Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een beetje moe van die langdurige Messi vs Ronaldo discussies. Beiden zijn fenomenale voetballers die je totaal niet kunt vergelijken qua speelstijl. We mogen inderdaad blij zijn dat we zulke voetballers bewust mee mogen maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

België :lol: Wales :worship:

Zijn we eindelijk van die België hype af, werd er een beetje moe van. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had gehoopt van die Wales hype af te zijn maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel knap van Wales. Zul je alleen net zien dat dat schijt Portugal met geluk wel van Wales gaat winnen. Ook mede omdat Ramsey niet mee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Heel knap van Wales. Zul je alleen net zien dat dat schijt Portugal met geluk wel van Wales gaat winnen. Ook mede omdat Ramsey niet mee doet.


Nee Portugal wint niet, die spelen hun 6e wedstrijd ook gelijk en halen zo de finale :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha België. Maar hoop oprecht dat Wales wint van Portugal, wat een schijtvolk en spelers heeft dat. Hoop oprecht liever dat die Duitsers het EK winnen dan Portugal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 13:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

België :lol: Het hele land (zelfs de bondscoach en de spelers) had het over de finale dit de finale dat, en er dan tegen Wales uitvliegen in de kwartfinale. Dat interview met Wilmots ook na de wedstrijd, totaal geen zelfkritiek en het lag allemaal aan de blessures. Heel zwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedeeltelijk mee eens. Aangezien die 2 aan de linkerkant natuurlijk in de basis stonden vanwege die blessures en die zijn me toch een pak minder dan Vertonghen en Vermaelen. Mja na de 1-0 van de Belgen zakten ze wel erg ver terug en dat vind ik idd de coach zeer zeker te verwijten, zelfs een beetje tegen het arrogante aan.
Verder was het weer eens te zien dat een team het (gelukkig) wint van 11 eenheidsworsten. Dat zou Portugal ook eens flink tegen kunnen gaan werken. Enige minpuntje is het gemis van Ramsey, want die was gisteren echt steen goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

België had na een kwartier al mintens 2x moeten scoren. Dan had dit een heel andere wedstrijd geweest. Nu kregen we een kutgoal tegen met een corner en zakte iedereen in. Die tweede goal van Wales was gewoon heel slecht verdedigd. Het was voor de wedstrijd al te denken dat de verdediging een zwakke schakel ging zijn. En ja, die derde tegengoal, dat heb je gewoon als je veel aanvallender gaat spelen. Dat was ook zo tegen Italië. Het blijft natuurlijk wel gewoon een zeer slechte match van de Belgen. Er zat veel meer in dit EK, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig voor Wales.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Mooi had betje op Wales.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb je gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 17:27 
 
Hardtraxx Elite

nog niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat interview met Wilmots ook na de wedstrijd, totaal geen zelfkritiek en het lag allemaal aan de blessures. Heel zwak.


Sinds zijn aanstelling erger ik me al rot aan die man. Ik hoop dat hij de eer aan zichzelf houdt en zo snel mogelijk vertrekt. Zat zoveel in voor ons dit jaar maar met zo een tactisch onbenul weet je van te vore dat je tegen gedisciplineerde ploegen het moeilijk gaat krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha België. En maar tof praten, ze lulden zichzelf al de finale in. Ze waren ook eindelijk eens gekwalificeerd, die arrogantie van de belgen richting de hollanders blijft het mooist. Sinds eeuwen hebben ze zichzelf weer eens gekwalificeerd en dan vervolgens er zo uitvliegen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hahahaha België. En maar tof praten, ze lulden zichzelf al de finale in. Ze waren ook eindelijk eens gekwalificeerd, die arrogantie van de belgen richting de hollanders blijft het mooist.


Andersom gebeurd dat nooit, toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hahahaha België. En maar tof praten, ze lulden zichzelf al de finale in. Ze waren ook eindelijk eens gekwalificeerd, die arrogantie van de belgen richting de hollanders blijft het mooist. Sinds eeuwen hebben ze zichzelf weer eens gekwalificeerd en dan vervolgens er zo uitvliegen. xd


+1 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
chas1n schreef:
Hahahaha België. En maar tof praten, ze lulden zichzelf al de finale in. Ze waren ook eindelijk eens gekwalificeerd, die arrogantie van de belgen richting de hollanders blijft het mooist.


Andersom gebeurd dat nooit, toch? ;)


Haha tuurlijk, beetje gezonde 'buren'haat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord taferelen dit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overgewaaide hollandse arrogantie bedoelen jullie zeker.
Ik heb nooit het woord finale in de mond genomen hoor.
90% van de inwoners kent ook gewoon niks van voetbal en plotseling denken dat ze alles weten, dan krijg je zo een dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Overgewaaide hollandse arrogantie bedoelen jullie zeker.
Ik heb nooit het woord finale in de mond genomen hoor.
90% van de inwoners kent ook gewoon niks van voetbal en plotseling denken dat ze alles weten, dan krijg je zo een dingen.


Dan hap ik maar even net zo erg mee als jij, maar waar baseer je de hollandse arrogantie precies op? Bijna iedere Hollandert ziet het somber in voor de komende jaren, een halve finale of finale zit er voorlopig niet meer in gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
waar baseer je de hollandse arrogantie precies op?


Vorige toernooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 17:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
chas1n schreef:
waar baseer je de hollandse arrogantie precies op?


Vorige toernooien.

Nou, in 2014 dacht het hele land dat we er in de groepsfase al uit zouden vliegen. En ook in voorgaande jaren kan ik me niet echt herinneren dat 'wij' onszelf wel even in de finale zouden zien komen. Misschien in 2008 na die fantastische wedstrijden tegen Italië en Frankrijk, maar dat was een vrij logisch gevolg van die wedstrijden.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat we misschien arrogant ogen omdat we het altijd hebben over 'onze' manier van voetballen, de Hollandse school, en alsof die zo superieur is. Maar dat ligt meer aan de spelers/trainers/analisten dan aan het volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou nu hebben we ook maar gezien dat IJsland niks voorstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vond ik dit spijtig voor Ijsland, had dan toch liever een draak van een wedstrijd gezien met counters, kan het die Ijslanders wat schelen. Eerste helft was onbegonnen werk. Wel knap dat ze toch nog weten te scoren :corn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic