Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat ik bedoelde, dus random mensen vergelijken met een bekende voetballer en dan ook nog eens zo jong en 1 van de grootste Ajax talenten, totaal niet te vergelijken met in principe hetzelfde idee, maar een onbekend iemand of iemand die wat betekent voor een heleboel mensen (fans in dit geval).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik me wel aan irriteer zijn de mensen die total geen affiniteit met voetbal hebben maar die nu wel voorop staan om te laten merken hoe erg ze het wel niet vinden. Als je totaal geen affiniteit met voetbal hebt betekent Nouri evenveel voor je als elk ander 20-jarige. Als een ander persoon dit was gebeurd hadden deze mensen ook niet voorop gestaan om hun steun te betuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je wel weer gelijk in ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi verwoord wat ik dus eigenlijk kenbaar wilde maken... dank u en amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een groot irritatiepunt is mensen die zeggen: 'Als Feyenoorder moet ik zeggen dat ik dit wel heel erg vind.'... Als je een normaal mens bent zou je dit erg moeten vinden :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
En een groot irritatiepunt is mensen die zeggen: 'Als Feyenoorder moet ik zeggen dat ik dit wel heel erg vind.'... Als je een normaal mens bent zou je dit erg moeten vinden :list:


Je vond het zelf ook nog niet zo erg een paar berichten terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
En een groot irritatiepunt is mensen die zeggen: 'Als Feyenoorder moet ik zeggen dat ik dit wel heel erg vind.'... Als je een normaal mens bent zou je dit erg moeten vinden :list:


Je vond het zelf ook nog niet zo erg een paar berichten terug.

Dat heb ik helemaal niet gezegd :lol:. Het doet me niet veel, dat heb ik wel gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een groot irritatiepunt: 'als het iemand anders (een onbekende) was overkomen, dan was het niet (zo groot) in het nieuws gekomen'. Degenen die dit steeds zeggen, zouden ondertussen wel janken als een Ronaldo dit was overkomen. Dit is nou eenmaal het gevolg van een bekend persoon zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Nouri is geen eens zo heel bekend. Het is zo'n sensatie omdat ie bij Ajax speelt, niet omdat iedereen hem kent. Dat kan ik niet zo goed handelen. Nu het eenmaal zo'n sensatie is, gun ik die jongen die massale steun natuurlijk van harte. Niet meer dan verdiend. Maar gun een jongen van een andere voetbalclub die steun dan ook als je een voetbalsupporter bent want dat zal dus echt niet gebeuren volgens mij

Ik volg voetbal zelf gematigd maar heb zelf nog nooit van Nouri gehoord bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat een stel jaloerse en onmenselijke donders hier. Is toch logisch dat zo'n jongen, die gezien wordt als 1 van de grootste talenten van Nederland die daarnaast ook nog geliefd is door alles en iedereen, zo'n steunbetuiging krijgt. Doe eens niet zo zuur, dit gaat niet om jou, dit gaat om een jongen en zijn familie die zijn leven waarschijnlijk kwijt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar Nouri is geen eens zo heel bekend. Het is zo'n sensatie omdat ie bij Ajax speelt, niet omdat iedereen hem kent. Dat kan ik niet zo goed handelen. Nu het eenmaal zo'n sensatie is, gun ik die jongen die massale steun natuurlijk van harte. Niet meer dan verdiend. Maar gun een jongen van een andere voetbalclub die steun dan ook als je een voetbalsupporter bent want dat zal dus echt niet gebeuren volgens mij

Ik volg voetbal zelf gematigd maar heb zelf nog nooit van Nouri gehoord bijvoorbeeld


Di Tomasso van Utrecht kreeg voor zover ik het weet ook zat steunbetuigingen toen hij overleed, ook van andere clubs, dus wat je hier probeert te vertellen slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap echt niet waarom mensen zo moeilijk doen xd . Wat ik al helemaal niet snap is dat mensen moeilijk gaan doen over de eerbetoon die de ajax fans aan Nouri gaven bij z'n huis. Dat ze dat over the top vinden. Het is een AJAX speler. Het is dan toch fking logisch dat AJAX FANS een eerbetoon gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het goed gevolgd had, dan wist je ook dat er veel meer op af kwam dan alleen Ajax spelers en fans. De gehele buurt waar die jongen is opgegroeid is zo ongeveer uitgelopen om hem en zijn familie steun toe te wensen, ook mensen die helemaal niks met voetbal hebben. Ik zou je eerst even wat meer verdiepen in wat er allemaal gespeeld heeft ipv zomaar wat dingen in de wereld te slingeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste waar je over spreekt is dan weer geheel logisch, Sander. Zo'n buurt is waarschijnlijk ons kent ons en daarom lopen ze natuurlijk allemaal uit. De band tussen buurtgenoten uit zijn cultuur is altijd vrij sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dan moet je niet vertellen dat het Ajax-fans waren, maar een hele buurt die uitgelopen is voor steun te betuigen. En deze is jongen is een enorm rolmodel voor andere Marokkaanse jongeren die het in deze tijden allemaal niet heel erg gemakkelijk hebben ivm de polariserende samenleving. Je ziet dat dit soort dingen verbroederd, dat het allemaal even niks uitmaakt wat je afkomst is, groot/klein, dik/dun, Marokkaan/Nederlander enz enz bent. Er zijn ook nog zat steunbetuigingen gekomen van mensen die totaal niks met voetbal hebben of niet uit die buurt komen.
Dit is zo veel meer dan alleen zo'n jongen die waarschijnlijk moet leven als een kasplantje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mijn god wat een stel jaloerse en onmenselijke donders hier. Is toch logisch dat zo'n jongen, die gezien wordt als 1 van de grootste talenten van Nederland die daarnaast ook nog geliefd is door alles en iedereen, zo'n steunbetuiging krijgt. Doe eens niet zo zuur, dit gaat niet om jou, dit gaat om een jongen en zijn familie die zijn leven waarschijnlijk kwijt is.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Als je het goed gevolgd had, dan wist je ook dat er veel meer op af kwam dan alleen Ajax spelers en fans. De gehele buurt waar die jongen is opgegroeid is zo ongeveer uitgelopen om hem en zijn familie steun toe te wensen, ook mensen die helemaal niks met voetbal hebben. Ik zou je eerst even wat meer verdiepen in wat er allemaal gespeeld heeft ipv zomaar wat dingen in de wereld te slingeren.


Maakt niet uit. Het is georganiseerd door de F-Side van Ajax. Dat de buurt en andere mensen daar ook bij zijn is alleen maar mooi. Waavan de buurt ook meer dan logisch is. Maar zag mensen op fb al uberhaupt moeilijk doen dat er zo'n eerbetoon gehouden werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In en in triest dat dit gebeurd is met Nouri. Wens hem ook heel veel sterkte toe en snap ook wel dat het zoveel de media haalt. Dit is het grootste talent van Nederland, een carrieré voor zich en had echt het gevoel dat dit zijn seizoen zou worden. Hij was altijd vriendelijk tegen iedereen, nooit raar doen tegenover supporters of wat dan ook. Een sociale jongen, dit gun je niemand toe die zo leeft als Nouri.

Waar ik dan wel weer een hekel aan heb zijn de mensen die moeten zeggen voor welke club ze zijn. Rot alsjeblieft op. Ik ben PEC Zwolle supporter (nu zeg ik het toch), maar dit ga ik toch niet openbaar maken op social media? Dit gaat om een voetbalspeler die hartstikke geliefd was in Nederland voor de mensen die voetbal volgt.

Waar ik het wel mee eens ben, is dat als het een speler van ons was geweest er minder media aanwezig zou zijn. Dat is nou eenmaal het verschil in clubs.. PEC Zwolle of Ajax is nog al een verschil, plus dat Nouri een ontzettend groot talent was.. Voor de rest is alles denk ik al wel gezegd op het forum. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar weer even een voorspelling droppen:

1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Vitesse
5. FC Utrecht
6. AZ Alkmaar
7. SC Heerenveen
8. FC Twente
9. FC Groningen
10. PEC Zwolle
11. Heracles Almelo
12. Willem II
13. Excelsior
14. NAC Breda
15. Sparta Rotterdam
16. VVV Venlo
17. ADO Den Haag
18. Roda JC
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nu mijn onderbouwing:

Ajax kampioen: Ik denk dat de talenten van Ajax het dit seizoen gaan laten zien. En ergens zal ik het wel mooi vinden om juist in dit jaar de 34e landstitel te pakken. Ik denk wel dat Feyenoord lang mee kan en dat het weer spannend gaat worden. PSV gaat weer een matig seizoen beleven. Geen kans op de titel maar te goed om ingehaald te worden door de subtop.

Heracles: Als supporter van Heracles natuurlijk goed over nagedacht wat wij gaan presteren dit seizoen. Ik denk een moeilijk seizoen. Veel vaste krachten vertrokken. Bruns, Te Wierik, Hoogma, Gosens. En de kans is groot dat Armenteros ook nog weg gaat. Op zich denk ik dat Heracles wel weer slim heeft ingekocht. Maar toch gaat dat tijd nodig hebben. Compleet nieuwe verdediging. Ook met een vertrek van Armenteros zit het voorin wel goed: Gladon, Vermeij, Peterson, Kuwas, Darri.

Degradatie: Ik denk dat de wanorde in het bestuur bij Roda en ADO zorgen voor degradatie zorgen daar. Roda JC gaat er denk ik direct uit. Zie totaal niets in dat team. ADO 17e, ook daar dikke chaos. Maar toch net iets strijdbaarder dan Roda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En nu mijn onderbouwing:

Ajax kampioen: Ik denk dat de talenten van Ajax het dit seizoen gaan laten zien. En ergens zal ik het wel mooi vinden om juist in dit jaar de 34e landstitel te pakken. Ik denk wel dat Feyenoord lang mee kan en dat het weer spannend gaat worden. PSV gaat weer een matig seizoen beleven. Geen kans op de titel maar te goed om ingehaald te worden door de subtop.

Heracles: Als supporter van Heracles natuurlijk goed over nagedacht wat wij gaan presteren dit seizoen. Ik denk een moeilijk seizoen. Veel vaste krachten vertrokken. Bruns, Te Wierik, Hoogma, Gosens. En de kans is groot dat Armenteros ook nog weg gaat. Op zich denk ik dat Heracles wel weer slim heeft ingekocht. Maar toch gaat dat tijd nodig hebben. Compleet nieuwe verdediging. Ook met een vertrek van Armenteros zit het voorin wel goed: Gladon, Vermeij, Peterson, Kuwas, Darri.

Degradatie: Ik denk dat de wanorde in het bestuur bij Roda en ADO zorgen voor degradatie zorgen daar. Roda JC gaat er denk ik direct uit. Zie totaal niets in dat team. ADO 17e, ook daar dikke chaos. Maar toch net iets strijdbaarder dan Roda.


Ben het hier volledig mee eens.
Ben wel benieuwd hoe mijn clubje het gaat doen dit jaar (Twente), maar ben bang dat het een lastig jaar wordt.
Ik denk dan ook dat we zaterdag meteen met de neus op de feiten gedrukt worden bij Feyenoord uit, desalniettemin zit ik gewoon om 10.00 in de bus richting Rotterdam. Eindelijk begint het weer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Feyenoord (heeft het team weten te behouden grotendeels en goede aankopen gedaan, zal op de zelfde voet doorgaan)
2. Ajax (imo heeft Ajax een goed team maar laakt echt in echte goalgetters of stevige verdedigers)
3. Utrecht (heeft tot nu toe goed voetbal laten zien)
4. PSV (Met de huidige selectie gaat PSV niet ver komen)
5. Vitesse (Heeft veel goede spelers gekocht)
6. AZ (Heeft een aardig team maar veel goede spelers, vooral verdedigers, verkocht)
7. Willem II (Zo hoog, ja, als je kijkt naar wat ze hebben aangeschaft zie ik dit wel een degelijk team worden)
8. NAC Breda (Zelfde verhaal als Willem II)
9. FC Twente (Waren belabberd in de oefenwedstrijden maar hebben een zo goed als nieuw team, also Twente <3)
10. FC Groningen (Heeft ook niet veel goeds gekocht en heeft goede spelers als Linssen verkocht, heeft nog wel Mahi)
11. Heerenveen (Zonder Larsson en St. Juste een stuk minder)
12. Roda JC (Niet echt op de hoogte maar dit is wel een typische Roda plek)
13. Heracles (Veel vertrokken, weinig echt nieuws of uitstaand)
14. Sparta Rotterdam (Niet veel bijzonders)
15. VVV Venlo (Niet veel nieuws na promotie)
16. ADO Den Haag (Kwakkelend team en kwakkelende club)
17. Excelsior (Heeft niet echt de beste selectie)
18. PEC Zwolle (Heeft echt een niet samenhangend team en geen spelers die er uit steken, hooguit Thomas en Madsen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat de mijne ook maar:

1. Ajax (In mijn ogen de beste selectie van NL)
2. Feyenoord (Paar belangrijke spelers van vorig jaar vertrokken, maar ook aantal goede aangetrokken. Ze krijgen er CL bij, waardoor ik denk dat de selectie met name qua roulatie erg krap is)
3. FC Utrecht (Ontzettend sterke ploeg dit jaar, die mooi aanvallend voetbal speelt)
4. Vitesse (Leuke ploeg, paar goeie spelers aangetrokken)
5. PSV (Voetballen slecht, heb niet het idee dat het een team is. Vind de selectie ook erg matig dit jaar)
6. AZ Alkmaar (Leuke ploeg, gaan het net zoals afgelopen jaar doen denk ik)
7. SC Heerenveen (Paar spelers verkocht, maar houden een leuk elftal)
8. FC Twente (Bijna compleet nieuw team dat in de voorbereiding de nodige klappen heeft gehad, desalniettemin denk ik dat ze een redelijk seizoen gaan beleven met ups en downs)
9. FC Groningen (Redelijke selectie voor de middenmoot, Linssen weg is echt een aderlating)
10. Willem II (Goeie aankopen gedaan, echt een leuke selectie)
11. PEC Zwolle (Niet echt van op de hoogte, maar vermoed linker rijtje)
12. Heracles Almelo (Veel spelers laten gaan, met kans op nog een aantal. Zolang ze maar onder Twente blijven :P)
13. Excelsior (Bijna dezelfde ploeg als vorig jaar met een aantal versterkingen. Spelen goed genoeg om boven de degradatie zone te blijven)
14. Sparta Rotterdam (Bijna dezelfde ploeg als vorig jaar met een aantal versterkingen. Spelen goed genoeg om boven de degradatie zone te blijven)
15. NAC Breda (Vind dit een enorme kut ploeg, met een hoop arrogantie. Met name vanuit het bestuur gun ik ze dan ook niet meer dan deze plek)
16. VVV Venlo (Bijna dezelfde ploeg als vorig jaar met een aantal versterkingen. Spelen net niet goed genoeg om boven de degradatie zone te blijven)
17. ADO Den Haag (Enorme zooi daar in Den Haag, en ook een wankele selectie)
18. Roda JC (Geld problemen, matige selectie en een chaotisch bestuur. Gaat ze nekken dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
11. PEC Zwolle (Niet echt van op de hoogte, maar vermoed linker rijtje)

Dan moeten ze geen 11e worden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
StanDuif schreef:
11. PEC Zwolle (Niet echt van op de hoogte, maar vermoed linker rijtje)

Dan moeten ze geen 11e worden. :x


Tikfoutje, moet rechter rijtje zijn.. Ben nooit goed geweest in links en rechts :lol:
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic