Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Southpaw gezien, beetje voorspelbaar maar keek verder toch wel lekker weg. Plus Jake Gyllenhaal blijft gewoon een geniale acteur, weet echt steengoed emoties en karakters neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me voorgenomen om wat oudere films te gaan kijken waar ik al die jaren nog niet aan toe gekomen was, gister dus met m'n vriendin Good Will Hunting gekeken.

Wat een goeie was dat zeg. Realiseerde inenekeer weer wat een ongelofelijk goede acteur die Robin Williams kon zijn!

en Matt Damon ook natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Good Will Hunting is een heerlijke film ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Good Will Hunting is een heerlijke film ja :D


Oscar gekregen voor Best Writing toch? Kijkt inderdaad heerlijk weg. Geen seconde verveeld :D

Dus als jullie nog andere oudere films hebben "die je gezien moet hebben", ik hoor het graag (heb al aardig wat gezien, maar wie weet :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Full Metal Jacket
Pulp Fiction
Leon
The Usual Suspects
Lock, Stock & Two Smoking Barrels
Snatch
Trainspotting
American History X
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Full Metal Jacket
Pulp Fiction
Leon
The Usual Suspects
Lock, Stock & Two Smoking Barrels
Snatch
Trainspotting
American History X


Stuk voor stuk meesterwerken, alleen Leon nog niet gezien, en toevallig heeft m'n vriendin die op DVD, tijdje geleden nog in m'n handen gehad maar leek me niet zo interessant.

Ik ga hem binnekort zeker aan zette :thumbsup:

Snatch is wel m'n favoriete in die lijst, weet niet of hij het beste is, maar die film kan ik echt elk jaar wel een keer zien :$ Trainspotting heeft me getraumatiseerd trouwens, die baby :lol: Vind je T2 de moeite waard? of niet gezien? (ik heb hem niet gezien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Full Metal Jacket
Pulp Fiction
Leon
The Usual Suspects
Lock, Stock & Two Smoking Barrels
Snatch
Trainspotting
American History X


Stuk voor stuk meesterwerken, alleen Leon nog niet gezien, en toevallig heeft m'n vriendin die op DVD, tijdje geleden nog in m'n handen gehad maar leek me niet zo interessant.

Ik ga hem binnekort zeker aan zette :thumbsup:

Snatch is wel m'n favoriete in die lijst, weet niet of hij het beste is, maar die film kan ik echt elk jaar wel een keer zien :$ Trainspotting heeft me getraumatiseerd trouwens, die baby :lol: Vind je T2 de moeite waard? of niet gezien? (ik heb hem niet gezien)


T2 is eigenlijk alleen interessant als je de originele Trainspotting vet vond, het is vooral gemaakt als een "hoe gaat het nu met die lui", waarbij het einde van deel 1 (spoiler: Renton (Ewan McGregor) die er met het geld vandoor gaat en de rest in de shit laat) de drijvende lijn is). Ik vond hem vet in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 1 zeker super goed! Keek hem op vrij jonge leeftijd voor het eerst en toen dacht ik echt, war zit ik naar te kijken. Maar heb hem later nog een keer gezien en toen vond ik hem echt super boeiend. T2 ook maar eens aanzetten dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Good Will Hunting is een heerlijke film ja :D


Oscar gekregen voor Best Writing toch? Kijkt inderdaad heerlijk weg. Geen seconde verveeld :D

Dus als jullie nog andere oudere films hebben "die je gezien moet hebben", ik hoor het graag (heb al aardig wat gezien, maar wie weet :D )

Ik heb zelf ook een hele hoop oudere films tussen mijn favorieten staan: http://www.imdb.com/list/ls009239111/

Misschien staat er wat leuks voor je tussen ;) Sowieso de hele top 8 zijn klassiekers uit dat tijdperk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Good Will Hunting is een heerlijke film ja :D


Oscar gekregen voor Best Writing toch? Kijkt inderdaad heerlijk weg. Geen seconde verveeld :D

Dus als jullie nog andere oudere films hebben "die je gezien moet hebben", ik hoor het graag (heb al aardig wat gezien, maar wie weet :D )


- Mulholland Dr.
- Heat
- 12 Angry Men ( Heeeel anders dan je gewend bent maar ik vond hem tof )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 angry men ken ik inderdaad! Rest nog niet, en de lijst van Pommer kan ik ook zeker wat mee!

M'n vriendin heeft Shawshank Redemption nog niet gezien dus die eerst amar eens bekijken met haar, ook geen straf om die nog eens te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Running Scared is ook wel goed, The Italian Job en Good Fellas ook, alhoewel Running Scared wat nieuwer is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisterenavond Captain Underpants: The First Epic Movie gekeken. Leuke film alleen was er een vervelend roodharig ventje die Melvin heet. Kan geen toeval zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 09:24 
 
Hardtraxx Newbie

12 angry men is zo voorspelbaar als iets... Vond het niet heel bijzonder. Mulholland drive vind je alleen leuk als je films als Donnie Darko en Enemy ofzo gaaf vindt. Veel te wazig voor mijn doen.

Het einde bij de brug van lock stock and two smoking barrels (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Nees schreef:
Mulholland drive vind je alleen leuk als je films als Donnie Darko en Enemy ofzo gaaf vindt. Veel te wazig voor mijn doen.



Mijn favoriete soort films :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onlangs Detroit gezien. Mooie film en helaas nog heel erg actueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Mother gezien, godverdekke wat een vage film! Wel lekker geacteerd van Jen Lawrence :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Wel lekker , Jen Lawrence :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Gister Mother gezien, godverdekke wat een vage film! Wel lekker geacteerd van Jen Lawrence :loving:

Enige goede was die openingsscène :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mother moet een partij vaag zijn joh, ga me d'r niet ana wagen.

Maar gister weer een "deze moet je gezien hebben" film sessie gehouden. No Country For Old Men

Einde was wel heel vaag, (op het internet nog het een en ander opgezocht en snap de gedachte er van inmiddels al wat meer) maar verder hele hele sterke film! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste aan Mother is nog steeds dit verhaal, die de beeldspraak erachter prachtig in tekstvorm verwerkt xd Beetje drunk history achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha mother moet een partij vaag zijn joh, ga me d'r niet ana wagen.

Maar gister weer een "deze moet je gezien hebben" film sessie gehouden. No Country For Old Men

Einde was wel heel vaag, (op het internet nog het een en ander opgezocht en snap de gedachte er van inmiddels al wat meer) maar verder hele hele sterke film! :worship:


Haha had hetzelfde toen ik deze film zag. Dacht op het eind dat ze een heel stuk film waren vergeten erachter te plakken xd Zelfs na het opzoeken op internet snap ik de logica nog steeds niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Geralds Game gezien op Netflix. Best prima, tikkeltje disturbing. Een solide 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Zo'n slechte film Geralds Game, hoe ze dan vrij komt uit eindelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou weer even een "gezellige" film gekeken met de vrouw, weer zo eentje die ik eigenlijk allang gezien had meoten hebben.

Dusss 12 years a slave gekeken, man man man laatste keer dat ik zo onder de indruk en met tegenzin een film gekeken heb was denk ik Schindlers List.... Blij dat ik m gezien heb, maar de tering wat was die film hard en in your face... Deed preceis wat ie moet doen, maar leuk is anders haha.

Alle oscars die die film gehad heeft meer dan terecht ook.
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic