Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eastereggs waren tof, vooral in dat artifact lab aantal tegen gekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De Easter eggs waren dan ook de enigste leuke dingen aan de film imo.

Zoals met veel verfilmingen van games kon dit verhaal echt veel beter worden neergezet, a la Ezio chronicles, dan maar een trilogy als het verhaal te lang is. Het lijkt hier meer dat de regisseur zijn eigen twist aan AC wou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik ga er ook maar niet aan beginnen denk ik, kijk de originele Death Note wel gewoon nog geen keertje.


gister deze reactie gelezen, gecheckt of ie op Netflix stond, inmiddels bij aflevering 11

Eerste anime(?) sinds Dragonball Z die me weet te pakken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik ook. Kijk normaal nooit anime, maar Death Note destijds wel zeer geboeid gevolgd. Daarna andere geprobeerd maar kwam er verder nooit meer in. Topserie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Logan gister gezien..meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Get Out gisteren gezien, fantastisch! Origineel plot en Lynch-achtige absurditeit af en toe, wat ik positief bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Get Out gisteren gezien, fantastisch! Origineel plot en Lynch-achtige absurditeit af en toe, wat ik positief bedoel.


Enorm goede Horror/Thriller (meer een Thriller imo).

Zeker impressive gezien dit de regisseur zijn eerste film is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker een thriller ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Op zich wel geïnteresseerd om deze te kijken als 'ie uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

A Cure for Wellness. Best een prima film met een vergelijkbare nare sfeer en setting als Shutter Island. Plot is ook wat aan de zieke kant :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 00:24 
 
Hardtraxxer

Net War for the planet of the apes gezien. Vermakelijke film en een mooi einde van de trilogie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Net War for the planet of the apes gezien. Vermakelijke film en een mooi einde van de trilogie :thumbsup:

Dit is toch het vierde deel?

Volgende week komt Dunkirk eindelijk in de bioscoop! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 18:35 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Goku schreef:
Net War for the planet of the apes gezien. Vermakelijke film en een mooi einde van de trilogie :thumbsup:

Dit is toch het vierde deel?


Nee, er zijn drie prequels voor de film Planet of the Apes (1968 of de remake in 2001) gemaakt, namelijk:
- Rise of the Planet of the Apes
- Dawn of the Planet of the Apes
- War for the Planet of the Apes --> draait nu in de bios
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Solis schreef:
Goku schreef:
Net War for the planet of the apes gezien. Vermakelijke film en een mooi einde van de trilogie :thumbsup:

Dit is toch het vierde deel?


Nee, er zijn drie prequels voor de film Planet of the Apes (1968 of de remake in 2001) gemaakt, namelijk:
- Rise of the Planet of the Apes
- Dawn of the Planet of the Apes
- War for the Planet of the Apes --> draait nu in de bios

Ah zo! Vandaag War for the Planets of the Apes gezien en die vond ik wel de beste van de drie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:15 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Solis schreef:
Goku schreef:
Dit is toch het vierde deel?


Nee, er zijn drie prequels voor de film Planet of the Apes (1968 of de remake in 2001) gemaakt, namelijk:
- Rise of the Planet of the Apes
- Dawn of the Planet of the Apes
- War for the Planet of the Apes --> draait nu in de bios

Ah zo! Vandaag War for the Planets of the Apes gezien en die vond ik wel de beste van de drie! :)


Vond ik ook! Ook best wel veel leuke humor xd Spoiler: dat kopje uit dat gat van Bad Ape :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 18:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dunkirk krijgt nu al een 9, en een meta score van 95.
Wordt nu al beste oorlogsfilm ooit genoemd.

Ga hem maandag kijken, ben enorm benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen :love: erg benieuwd. Wel kort voor een oorlogsfilm, maar dat zal de intensiteit van de scenes wrs juist ten goede komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister gezien, geweldige film! Spanning door de hele film en echt heel wat kippenvel momentjes (noem nog geen spoilers :P ) :loving:
Verhaal is ook slim in elkaar gezet zonder dat het te sensationeel wordt zoals wel vaker het geval is bij Christopher Nolan films.

Wil je zonder verwachtingen naar de film gaan, lees dit dan niet (geen spoiler, maar toch):Wel een van de betere oorlogsfilms, maar zeker niet de beste ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dunkirk krijgt nu al een 9, en een meta score van 95.
Wordt nu al beste oorlogsfilm ooit genoemd.

Ga hem maandag kijken, ben enorm benieuwd.


Wat wil je met Christopher Nolan aan het roer, wat mij betreft de beste regisseur van de afgelopen 15 jaar! Enorme fan van hem! Ben benieuwd naar Dunkirk :worship:

Overigens maar 1:45 minuten :( Ben ik niet gewend van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag ook Dunkirk gezien. Zeker in mijn top 3 beste films aller tijden. Ga hem volgende week ook zeker nog een keer kijken (Pathe unlimited).

Echt heel erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Overigens maar 1:45 minuten :( Ben ik niet gewend van hem.


ja dit was ook wennen voor mij. ook toen de pauze al zo snel kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ga ik dinsdag naar Dunkirk, ben erg benieuwd na alle positieve reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vond hem zeker goed. Muziek natuurlijk echt top, syncte perfect met de scenes. De luchtgevechten werden supervet in beeld gebracht met die uitgestrekte zee op de achtergrond.

Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar oorlogsfilms waarbij de focus ligt op grondgevechten. Hacksaw Ridge, als recent voorbeeld, vond ik leuker om te zien dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige week ook naar Dunkirk geweest. Al is het niet mijn favorite Nolan film, hij gaat wel in mijn top 5 beste oorlogsfilms. Je leeft met alle personages mee terwijl er gedurende de hele film nauwelijks dialogen in voor komen. Camerawerk is ook ontzettend strak gedaan en die OST van Hans Zimmer maakt het af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gister ook naar Dunkirk geweest en vond hem echt ijzersterk. Weer eens wat anders dan de Amerikaanse helden oorlogfilms als Hacksaw Ridge (al vond ik die ook super), maar juist een stuk realistischer. En hoe alles in beeld werd gebracht was natuurlijk helemaal fantastisch. Wat ik ook altijd vet vind aan bepaalde films van Nolan is [spoiler]: hoe hij een verhaal vanuit verschillende perspectieven weet te brengen, zowel in tijd als in personen.
Ook nu weer, hoe die verhaallijnen naar elkaar toe leefden vond ik echt gaaf. Dit aspect van de film deed me denken aan eerdere Nolan films als Interstellar en Memento.


Japper28 schreef:
Je leeft met alle personages mee terwijl er gedurende de hele film nauwelijks dialogen in voor komen.


Dit vond ik ook wel bijzonder ja. Geen diepgaande emotionele gesprekken tussen vreemde soldaten van elkaar, maar gewoon de pure rauwe omstandigheden en het overleven.
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic