Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Geluk dwing je in zekere zin ook wel af natuurlijk. Een ploeg die beter is creert meer kansen en zal dus ook vaker een buitenspel goal maken.


Kans op een onterechte penalty neemt ook toe als je vaak in het strafschopgebied komt. Ik ben daarom ook een voorstander voor video-ref. Hierdoor wordt het wel eens stuk eerlijke en worden teams minder benadeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Parvuz schreef:
Geluk dwing je in zekere zin ook wel af natuurlijk. Een ploeg die beter is creert meer kansen en zal dus ook vaker een buitenspel goal maken.


Kans op een onterechte penalty neemt ook toe als je vaak in het strafschopgebied komt. Ik ben daarom ook een voorstander voor video-ref. Hierdoor wordt het wel eens stuk eerlijke en worden teams minder benadeeld.

Ja het aantal onterechte strafschoppen wel. Misschien dat het in verhouding wel gelijk blijft. Dat bijvoorbeeld 1 op de 60 aanvallen een strafschop oplevert. Dan is Roda wel iets langer bezig dan Ajax voor een strafschop. En dat een kwart van de strafschoppen onterecht is. Dan heeft Ajax dat misschien 1 keer in de 5 wedstrijden en Roda 1 keer in de 20 wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Om zulke fouten uit het spel te halen, vind ik dat video-ref een must is. Situaties zoals de CL wedstrijd Bayern-Real waar bijna alle doelpunten onterecht waren. Zo zijn er veel situaties en dat kost clubs gewoon klauwen vol geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, dat is zeker waar. Maar ik denk niet dat er echt clubs zijn die in verhouding veel meer geluk hebben.
Maar het is wel lullig als die keer dat je gelijk hebt de 5-0 is en niet de 1-0 haha.

Video-ref voegt trouwens ook wel weer een nieuw soort spanning toe aan de wedstrijd. Ook wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mag wel wat sneller imo.

Niet dat het doelpunt is gemaakt en 5 minuten later hij ongedaan wordt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook niet echt het geval. Zo als in de JC-Schaal was best goed toegepast. Penalty moment door laten spelen tot het spel echt stil ligt. Toevallig was dat bij een discutabele goal. Eerst het penalty moment beoordelen, dat bleek er 1 te zijn. Dus moment 2 doet er dan niet meer toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En wat nou als er uit de aanval na dat 'penalty moment' en geldige goal gemaakt wordt? De scheids beslist hierna aan de hand van de beelden dat er alsnog een penalty komt, geldt die al gemaakte goal dan nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope. Ook al is het een wereldgoal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In American Football werkt het ook. Doorspelen tot het spel stil ligt. Nu zijn de plays in AF een stuk korter, maar daar worden ook regelmatig touchdowns terug geroepen na tv reviews. Voordeel hierbij is dat er wel een gele vlag op het veld wordt gegooid in de richting waar de mogelijke overtreding plaats heeft gevonden, dus men weet dat er een mogelijkheid is dat hij terug wordt geroepen. Misschien ook wel iets voor in het voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stengs heeft zijn kruisband volledig afgescheurd.

Hoorde ook wat over een verschoven knieschijf/breuk in bot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Stengs heeft zijn kruisband volledig afgescheurd.

Hoorde ook wat over een verschoven knieschijf/breuk in bot.


Pfff, sneu zeg voor die knul. Moest zijn seizoen worden om definitief door te breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me zitten ergeren aan de scheidsrechters vandaag.. Ik heb nu in elke samenvatting verscheidene overtredingen gezien waarin rood moest worden getrokken, krijgen ze allemaal geel of zelfs niks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 22:05 
 
Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Ik heb me zitten ergeren aan de scheidsrechters vandaag.. Ik heb nu in elke samenvatting verscheidene overtredingen gezien waarin rood moest worden getrokken, krijgen ze allemaal geel of zelfs niks :x


Ja, bij Rai Vloet... Gewoon bewuste aanslag op V Ginkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en die vieze trap op Ayoub, Berghuis was lekker bezig, een speler van Exclesior ook tijdens die wedstrijd (weet zo niet meer wie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen begonnen met een 2-2 uit bij Volendam, niet verkeerd. Zeker niet na een 2-0 ruststand. Nieuwe Belgische spits wel benieuwd naar, Naudts, gehaald van Cercle Brugge. Erg benieuwd naar de nieuwe linksback, Ormonde-Ottewill. Komt van Swindon Town, en heeft in de jeugd van Arsenal gevoetbald. Helaas is ie al geblesseerd geraakt tegen Volendam, nog niet bekend hoe ernstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Seizoen begonnen met een 2-2 uit bij Volendam, niet verkeerd. Zeker niet na een 2-0 ruststand. Nieuwe Belgische spits wel benieuwd naar, Naudts, gehaald van Cercle Brugge. Erg benieuwd naar de nieuwe linksback, Ormonde-Ottewill. Komt van Swindon Town, en heeft in de jeugd van Arsenal gevoetbald. Helaas is ie al geblesseerd geraakt tegen Volendam, nog niet bekend hoe ernstig.

Eredivisie topic Stefan! Jij met je lokale dorp club ook he :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Om nu alleen een Jupiler League topic aan te maken voor Stefan gaat ook wel wat ver xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 18:01 
 
Hardtraxx Elite

Iemand toevallig bij psv met een defqon petje en een frequencerz shirt in vak RR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitesse :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vitesse :lol: :lol:


Bekerwinnaar die er vervolgens tegen een hoofdklasser de eerste ronde uitvliegt. Wat zijn we toch een grap als voetballand. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NAC krijgt het ook voor elkaar, dan wel niet als bekerwinnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
NAC krijgt het ook voor elkaar, dan wel niet als bekerwinnaar.


En een klasse hoger die tegenstander :P . Mja, bizar. Overigens met pijn in m'n ogen naar Feyenoord zitten kijken vanavond, kanonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vrij dramatisch inderdaad. Op zich logisch dat de amateurs er heel veel zin in hebben en compleet gefocust zijn maar dat de spelers van Vitesse dat niet zo hebben. Maar dan moet je als prof juist na een kwartier/20 minuten door hebben dat het niet zo makkelijk gaat en er een tandje bij moet. Maar een bekerwinnaar die er uit vliegt in de eerste ronde door een amateur club is wel echt Nederlands. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man..
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic