Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het was weer niet om aan te gluren, maar ze hebben in ieder geval de drie punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had hele goede avond kunnen zijn.. Keurige overwinning van de Rotterdammers en Ajax, tsja was wederom niet goed, maar 3 punten.. Jammer van AZ tegen die semiprofs, die hadden toch gewoon moeten winnen.. :thumbup:

Trouwens die Wuytens, dat zag er ff raar uit :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ajax - Schalke 04
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 14:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ajax - Schalke 04

Pittige loting, denk dat het ook een beetje aan de competitie ligt hoe ze het gaan doen. 13 april is deze wedstrijd, 2 april spelen ze tegen Feyenoord. Mochten ze tegen Feyenoord verliezen en de titel is zo goed als weg kunnen ze hier vol voor gaan. Mochten ze winnen van Feyenoord en vol in de titelrace zijn kan het ze opbreken (mentaal of fysiek). Maar mooie tegenstander in ieder geval! Had er niet aan moeten denken om tegen Besiktas of weer tegen Celta te moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ben al lang blij dat het geen Besiktas, Man U of Lyon is geworden. Schalke steekt in eigen competitie niet in goede doen (rechterrijtje) dus er liggen zeker kansen. Nu hoeft dat natuurlijk niet zo gigantisch veel te zeggen, want datzelfde geldt voor Leicester en die kegelen ook Sevilla eruit terwijl ze ergens onderaan bungelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van de drie ploegen die ze tijdens de loting nog konden loten is dit zeker de beste die ze konden treffen. Gister trouwens een heerlijke pot, lekker tempo heen en weer, mede door de foute passes. Daarnaast wel kut dat het tot het einde spannend bleef, helemaal gezien alle kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker mogelijkheden voor Ajax om nog door te bekeren, hebben een sterke campagne in de EL dit seizoen zeg. Vond ze gister ook heel sterk spelen, als ze wat dodelijker voor de goal waren had het zo 6-0 kunnen worden. Laat ze maar lekker ver komen in de EL, buiten dat het goed is voor Nederlandse voetbal, ook meer kans op puntenverspeling in de strijd om de fruitschaal. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal. :$


Ik hoop het van harte voor Ajax, maar niet te vergeten dat Schalke wel spelers als Howedes, Konoplyanka, Choupo Moting, Embolo, Naldo, Caliguiri, Goretzka en Nastasic heeft.

Het is zeker niet een minder team, het heeft zeker kwaliteit in huis. Als ze deze maar enigszins benutten dan heb je het als Ajax behoorlijk lastig. Het moet dus wel van Ajax komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal. :$


Ik hoop het van harte voor Ajax, maar niet te vergeten dat Schalke wel spelers als Howedes, Konoplyanka, Choupo Moting, Embolo, Naldo, Caliguiri, Goretzka en Nastasic heeft.

Het is zeker niet een minder team, het heeft zeker kwaliteit in huis. Als ze deze maar enigszins benutten dan heb je het als Ajax behoorlijk lastig. Het moet dus wel van Ajax komen.


Dat ben ik met je eens, maar ik weet wel dat Ajax een grote kans heeft om door te gaan. Wel jammer dat ze eerst thuis spelen en dan pas uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal. :$


Ik hoop het van harte voor Ajax, maar niet te vergeten dat Schalke wel spelers als Howedes, Konoplyanka, Choupo Moting, Embolo, Naldo, Caliguiri, Goretzka en Nastasic heeft.

Het is zeker niet een minder team, het heeft zeker kwaliteit in huis. Als ze deze maar enigszins benutten dan heb je het als Ajax behoorlijk lastig. Het moet dus wel van Ajax komen.


Nou Ajax heeft Younes en Traoré :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 00:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wauw, dat ze de niet in de CL zitten is een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook bang dat Ajax het zwaar af gaat leggen tegen Schalke, dat echt een ervaren ploeg heeft. Maar we zullen zien, thuis een nipte overwinning moet lukken. Al is de 0 houden een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Genieten gister :love: Last minute naar Amsterdam gegaan om de wedstrijd te kijken, uiteraard geen spijt van gehad. Die Schalke supporters begonnen heel luidruchtig maar werden met de minuut stiller :P Eigenlijk mogen ze nog van geluk spreken dat het geen 4/5-0 is geworden, maarja nu hebben we volgende week in ieder geval wel weer een echte wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Genieten gister :love: Last minute naar Amsterdam gegaan om de wedstrijd te kijken, uiteraard geen spijt van gehad. Die Schalke supporters begonnen heel luidruchtig maar werden met de minuut stiller :P Eigenlijk mogen ze nog van geluk spreken dat het geen 4/5-0 is geworden, maarja nu hebben we volgende week in ieder geval wel weer een echte wedstrijd.


Heb je het plan om naar de mooiste stad van NL te gaan, ga je naar 020... :thumbdown:

OT: Als neutrale toeschouwer van het Nederlands voetbal heb ik onwijs genoten van Ajax, hele gave wedstrijd.

Alleen de Traoré, wat een pannenkoek is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha ja op het station bedachten we ons om toch maar gewoon naar Amsterdam te gaan, wat op zich vrij logisch was aangezien Ajax speelde. Ander keertje dan maar naar Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Geen groot fan van Ajax, maar ik hoop oprecht dat ze doorgaan :D

Moet te doen zijn, lijkt mij zo.
Toch wel weer goed voor het Nederlands voetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 01:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk dit godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 03:20 
 
Hardtraxx Elite

Jammer, had er na de 3-0 echt vertrouwen in dat Schalke de overwinning binnen zou slepen. Zelfs na de 3-1 dacht ik nog: hoe mooi zou het zijn als KJH in de 120e minuut de 4-1 maakt. Helaas mocht dit niet baten.

Noem me maar een Duitser, i dont care.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat het verlengen is geworden en ze nog door zijn gegaan. Gunstig voor puntenverspeling in competitie. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Jammer, had er na de 3-0 echt vertrouwen in dat Schalke de overwinning binnen zou slepen. Zelfs na de 3-1 dacht ik nog: hoe mooi zou het zijn als KJH in de 120e minuut de 4-1 maakt. Helaas mocht dit niet baten.

Noem me maar een Duitser, i dont care.


Vuile NSB'er
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kan er met m'n hoofd niet bij, dat wanneer je in Nederland woont en een Nederlandse club een Europese wedstrijd speelt, je niet voor die club bent :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ik kan er met m'n hoofd niet bij, dat wanneer je in Nederland woont en een Nederlandse club een Europese wedstrijd speelt, je niet voor die club bent :x


Can't help it haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij mocht Ajax gister best winnen, als ze zondag maar verliezen tegen PSV :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Van mij mocht Ajax gister best winnen, als ze zondag maar verliezen tegen PSV :thumbup:
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic