Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 05:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monaco! wie gaan er crashen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Monaco! wie gaan er crashen?


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Monaco! wie gaan er crashen?


Stroll natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Distinctive schreef:
Monaco! wie gaan er crashen?


Stroll natuurlijk


http://hasstrollcrashed.today/

Eindelijk een waardig opvolger voor Maldonado.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Firetrap schreef:
Distinctive schreef:
Monaco! wie gaan er crashen?


Stroll natuurlijk


http://hasstrollcrashed.today/

Eindelijk een waardig opvolger voor Maldonado.

volgens mij nam Maldonado wel vaker andere mensen mee in zijn crashes tho :P
het is eerder een soort Nico Rosberg in z'n eerste seizoen, ook altijd nutteloze crashes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rosberg (en ook bijv. Grosjean) crashten in hun debuutseizoen ook regelmatig ja, maar die lieten daarbuiten wel zien dat ze de snelheid hadden om mee te kunnen in de F1. Stroll heeft dat vooralsnog niet laten zien. Hij komt qua tijden nauwelijks in de buurt van Massa, die vorig jaar compleet zoek gereden werd door Bottas. Maldonado heeft op één race na eigenlijk niets laten zien in de F1.

Edit: Stroll is trouwens al wel gecrashed gister in Monaco :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja heb je gelijk in, en wat Stroll er ook over zegt: "op de playstation ging ik in dezelfde bochten in de fout als in het echt." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maldonado is wel gewoon een GP winnaar xd Voor de neutrale toeschouwer toch jammer dat ie eruit is, altijd wat te beleven met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

GP van Canada heb ik beetje gemengde gevoelens aan over gehouden. Prachtige start van Max, maar doodzonde dat de accu van de RB het begaf, een 2e plaats leek anders vrij zeker. Kan me voorstellen dat Verstappen flink pissed is, aangezien het niet de eerste keer is dit seizoen dat hij pech heeft. Dat de PU van Renault dit jaar ook geen update meer krijgt maakt het er ook niet beter op.

Die pole ronde van Hamilton was trouwens wel echt magistraal. Rijdt op Vettel na iedereen gewoon ff op 0,7 seconde. Kreeg ook wel ff kippenvel toen hij een 'race worn' Ayrton Senna helm kreeg, je kon gewoon zien hoeveel dat met hem deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt weer klote als je op gegeven moment zo'n redbull ziet staan, je hoopt dat het niet verstappen is totdat je de naam in beeld krijgt. Je kan zeggen wat je wil, maar met Max vind ik F1 toch stuk leuker om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas is het niet de gehoopte strijd tussen Mercedes en Ferrari geworden waar iedereen op hoopte. En zonde dat er weer een probleem is met de Renault PU. Gelukkig wel nog een leuk gevecht tussen Vettel en de Force India's. Ook wel weer zeer zuur voor Alonso. Rijdt in de punten, en gewoon alweer bij hem moet die inferieure koffiemolen er mee ophouden. McLaren is Alonso volgend jaar kwijt, en als ze slim zijn zorgen ze ook dat ze Honda kwijt zijn. Als je in je 3e jaar dat je terug bent in de sport nog slechter presteert dan in het 1e jaar moeten ze zich in Japan toch eens af gaan vragen waar ze mee bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking zuur weer dit, vooral na zo'n geweldige start. En hij reed op het moment dat ie stil viel gewoon bij Bottas vandaan, dus ik had nog willen zien of ie hem wel voorbij was gegaan. Maar goed, doet er ook niet toe. Zijn gewoon weer kostbare wk punten en een bijna zeker podium die aan z'n neus voorbij gaan. Baku is ook niet echt een circuit voor de Red Bulls, dus het wordt waarschijnlijk nog wel even wachten op nog zo'n kans.

Respect voor die Force India's trouwens. Vorig jaar zaten ze er al een paar keer goed bij (twee podia voor Perez ook), maar ze zijn nu toch wel definitief het 4e team. Kan alleen nog niet wennen aan die roze bak :P

@Thijsert
Volgens mij is Alonso destijds niet zo heel gelukkig weg gegaan bij Ferrari, maar het zou idd wel prachtig zijn. Hij verdiend het echt niet om in zo'n rammelbak te zitten. Raikkonen kan ook beter stoppen, wordt aan alle kanten voorbij gereden door Vettel (al stond ie vorige race wel poll posititon, maar dat was eerder een incident). Zou het liefst Hamilton, Alonso, Verstappen en Vettel in de topauto's zien. Vier echte winnaars en pure talenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kan alleen nog niet wennen aan die roze bak :P


Viel me gister pas op, maar ik vind het net een rijdend blik Rio Mare tonijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Thijsert schreef:
Uberhout schreef:
GP van Canada heb ik beetje gemengde gevoelens aan over gehouden. Prachtige start van Max, maar doodzonde dat de accu van de RB het begaf, een 2e plaats leek anders vrij zeker.

Een red bull had het nooit uitgehouden tussen de 2 mercedessen, daarbij als Max Vettel niet kapot had gereden had Vettel hem compleet zoek gereden. Zonde van Alonso die bijna in de punten reed, ik hoop hem eigenlijk volgend jaar in het stoeltje van Raikkonen te zien :drool:


Ja, Vettel was hem anders waarschijnlijk wel voorbij gegaan, maar Bottas ben ik lang niet zo zeker van. Kwalificatie was bij hem al niet top en qua race pace zitten de RB en Mercedes veel dichter bij elkaar dan bij een hot lap. Wat betreft Alonso, die man heeft echt belachelijk veel pech gehad met zijn teamkeuze in zijn carrière. Had met wat meer geluk sowieso nog een keer wereldkampioen geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alonso zal niet zo snel teruggaan naar Ferrari aangezien hij daar niet zo gelukkig weg is gegaan inderdaad. Mercedes zal ook niet zolang Hamilton daar nog zit, aangezien dat in 2007 ook tot een knallend seizoen geleid heeft. Ik denk niet dat Mercedes daar zin in heeft. En bij Red Bull hebben ze Ricciardo en Verstappen, en mocht 1 van die 2 coureurs weggaan halen ze een opvolger waarschijnlijk uit hun eigen programma halen. Dus nog een kampioenschap voor Alonso zie ik helaas niet meer gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Alonso zal niet zo snel teruggaan naar Ferrari aangezien hij daar niet zo gelukkig weg is gegaan inderdaad. Mercedes zal ook niet zolang Hamilton daar nog zit, aangezien dat in 2007 ook tot een knallend seizoen geleid heeft. Ik denk niet dat Mercedes daar zin in heeft. En bij Red Bull hebben ze Ricciardo en Verstappen, en mocht 1 van die 2 coureurs weggaan halen ze een opvolger waarschijnlijk uit hun eigen programma halen. Dus nog een kampioenschap voor Alonso zie ik helaas niet meer gebeuren.

voor een 3de keer terug naar Renault :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zou wel een mooi duo zijn met Hulkenberg (sowieso is alles beter dan Palmer), maar voor de titels hoef je daar nu ook niet te zitten mits er grote sprongen gemaakt gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ben je een weekend weg door Defqon, zie je nu pas wat voor bizarre shit er in Bakoe is gebeurd :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ben je een weekend weg door Defqon, zie je nu pas wat voor bizarre shit er in Bakoe is gebeurd :lol:.

Heb hem maandag helemaal terug gekeken, geen spijt van :P Wel weer fucking zonde van Max, echt alles zit tegen nu. Hoop dat ie op het thuiscircuit van RB eindelijk eens wat kan laten zien een hele race lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Max wat die je nu :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Max wat die je nu :x


Tja...met verrotte koppeling is starten lastig en daarna viel er niets aan te doen. Hij zit wel in de hoeken waar de klappen vallen zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 08:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Max ging volgens hem juist naar de buitenbocht zodat hij geen botsing zou krijgen.

Ik weet niet of het aan Kvyat z'n auto lag maar hij remde duidelijk veel te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 08:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij viel de schade bij die botsing ook alles mee of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 09:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij viel de schade bij die botsing ook alles mee of niet?


Volgens Verstappen viel de klap en de cosmetische schade wel mee maar door die tik ging zijn koppeling compleet kapot nadat deze bij de start al niet goed was, hij kwam bijna niet vooruit.

Waarschijnlijk had hij de race sowieso niet uitgereden, met of zonder die botsing. De koppeling was al kapot. Het zou me ook niet verbazen dat Verstappen enorm gefrustreerd raakt hierdoor, gezien de laatste races kan Renault niet eens een fatsoenlijke auto aanleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat laatste doelde ik inderdaad op. Parade lap kwam hij ook al niet denderend weg gaf hij aan.

Volledig nieuwe auto assembleren voor aanstaand weekend zit er ook al niet in zeker?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic