Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Kut dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha idd klinkt hetzelfde als chapter 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand Rings al gezien? Ga 'm morgen zien. Maar lees op Moviemeter behoorlijk wat slechte reacties zeg... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Iemand Rings al gezien? Ga 'm morgen zien. Maar lees op Moviemeter behoorlijk wat slechte reacties zeg... :/


Dat is toch vaak met Horror films? iedereen interpreteerd het anders.
IMDB geeft ook aan een 4.5 te score met een meta score van 2.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Solis schreef:
Iemand Rings al gezien? Ga 'm morgen zien. Maar lees op Moviemeter behoorlijk wat slechte reacties zeg... :/


Dat is toch vaak met Horror films? iedereen interpreteerd het anders.
IMDB geeft ook aan een 4.5 te score met een meta score van 2.5

Zeker waar, maar wanneer heel veel mensen de film een halve ster geven (op IMDb is dat een ster) dan ben ik er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Nuracore schreef:
Solis schreef:
Iemand Rings al gezien? Ga 'm morgen zien. Maar lees op Moviemeter behoorlijk wat slechte reacties zeg... :/


Dat is toch vaak met Horror films? iedereen interpreteerd het anders.
IMDB geeft ook aan een 4.5 te score met een meta score van 2.5

Zeker waar, maar wanneer heel veel mensen de film een halve ster geven (op IMDb is dat een ster) dan ben ik er bang voor.

Ik ben sowieso geen fan van de Horror genre, zeker niet voor een Bioscoop xd zonde van me geld want je weet nooit wat je echt krijgt met Horror films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat maar weten wat je van Rings vond, dan oordeel ik daarop of ik 'm ga kijken of niet haha. De trailer vond ik nog wel prima in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Gister dan eindelijk Hacksaw Ridge gezien. Leuke film maar had er veel meer van verwacht

Ik gisteren ook. Vond hem echt wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 10:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Solis schreef:
Nuracore schreef:
Zeker waar, maar wanneer heel veel mensen de film een halve ster geven (op IMDb is dat een ster) dan ben ik er bang voor.

Ik ben sowieso geen fan van de Horror genre, zeker niet voor een Bioscoop xd zonde van me geld want je weet nooit wat je echt krijgt met Horror films.


Horrorfilms moet je in je hoofd altijd een 1,0 bij oprekenen. De massa kan Horror niet serieus nemen, waar ik ze niet raar op aankijk in veel gevallen, maar daarom zijn deze altijd lager dan de rest omdat ze het als film beoordelen en niet als horrorfilm.

Zelf ondervonden dat als ik er 1,0 bij op gooi dat ik dan wel ongeveer de waardering qua horror film kloppend heb.

Maar Rings had ik wel verwacht dat hij slecht zou worden, een Hollywood reboot van een Hollywood remake kan dat alleen maar zijn. Ze hadden bij The Ring 2 ook de naam van de Aziatische director er in gezet terwijl hij bijna geen inzet had. Allemaal reclame.

Als je een goede aankomende horror wilt zien pak dan Amityville: The Awakening of recente films zoals The Autopsy of Jane Doe en Lights Out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
The Autopsy of Jane Doe

Godver deze was heftig zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet hem nog kijken maar hoor er goede dingen over.

Tot nu toe blijft The Conjuring 2 de beste van de laatste jaren imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Dan liever de eerste, die valt ook nog wel onder "laatste jaren"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vond de tweede sterker dan de eerste omdat de tweede props verdient door het hele idee van *SPOILER WELLICHT* "Alleen de kinderen, of dat kind, ziet dingen want de demoon is blijkbaar een pestkop" aan de kant te gooien en iedereen die in de buurt komt van dat huis of Janet gewoon die dingen meemaakt. Dat vind ik altijd zo'n slap excuus in horrors, nu heb je echt meer het idee dat die demoon daadwerkelijk enigszins slim is in plaats van wat willekeurige dingen in het rond gooien en alles weer schoonmaken wanneer iemand komt onderzoeken. Tevens vind ik de jump scares en spanningsbogen beter opgebouwd in twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet helemaal mee eens... Vond 1 echt stukken beter. Deel 2 had wel een paar lijpe schrikmomenten, waaronder zowet alles met die creepy demoon op het schilderij. Maar de verhaallijn van 1 vond ik aanzienlijk vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste horror film dat ik in een bios heb gezien was de eerste paranormal activity xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Solis schreef:
Nuracore schreef:
Dat is toch vaak met Horror films? iedereen interpreteerd het anders.
IMDB geeft ook aan een 4.5 te score met een meta score van 2.5

Zeker waar, maar wanneer heel veel mensen de film een halve ster geven (op IMDb is dat een ster) dan ben ik er bang voor.

Ik ben sowieso geen fan van de Horror genre, zeker niet voor een Bioscoop xd zonde van me geld want je weet nooit wat je echt krijgt met Horror films.

Ik ben juist wel een fan van het genre! Maar qua sfeer is thuis kijken wel beter...

StevenvanKuijk schreef:
Laat maar weten wat je van Rings vond, dan oordeel ik daarop of ik 'm ga kijken of niet haha. De trailer vond ik nog wel prima in ieder geval

Vond 'm behoorlijk matig.

Broken Balance schreef:
Horrorfilms moet je in je hoofd altijd een 1,0 bij oprekenen. De massa kan Horror niet serieus nemen, waar ik ze niet raar op aankijk in veel gevallen, maar daarom zijn deze altijd lager dan de rest omdat ze het als film beoordelen en niet als horrorfilm.

Zelf ondervonden dat als ik er 1,0 bij op gooi dat ik dan wel ongeveer de waardering qua horror film kloppend heb.

Maar Rings had ik wel verwacht dat hij slecht zou worden, een Hollywood reboot van een Hollywood remake kan dat alleen maar zijn. Ze hadden bij The Ring 2 ook de naam van de Aziatische director er in gezet terwijl hij bijna geen inzet had. Allemaal reclame.

Als je een goede aankomende horror wilt zien pak dan Amityville: The Awakening of recente films zoals The Autopsy of Jane Doe en Lights Out.

Je hebt natuurlijk verschillende soorten horror, het ligt er maar net aan wat je leuk vind. Zo vind ik films als Saw, Final Destination en dergelijke meer humor dan horror. Terwijl de massa het eng vind. Serieus? :huh:
Is de originele reeks (Ringu) dan beter? Vond The Ring 1 en 2 best aardig. Eerste deel was het beste, daar niet van. Lights Out heb ik gezien en vond ik eerlijk gezegd ook tegenvallen. De scene met het blacklight vond ik wel vet gedaan! :D Die andere twee gaan op mijn kijklijst! Thanks!

StevenvanKuijk schreef:
Niet helemaal mee eens... Vond 1 echt stukken beter. Deel 2 had wel een paar lijpe schrikmomenten, waaronder zowet alles met die creepy demoon op het schilderij. Maar de verhaallijn van 1 vond ik aanzienlijk vetter.

Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Trainspotting 2. Wat heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens Solis, terwijl de meest neppe horrors eigenlijk die met geesten zijn, degene die ik persoonlijk het engste vind, zijn dat soort hack & slash en achtervolgen door een moordenaar films in mijn ogen ook echt saai. Word er niet bang van en vind ze ook niet spannend en zijn bijna altijd lachwekkend slecht geacteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Eastern Promises gekeken. Toffe film, tempo ligt alleen niet zo hoog. Interessante twist en leuke cast. 7,5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister naar Brimstone en was best heftig. Sicke film :oh:
Mensen om mij heen ook aardig geraakt door toch wel heftige scenes.

Trainspotting 2 vond ik jammer genoeg wat tegenvallen. Aardig wat verwijzingen naar deel 1, dat was wel tof, maar overall niet overtuigend. Dat is ook waar deze film volledig op teert, een soort grote flashback en hoe het nu gaat met die gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 01:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gister Hacksaw Ridge gezien, toch wel een erg vette film. Was van te voren bang dat het misschien wat weinig actie en te veel drama zou bevatten, maar dat viel reuze mee. Vooral het 2e deel van de film is bijna alleen maar actie en spanning. Wel super heroïsch en Amerikaans allemaal maar goed, dat kan ik in oorlogsfilms wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand Split gezien? Lijkt me wel vet zo op het eerste gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Iemand Split gezien? Lijkt me wel vet zo op het eerste gezicht


Schijnt wel goed te zijn maar niet te hoge verwachtingen hebben hoor ik van een collega.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd dat hoor ik ook.. Bij het zien van de trailer pakt het me toch wel, erg vet idee en context. Ben alleen bang dat dit (zoals zo vaak) enkel de hoogtepunten uit de hele film bij elkaar gepropt zijn en de rest eigenlijk standaard en boring is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

John Wick 2 gezien, opzich wel een tof vervolg op de 1e editie. Alleen wordt het een beetje overdreven onrealistisch maar dat moet je dan maar even voor lief nemen. :P
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic