Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:08 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke pot gezien, hele wedstrijd gedomineerd. Paar kansen gehad die er dan net niet met een beetje geluk invliegen, maar goed dan maak je hem geheel terecht in de laatste minuut.

Oke, wat een kut pot. 3 punten gestolen, werk aan de winkel voor Cocu. Snel vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Heerlijke pot gezien, hele wedstrijd gedomineerd. Paar kansen gehad die er dan net niet met een beetje geluk invliegen, maar goed dan maak je hem geheel terecht in de laatste minuut.

Oke, wat een kut pot. 3 punten gestolen, werk aan de winkel voor Cocu. Snel vergeten!


Ook voor Brands. Verdediging is veel te dun, Luckassen op RB hoef ik niet vaker te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die Luckassen is sws fucking overrated, jezus wat pijnlijk om naar die vent te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 00:15 
 
Hardtraxx Elite

Bizarre wedstrijd voor PSV afgelopen westrijd tegen PEC Zwolle en dan die vorige tegen FC Twente xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 00:47 
 
Hardtraxx Elite

Brands gaf net bij Rondo al aan dat de prioriteit bij een linksback ligt, verstandig. Luckassen gewoon gebruiken als stand-in van Hendrix, of zoals tegen Utrecht in een defensievere formatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schrok in eerste instantie een beetje van je opmerking Hard4Us, maar je maakte het later goed. Wat balen zeg dat we deze wedstrijd uiteindelijk niet hebben kunnen winnen, maar goed het gaat super goed met PEC en dat was weer te zien afgelopen zondag. Denk dat uit bij Heerenveen volgende speelronde Zwolle wel een puntje kan pakken. Erg benieuwd.

0 punten, maar erg genoten van een aanvallend PEC. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

PSV komt 2x op rij met de schrik vrij, aan geluk geen gebrek. Maarja dat is ook kwaliteit om het 2x zo af te dwingen. Jammer maar helaas, had het gat graag kleiner zien worden.

0-8 tegen NAC is altijd wel lekker, maar het kwam echt omdat NAC zo bedroevend slecht was zeg :lol: Ajax speelde niet geweldig en bijna alle goals waren gewoon verdedigende fouten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Ik schrok in eerste instantie een beetje van je opmerking Hard4Us, maar je maakte het later goed. Wat balen zeg dat we deze wedstrijd uiteindelijk niet hebben kunnen winnen, maar goed het gaat super goed met PEC en dat was weer te zien afgelopen zondag. Denk dat uit bij Heerenveen volgende speelronde Zwolle wel een puntje kan pakken. Erg benieuwd.

0 punten, maar erg genoten van een aanvallend PEC. (L)


Vooraf had ik best mijn twijfels bij PEC, maar dit is echt een leuk elftal om naar te kijken. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
PSV komt 2x op rij met de schrik vrij, aan geluk geen gebrek. Maarja dat is ook kwaliteit om het 2x zo af te dwingen. Jammer maar helaas, had het gat graag kleiner zien worden.

0-8 tegen NAC is altijd wel lekker, maar het kwam echt omdat NAC zo bedroevend slecht was zeg :lol: Ajax speelde niet geweldig en bijna alle goals waren gewoon verdedigende fouten


Tsja verdedigen hebben we in Nederland echt tot kunst verheven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Maar simpel met de man meelopen zat er zelfs niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik schrok in eerste instantie een beetje van je opmerking Hard4Us, maar je maakte het later goed. Wat balen zeg dat we deze wedstrijd uiteindelijk niet hebben kunnen winnen, maar goed het gaat super goed met PEC en dat was weer te zien afgelopen zondag. Denk dat uit bij Heerenveen volgende speelronde Zwolle wel een puntje kan pakken. Erg benieuwd.

0 punten, maar erg genoten van een aanvallend PEC. (L)


Vooraf had ik best mijn twijfels bij PEC, maar dit is echt een leuk elftal om naar te kijken. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten :thumbup:


Denk dat het een heel mooi seizoen voor ons kan worden. PEC word echt wel een stabiele ploeg dit seizoen. Linkerrijtje moet toch wel haalbaar zijn. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kluivert :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zoet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEC :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet dat de pot gisteren zo denderend was. 1-0, zakelijk en met goede moed naar zondag. Topper die PSV makkelijk kan winnen als AJAX 3-4-3 speelt.

Lozano vs Zeefuik.. meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien de laatste 3 weken zie ik Ajax eerder winnen dan PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:42 
 
Hardtraxx Elite

Gelukkig met de bus naar dat theater. 13 punten los zou heerlijk zijn op ajax, maar ik teken ook voor een gelijkspel. Gezien het voetbal van de laatste weken. Hoe lekker zou het zijn om in de laatste minuut te winnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een frustratieweekend qua voetbal voor mij, Verliezen van de hekkensluiter.. Ik raak er aan gewend te raken om te verliezen. Hoelang duurt het nog voordat Streppel weggaat :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Wat een frustratieweekend qua voetbal voor mij, Verliezen van de hekkensluiter.. Ik raak er aan gewend te raken om te verliezen. Hoelang duurt het nog voordat Streppel weggaat :slow:

Het was nog niet eens echt onverdiend. Misschien was een gelijkspel meer terecht geweest gezien het spel maar dit keer was de Roda de gelukkige dat die bal van richting werd veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was echt een zaadwedstrijd eerste klas. Voelde de bui al helemaal hangen toen Heerenveen volledig meeging in het spel van Roda en kan het inderdaad niet eens onverdiend noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerenveen krijgt genoeg kansen, maar op de een of andere manier kunnen ze die niet benutten. Ze missen een spits die een goal kan maken, ook is Zeneli (blessure) een gemis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In before alle WZAWZDB.... verdiend verloren. Klaar

Maar of het verstandiger was om alle wedstrijden van vandaag eruit te halen, dat weet ik wel zeker. Heb weer hoop verhalen gehoord over mensen die geen stadion gezien hebben en schade hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZAWZDB
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JA WANT FEYENOORD I.... oja wacht, kutzooi die aflasting.
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic