Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ajax (L)
Hopen dat we Celta loten, die valt nog wel te winnen over twee wedstrijden. Dat zie ik namelijk niet gebeuren tegen Lyon of United.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyon dus en ook nog eens eerst thuis. Meest pittige loting die je kon krijgen.
Maar de bal is rond en het is 11 tegen 11..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godver wat genieten gister vanaf de 3-1 :loving: Die hele kroeg ontplofte joh, nog nooit zoveel bier over me heen gehad. Kijk alweer uit naar de volgende wedstrijden, idd pittige loting maar heb wel vertrouwen. Hopelijk doet Lacazette het rustig aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Godver wat genieten gister vanaf de 3-1 :loving: Die hele kroeg ontplofte joh, nog nooit zoveel bier over me heen gehad. Kijk alweer uit naar de volgende wedstrijden, idd pittige loting maar heb wel vertrouwen. Hopelijk doet Lacazette het rustig aan :P


Haha als Lacazette en Fekir het niet op de heupen krijgen dan moet het goedkomen, wel erg zware loting, maargoed dat waren de andere twee ook geweest (Celta ook niet onderschatten) inb4 ziggo antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hamstringblessure bij Lacazette. Zou het niet erg vinden als hij Ajax mist, scheelt de helft van de doelpunten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ik kan er met m'n hoofd niet bij, dat wanneer je in Nederland woont en een Nederlandse club een Europese wedstrijd speelt, je niet voor die club bent :x

Ik ook niet. Als Feyenoord of PSV-fan moet je juist hopen dat Ajax ver komt en punten scoort voor Nederland in Europa. In dat geval speelt Feyenoord of PSV bij een kampioenschap ook nog CL. Met ingang van het seizoen 2018-2019 speelt de kampioen van de Eredivisie al voorronde CL i.p.v. directe plaatsing voor groepsfase CL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 09:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je Fekir, Lacazette, Tolisso en Valbuena een beetje kan temmen zou het goed moeten komen, de verdediging van Lyon is niet de sterkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 20:47 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Als je Fekir, Lacazette, Tolisso en Valbuena een beetje kan temmen zou het goed moeten komen, de verdediging van Lyon is niet de sterkste.


Dat hebben we kunnen zien vandaag. 4-1 maar had makkelijk 5-1 of 6-1 kunnen zijn
Nieuwe voorspelling: Finale: Manchester United tegen Ajax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd was dit zeg. Abnormaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e helft was echt fantastisch, ook heerlijk open, maar oh oh ben eens wat effectiever in de afronding zeg. Als je het in Lyon niet redt, komt het door de 10k gemiste kansen :x Effectiviteit zoals in de eerste helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 03:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geweldig. Trots op dit ajax, hiermee moet je de finale halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geweldige prestatie.

Maar je mag Younes en Ziyech wel een tik op het hoofd geven, die hadden de wedstrijd makkelijk voor de return al kunnen beslissen.

Sinds wanneer is Ziyech zo nonchalant in afronding, hij had nog twee assists op zijn naam kunnen zetten maar ging zelf. Alsnog natuurlijk belangrijk geweest met een hattrick assists. En van Younes verwachte ik het wel, maar die vent mag echt eens wat effectiever gaan spelen in afronding en samenspel.

De rest van het team zag je echt op niveau beginnen te spelen verder in de 1e helft.

Ik hoop dat Ajax een max 2-0 uit kan vasthouden en tegen ManU of Celta in de finale staat, vanaf dan wil je natuurlijk winnen maar het zicht van een Nederlandse ploeg in de finale is tegenwoordig al iets op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran

M'n strot gaat waarschijnlijk nog een week lang pijn doen van het schreeuwen, maar wat was dit prachtig. Wat een sfeer ook in het stadion :loving: . Ondanks dat er nog best wel wat kansen zijn weggegeven en kansen gemist zijn, ben ik meer dan tevreden met dit resultaat. Nu in de return scherper zijn dan tegen Schalke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ze bij Ajax en in Nederland maar niet te snel de polonaise gaan lopen. Als Lyon volgende week snel de 1-0 scoort zie ik het scenario zoals zich dat bij Schalke uitvouwde wel herhalen. Ze hadden deze wedstrijd allang moeten beslissen maar weer die gemiste kansen, wat thuis tegen Schalke ook al het geval was.

Maar hopelijk redden ze de finale, uitermate goed om te zien dat een Nederlandse club nog zo ver komt in Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Winnaar EL is direct geplaatst voor groepsfase CL volgend seizoen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dus in dat geval gaan zowel Ajax als Feyenoord direct groepsfase CL in. Echter vervalt het play-off ticket dan die normaal bij plek 2 hoort. Deze wordt doorgeschoven naar een klein land om, zoals de Uefa dat noemt, 'de balans te bewaren'.

https://www.metronieuws.nl/xl/sport/201 ... cl-plek-op
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hebben we toch ook. 2 teams direct CL. Alleen het ticket voor de voorronde CL wordt niet doorgeschoven naar plek 3 maar gaat naar een ander kleiner land. En dan Vitesse groepsfase EL en PSV en winnaar play-offs in de voorronde EL.

Of heb ik je reactie verkeerd geïnterpreteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet PSV dan eerst play-offs doen of plaatsen ze zich direct?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook erg bang dat mensen inderdaad te veel van stapel lopen. Iets met hoogmoed komt ten val enzo...
3-0 voor Lyon is echt wel te doen hoor. Ik hoop dat de spelers niet dezelfde fout(en) maken als tegen Schalke uit. Dit mag niet meer mis gaan nu!
Zou enorm zonde zijn als ze nu van Verrassing van Europa, naar lachertje van Europa gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 10:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Geweldig voor Ajax dit :lol: maar ik ben een beetje bang dat wij allemaal erg van stapel lopen.. Ajax was erg goed, niks daartegen, maar Lyon vond ik wel extreem matig... Ik zie in de return Lyon in ieder geval wel iets beter gaan spelen.

Natuurlijk moet Ajax daar oppassen voor een Schalke scenario, maar ik vond Lyon niet extreem matig, hebben genoeg kansen gecreërd, iets wat Schalke in de Arena niet lukte. Tot de 1-0 was Lyon de bovenliggende partij, met name in balbezit want ze hebben maar één grote kans gekregen. Toen het eenmaal 4-1 stond lag alles bij Lyon open en zie je dat het helemaal niet zo'n goede ploeg is, vooral de verdediging. Helaas na de 4-1 nogal wat kansen gemist. Hopelijk daar niet snel op achterstand komen of juist snel op voorsprong komen. Ik heb gisteren in ieder geval intens genoten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Moet PSV dan eerst play-offs doen of plaatsen ze zich direct?

PSV moet eerst nog voorronde spelen. Dat moet sowieso als je 3e wordt in Nederland. Ze stromen dan in de 3e voorronde in, omdat Vitesse en AZ in de finale stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar je mag Younes en Ziyech wel een tik op het hoofd geven, die hadden de wedstrijd makkelijk voor de return al kunnen beslissen.

Sinds wanneer is Ziyech zo nonchalant in afronding, hij had nog twee assists op zijn naam kunnen zetten maar ging zelf. Alsnog natuurlijk belangrijk geweest met een hattrick assists.

Ziyech was hartstikke kapot op t einde van de wedstrijd, denk dat t daarom wat slordig oogde. Al z'n kansen kwamen ook op het einde van de wedstrijd na redelijk lange sprintjes.

Gruwelijk genoten, had zo 8-4 kunnen worden. Wat een pot :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 08:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou mocht Ajax zich plaatsen voor de finale en een van beide tegenstanders speelt net zo als gisteren wint Ajax de finale met twee vingers in de kut van je moeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet wel dat ik bij de return met knikkende knieën en een hartslag van 300bpm zit te kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas maar op Yannick. Steven gaat aan de Terror volgende week donderdag. xd
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic