Iemand al eens die triforce getest en hoe bevielen die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij moet weer open want er hoeft imo niet serieus ovee gepraat te worden, kvind dst je ook de,verhalen hoe gespaced heb op een feest verteld moeten kunnen worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oxygene schreef:
Kapot moe na een lange week op school + lange werkdag vandaag..

Wel hele dag al whatsapp-contact met aantal vrienden van me die vdk zijn op Fusion of Dance, best frustrerend :(

Zo voelde ik me dus gisteren ook. Eerst op Fusion of Dance om 3 uur al de eerste berichtjes dat het zo leuk is. Daarna om 7 uur uit Zaandam een hele vriendengroep van de kaart op Together We Are Hardcore. En alsof het nog niet frustrerend genoeg is rond een uur of 12 een hele meute die je sms't hoe gruwelijk het wel niet is op Remember. Toen maar de telefoon uitgezet, gelukkig maar want toen ik m vanochtend aanzette besefte ik wel dat ik een hoop heb gemist haha.

Ach ja, over 2 weken weer feesten en over 3 weken weer eens een avond volgas aan de pillen nadat ik sinds Qountdown eigenlijk vooral rustig aan heb gedaan qua dosissen (elke keer maar anderhalve gepakt). Gisteren zijn de paarse triforce binnen gekomen, eekhoorntjes zijn nu helemaal op. Iemand al eens die triforce getest en hoe bevielen die?

Triforces zijn prima, opvolgers van de Eekhoorn. Uitstekende pil, als vind ik niet dat hij kan tippen aan de Eekhoorn. Zou hem eerder in de categorie Blauwe Boom scharen :P Maar goed, dat is persoonlijk. Zeker aanraders en gegarandeerd dat je er lekker op gaat ;)

Maar het klopt ook wel trouwens: je hebt echt wat gemist op Fusion of Dance :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja de Eekhoorn was daarvoor ook net ff iets zwaarder ;) Ik vermaak me toch wel, zo'n vaag vermoeden heb ik al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt 10mg, maar de Eekhoorn is zachter gedrukt, waardoor hij sneller in slaat (en harder).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Eekhoorns zijn echt :love: afgelopen vrijdag weer mogen ervaren :P
Maarja, bijna op. Komen ook bij mij triforces voor in de plaats..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Eekhoorns zijn echt :love: afgelopen vrijdag weer mogen ervaren :P
Maarja, bijna op. Komen ook bij mij triforces voor in de plaats..


Jaa die zijn sowieso top!

Ik ga zaterdag wss aan de AH'tjes! ;) 120 mg.. Even kijken of die lekker gaan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic