Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hmm apart, ik heb volgens mij iets van 12% ofzo, maar ik doe hem bijna nooit uit, misschien als ie kinderachtig doet met vreugdedansjes, alles langzaam doen, of op wat voor manier dan ook, maar verder niet.


Dat is dus teveel.. En die mensen moeten harder gestraft worden :P En mensen die leaven, en mensen die al die vervelende herhalingen, vreugdedansjes en al die shit doen.. strontvervelend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa haha, achievements haal je er niet meer door nee ;) Ik vind dat EA gewoon een bepaald aantal DNF moet accepterenen en zodra het er teveel worden er gewoon waarschuwingen worden uitgedeeld..

Kijk je kan altijd ervoor zorgen dat je internet faalt en je EA kunt zeggen van, ja goh sorry.. Trek maar gewoon de stekker van je modem eruit, ze kunnen dan niet meer connecten naar jouw ip-adres! Dus EA zal denken dat ook echt je internet faalt, hier is moeilijk onderscheid in te maken, dus gewoon een maximum instellen en dan een warning de deur uit doen!

En tja, als het dan ook werkelijk aan je internet ligt en je krijgt een warning dan is dat een warning voor dat je gewoon pauper internet hebt :D Dus moet je gewoon je internetverbinding verbeteren ipv anderen blijven irriteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't get me started about 11v11. In theorie zo'n vette modus, maar online zo hard verneukt... Granted, EA kan hier niets aan doen daar het geschifte publiek van tegenwoordig, maar toch. Als je met 3 andere goede lui in dezelfde wedstrijd zit is het veel. Keepers op de middellijn, 9 aanvallende spelers, egotrippers deluxe, stilstaande mensen, mensen die bewust eigen goals maken, mensen doe een speciale controller hebben met alleen een grote X/ Vierkant (voor de nubs: sliding inzetten) inclusief op eigen spelers...you name it. En dan vergeet ik nog aanvoerders met belachelijke teams, opstellingen en wissels, en de mensen die het proberen maar er gewoon geen fuck van kunnen.

Je zou er bijna voor in een clan gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 15:34 
 
Artiest

11 vs 11 moet je ook alleen in Virtual Pro mode spelen. Omdat de meeste mensen dan simpelweg wel gewoon normaal voetballen en als je dan in een club komt zit je wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFA 12 komt uit op vrijdag 30 september. Mooi verjaardagscadeau dus :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 03:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker? Think so :P Gaat vooral om de minuten (ik was Real btw)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
FIFA 12 komt uit op vrijdag 30 september. Mooi verjaardagscadeau dus :clap:

Ook mijn verjaardag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Davey wat was ook weer jou naam op Xbox Live, dan zal ik je ff toevoegen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Davey wat was ook weer jou naam op Xbox Live, dan zal ik je ff toevoegen ;)

Daveyteloo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFA 12 demo komt 13 september voor de geïnteresseerden. Extra info is er vast wel, maar clubs enzo wil ik nog niet weten :p

"Inmiddels zijn er al wat meer details over de demo bekend gemaakt. Zo zal men kunnen spelen met Barcelona, Arsenal, Manchester City, Marseille, Borussia Dortmund en AC Milaan. De wedstrijden van 3 minuten per helft zullen worden afgewerkt in het Eithad Stadium, het stadion van Manchester City."

Arsenal en City? Maar goed, mooie clubs iig, beter dan zo'n Amerikaanse kutclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
FIFA 12 demo komt 13 september voor de geïnteresseerden. Extra info is er vast wel, maar clubs enzo wil ik nog niet weten :p

"Inmiddels zijn er al wat meer details over de demo bekend gemaakt. Zo zal men kunnen spelen met Barcelona, Arsenal, Manchester City, Marseille, Borussia Dortmund en AC Milaan. De wedstrijden van 3 minuten per helft zullen worden afgewerkt in het Eithad Stadium, het stadion van Manchester City."

Arsenal en City? Maar goed, mooie clubs iig, beter dan zo'n Amerikaanse kutclub.


tis een fokking demo xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
FIFA 12 demo komt 13 september voor de geïnteresseerden. Extra info is er vast wel, maar clubs enzo wil ik nog niet weten :p

"Inmiddels zijn er al wat meer details over de demo bekend gemaakt. Zo zal men kunnen spelen met Barcelona, Arsenal, Manchester City, Marseille, Borussia Dortmund en AC Milaan. De wedstrijden van 3 minuten per helft zullen worden afgewerkt in het Eithad Stadium, het stadion van Manchester City."

Arsenal en City? Maar goed, mooie clubs iig, beter dan zo'n Amerikaanse kutclub.


tis een fokking demo xD

Klopt. Normaal kunnen demos me ook totaal niet boeien maar ik speel FIFA het hele jaar door, met uitzonderingen voor nieuwe spellen :P En begin, zoals elk jaar, teveel fouten in 11 te zien xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heuuu, hele avond van Olijfboompje gewonnen! :D

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/90069137

Even leuk doelpuntje geupload :P Geen trick ofzo hoor, als de bal goed ligt maakt Christiano Ronaldo gewoon uit zichzelf zo'n voorzet :) Wel vetjes opzich :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Heuuu, hele avond van Olijfboompje gewonnen! :D

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/90069137

Even leuk doelpuntje geupload :P Geen trick ofzo hoor, als de bal goed ligt maakt Christiano Ronaldo gewoon uit zichzelf zo'n voorzet :) Wel vetjes opzich :P

Ken ik ja. Hij is niet de enige die dat wel eens doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neee klopt, maar je kan hem volgens mij ook bewust zo'n voorzet laten maken.. Maar dat weet ik niet zeker!

Nog 1 maandje ongeveer, en dan alweer fifa 12 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt fucking gaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En, wat zijn de gedachten over de nieuwe demo voor Fifa 12?

Ik vind persoonlijk dat de fysics veel beter zijn, en de graphics ook. Maar de AI, wat is daarmee gebeurd. Ik speel op wereldklasse, en de tegenstander doet werkelijk alles perfect. Geen enkele pass gaat fout, ze staan perfect te dekken en de keepers halen elke bal uit de kruising..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga de demo zo spelen op de pc. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb hem ook even gedownload, vind hem wel fijn spelen maar is het nou echt zo'n huge verbetering ten opzichte van 2011?

Ach jah ik geef MW3 ff voorang nu, misschien dat ik hem later nog koop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De demo...ik ben blij dat het zoals altijd een vroege build is. Alles voelt 'onaf'. De physics glitchen regelmatig (hoewel in beginsel beter dan voorheen), de AI niet gebalanceerd, steekballen en voorzetten (op handmatig!) voelen bij lange na niet precies genoeg en laat ik maar niet over het meelopen van de spitsen bij een uitbraak beginnen. Het nieuwe verdedigen voelt klungelig aan en ik ben dan ook blij dat de oude besturing erin zit.

Maar goed, ik had eenzelfde klachten bij Fifa 11, en daar is het allemaal in de volledige versie goed gekomen, dus ik heb er nog alle vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het verdedigen er juist op vooruit gegaan.

Scoren is er voor mij moeilijker en leuker op geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon PES kopen jongus... Die demo slaat tenminste wél ergens op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gewoon PES kopen jongus... Die demo slaat tenminste wél ergens op ^^

Ga es ff vlug terug naar je topic jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gewoon PES kopen jongus... Die demo slaat tenminste wél ergens op ^^

PES slaat al jaren nergens meer op. 2005 was de laatste goede. Daarna was het...beter dan Fifa, maar niet goed, en vanaf Fifa 09 is laatstgenoemde beter, waarbij het gat vorig jaar gewoon beschamend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:56 
 

Wat een gare demo zeg.. Pff dit wordt wel echt heel erg wennen. Normaal gesproken verdedig ik zelf de lopende man, en laat ik de computer druk zetten.. Dat is nu dus gewoon geen optie meer. Druk zetten met je eigen man is nu ook veranderd, je moet nu eerst met l2 je poppetje goed zetten en dan maar hopen dat je je tackle correct timed.. Wat echt onmogelijk is. Zie maar eens dichtbij te komen zonder teveel af te remmen, ze kappen je zo eruit.

En druk zetten met computer met R2. Wtf denken zij? Je hebt nou gewoon 10 knoppen meer nodig om te verdedigen, fucking irritant. T aanvallen lijkt me nog redelijk hetzelfde verder.. Het van afstand schieten met finesse lijkt me op t eerste oog wel iets lastiger, dat wel.

En omg.. Over elkaar vallende spelers gaan we nog echt vaak zien. Lelijk, ik zie mezelf alweer helemaal de pan uitflippen online door dat soort dingen.......
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic