Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 40%  40%  [ 29 ]
Ik zie het verschil niet... 21%  21%  [ 15 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 39%  39%  [ 28 ]
Totaal aantal stemmen : 72
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2016, 17:12 

Hardtraxx Veteran

Ronde 3 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2016, 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ik was vrijgeloot voor ronde 2, dus zonder een potje te hebben gespeeld, door naar ronde 3 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2016, 20:14 

Hardtraxx Veteran

Not bad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2016, 19:10 

Hardtraxx Veteran

Ronde 5 is binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2016, 19:23 

Hardtraxx Veteran

Was ook weer vrijgeloot voor ronde 3 :lol: Nu bij ronde 4 eindelijk mijn eerste tegenstander. Ben nu helaas te ziek om te spelen, dus woensdag eerste potje van het toernooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2016, 14:07 

Hardtraxx Veteran

Nou eerste potje gespeeld, gelijk 4-1 verloren xd. Nee dit spel werkt bij mij voor geen meter. Hele tijd player switches die ik niet wil en rare loopacties van spelers waar ik niks tegen kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2016, 11:14 

Hardtraxxer

Geef het spel maar de schuld ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2016, 15:12 

Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Nou eerste potje gespeeld, gelijk 4-1 verloren xd. Nee dit spel werkt bij mij voor geen meter. Hele tijd player switches die ik niet wil en rare loopacties van spelers waar ik niks tegen kan doen.

Je doet mee aan toernooi met een spel dat je niet onder de knie hebt :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2016, 15:28 

Hardtraxx Veteran

Waarom niet? Gratis en alleen maar leuk toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2016, 16:10 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Paultheone schreef:

Je doet mee aan toernooi met een spel dat je niet onder de knie hebt :huh: ?

Ja gewoon voor de lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2016, 17:09 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Playerswitch op manual. Verschrikkelijk dat automatisch speler wisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-04-2016, 13:57 

Hardtraxxer

Deze zaterdag 2 vs 2 FIFA toernooi op de voetbalclub. Ik kan niet tegen m'n verlies dus hopelijk kunnen we de titel op onze naam schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-06-2016, 22:53 

Hardtraxx Veteran

Yes yes yes, eindelijk packluck.

Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-06-2016, 23:25 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Yes yes yes, eindelijk packluck.

Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS :love:

Netjes!

Nieuwe teaser trailer voor FIFA 17:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07-06-2016, 14:44 

Kraak... Piep...

Nieuwe Engine, interessant, zou veel irritaties rondom rare bewegingen e.d. kunnen oplossen.

Meer kans dat ik deze ga halen dus, als ze nou nog eens duidelijk wat doen aan hun packs en servers zal ik het weer halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-06-2016, 20:01 

Hardtraxxer

Dit kan best wel leuk uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2016, 10:35 

Kraak... Piep...

FIFA 17 demo net gespeeld. Ik moet zeggen, het speelt allemaal een stuk verfijnder.
Het is natuurlijk wachten op hoe de servers en packs zijn, maar de single player AI werkt een stuk beter, verdedigen gaat beter, je moet nog steeds goed opletten maar de AI weet dat jij nooit snel genoeg kan zijn om alle spelers tegelijk te gebruiken om te verdedigen dus helpt hij je zodanig dat verdedigen weer goed te doen is.

De scripting blijft er wel in lichte mate, je merkt nog steeds dat de AI denkt ik moet zolang ongeveer aan de bal blijven en ik moet nu eigenlijk wel een goal tegen geven, maar nu is dat meer in de vorm van dat de AI beter gaat voetballen en meer kansen creëert in ter plaats van jouw spelers slechter maken. De scheids is ook minder streng in de 16, wat een voordeel is t.o.v. de vorige FIFA.

Pace is nog steeds een tikkeltje op, passen is wat moeilijker gemaakt en de keepers pakken sommige makkelijke ballen die ze eigenlijk moeten hebben niet. Maar daar tegenover is dribbelen lastiger gemaakt dus pace kan je maar zo ver brengen, passen is realistischer dus geen rare steekpasses meer en als jij een schot lost of een aanval doet die de keeper realistisch gezien kansloos laat gaan ze er vaak in.

De story mode lijkt heel interessant en is imo ook een goede toevoeging aan het spel.

Pre-order gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2016, 13:32 

Hardtraxx Veteran

Mij viel juist het fysieke gedeelte meteen op. Dat is namelijk nu ook echt een heel belangrijk onderdeel geworden, net zoals in het echte voetbal. Afschermen lijkt wel redelijk OP te zijn nu nog. Ben heel benieuwd verder naar de rest van de game zoals UT met alle nieuwe features.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2016, 21:02 

Hardtraxx Addict

Denk dat dit eindelijk een Fifa is die daadwerkelijk het spel verfrist in tegenstelling tot de voorgaande 'copy-paste' fifa's van afgelopen jaren. Wel jammer dat de BPL layout niet in de demo zit als je bijvoorbeeld United - City speelt, vind ik altijd erg vet! ^^ Vrijdag maar eens pre-orderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-09-2016, 11:01 

Ik zit te wachten op fifa17 helaas nog 2 dagen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-09-2016, 12:18 

Hardtraxx Veteran

Eerste potjes FUT zitten erop :) vind het toch weer een hele vooruitgang hoor. Ook tof dat FUT zelf weer net dat beetje uitgebreider is met Champions en SBC
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-09-2016, 19:42 

Hardtraxx Veteran

Net Ribery uit een pakje, die animatie dat je speler dan naar je toe loopt is wel heel tof trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2016, 17:10 

Bierkoning

Ben er tot nu toe ook wel over te spreken! Voor de xbox one spelers die me toe willen voegen, mn username is Jurrepommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2016, 18:58 

Hardtraxxer

Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2016, 19:22 

Hardtraxx Elite

Seeker Of Fire schreef:
Hoe de fuck kan ik in fifa 17 een normale pass versturen? Mn speler doet continu een hakballetje of een ander gek trucje...

Dan is je controller waarschijnlijk kapot haha, heb dat ook weleens gehad. Of gewoon geen LT/L2 indrukken.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic