Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 11:22 
 

Gisteravond de eerste 40 minuten van Funny People gekeken:
wat een faking kutfilm is dat zeg... :thumbdown: :thumbdown:
ik dacht, Adam Sandler, dat is wel een leuke film, maar non de ju mega saai zeg... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

net district 9 gekeken, sodeju wat een vette film :D Echt veel beter dan ik verwacht had en ook de special effects, echt vet ziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren the pursuit of happyness gezien. Zielige film, wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister met me vriendin Valentine's Day gezien, leuke film! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 21:08 
 

SoundTunerZ schreef:
net district 9 gekeken, sodeju wat een vette film :D Echt veel beter dan ik verwacht had en ook de special effects, echt vet ziek :D

idd, egt vet gedaan :D
tis wel grappig hoe ze een scenario maken wat eens anders is qua aliens op aarde, tov andere films :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

How High :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
SoundTunerZ schreef:
net district 9 gekeken, sodeju wat een vette film :D Echt veel beter dan ik verwacht had en ook de special effects, echt vet ziek :D

idd, egt vet gedaan :D
tis wel grappig hoe ze een scenario maken wat eens anders is qua aliens op aarde, tov andere films :)


ja idd. Gwn geniaal net alsof je gwn discovery ofzo zit te kijken. T lijkt allemaal een grote documentaire :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 03:14 
 

SoundTunerZ schreef:
KSwoosh schreef:
SoundTunerZ schreef:
net district 9 gekeken, sodeju wat een vette film :D Echt veel beter dan ik verwacht had en ook de special effects, echt vet ziek :D

idd, egt vet gedaan :D
tis wel grappig hoe ze een scenario maken wat eens anders is qua aliens op aarde, tov andere films :)

ja idd. Gwn geniaal net alsof je gwn discovery ofzo zit te kijken. T lijkt allemaal een grote documentaire :)

inderdaad ja, egt zo vet gedaan allemaal :P
vooral ook vet dat mensen zegmaar die alien technologie niet kunnen besturen enzo :P
maar wat ik dan weer wel raar vond is dat de mensen de aliens konden verstaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 11:36 
 

dit weekend The Hurt Locker gezien, egt een vette film!
erg realistish en spannend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga straks/vanavond Harry Brown kijken, moet een mooie film zijn dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou, gisteravond heb ik hem dan gekeken; Harry Brown.

Heel erg vette film, leuk om te zien hoe een ouder persoon mensen afmaakt :P

De film begint behoorlijk zielig en hard, en daarna kijkt ie lekker weg.
Wel raar om te zien hoe eerst een ouder persoon best zielig is, en dan zonder zn ogen te knipperen mensen doodschiet.

zeker 1 van de betere films van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond met mn vriendin naar Avatar in de bios. Verwacht er veel van ondanks dat ik totaal niet van science fiction hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Vanavond met mn vriendin naar Avatar in de bios. Verwacht er veel van ondanks dat ik totaal niet van science fiction hou.


ik ga daar vanavond ook naartoe :D
in 3d, heb hem alleen in Cam kwaliteit gezien, geen goeie indruk kunnen krijgen van de beelden, alleen een beetje van het verhaal, dus ben benieuwd :D
tevens eerste 3D film

(ik ga naar de bios in deventer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag 1ste aflevering the pacific op veronica
hoop dat het band of brothers kan evenaren :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
zaterdag 1ste aflevering the pacific op veronica
hoop dat het band of brothers kan evenaren :drool:


Dan staan we te stampen in de Hemkade. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Rik schreef:
Vanavond met mn vriendin naar Avatar in de bios. Verwacht er veel van ondanks dat ik totaal niet van science fiction hou.


ik ga daar vanavond ook naartoe :D
in 3d, heb hem alleen in Cam kwaliteit gezien, geen goeie indruk kunnen krijgen van de beelden, alleen een beetje van het verhaal, dus ben benieuwd :D
tevens eerste 3D film

(ik ga naar de bios in deventer)

En hoe vond je 'm :D? Ik had er nog niks van gezien (lijkt me ook niet leuk). Ik hou totaal niet van sciens fiction maar vond 't een super vette film! 3D vond ik wel leuk, maar hoeft van mij niet, kijk liever zonder bril en soms was 't wat wazig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
zaterdag 1ste aflevering the pacific op veronica
hoop dat het band of brothers kan evenaren :drool:


Zaterdag al!? ik dacht in april pas!

ZIN AN!

EDIT - Komt er zaterdag helemaal niet op, vanaf 3 april

Rik schreef:
Ravenwood schreef:
Rik schreef:
Vanavond met mn vriendin naar Avatar in de bios. Verwacht er veel van ondanks dat ik totaal niet van science fiction hou.


ik ga daar vanavond ook naartoe :D
in 3d, heb hem alleen in Cam kwaliteit gezien, geen goeie indruk kunnen krijgen van de beelden, alleen een beetje van het verhaal, dus ben benieuwd :D
tevens eerste 3D film

(ik ga naar de bios in deventer)



En hoe vond je 'm :D? Ik had er nog niks van gezien (lijkt me ook niet leuk). Ik hou totaal niet van sciens fiction maar vond 't een super vette film! 3D vond ik wel leuk, maar hoeft van mij niet, kijk liever zonder bril en soms was 't wat wazig...


Ik kreeg in het begin een beetje hoofdpijn van dat 3D, maar het was wel een leuke ervaring, erg grappig om er midden in te zitten.

Qua verhaal vind ik avatar niet zo speciaal, de film moet het echt van de acteurs en animaties hebben, die super waren!

Weet ook niet of dat 3D nou zo heel veel toevoegt aan de film. Ik vind 2D toch leuker om naar te kijken, 3D is me net iets te druk om een film te kijken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Ik kreeg in het begin een beetje hoofdpijn van dat 3D, maar het was wel een leuke ervaring, erg grappig om er midden in te zitten.

Weet ook niet of dat 3D nou zo heel veel toevoegt aan de film. Ik vind 2D toch leuker om naar te kijken, 3D is me net iets te druk om een film te kijken denk ik.


Klopt ik had op het begin ook hoofdpijn, maar moet je aan wennen :D ..
En ik had ook idd meer verwacht van die 3d
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 20:46 
 

Ravenwood schreef:
Weet ook niet of dat 3D nou zo heel veel toevoegt aan de film. Ik vind 2D toch leuker om naar te kijken, 3D is me net iets te druk om een film te kijken denk ik.

ik zie zelf niet zo veel verschil :P
gezien je toch gebonden bent aan de randen van het scherm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt, maar de scenes in de jungle waren toch wel leuk om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 22:24 
 
Hardtraxxer

Pas geleden Texas Chainsaw Masacre 2 gezien als aanrader van iemand op me werk.. Nou ik heb me dood gelachen hoe slecht dat geacteerd is en hij vond die film eng :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 22:33 
 
Donateur

DFH schreef:
Pas geleden Texas Chainsaw Masacre 2 gezien als aanrader van iemand op me werk.. Nou ik heb me dood gelachen hoe slecht dat geacteerd is en hij vond die film eng :lol:

Haha :P Doodgelachen met een horrorfilm :P

Iemand trouwens Smokin' Aces 2 al gezien ? Ik zou wel is willen weten hoe hij is .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

smokin aces 2 is best een vermakelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gister nacht nog dust till dawn(of andersom) gezien, geniale film is dat, alleen wat een belabberd einde, voor de tijd dat die gemaakt is best netjes special fx en dergelijke, ik moest die film gewoon af zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I Love You Man

dit weekend gekeken
top film :D gewoon leuke humor :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic