Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax gefeliciteerd :thumbsup: Heel spannend om als neutrale toeschouwer te kijken!

Maar aub: Verkoop die Traoré zsm!! Wat een drop%#@ eerste klas zeg, tegen Schalke precies hetzelfde.. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ajax gefeliciteerd :thumbsup: Heel spannend om als neutrale toeschouwer te kijken!

Maar aub: Verkoop die Traoré zsm!! Wat een drop%#@ eerste klas zeg, tegen Schalke precies hetzelfde.. :nono:


Ja zal dat mogen van Chelsea?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik heb na de wedstrijd eerst maar flink wat pils lopen tanken om te kalmeren, ik had 't niet meer xd .


Dit dus en nu de vruchten er van plukken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat je nu plukt is de vacht van de kater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:32 
 
Hardtraxxer

Zo hé wat was dat spannend op het einde, geen moment van rust dat laatste kwartier (zowel voor de spelers als voor de kijker). Gelukkig zijn we door naar de finale tegen ManU, dat wordt waarschijnlijk een interessante wedstrijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Traoré, wat een clown inderdaad :lol: . Overigens speelde Sanchéz geweldig. Die wordt echt absolute top als verdediger. Interessante finale, schat de kansen misschien 60-40 voor United.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 16:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sanchez was echt fantastisch idd :loving: Verdomme wat was het spannend, tot de 44e minuut was er geen vuiltje aan de lucht, maar dan zie je toch de onervarenheid van deze ploeg, hoe ze het nog bijna weggeven. Maar goed we hebben het gehaald en dat is het enige dat telt. Nu al zin in volgende week woensdag. Heb al vrij genomen op het werk dus dat wordt een mooi dagje Amsterdam met hopelijk een overwinning en een mooie wedstrijd. Al heb ik zo'n gevoel dat het (Mourinho kennende) een bloedeloze 0-0 of 1-1 gaat worden en dat penalties het gaan beslissen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voordeel voor Ajax is wel dat United Bailly, Rojo en Zlatan mist. Ik geef United 65% kans om te winnen.
Zou wel geweldig zijn als Ajax m pakt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Voordeel voor Ajax is wel dat United Bailly, Rojo en Zlatan mist. Ik geef United 65% kans om te winnen.
Zou wel geweldig zijn als Ajax m pakt :loving:

Ik geef Ajax meer kans als ze zo spelen als in de wedstrijden thuis tegen S04 en OL. Het huidige voetbal van ManU is niet om aan te kijken. Dan nog te bedenken dat die club het afgelopen jaar meer heeft uitgegeven dan Ajax sinds WO2 :lol: Ik geloof oprecht dat de prijs naar Amsterdam gaat!

En dat in het jaar dat Feyenoord kampioen werd. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hotelletje Amsterdam geboekt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 12:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hotelletje Amsterdam geboekt! :)

Zat er ook aan te denken, die dag erna is toch de eventuele huldiging gelijk. Zijn de prijzen nog een beetje te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de dag erna is Hemelvaart, dus werken/school hoef je je ook niet druk over te maken als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 12:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
En de dag erna is Hemelvaart, dus werken/school hoef je je ook niet druk over te maken als het goed is.

I know, op zich chill natuurlijk dat je die dag erna vrij bent, maar zie het ook wel een beetje als een negatiefs iets, dan zal de stad al helemaal bomvol zijn 2 dagen lang.

Hoe denken jullie trouwens dat ie gaat spelen? Ik verwacht zelf:
Onana
Veltman - Sanchez - De Ligt - Riedewald
Klaassen - Schone - Ziyech
Traore - Dolberg - Younes

Zie zelf liever Tete dan Veltman en Kluivert dan Younes maar ben bang dat Bosz vasthoudt aan z'n vaste elf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dat hem wel wordt ja. Alleen Younes en Traoré hebben zo weinig rendement. Ik zie zelf dan liever Kluivert en/of Neres. Traoré komt altijd wat laconiek over en Younes heeft een standaard formule, van buiten naar binnen komen. Maar er is maar 1 speler die dat echt beheerst en dat is Robben. Maar Bosz kennende gaat die niet (veel) veranderen ten opzichte van de voorgaande maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chroman schreef:
Hotelletje Amsterdam geboekt! :)

Zat er ook aan te denken, die dag erna is toch de eventuele huldiging gelijk. Zijn de prijzen nog een beetje te doen?

Wij hebben en hostel met 8 man, was ongeveer 40 euro pp. De prijzen stijgen wel snel nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als Sinkgraven op tijd fit is, zie ik die ook nog wel gewoon de linksback positie innemen. Daarnaast heb ik ook veel liever Tete dan Veltman, zowel verdedigend als aanvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag ook aanwezig, helaas niet overnachten aangezien we de dag er na vriendendag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat je van United dit kan verwachten.

Romero

Darmian - Jones - Smalling - Blind

Carrick - Herrera

Mkhitaryan - Mata - Rooney

Martial
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk dat je van United dit kan verwachten.

Romero

Darmian - Jones - Smalling - Blind

Carrick - Herrera

Mkhitaryan - Mata - Rooney

Martial


Ehm, oke? Waar zijn Pogba, Fellaini, Rashford en Valencia? Altijd basis spelers in de belangrijke wedstrijden. Vraag me ook af of ie De Gea ernaast laat ook al was dat misschien de afspraak. Kan het me haast niet voorstellen. Ik verwacht zelf deze opstelling:

De Gea
Valencia - Jones - Smalling - Darmian
Fellaini - Herrera
Lingard/Mata - Pogba - Mkhitaryan
Rashford
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 14:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Romero staat basis, is al bevestigd door Mourinho :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Romero staat basis, is al bevestigd door Mourinho :)


Fellaini was volgens mij destijds even noodzakelijk vanwege blessure van Herrera.
Pogba idd vergeten, die zal wel de plek van Carrick of Rooney innemen.

Valencia speelt niet best de laatste tijd eveneens, Rashford blijft enorm overrated. Speelt niet zo heel veel klaar hij.

En Romero was al bevestigd inderdaad.|

Maar Mkhitaryan speelt ook nooit (als ik jouw ding mag geloven) op links. Die staat altijd rechtsmid of als CAM wanneer United een andere formatie pakt. Vanwege de historie weet ik bijna wel zeker dat Blind speelt. Mata staat er ook gewoon ipv Lingard, Mata blijft de meest consistent betrouwbare speler die ze hebben. En Martial staat in de spits de laatste tijd omdat Ibra blessure heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hotelletje Amsterdam geboekt! :)


Ik ook :D Wij betalen 60 p/n p/p. Het is een vrij goedkoop hotel, mja denk dat we niet zoveel in het hotel te vinden zijn, voor en na de wedstrijd niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 18:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Die verdediging.. denk dat De Gea niet met veel zelfvertrouwen op goal staat die avond :lol:


Lees eens een paar comments terug -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bookmakers zijn wel heel zeker dat United gaat winnen. Maar even een meijer gezet op Ajax. Quote van 4.35 op Unibet. In mijn ogen hebben ze zeker een kans.
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic