Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
(ja ik weet dat dat door Pennywise komt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
(ja ik weet dat dat door Pennywise komt)


Door I.T. dus, Pennywise is simpelweg de favoriete form die I.T. aanneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deapool 2 teaser trailer.



Props voor de originele teaser :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Deapool 2 teaser trailer.



Props voor de originele teaser :lol:

What the fuck hahaha!

Flatliners gezien. Was best spannend. Geen idee of het nu een sequel of een remake was, zonder voorkennis naar de film gegaan. Einde was alleen een beetje afgeraffeld. 3,5/5*
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week nog naar Murder on the Orient express geweest, waar ik ook echt al lang naar uit keek. Echt helemaal mijn film :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
Ik ben zelf geen Anime persoon maar ben wel enorm geintereseerd in de film 'Your Name'. Iemand enig idee wanneer hier van de engelse dub released word? Of er Uberhaupt komt?

Die japanse stemmen vind ik namelijk 3x niets om naar te kijken.


Ik moet hem zelf ook nog zien, maar dubs zijn eigenlijk wel not done he :P geen idee of er een dub van komt trouwens, moet wel een hele goede film zijn


De film is goed aan te raden. Prachtig getekend en een sterk onvoorspelbaar verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar een keer Taken gezien. Hard gelachen om de vele clichés en domme actie die in deze film zit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



wtf wordt dit dan weer.

Gewoon fak it, iedereen doet mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er anders best zin in :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal wel weer een cliche fest worden net zoals al die andere Marvel films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zal wel weer een cliche fest worden net zoals al die andere Marvel films.


De film wordt wel weer geregiseerd door de Russo brothers, deel 2 hiervan overigens ook. Die kunnen er wel wat van in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen naar The Last Jedi. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
wtf wordt dit dan weer.

Gewoon fak it, iedereen doet mee :lol:

Maar hier is dan ook echt jaren naartoe gebouwd. Al deze personages zijn hierin betrokken met een reden, in tegenstelling tot bepaalde andere films *kuch* DC *kuch*.

Pommer schreef:
Morgen naar The Last Jedi. Ben benieuwd!

Heel erg aan het twijfelen hierover na het fiasco van SW7. Aan de ene kant wil ik hem wel zien, maar puur om ‘m gezien te hebben, want ik denk eerlijk gezegd niet dat deze trilogie nog te redden valt. Zelfs de trailer van SW8 vond ik al uitermate slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben sowieso niet echt een groot Star Wars fan ofzo, en vond 7 idd best kut. Maar blijft toch altijd wel vet om in de bios te zien :) Overigens vond ik Rogue One wel vet, maar die staat hier zowel qua verhaal als qua makers los van toch?

Oh nu ik hier toch post, onlangs een paar Netflix films gekeken:
Mudbound: Deze vond ik erg goed, wel erg depressief dus kijk hem vooral niet op de welbekende dinsdag na een feestje.

Oldboy: Sowieso al een beetje vreemd om een Koreaanse film te kijken als je dat niet gewend bent, en dan is de film zelf ook nog eens vrij vaag. Wel heel vet en ook één van de grootste WTF eindes die ik ooit heb meegemaakt. Mensen die hem hebben gezien snappen me ongetwijfeld xd

Anthropoid: Deze vond ik niet zo. Het speelt zich af in Praag en alle hoofdrolspelers zijn Tsjechisch of Slowaaks, maar ze praten wel Engels. En de Duitsers praten wel gewoon Duits, dat trek ik dus echt slecht. Op een gegeven moment moest er ook een Tsjechisch-Duitse tolk aan te pas komen, die dus eigenlijk gewoon Duits naar Engels aan het vertalen was :lol: Verder kwam ie ook een beetje traag op gang, al was het einde op zich nog wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cidade de Deus/City of god gekeken vorige week. Hele vette film over de sloppenwijken in Rio De Janeiro.

Kijk de laatste tijd echt veel goede films (imdb top250 etc). Merk aan mezelf dat ik best kritisch ben geworden, en veel van die matige b-films op netflix echt niet meer kan waarderen. Meer mensen hier last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 01:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Kijk de laatste tijd echt veel goede films (imdb top250 etc). Merk aan mezelf dat ik best kritisch ben geworden, en veel van die matige b-films op netflix echt niet meer kan waarderen. Meer mensen hier last van?

Ja ik heb precies hetzelfde, check ook vaak eerst de Metascore op IMDB voordat ik een film ga kijken. Sowieso zijn er de laatste jaren weinig echt goeie films uitgekomen, te veel spektakel te weinig diepgang. Als ik naar mijn persoonlijke top 50 kijk zijn ze ook bijna allemaal 10 jaar of ouder.

Over spektakel gesproken, kom net terug van Star Wars en hij heeft mijn verwachtingen ruim overtroffen! Ik ben niet zo'n fan en heb er niet echt nostalgische gevoelens bij, dus ik kan makkelijk zeggen dat ik dit veruit het vetste deel vond van allemaal. De Disney achtige humor uit TFA is gelukkig ook weer wat subtieler zoals we het van Star Wars kennen. Enige minpunt blijf ik die babyface van Kylo Ren vinden, kan het maar niet serieus nemen. Maar verder: top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:

Kijk de laatste tijd echt veel goede films (imdb top250 etc). Merk aan mezelf dat ik best kritisch ben geworden, en veel van die matige b-films op netflix echt niet meer kan waarderen. Meer mensen hier last van?


Die films van Netflix heb ik ook nooit echt heel goed gevonden. Meestal skip ik de films waar groot 'Netflix' boven staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua Netflix original films vond ik Okja wel een goede, maar daar moet je wel voor in de stemming zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 19:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Qua Netflix original films vond ik Okja wel een goede, maar daar moet je wel voor in de stemming zijn...

Ok ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star Wars The Last Jedi :love:

Gister in Imax gezien, en ga volgende week nog een denk ik :lol: Ben echt een sucker voor die nerdshit. Infinity War trailer zag er ook godsgruwelijk uit in de voorfilmpjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Star Wars 8: The Last Jedi gezien. Het verschil met 7 is dat ik hier met de allerlaagste verwachtingen mogelijk heen ging, waardoor het op z’n minst aan te zien was.

In scène 1 wordt er al direct een poging tot slechte sitcom humor gedaan. ‘Daar gaan we weer’, dacht ik meteen, maar uiteindelijk viel dat gelukkig nog wel redelijk mee tijdens de rest van de film. Echter heb ik alleen maar gelachen om de dingen die volgens mij niet eens komisch bedoeld waren, maar gewoon zo slecht in elkaar zaten dat het grappig was.

Er zijn wederom genoeg problemen met deze film om een boekwerk over te schrijven, maar ik zal het ‘kort’ houden.

-In principe is alles wat er in de film gebeurt pointless. Voor iedereen die de film gekeken heeft: loop het maar na.
-De twee grootste vragen die SW7 heeft opgezet blijven onbeantwoord, of zijn een complete anticlimax. Spoiler: namelijk: Wie zijn de ouders van Rey, en wie de fuck is Snoke?!
-Plotholes. Plotholes overal. Ook gebeuren er bepaalde dingen die, ook in het Star Wars-universem, gewoon simpelweg niet mogelijk zijn. Denk aan Leia die door de ruimte zweeft ‘using the Force’... smh.
-De nieuwe personages die geintroduceerd zijn voegen echt totaal niets toe, en zijn weer lekker ouderwets politiek-correct. (Een stotteraar... really?)
-The list goes on, maar het is nu waarschijnlijk al een TL;DR geworden.

Het einde is waarschijnlijk het meest degelijke van de film, hoewel deze ook vol zit met plotholes. Ik denk dan ook dat veel mensen met een tevreden gevoel de bioscoop uitlopen, maar dan disregard je wel even de rest van de -op z’n minst- dubieuze storyline(s), waar driekwart van de film uit bestaat.

Was er dan op z’n minst wel iets écht vet? Ja, om precies te zijn 1 scène. De dialoog tussen Yoda en Luke, en echt niet alleen omdat het 2 oude personages zijn. Deze scène bracht eindelijk weer een Star Wars-feeling met zich mee. Nou vooruit, 2 dan: de vechtscène tussen Rey, Kylo en de Royal Guards was toch wel memorabel, ook omdat we zoiets nog niet eerder hebben gezien.
Daarnaast kent deze film het grootste WTF moment dat ik ooit in een Star Wars film heb gezien, namelijk de scene dat Luke melk gaat drinken uit de uiers van een beest dat er letterlijk als een lul uitziet, en vervolgens vies naar Rey lacht. Dit gaat echt een meme worden als de film volledig uit is.

TL;DR: Als je op zoek bent naar een film met vooral veel actie, en enorme plotholes, gebrek aan diepgang en moeilijk slechte dialogen je verder geen reet uitmaken, dan kun je je vast prima vermaken bij deze film. Anders zou ik ‘m mooi overslaan.
Ik heb SW8 eigenlijk ook alleen maar gekeken omdat ik wilde zien wat ze ervan gemaakt hadden, maar de hoop op een goede film in deze nieuwe trilogie is allang vervlogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 12:01 
 
Hardtraxx Elite

London has fallen gister op Netflix gekeken, aanrader voor actie en thriller liefhebbers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
London has fallen gister op Netflix gekeken, aanrader voor actie en thriller liefhebbers!

Ik vind de CGI dus eigenlijk heel slecht in die film.

Gister hebben ik en mijn vriending op Netflix Bright gekeken. Echt geen slechte film en ik vind de setting erg verfrissend opgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
boehoe star wars.


Ik vond hem leuk en ga volgende week weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim0412 schreef:
boehoe star wars.


Ik vond hem leuk en ga volgende week weer.

Dat mag. Jammer alleen dat je mijn mening omschrijft als ‘boehoe’. Ik dacht toch dat we hier zaten om onze mening te verkondigen, en niet om alles de hemel in te prijzen (zeker niet films die het niet verdienen). Maar veel plezier he!
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic