Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van de week maar even gepre-orderd. Wordt weer mijn eerste keer FUT sinds FIFA 14. Probeer vaak meerdere teams uit verschillende leagues maar kom toch altijd uit op een BPL team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3 dagen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Van de week maar even gepre-orderd. Wordt weer mijn eerste keer FUT sinds FIFA 14. Probeer vaak meerdere teams uit verschillende leagues maar kom toch altijd uit op een BPL team.


Ik deed dat ook eerst, toen had ik 6 matige teams en een goede. Nu gefocust op spelers die de stats hebben die bij mijn speelstijl passen, en zodoende een gigantisch team hebben.

Firetrap schreef:
Maar goed ook, is elke weer genieten om op 0 te beginnen en die eerste pakjes te openen, vind ik.


Inderdaad.

Dit jaar dit als beginnersteam.

https://www.futbin.com/17/squad/5411633
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel fifa 17 soms nog wel, af en toe kwalificatie voor weekend league en SBC's zijn nog wel leuk. Weekend League zou leuk zijn als het max 20 potjes zijn, 40 heb ik maar 1 weekend gedaan. M'n team heb ik trouwens ook echt al 4 maanden niet veranderd, maarja is ook niet echt nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prof clubs is trouwens ook fantastisch om te doen met vrienden. Kijk hier ook heel erg naar uit in 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 00:46 
 
Hardtraxx Elite

Normaal sinds FIFA 2004 eigenlijk iedere fifa wel veel gespeeld. Tot fifa 17, hierbij was de lol er bij mij na een maand of 2 wel vanaf. Interesse in voetbal is daarentegen onveranderd veel gebleven. Fifa 18 zal wel weer gekocht worden, hoop dat ik er nu meer plezier aan beleef. Maar als ik zie wat voor 'n games er dit jaar nog uit gaan komen denk ik dat fifa weer op het 2e plan beland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Spelen er ook mensen online gewoon met normale teams?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er hier fifa pc gamers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 14:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is daar animo voor? :lol:

Lijkt me echt dood qua Ultimate Team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is daar animo voor? :lol:

Lijkt me echt dood qua Ultimate Team.


Heb die fout gemaakt met Fifa 17......... Doe ik dus ook nooit meer, is niks te doen. Misschien 250.000 dingen op de markt. Iets daarna maar een Playstation 4 aangeschaft, wereld van verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FIFA op de PC is sinds de Playstation 2/Xbox of zo al een no go geloof ik. Dat was zelfs de tijd dat FIFA werd gedomineerd door PES.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
FIFA op de PC is sinds de Playstation 2/Xbox of zo al een no go geloof ik. Dat was zelfs de tijd dat FIFA werd gedomineerd door PES.


Inderdaad, heb fifa 2000 t/m 2005 op de pc gespeeld. 2006 t/m 2013 op de PS3 (met uitzondering van fifa 9, daar had k toen PES voor in de plaats gekocht) en 2014 t/m 2016 op de One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 08:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Dit is het laatste jaar dat ik op de PC speel. Tis idd behoorlijk dood. Wou vandaag een Draft potje doen maar na 5 minuten had ik nog steeds geen tegenstanders gevonden :lol: de market is al helemaal bizar. Uiteraard gaan de prijzen omhoog bij SBC's bij bepaalde spelers, maar op de PC is, bijvoorbeeld, een bepaalde Ajax speler helemaal extinct als je die nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld TOTS Eriksen gepackt tijdens TOTS. Zijn er nu nog maar 4 van op de market. :/

Vanaf september op de PS4 :D


Bij Bol hebben ze nu een pakket van een 1TB PS4 + FIFA 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd hoe FIFA 18 eruit komt te zien. Als ik beelden zag op Facebook van de Carierré modus moet het wel echt gaaf gaan worden! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heel benieuwd hoe FIFA 18 eruit komt te zien. Als ik beelden zag op Facebook van de Carierré modus moet het wel echt gaaf gaan worden! :oh:


FIFA 17 heeft al een grote omtovering gehad door die nieuwe engine. Je kan dus nu verwachten dat dit enigszins het zelfde blijft tot FIFA 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

#FIWC17 is here!

It begins at 12:00 London time, and we'll have live streams on Facebook, YouTube, http://FIFA.com and Twitch.

Veel plezier met kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Dit is het laatste jaar dat ik op de PC speel. Tis idd behoorlijk dood. Wou vandaag een Draft potje doen maar na 5 minuten had ik nog steeds geen tegenstanders gevonden :lol: de market is al helemaal bizar. Uiteraard gaan de prijzen omhoog bij SBC's bij bepaalde spelers, maar op de PC is, bijvoorbeeld, een bepaalde Ajax speler helemaal extinct als je die nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld TOTS Eriksen gepackt tijdens TOTS. Zijn er nu nog maar 4 van op de market. :/

Vanaf september op de PS4 :D

Zo te lezen kan ik beter een ps4 bundel kopen binnekort met fifa 18.. Ik vond 300k transfers wel veel maar hoeveel zijn het er op de ps4 dan (of xbone) maar ik koop liever een ps4 ivm systeem specs.

Ik heb fifa 12-17 op pc gespeeld omdat het allemaal wat sneller en soepeler werkt dan een console.. maar misschien toch maar een console aanschaffen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zo te lezen kan ik beter een ps4 bundel kopen binnekort met fifa 18.. Ik vond 300k transfers wel veel maar hoeveel zijn het er op de ps4 dan (of xbone) maar ik koop liever een ps4 ivm systeem specs.

Ik heb fifa 12-17 op pc gespeeld omdat het allemaal wat sneller en soepeler werkt dan een console.. maar misschien toch maar een console aanschaffen..

Ik dacht dat Xbone alleen muziek uitbracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Exterkate schreef:
Dit is het laatste jaar dat ik op de PC speel. Tis idd behoorlijk dood. Wou vandaag een Draft potje doen maar na 5 minuten had ik nog steeds geen tegenstanders gevonden :lol: de market is al helemaal bizar. Uiteraard gaan de prijzen omhoog bij SBC's bij bepaalde spelers, maar op de PC is, bijvoorbeeld, een bepaalde Ajax speler helemaal extinct als je die nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld TOTS Eriksen gepackt tijdens TOTS. Zijn er nu nog maar 4 van op de market. :/

Vanaf september op de PS4 :D

Zo te lezen kan ik beter een ps4 bundel kopen binnekort met fifa 18.. Ik vond 300k transfers wel veel maar hoeveel zijn het er op de ps4 dan (of xbone) maar ik koop liever een ps4 ivm systeem specs.

Ik heb fifa 12-17 op pc gespeeld omdat het allemaal wat sneller en soepeler werkt dan een console.. maar misschien toch maar een console aanschaffen..


Ik denk dat de lijst op zijn piekmomenten wel miljoenen spelers heeft op de xbox, en iets minder maar nog steeds dik een miljoen op PS4, omdat de xbox altijd wel legends had in UT, daarom kochten meer mensen fifa op de xbox en deden UT meer op de xbox.

Maar dat is vanaf deze FIFA niet meer zo, dus je kan wel miljoenen spelers verwachten. Als ik in UT op de PS4 naar de transfer markt ga staat er meestel wel hoeveel.

Het werkt ook allemaal soepel op een console, let wel dat je moet opletten wat je beter ligt. FIFA op de xbox en ps4 spelen geloof ik net wat anders. Je zou ze eigenlijk beide moeten proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel al vanaf FIFA11 op de PC, niks mis mee :thumbsup:

Controllers d'r in en go
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Speel al vanaf FIFA11 op de PC, niks mis mee :thumbsup:

Controllers d'r in en go


Heeft imo veel meer nadelen dan voordelen.

Niet zo veel online spelers als de console versies.
Gedoe met controllers in een PC als je met meer mensen wil spelen
Voor een beeldscherm spelen ipv een degelijke TV (formaatverschil)
Ultimate Team amper spelers, transfers en redelijke prijzen, prijzen zijn altijd berekend voor console versies.

Voor Single Player maakt het geen kut uit maar daar houdt het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Speel al vanaf FIFA11 op de PC, niks mis mee :thumbsup:

Controllers d'r in en go

Voor carrière werkt het prima. Maar zoals je kan lezen is het online gebeuren gewoon dood op de PC. En dat heb ik ook ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Eén van de nadelen van de PC is ook het feit dat ik dit jaar wel meer dan 50 keer denk ik een onterechte DC kreeg. Ik krijg dan zo'n gruwelijk irritante melding van iTunes (die je niet kunt uitzetten) en dan word je automatisch uit de wedstrijd gegooid en heb je 'm direct verloren :lol: gebeurde me vanochtend weer

Dit! wilde ik ook nog aanhalen. Tevens:


Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Speel al vanaf FIFA11 op de PC, niks mis mee :thumbsup:

Controllers d'r in en go


Heeft imo veel meer nadelen dan voordelen.

Niet zo veel online spelers als de console versies.
Gedoe met controllers in een PC als je met meer mensen wil spelen
Voor een beeldscherm spelen ipv een degelijke TV (formaatverschil)
Ultimate Team amper spelers, transfers en redelijke prijzen, prijzen zijn altijd berekend voor console versies.


Voor Single Player maakt het geen kut uit maar daar houdt het op.


Als ik een ps4 aanschaf , dan zal ik deze gewoon op mijn 27" 2k scherm doen. Geen zin om er een tv bij te kopen. Wacht momenteel met de aanschaf van een nieuwe 4k TV tot ik definitief uit huis ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 14:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zit nooit zo dicht op het scherm en moet een bril op anders zie ik geen reet.

Dan scheelt een 48" 4K TV wel.

Maar puur wanneer je vrienden over de vloer hebt, is een degelijk formaat TV altijd chiller zodat je een beetje op de bank kan hangen in plaats van met zn allen voor het beeld geclusterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik zit nooit zo dicht op het scherm en moet een bril op anders zie ik geen reet.

Dan scheelt een 48" 4K TV wel.

Maar puur wanneer je vrienden over de vloer hebt, is een degelijk formaat TV altijd chiller zodat je een beetje op de bank kan hangen in plaats van met zn allen voor het beeld geclusterd.

Klopt maar ik heb geen vrienden.


Mijn zolderkamer is voor mij alleen.


Ff zonder dollen, ik heb thuis nooit mensen over de vloer vanwege de gezinssituatie (chronisch zieke broertje e.d.)
Dus dat probleem heb ik niet.

Als ik op mezelf zit zal ik echter ook voor zo'n formaat a 48 gaan. Kijkt wat makkelijker weg. :)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic