Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 14:55 
 
Artiest

Ik speel nooit online, alleen Virtual Pro of Career en natuurlijk wedstrijden tegen vrienden bij avondje chillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die online scores eigenlijk best krom ;) Zo had ik een veel beter ratio win/verlies in vergelijking met vriend van me.. Maar hij had wel veel hogere online score! Komt gewoon omdat hij veel speelde..

Vaak bij een wedstrijd die je wint krijg je 50-80 punten, bij verlies maak je vaak maar 20-40 punten verlies.. Dus tja ;)

Maar op zich wel leuk dat het er is, maar niet bijzonder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wie wilt dr straks ff potje fifa 10 voor de xbox 360? :D Uurtje of 4
voeg me toe als je me nog nie heb: JP Headshooter [ :') ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wie wilt dr straks ff potje fifa 10 voor de xbox 360? :D Uurtje of 4
voeg me toe als je me nog nie heb: JP Headshooter [ :') ]


Helaaaas, fifa 11 staat hier aan en heb geen 10! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:05 
 

Squirrie schreef:
Ik vind die online scores eigenlijk best krom ;) Zo had ik een veel beter ratio win/verlies in vergelijking met vriend van me.. Maar hij had wel veel hogere online score! Komt gewoon omdat hij veel speelde..

Vaak bij een wedstrijd die je wint krijg je 50-80 punten, bij verlies maak je vaak maar 20-40 punten verlies.. Dus tja ;)

Maar op zich wel leuk dat het er is, maar niet bijzonder..


Het gaat er in ieder geval om dat het moeilijker wordt naarmate je meer wint. Zo hou je het spel wel in balans. Ik vind het zelf wel een trigger om meer te gaan spelen hoor. Vriend van me staat op 4927 en die moet en zal ik verslaan :p

Daarbij win je nu nog maar 30-40 punten als je wint/verliest. Dus t gaat wat langzamer, tegenstanders worden goed (tot het frustrerende/agressieve toe soms :p) maar wel een ontzettende voldoening als je dan wint!

(Ik fanatiek? Hoe kom je erbij... :evil: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
us t gaat wat langzamer, tegenstanders worden goed (tot het frustrerende/agressieve toe soms :p) maar wel een ontzettende voldoening als je dan wint!


Ik ken het ;)

Vaak hoor ik later terug van m'n huisgenoten "Kon het niet wat rustiger!" :P Zelfbeheersing is bij mij soms ver te zoeken als ik een potje fifa speel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:02 
 
Artiest

Squirrie schreef:
Nazale schreef:
us t gaat wat langzamer, tegenstanders worden goed (tot het frustrerende/agressieve toe soms :p) maar wel een ontzettende voldoening als je dan wint!


Ik ken het ;)

Vaak hoor ik later terug van m'n huisgenoten "Kon het niet wat rustiger!" :P Zelfbeheersing is bij mij soms ver te zoeken als ik een potje fifa speel :whistle:


Same here :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, hier ook. Met lui in de kamer lukt het nog wel, maar als ik alleen ben is de beheersing vaak ver te zoeken. Enige game waarbij ik dat heb ook.

Typisch voor mij trouwens: een potje 3-1 verliezen van iemand die er echt geen fuck van kon (2 counters en een corner...rest was ik in de aanval) en een wedstrijd later 4-1 winnen die belachelijk goed was, waardoor ik eindelijk mijn eigen spel kon spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kan met best veel dingen tegen mn verlies, maar voor FIFA geld dat absoluut niet, ik kan zo chagrijnig worden dan, vooral als ik veel beter ben en de ander wint met penalty's ofzo >.< Of als ie m'n doorgebroken speler neerhaalt in de laatste minuut (ook al doe ik het andersom ook :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Yep, hier ook. Met lui in de kamer lukt het nog wel, maar als ik alleen ben is de beheersing vaak ver te zoeken. Enige game waarbij ik dat heb ook.


Jaaa haha ook herkenbaar! Wanneer we met wat mensen in de kamer zitten gedraag ik me wel :P Maar dan kan ik me ook wel soms mateloos irriteren en fouten in fifa enzo!

Het mooiste is nog, vaak denken mensen dat ik boos wordt als ik tegendoelpunt krijg, maar dat is vaak nog niet eens zo.. Een tegendoelpunt kan gebeuren, als die normaal is gescoord heb ik er geen probleem mee.. Maar ik zit vaak op m'n spelers te zeiken, net alsof ik coach ben :P Als ik een pass geef en zo'n fifa kneus stapt niet in of loopt eerst diep en bedenkt zich, op het moment dat ik de pass geef, dat die in de bal moet komen en dan loopt alles in de soep.. Dat zijn echt de momenten dat ik kan flippen tegen de spelers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergste is nog als je de bal afpakt van een tegenstander, maar dan in het afpakken al weer de bal richting een andere speler van de tegenstander tik. Die heeft dan weer de bal, en dan pak ik hem weer af, en stuitert hij weer van mijn voet naar een nieuwe tegenstander. En dan soms 3 of 4 keer achter elkaar. Arghh, kort samen gevat: mazzel die de tegenstander heeft en ik niet. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of een bal die voor jouw is als die uit gaat, maar dat je eigen mannetje hem nog probeert aan te nemen en de ingooi dan naar de tegenstander gaat!!

Dat is echt heel slecht, en je kan daar niets tegen doen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik speelde ooit is FIFA 07 ofzo tegen een maat, hij was barca, en hij neemt met Xavi een vrije trap van 40 meter ofzo, en die vliegt 2 meter naast en over. Begint die Xavi opeens vollop te juichen... goal :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Steffnov schreef:
Yep, hier ook. Met lui in de kamer lukt het nog wel, maar als ik alleen ben is de beheersing vaak ver te zoeken. Enige game waarbij ik dat heb ook.


Jaaa haha ook herkenbaar! Wanneer we met wat mensen in de kamer zitten gedraag ik me wel :P Maar dan kan ik me ook wel soms mateloos irriteren en fouten in fifa enzo!

Het mooiste is nog, vaak denken mensen dat ik boos wordt als ik tegendoelpunt krijg, maar dat is vaak nog niet eens zo.. Een tegendoelpunt kan gebeuren, als die normaal is gescoord heb ik er geen probleem mee.. Maar ik zit vaak op m'n spelers te zeiken, net alsof ik coach ben :P Als ik een pass geef en zo'n fifa kneus stapt niet in of loopt eerst diep en bedenkt zich, op het moment dat ik de pass geef, dat die in de bal moet komen en dan loopt alles in de soep.. Dat zijn echt de momenten dat ik kan flippen tegen de spelers xd

Jij en ragen is inderdaad episch lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik speelde ooit is FIFA 07 ofzo tegen een maat, hij was barca, en hij neemt met Xavi een vrije trap van 40 meter ofzo, en die vliegt 2 meter naast en over. Begint die Xavi opeens vollop te juichen... goal :huh:

Klopt, soms zijn er echt zulke rare bugs. :lol: Paar jaar geleden met Fifa 08' dacht ik was dat ook, maat van me schoot een penalty via mijn keeper op de lat, is het een goal. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb een keer met world cup 98 op de N64 een ingooi op de achterlijn gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh, de derde op rij die disconnect al...moeten ze echt zwaarder gaan straffen in 12. Fucking pussies. Ik weet, ik krijg de punten wel, maar daar doe ik het niet voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Goh, de derde op rij die disconnect al...moeten ze echt zwaarder gaan straffen in 12. Fucking pussies. Ik weet, ik krijg de punten wel, maar daar doe ik het niet voor


Ik vind het ook belachelijk dat je niet kunt zeggen "Max 0% DNF", en alleen "Max 10% DNF"! Dat moet er sowieso uitgehaald worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Steffnov schreef:
Goh, de derde op rij die disconnect al...moeten ze echt zwaarder gaan straffen in 12. Fucking pussies. Ik weet, ik krijg de punten wel, maar daar doe ik het niet voor


Ik vind het ook belachelijk dat je niet kunt zeggen "Max 0% DNF", en alleen "Max 10% DNF"! Dat moet er sowieso uitgehaald worden...

Kan dus niet als je ranked doet, dat is het probleem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kloptt... Straffen dat volk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Kloptt... Straffen dat volk!

En dan helemaal de lui die dat binnen 5 minuten doen als ze dan achter komen. Dan mag het namelijk nog van EA (vanwege het testen van de verbinding, als die kut is kun je er nog uit) zonder verliespunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt fucking lame dat je rood kan krijgen voor staande tackles
Net alweer een penalty tegen vanwege een staande tackle, like wtf? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah maar die DNF regel gaat niet werken want als jou tegenstander altijd afsluit heb jij toch ook een DNF erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jah maar die DNF regel gaat niet werken want als jou tegenstander altijd afsluit heb jij toch ook een DNF erbij

Nee. Alleen degene die disconnect heeft een DNF. De ander krijgt een winstpartij erbij. Dat is het probleem dus zo nog niet. Maar ik speel gewoon om mooie wedstrijden te spelen, en heb er alsnog een schijthekel aan. Gewoon iemand die 3 keer op een dag disconnect de rest van de dag weren. Iemand die 3 keer in een week 3 keer op een dag heeft gedisconnect rest van de week weren etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 19:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm apart, ik heb volgens mij iets van 12% ofzo, maar ik doe hem bijna nooit uit, misschien als ie kinderachtig doet met vreugdedansjes, alles langzaam doen, of op wat voor manier dan ook, maar verder niet.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic