Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
12. Roda JC (Niet echt op de hoogte maar dit is wel een typische Roda plek)

Waar kan ik tekenen.

Er is nu wel eindelijk rust in het bestuur en de technische staf, maar de spelers die gekomen zijn weet niemand eigenlijk iets vanaf. Alleen Jurjus waarvan je kunt uitgaan dat het een stabiele keeper is. Gustafson heeft een jaar niet gespeeld in het eerste. En voor de rest zijn het ook voor mij onbekende spelers. Als Roda 15e wordt hebben ze een goed seizoen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

1. Ajax (Ajax fan, niet heel overtuigd van de verdediging. KJH gaat een belangrijke rol spelen in de doelpunten)
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)
3. PSV (Niet overtuigd van PSV. Ik gok dat Cocu de kerst niet haalt en dat ze nieuwe trainer op de 3de plek kan eindigen. Met Cocu worden ze 4de
4. Vitesse (Sterk team verkleint het gat tussen top 3)
5. AZ (Goede talenten. Stengs gaat doorbreken en gaan een prima seizoen draaien)
6. Utrecht (Ik schat ze net iets minder in)
7. Heerenveen (Weer een prima seizoen)
8. Twente (Hekkensluiter linkerrijtje)
9. Groningen (Zal niet veel schelen met Twente & Heerenveen
10. NAC (Verrassing van het seizoen, mooi dat NAC weer terug is op het hoogste niveau
11. Willem 2 (Draaien lekkere mee tussen linker & rechterrijtje)
12. Heracles. (Veel spelers ingeleverd, maar komen niet in gevaar
13. ADO Den haag (Lijn van vorig seizoen trekken ze wel een beetje door
14. VVV-Venlo (overleven het net)
15. FC Zwolle (idem VVV. Elk jaar schuiven ze een paar plekken naar beneden)
16. Sparta (Redden het net niet, blijven wel in eredivisie)
17. Excelsior (gaat het niet redden en gaan de Jup in)
18. Roda JC (Na een aantal keer net niet, nu wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Parvuz schreef:
En nu mijn onderbouwing:

Ajax kampioen: Ik denk dat de talenten van Ajax het dit seizoen gaan laten zien. En ergens zal ik het wel mooi vinden om juist in dit jaar de 34e landstitel te pakken. Ik denk wel dat Feyenoord lang mee kan en dat het weer spannend gaat worden. PSV gaat weer een matig seizoen beleven. Geen kans op de titel maar te goed om ingehaald te worden door de subtop.

Heracles: Als supporter van Heracles natuurlijk goed over nagedacht wat wij gaan presteren dit seizoen. Ik denk een moeilijk seizoen. Veel vaste krachten vertrokken. Bruns, Te Wierik, Hoogma, Gosens. En de kans is groot dat Armenteros ook nog weg gaat. Op zich denk ik dat Heracles wel weer slim heeft ingekocht. Maar toch gaat dat tijd nodig hebben. Compleet nieuwe verdediging. Ook met een vertrek van Armenteros zit het voorin wel goed: Gladon, Vermeij, Peterson, Kuwas, Darri.

Degradatie: Ik denk dat de wanorde in het bestuur bij Roda en ADO zorgen voor degradatie zorgen daar. Roda JC gaat er denk ik direct uit. Zie totaal niets in dat team. ADO 17e, ook daar dikke chaos. Maar toch net iets strijdbaarder dan Roda.


Ben het hier volledig mee eens.
Ben wel benieuwd hoe mijn clubje het gaat doen dit jaar (Twente), maar ben bang dat het een lastig jaar wordt.
Ik denk dan ook dat we zaterdag meteen met de neus op de feiten gedrukt worden bij Feyenoord uit, desalniettemin zit ik gewoon om 10.00 in de bus richting Rotterdam. Eindelijk begint het weer :clap:


Ik stuur de middelvinger alvast optijd door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 18:36 
 
Hardtraxx Elite

Heeuuu eerste wedstrijd vandaag van start Ado vs Utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn voorspelling:
1. Ajax
..

18. Feyenoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 19:21 
 
Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Mijn voorspelling:
1. Ajax
..

18. Feyenoord :lol:


Haha, nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
15. FC Zwolle (idem VVV. Elk jaar schuiven ze een paar plekken naar beneden)


Wie? @ Ramon038
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Mijn voorspelling:
1. Feyenoord
..

18. Ajax :lol:


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 11:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1. Ajax
2. Feyenoord
3. Utrecht
4. PSV
5. AZ
6. Vitesse
7. Willem II
8. Heerenveen
9. Heracles
10. Twente
11. Groningen
12. NAC
13. Excelsior
14. Roda JC
15. PEC Zwolle
16. VVV
17. ADO
18. Sparta
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)


Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)


Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.


Opzich, bij winnen zit geluk bij. Maar als jij vanaf ronde 1 op kop staat dan ben je verdiend kampioen. Tuurlijk hebben ze veel geluk gehad ook. Denk aan Zoet met 1cm over de lijn, 9 min blessuretijd bij Utrecht, uitgleiden van die sjenk van Heracles. Maar dat zal de kampioen van dit jaar ook hebben. Ik denk dat Feyenoord gewoon goede kans maakt. Het is Ajax of Fey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 12:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)


Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.


Opzich, bij winnen zit geluk bij. Maar als jij vanaf ronde 1 op kop staat dan ben je verdiend kampioen. Tuurlijk hebben ze veel geluk gehad ook. Denk aan Zoet met 1cm over de lijn, 9 min blessuretijd bij Utrecht, uitgleiden van die sjenk van Heracles. Maar dat zal de kampioen van dit jaar ook hebben. Ik denk dat Feyenoord gewoon goede kans maakt. Het is Ajax of Fey.


Zo hebben alle teams dit wel eens. Voor en tegen, Ajax heeft die momenten ook wel gehad. Je wordt niet kampioen over zo veel wedstrijden omdat je zo veel geluk hebt. Anders kan je dat argument bij elk team in elke competitie wel voeren wanneer ze winnen/kampioen worden.

Een kampioen zou daar zeker niet op mogen worden afgerekend gezien dit allemaal relatief is en een kwestie is van "wat als". Dan had ik ook kunnen zeggen, ja als Twente meer geluk had gehad was Twente kampioen geworden. We weten allemaal dat er meer bij komt kijken dan dat en vorig seizoen is echt niet beslist op basis van geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 12:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk begint het weer, vanavond weer naar de eerste wedstrijd :cool: Heb er nog niet echt vertrouwen in op basis van de wedstrijden dit seizoen, al vind ik wel dat ze een nette selectie hebben. Spelers die ze aan aangetrokken hebben ben ik tevreden over, al hadden het er nog wel wat meer mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)


Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.


Dank u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lenny schreef:
Broken Balance schreef:

Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.


Opzich, bij winnen zit geluk bij. Maar als jij vanaf ronde 1 op kop staat dan ben je verdiend kampioen. Tuurlijk hebben ze veel geluk gehad ook. Denk aan Zoet met 1cm over de lijn, 9 min blessuretijd bij Utrecht, uitgleiden van die sjenk van Heracles. Maar dat zal de kampioen van dit jaar ook hebben. Ik denk dat Feyenoord gewoon goede kans maakt. Het is Ajax of Fey.


Zo hebben alle teams dit wel eens. Voor en tegen, Ajax heeft die momenten ook wel gehad. Je wordt niet kampioen over zo veel wedstrijden omdat je zo veel geluk hebt. Anders kan je dat argument bij elk team in elke competitie wel voeren wanneer ze winnen/kampioen worden.

Een kampioen zou daar zeker niet op mogen worden afgerekend gezien dit allemaal relatief is en een kwestie is van "wat als". Dan had ik ook kunnen zeggen, ja als Twente meer geluk had gehad was Twente kampioen geworden. We weten allemaal dat er meer bij komt kijken dan dat en vorig seizoen is echt niet beslist op basis van geluk.


Zeker mee eens. Zijn ook gewoon terecht kampioen geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 18 jaar kampioen, dat is gewoon geluk :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Na 18 jaar kampioen, dat is gewoon geluk :list:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Na 18 jaar kampioen, dat is gewoon geluk :list:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Akelige blessure van Calvin Stengs zeg, kan wel eens einde seizoen na 5 minuten betekenen. Jammer van zo'n talent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Akelige blessure van Calvin Stengs zeg, kan wel eens einde seizoen na 5 minuten betekenen. Jammer van zo'n talent...


Zal zo goed als zeker wel wat gescheurd hebben, een been hoort niet naar rechts te kunnen dubbelvouwen.

https://www.vi.nl/nieuws/seizoen-start- ... nt-stengs#

Filmpje er van staat daar in, let wel ziet er niet heel smakelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Akelige blessure van Calvin Stengs zeg, kan wel eens einde seizoen na 5 minuten betekenen. Jammer van zo'n talent...


Zal zo goed als zeker wel wat gescheurd hebben, een been hoort niet naar rechts te kunnen dubbelvouwen.

https://www.vi.nl/nieuws/seizoen-start- ... nt-stengs#

Filmpje er van staat daar in, let wel ziet er niet heel smakelijk uit.


Meest positieve geval zou een verrekking zijn, maar zou me idd niets verbazen als hij iets, zo niet alles afgescheurd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik het zo zie kun je het vergelijken met als je op je knieƫn zit. Alleen in plaats van dat je been onder je zit, zit hij bij je heup en je voet wijst omhoog in plaats van omlaag. Zo lijkt de voet gedraaid te zijn.

Je ziet z'n knieschijf zo verdwijnen en het plat worden en wegdraaien, die heeft minstens wat gescheurd/gebroken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Lozano, wat een genot. Pereiro komt ook veel beter uit de voeten op 10. Brenet was een drama. Benieuwd wat ze de 2e helft brengen. Het ziet er iig allemaal wat beter uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Stengs gaat het aankomende seizoen denk ik ook niet meer in actie komen. Zonde.

En Sanchez zo goed als zeker weg bij Ajax. Buiten de selectie gelaten voor straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Unknown schreef:
Na 18 jaar kampioen, dat is gewoon geluk :list:


Afbeelding


Broken Balance schreef:
Unknown schreef:
Na 18 jaar kampioen, dat is gewoon geluk :list:


Afbeelding


Mooi ik was al aan het wachten op happers..
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic