Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 40%  40%  [ 29 ]
Ik zie het verschil niet... 21%  21%  [ 15 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 40%  40%  [ 29 ]
Totaal aantal stemmen : 73
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2016, 10:07 

Hardtraxx Veteran

Nee gewoon tijd teveel. Heel veel traden en dan kom je er vanzelf wel. Heb in m'n pakjes tot nu toe wel Ribery, Bonucci, Marchisio en IF Abdennour gehad als beste spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2016, 11:35 

Hardtraxxer

Oh koop jij veel dezelfde spelers en doet er een marge bovenop? Ik ben echt te lui voor deze tactiek xd

P.S. Xbox of Playstation?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2016, 13:51 

Hardtraxx Veteran

Playstation 4, ik doe veel met healing cards en spelers van positie wisselen. Ondertussen is de markt alweer wat stabieler dus wordt dat nu steeds lastiger om veel winst te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-10-2016, 08:39 

Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
Dit probleem heb ik ook maar dan met GTA... Als je opnieuw installeerd, ben je dan je voortgang kwijt? Pas opnieuw begonnen met Story Mode.

Ik weet niet of GTA een aparte opslag heeft zoals fifa. Moet je even checken in je opslagbeheer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2016, 21:23 

Bierkoning

18 potten gewonnen in de weekend league :P De prijzen komen denk ik later ofzo? Hadden er trouwens veel meer kunnen zijn, gvd ongelooflijk hoeveel wedstrijden ik 200 kansen krijg en de tegenstander 3 en ik toch verlies. Anyway, leuke toevoeging idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-11-2016, 10:18 

Hardtraxx Veteran

Ja donderdag bij mij na de allereerste Weekend League. Deze week toch maar weer eens proberen om in te komen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-11-2016, 10:56 

Hardtraxxer

Bij mij ging het ook redelijk voorspoedig tot ik bij de 17e overwinning kwam, sindsdien 11 keer achter elkaar verloren en gisteren uiteindelijk toch de 18e overwinning gepakt zodat ik in goud 3 zat. Wat een frustraties xd

Prijzen kan je waarschijnlijk donderdag in de avond claimen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-11-2016, 14:07 

Bierkoning

Oke, hoop echt dat ik eens wat waardevolle spelers in mn pakjes krijg (krijg sowieso al iets van 20.000 munten en heb er zelf nog iets van 30.000). Heb nu wel een goed team maar heb eigenlijk 1 topper nodig (Dybala of Chiellini ofzo). Jammer dat de serie a geen geweldige buitenspelers heeft.

Zo is m'n team nu:
http://www.futhead.com/17/squads/1854105/

Edit: weer gekwalificeerd :cool: Heeft het nut om je nog eens te kwalificeren? Dat je bijvoorbeeld 80 wedstrijden kan spelen ipv 40? NIet dat ik dat 80 potten ga spelen :P Maar misschien toch een paar extra mocht ik tijd over hebben.

En @stefan ik vind Hamsik juist ontzettend baas. Geweldig schot en steekpass, scoort ook vaak belangrijke goals voor me en dat loopt als een trein met Bacca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-11-2016, 16:54 

Hardtraxxer

Ik heb toevallig ook Serie A, met Alex Sandro, Bonucci, Chiellini, Peres & Handanovic achterin. :worship:

Voor de rest vind ik Mertens wel prima als buitenspeler op links en op rechts wissel ik regelmatig af met Cuadrado of Berardi.

Totaal geen fan van Hamsik op cam, maar geen idee wie daar beter kan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-11-2016, 18:26 

Hardtraxxer

Sturridge, Vardy of Lukaku?

Wie zal ik halen, jongens? Kan niet kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-11-2016, 18:55 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Edit: weer gekwalificeerd :cool: Heeft het nut om je nog eens te kwalificeren? Dat je bijvoorbeeld 80 wedstrijden kan spelen ipv 40? NIet dat ik dat 80 potten ga spelen :P Maar misschien toch een paar extra mocht ik tijd over hebben. .

Haha het heeft geen nut om jezelf 2x te kwalificeren, maximum blijft 40 wedstrijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2016, 15:21 

Bierkoning

Nu voor de 3e keer op rij gekwalificeerd. Alleen de beste speler die ik tot nu toe in al die prijzenpakketten heb gehad is Toulalan :'). Gelukkig wel 50.000 munten los verdiend, anders was het alle moeite zeker niet waard geweest :P.

Inmiddels m'n team ook aardig verbouwd. Ik hoop dat ik na aankomende weekend league Dybala kan kopen en dan ben ik weer even zoet.

Als iemand trouwens een keer wil spelen (Xbox One), voeg me gerust toe: Jurrepommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2016, 17:05 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Sturridge, Vardy of Lukaku?

Wie zal ik halen, jongens? Kan niet kiezen.

Vardy is echt een beast voor mij dit seizoen, alleen tip van flip: geen gericht schot doen, gewoon alles volle bak op goal rammen.

@Pommer Ik speel op PC met controllers anders had ik je zeker een keer uitgedaagd :cool:

Geluk gehad met 1 keer Arnautovic IF in een pakje te hebben en voor mooi bedrag verkocht waardoor ik Willian kon kopen. Dit is mijn team.

http://www.futhead.com/17/squads/2133921/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2016, 21:39 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel tevreden met m'n team nu :)

https://www.easports.com/nl/fifa/ultima ... v:FFA17PS4
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2016, 11:06 

Hardtraxx Veteran

Lekker stel.

Eindelijk weer eens gekwalificeerd voor Weekend League na op 433 te zijn overgeschakeld, al die tijd dus blijkbaar met een kutformatie gespeeld :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2016, 17:49 

Hardtraxx Elite

Heb zelf op FUT een team met allemaal Nederlandse speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2016, 18:09 

Bierkoning

stefan_helmond schreef:
Heb zelf op FUT een team met allemaal Nederlandse speler.

Dan zul je wel veel verliezen.

Badum tss

DIt weekend 14 vd 27 potten gewonnen. Die 40 potten zijn er echt veel te veel trouwens, ben er na een stuk of 20 meestal al wel klaar mee, naast de tijdfactor natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2016, 18:56 

Hardtraxx Elite

Mwah heb nog niet heel veel gespeeld Pommer, eerste seizoen in Divisie 10 gepromoveerd. Nu goed op weg naar het kampioenschap in Divisie 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2016, 19:58 

Bierkoning

Was een grapje, Nederlandse spelers weet je wel.

Anyway, als ik donderdag m'n weekend league prijzen kan claimen kan ik Dybala kopen en is dit m'n team:

http://www.futhead.com/17/squads/2266269/

Ik denk dat ik Pjanic nog wel ga verkopen en Marchisio ga halen, die is toch wat completer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-11-2016, 13:10 

Hardtraxx Veteran

Gold 3 gehaald, hopelijk beetje bruikbare items in de beloningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-01-2017, 14:10 

Hardtraxx Veteran

Heb nu dit team bij elkaar gespaard:

https://www.easports.com/nl/fifa/ultima ... K:FFA17PS4

Alleen pogba en kante wissel ik dan van positie in-game.

Ben benieuwd naar de TOTY :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-01-2017, 14:27 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Heb nu dit team bij elkaar gespaard:

https://www.easports.com/nl/fifa/ultima ... K:FFA17PS4

Alleen pogba en kante wissel ik dan van positie in-game.

Ben benieuwd naar de TOTY :)

Je team naam is nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-01-2017, 09:35 

Kraak... Piep...

Laatste tijd een paar squad builder changes gedaan. IF Rugani, IF Willian en Dybala, mooi meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-02-2017, 16:47 

Hardtraxx Addict

Fack, tijd geleden OTW Dembele gekocht voor 403K. Hij ging voor 460K weg ongeveer. Ik wou hier een team omheen bouwen waar ik af en toe mee speel (voornamelijk doe ik Draft) en anders verkoop ik 'm gewoon voor 460K of zo, dacht ik. Vorige week waren er nog twee die voor 500K gingen en nu door die kut sbc's gaan 'tie ineens voor 260K :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2017, 14:20 

Kraak... Piep...

Laatste tijd flink wat geluk in packs met FIFA ze zijn wel een stuk verbeterd ten opzichte van voorgaande jaren.

Laatste week Miranda, Mertens, In Form Immobile en Hamsik in packs.

Die squad builders zijn chill om te doen, makkelijk geld verdienen als je het slim aanpakt.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic