Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op nog een stunt van Wales :thumbsup: . Duitsland - Frankrijk is voor mij de finale, de twee ploegen die altijd de wil hebben laten zien te willen voetballen dit toernooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 23:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je merkte aan alles dat dit al de finale was. Eeuwig zonde. De echte finale wordt nu of een makkelijke 3/4-0 overwinning voor Frankrijk óf het wordt 0-0 en Portugal wint na penals of een goal in de 120e minuut ofzo.

Overigens hebben de Duitsers het zelf echt helemaal weg gegeven, domme handsbal en dom uitverdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens. Ik hoop op Frankrijk, omdat ik een enorme hekel aan Portugal heb, maar ergens zou ik het ook wel erg gaaf vinden als Ronaldo de Portugezen Europees kampioen maakt door de winnende te scoren. Ik bedoel hij maakt zijn status gewoon waar tot nu toe, helpt ze voortdurend aan bv de eerste goal of winnende goal, dus doe het ook maar in de finale :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de Fransen wat laf spelen, maar de Duitsers waren erg onzorgvoldig inderdaad met domme fouten. Finalewaardige wedstrijd. Nou hoop ik helemaal op Frankrijk, alsjeblieft niet die Portugezen. En oja, wat een EK van Griezmann, geweldenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was voor de Fransen dus helemaal mooi, misschien geen sterke wedstrijd, hadden de Duitsers de kansen maar af moeten maken. Nou krijg je tenminste ook geen gare reclamespotjes met oranje erin van onze oosterburen. Hopelijk maakt Frankrijk Portugal finaal (haha) af
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Portugal wint, omdat ik een fan ben van Ronaldo. Maar gun het Frankrijk ook wel in eigen land. Griezmann :worship:

Als Portugal de finale wint, wordt Ronaldo speler van het toernooi en als Frankrijk wint, krijgt Griezmann de onderscheiding denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Toch vind ik Bale de speler van het toernooi. Wat deze man heeft laten zien heeft echt indruk op mij gemaakt. Echt gevochten voor zijn land en is niet buiten zijn schoenen gaan lopen iets wat Ronaldo wel doet in dit toernooi. Griezmann presteert natuurlijk ook geweldig en is Fransman en ja UEFA is nog steeds corrupt, dus die zal hem wel pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dus als je vecht voor je land en niet naast je schoenen loopt verdien je het om speler van het toernooi te worden? No thanks. Het lijkt me dat die titel gaat naar degene hoort te gaan die qua spel en rendement boven de rest uit steekt (en hard werken en 'vechten voor je land' helpt daarbij ook natuurlijk). Dan vond ik Ramsey nog beter spelen dan Bale. Ik zou persoonlijk kiezen voor Griezmann, ook buiten z'n doelpunten om speelt ie echt geweldig, is altijd gevaarlijk en verdedigt ook gewoon mee op de momenten dat het moet. Kan me ook niet voorstellen wie hem anders zou moeten krijgen (al zou Ronaldo hem bij een evt winst van Portugal idd wel krijgen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ronaldo sowieso niet speler van het Toernooi. Puur omdat Portugal tot aan de wedstrijd met Wales afschuwelijk slecht heeft gespeeld, inclusief Ronaldo. Hij kan het verschil niet maken voor zijn team, wat hij eerst wel kon.

Daarintegen heeft Bale, samen met Ramsey, heel Wales meegesleept naar de Halve Finale en uberhaupt het EK in, zo'n klein landje in de halve finale is een enorme prestatie.

Griezmann maakt ook kans inderdaad, die is het hele toernooi goed bezig, een duidelijke uitblinker.

Maar gezien de UEFA idd zal het Ronaldo worden omdat corrupt en anders te veel boze fanboys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronaldo heeft er niet gestaan zeg je? Je kan best een hekel ofzo aan hem hebben, ben zelf ook totaal geen fan van hem, maar zeggen dat hij er niet heeft gestaan voor zijn team is totale nonsens.
Hij maakt 2 heel belangrijke goals tegen Hongarije, als hij die niet maakt liggen ze er uit. Tegen Wales maakt hij de openingstreffer en zorgt met een assist voor de 2-0 en tegen Polen maakt hij de eerste strafschop wat in mijn ogen ook een belangrijk onderdeel is, doe het maar op zo'n moment.

Nee dat hij het verschil voor zijn land niet heeft gemaakt is dus gewoon 1 en al bullshit.
Ik denk wie kampioen wordt, krijgt ook de speler van het toernooi, dus Ronaldo bij winst Portugal en Griezmann bij winst van Frankrijk wat ik ook hoop.

Overigens zou het me ook niet kunnen verbazen als Pepe degene is die de speler van het toernooi wordt, die man heeft echt fantastisch gespeeld en ben ook totaal geen fan van Pepe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoopte dat Duitsland zou winnen. Nu hoop ik maar dat Frankrijk de finale wint want Portugal gun ik helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 00:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ronaldo heeft er niet gestaan zeg je? Je kan best een hekel ofzo aan hem hebben, ben zelf ook totaal geen fan van hem, maar zeggen dat hij er niet heeft gestaan voor zijn team is totale nonsens.
Hij maakt 2 heel belangrijke goals tegen Hongarije, als hij die niet maakt liggen ze er uit. Tegen Wales maakt hij de openingstreffer en zorgt met een assist voor de 2-0 en tegen Polen maakt hij de eerste strafschop wat in mijn ogen ook een belangrijk onderdeel is, doe het maar op zo'n moment.

Nee dat hij het verschil voor zijn land niet heeft gemaakt is dus gewoon 1 en al bullshit.
Ik denk wie kampioen wordt, krijgt ook de speler van het toernooi, dus Ronaldo bij winst Portugal en Griezmann bij winst van Frankrijk wat ik ook hoop.

Overigens zou het me ook niet kunnen verbazen als Pepe degene is die de speler van het toernooi wordt, die man heeft echt fantastisch gespeeld en ben ook totaal geen fan van Pepe.


Als Ronaldo het verschil kon maken hadden ze van IJsland, Hongarije, Polen en Oostenrijk normaal gewonnen. Helemaal met de kwaliteit die ze in hun team hebben t.o.v. hun. Eerste strafschop maken is bullshit, elke strafschop is even belangrijk.

Portugal speelde tot aan de wedstrijd met Wales gewoon belabberd voor hun niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Unknown schreef:
Ronaldo heeft er niet gestaan zeg je? Je kan best een hekel ofzo aan hem hebben, ben zelf ook totaal geen fan van hem, maar zeggen dat hij er niet heeft gestaan voor zijn team is totale nonsens.
Hij maakt 2 heel belangrijke goals tegen Hongarije, als hij die niet maakt liggen ze er uit. Tegen Wales maakt hij de openingstreffer en zorgt met een assist voor de 2-0 en tegen Polen maakt hij de eerste strafschop wat in mijn ogen ook een belangrijk onderdeel is, doe het maar op zo'n moment.

Nee dat hij het verschil voor zijn land niet heeft gemaakt is dus gewoon 1 en al bullshit.
Ik denk wie kampioen wordt, krijgt ook de speler van het toernooi, dus Ronaldo bij winst Portugal en Griezmann bij winst van Frankrijk wat ik ook hoop.

Overigens zou het me ook niet kunnen verbazen als Pepe degene is die de speler van het toernooi wordt, die man heeft echt fantastisch gespeeld en ben ook totaal geen fan van Pepe.


Als Ronaldo het verschil kon maken hadden ze van IJsland, Hongarije, Polen en Oostenrijk normaal gewonnen. Helemaal met de kwaliteit die ze in hun team hebben t.o.v. hun. Eerste strafschop maken is bullshit, elke strafschop is even belangrijk.

Portugal speelde tot aan de wedstrijd met Wales gewoon belabberd voor hun niveau.


Ja man, de strafschop maken bij de 1-0 is net zo belangrijk als de strafschop maken bij de 5-0 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneu voor CR7, dit gun je niemand. Echte sportman, hij probeerde het nog maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverdiend. Zo fucking onverdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typerende finale voor het slechtste EK ooit. Ook typerend dat het (top)land met het meest slaapverwekkende voetbal het uiteindelijk wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het een ploeg niet gunde, dan was het Frankrijk wel. Gelukkig heeft Portugal gewonnen. Had liever een andere winnaar nog gezien, maar gun het Ronaldo wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De UEFA mag zich wel achter de oren krabben, want 24 deelnemers had niet echt een positieve invloed op het EK
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een grap... 1 wedstrijd winnen in de officiële speeltijd en toch Europees kampioen.. Wat een aanfluiting zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Typerende finale voor het slechtste EK ooit.

Dit. Erg teleurstellend helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Typerende finale voor het slechtste EK ooit. Ook typerend dat het (top)land met het meest slaapverwekkende voetbal het uiteindelijk wint.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijzonder matig EK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Geweldig dit xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:


Geweldig dit xd :D


Vind het nogal overdreven allemaal?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic