Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Yes yes yes, eindelijk packluck.

Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS :love:


Netjes!

Nieuwe teaser trailer voor FIFA 17:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 15:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuwe Engine, interessant, zou veel irritaties rondom rare bewegingen e.d. kunnen oplossen.

Meer kans dat ik deze ga halen dus, als ze nou nog eens duidelijk wat doen aan hun packs en servers zal ik het weer halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dit kan best wel leuk uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FIFA 17 demo net gespeeld. Ik moet zeggen, het speelt allemaal een stuk verfijnder.
Het is natuurlijk wachten op hoe de servers en packs zijn, maar de single player AI werkt een stuk beter, verdedigen gaat beter, je moet nog steeds goed opletten maar de AI weet dat jij nooit snel genoeg kan zijn om alle spelers tegelijk te gebruiken om te verdedigen dus helpt hij je zodanig dat verdedigen weer goed te doen is.

De scripting blijft er wel in lichte mate, je merkt nog steeds dat de AI denkt ik moet zolang ongeveer aan de bal blijven en ik moet nu eigenlijk wel een goal tegen geven, maar nu is dat meer in de vorm van dat de AI beter gaat voetballen en meer kansen creëert in ter plaats van jouw spelers slechter maken. De scheids is ook minder streng in de 16, wat een voordeel is t.o.v. de vorige FIFA.

Pace is nog steeds een tikkeltje op, passen is wat moeilijker gemaakt en de keepers pakken sommige makkelijke ballen die ze eigenlijk moeten hebben niet. Maar daar tegenover is dribbelen lastiger gemaakt dus pace kan je maar zo ver brengen, passen is realistischer dus geen rare steekpasses meer en als jij een schot lost of een aanval doet die de keeper realistisch gezien kansloos laat gaan ze er vaak in.

De story mode lijkt heel interessant en is imo ook een goede toevoeging aan het spel.

Pre-order gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij viel juist het fysieke gedeelte meteen op. Dat is namelijk nu ook echt een heel belangrijk onderdeel geworden, net zoals in het echte voetbal. Afschermen lijkt wel redelijk OP te zijn nu nog. Ben heel benieuwd verder naar de rest van de game zoals UT met alle nieuwe features.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dit eindelijk een Fifa is die daadwerkelijk het spel verfrist in tegenstelling tot de voorgaande 'copy-paste' fifa's van afgelopen jaren. Wel jammer dat de BPL layout niet in de demo zit als je bijvoorbeeld United - City speelt, vind ik altijd erg vet! ^^ Vrijdag maar eens pre-orderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:01 
 

Ik zit te wachten op fifa17 helaas nog 2 dagen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste potjes FUT zitten erop :) vind het toch weer een hele vooruitgang hoor. Ook tof dat FUT zelf weer net dat beetje uitgebreider is met Champions en SBC
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Ribery uit een pakje, die animatie dat je speler dan naar je toe loopt is wel heel tof trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben er tot nu toe ook wel over te spreken! Voor de xbox one spelers die me toe willen voegen, mn username is Jurrepommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...


Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...


Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.

Zal dan maar eens mn andere controler proberen :P jezus wat irritant dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De weekend league, een hele leuke toevoeging aan het spel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 12:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dan heeft het niet zoveel zin nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)


Je hebt doordeweeks de tijd om je te kwalificeren voor de weekend league, dit gebeurt door middel van een knock out systeem. Je moet 4x achter elkaar kunnen winnen. Deze kwalificatie heeft iedere dag andere voorwaarden.

Mocht je je hebben gekwalificeerd, heb je de kans om in het weekend 40 wedstrijden te voetballen. Op basis van aantal winsten krijg je een bepaalde prijs. Al zou je maar 5 wedstrijden winnen, krijg je bijvoorbeeld al 10k aan munten en nog wat goud pakketten. Dus het is wel de moeite waard, ook als je weinig potjes kan spelen in het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
MelvinFR schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...


Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.

Zal dan maar eens mn andere controler proberen :P jezus wat irritant dit

Van controller verwisseld en nog steeds hetzelfde probleem... ik word hier echt verschrikkelijk moe van, ik heb m'n instellingen ook al nagekeken etc... Iemand enig idee? (PS4)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk

Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 00:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Pommer schreef:
Wat is dat precies? In het weekend zit ik eigenlijk amper op de xbox, dus weet niet of het iets is waar ik veel tijd in moet steken doordeweeks (want je moet je kwalificeren ofzo toch?)


Je hebt doordeweeks de tijd om je te kwalificeren voor de weekend league, dit gebeurt door middel van een knock out systeem. Je moet 4x achter elkaar kunnen winnen. Deze kwalificatie heeft iedere dag andere voorwaarden.

Mocht je je hebben gekwalificeerd, heb je de kans om in het weekend 40 wedstrijden te voetballen. Op basis van aantal winsten krijg je een bepaalde prijs. Al zou je maar 5 wedstrijden winnen, krijg je bijvoorbeeld al 10k aan munten en nog wat goud pakketten. Dus het is wel de moeite waard, ook als je weinig potjes kan spelen in het weekend.


Ah oke thanks, misschien wel eens leuk om te proberen als ik de tijd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
LeDuif schreef:
Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk

Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...


En wat gebeurt er als je L2 inhoudt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Seeker Of Fire schreef:
LeDuif schreef:
Weet niet met welke instellingen je speelt? Klassiek?
Ik speel zelf met een aangepaste versie, maar hij geeft alleen hakjes/trucjes als ik m'n l2 indruk

Klassiek ja. Het lijkt net of hij mn L2 knop vasthoudt...


En wat gebeurt er als je L2 inhoudt dan?

Dan doet ie precies t zelfde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.

Ga ik inderdaad ff proberen vanavond!
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic