Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:

Mooi ik was al aan het wachten op happers..


Zou ik ook zeggen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke geluiden uit het zuiden...
In noorden zouden ze er voor moorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ook al is het seizoen pas net begonnen, en blijft PSV bij vlagen gewoon kut voetballen, dit begint al heerlijk! :D

Had het idee dat sommige ajacieden al dachten dat ze de schaal al binnen hadden, mooi dat ze gelijk op hun bek gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zo'n idee dat Feyenoord dit jaar toch wel een zeer goed mix hebben tussen wat ervaring en jonge jongens. Ajax heeft een veel te jonge selectie, ik vrees dat Ajax dit jaar ook geen kampioen wordt. En PSV daar hoeven we het niet over te hebben... Ik bedoel als je al 2 keer vreselijk blameert tegen een club waarvan ik nog nooit gehoord heb, dan heb ik echt heel erg mn twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 23:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Lozano, wat een genot. Pereiro komt ook veel beter uit de voeten op 10. Brenet was een drama. Benieuwd wat ze de 2e helft brengen. Het ziet er iig allemaal wat beter uit.

Dit is denk ik ook m'n favo voorhoede. Bergwijn, Locadia, Lozano wisselend van posities met Pereiro op 10. Die jongen komt daar zo veel beter tot z'n recht. Zaten vandaag een paar echt mooie aanvallen tussen. En ben nu al fan van Lozano, die vent kan echt ballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter flikkert Veltman gewoon op. Wat een schande om zo'n onbenul als aanvoerder te hebben zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 12:00 
 
Hardtraxx Elite

Psv goede pot gisteren
En die Ajax! Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV goede pot? Wij hebben niet dezelfde wedstrijd gekeken denk ik. Vond het maar mwah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, het is dat de aanval goed bezig was maar verdedigend gezien was PSV echt enorm aan het blunderen, AZ net zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Verdedigend was PSV echt n drama. Hoop dat ze die linksback van HSV halen, die braziliaan. Een goede centrale erbij en ik zie het rooskleurig in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)


Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.

Ze waren ook zeker terecht kampioen. Wel aantal keer in de laatste minuut gewonnen, dat moet je natuurlijk ook meehebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 08:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
2. Feyenoord (Prima selectie nog, het geluk van vorig seizoen kan niet altijd blijven)


Het is nog steeds lachwekkend hoe zuur sommige mensen zijn dat Feyenoord gewoon beter was vorig jaar.

Ze waren ook zeker terecht kampioen. Wel aantal keer in de laatste minuut gewonnen, dat moet je natuurlijk ook meehebben.


Oke, en hoezo moet dat voor hun opgemerkt worden terwijl andere teams dit ook hadden? Inclusief de concurrentie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, Heracles is op zich best lekker begonnen aan de competitie. :P

Bram Castro. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 08:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toch minder erg als ik had verwacht, had verwacht dat Twente wel met een 3-0 of 4-0 zou verliezen maar ik heb bij vlagen toch prima spel gezien. Alleen hadden sommige spelers soms nog wat rare ideeën, vooral Thesker en Jensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

Feyenoord had afgelopen seizoen niet te klagen met een aantal geluksmomentjes. Het zat ze vaak mee, het geluk van de kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Feyenoord had afgelopen seizoen niet te klagen met een aantal geluksmomentjes. Het zat ze vaak mee, het geluk van de kampioen.


The salt is real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een paar dagen en dan mogen wij weer :beer: #kowet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel opvallend trouwens dat in een wedstrijd waarin behoorlijk veel zuivere speeltijd was (Heracles - Ajax) er 4 minuten extra tijd bij kwamen. En uiteindelijk zag ik dat dit 5 minuten is geworden. Ik heb echt geen idee waarom. Ik heb sterk het idee dat als Ajax met 2-0 had voorgestaan dat het hooguit 3 minuten was geweest.

Je kan het niet hard maken, maar ik heb een sterk vermoeden van match fixing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Feyenoord had afgelopen seizoen niet te klagen met een aantal geluksmomentjes. Het zat ze vaak mee, het geluk van de kampioen.


The salt is real.

Weinig mee te maken.

Zo zit het soms mee en soms tegen. Aantal buitenspeldoelpuntjes van vorig seizoen kan je niet ontkennen. Ajax heeft ook wel eens seizoenen gehad dat zij aan de goede zijden van het geluk zaten. Maar dat blijft niet altijd zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En toen heb je natuurlijk net zo hard geroepen dat Ajax geluk had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En toen heb je natuurlijk net zo hard geroepen dat Ajax geluk had.

2 jaar geleden tegen Utrecht indd zei ik ook dat ze het toen mee hadden en dat 9 van de 10 keer scheidsrechters geen pingel zouden geven. Je kan toch wel erkennen dat sommige teams gewoon wat meer geluk hebben in een seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluk dwing je in zekere zin ook wel af natuurlijk. Een ploeg die beter is creert meer kansen en zal dus ook vaker een buitenspel goal maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Broken Balance schreef:
En toen heb je natuurlijk net zo hard geroepen dat Ajax geluk had.

2 jaar geleden tegen Utrecht indd zei ik ook dat ze het toen mee hadden en dat 9 van de 10 keer scheidsrechters geen pingel zouden geven. Je kan toch wel erkennen dat sommige teams gewoon wat meer geluk hebben in een seizoen


Dat hebben alle teams in alle seizoenen wel op een punt.

Dat mag dan geen excuus zijn door te zeggen, ja dat team is kampioen geworden omdat ze geluk hadden. Het komt door veel meer factoren dan dat. Iets winnen of verliezen is niet een kwestie van de een had meer geluk dan de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat ze kampioen werden door geluk. Ze waren terecht kampioen. Er zijn meerdere factoren die meespelen bij een kampioenschap dat is helemaal waar.
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic