Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 21:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vorig jaar heeft ie wel bewezen dat ie erg goed overweg kan met dit kutcircuit. Ik denk dat één van de Mercedessen toch weer een foutje gaat maken. Dus Max eindigt als 2 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kijk er echt naar uit. Regen zou zeker voor een sensationele race kunnen zorgen.

Verder moeten we inderdaad niet 'teleurgesteld' zijn wanneer hij slechts 5e eindigt. Ik voorspel een P4, want de Red Bulls moeten op dit circuit echt heel goed kunnen gaan.

Verwacht dat de Mercedessen safe gaan racen, omdat ze de bolides dit weekend echt zonder problemen naar de finish dienen te brengen. Ricciardo heeft de upgrade gekregen, dus zal naar mijn gevoel, ondanks het feit dat de verbeterde Renault-motor op dit circuit slechts een paar tienden winst zal opleveren, toch voor Max Verstappen eindigen.

Maar goed, ik hoop uiteraard weer op een sprookje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Uberhout schreef:
Het komende F1 weekend in Monaco gaat weer bijna van start. Wat zijn de verwachtingen hier? :D


De verwachting is dat het gaat regenen. Wordt een leuke race dus.


Vroeger vond ik autoracen en motorracen alleen leuk als het regende zodat er veel mensen gingen crashen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 09:51 
 

als hiet goed is kan de de race live volgens (gratis voor iedereen) vanaf deze site https://ontdek.ziggo.nl/sport/formule-1/gp-monaco
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
als hiet goed is kan de de race live volgens (gratis voor iedereen) vanaf deze site https://ontdek.ziggo.nl/sport/formule-1/gp-monaco


Nice, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stratencircuit van Monaco is altijd leuk, alles lekker krap en word vaker risico genomen met dicht tegen de zijkant rijden :) ben benieuwd wat Max gaat doen. (het is z'n favoriete baan :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Max en Monaco, geen goed huwelijk. Fikse stuurfout, wat misschien toch wel aangeeft dat de verwachtingen wel wat getemperd mogen worden na de overwinning in Barcelona. Die won hij natuurlijk ook puur en alleen doordat de Mercedessen wegvielen en Ricciardo en Vettel een andere pitstrategie kregen voorgeschoteld.

Nu achteraan de grid beginnen morgen, dan ben je vrij hard gerekt in Monaco met het lastige inhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Niets is onmogelijk. Maar ik denk dat er wat meer met de auto aan de hand was aangezien hij in de vrije training ook al de muur heeft geraakt + het feit dat hij met een compleet andere afstelling rijd ten opzicht van 2 weken geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
wat misschien toch wel aangeeft dat de verwachtingen wel wat getemperd mogen worden na de overwinning in Barcelona. Die won hij natuurlijk ook puur en alleen doordat de Mercedessen wegvielen en Ricciardo en Vettel een andere pitstrategie kregen voorgeschoteld.

Niet zo relativeren Bas. Is nie leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht morgen toch wel een sublieme inhaal race van Max en in de punten rijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutzooi.. Weer uitgevallen, maar wat was die lekker bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat doe je nu Max? Twee keer in de zelfde bocht :( Dit hoort nog een beetje bij zijn jeugdigheid. Volgende keer beter Max. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 16:16 
 
Artiest

Hij was zo lekker bezig, jammer van die fout... :(

Wat deed Justin Bieber eigenlijk bij die uitreiking ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Populair doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt heel erg jammer..

Wat een dramatisch weekend voor Red Bull. Door een amateuristische blunder tijdens de pitstop ook nog de zege van Ricciardo verpesten. Het is in mijn ogen ongelofelijk dat dit bij een topteam kan gebeuren. Ricciardo had de overwinning dit weekend echt verdiend.

Max Verstappen is super en gaat een grote toekomst tegemoet, maar dit is wel een dramatisch weekend voor de Nederlander. 3x crashen in een weekend door eigen fouten kan en mag gewoon echt niet gebeuren. Ben groot fan van hem, maar we moeten ook bij teleurstellingen eerlijk zijn over dit weekend. En dat mogen we als Max-fans ook wel uitspreken. Crash in FP3 kan gebeuren. In Q1 van de kwalificatie, tijdens je eerste snelle ronde, mag je zo'n fout echter simpelweg niet maken. De mislukte kwalificatie had zijn race natuurlijk direct verpest, want de gevolgen van zo'n kwalificatie zijn in Monaco enorm groot. Vervolgens moet hij tijdens de race enorm veel risico nemen en maakt hij dezelfde fout als in de derde vrije training. Helaas was Max dit weekend veel te gretig.

Voor het eerst in zijn F1-carrière ben ik echt teleurgesteld in Max. Extra pijnlijk dat zijn auto op dit circuit heel veel punten had kunnen en moeten scoren.

Dit hoort er echter allemaal bij. Winnen en verliezen, vallen en weer opstaan. Het hoort, ondanks het feit dat hij nu bij een topteam zit, bij zijn leerproces en Max zal waarschijnlijk nog iets meer ervaring nodig hebben voor een circuit als Monaco. Gelukkig heeft hij met zijn overwinning in Barcelona krediet opgebouwd, maar hij kan zich in Canada zeker geen crash veroorloven. Hij heeft talent genoeg en zal hier sterker van worden. Over twee weken met een verbeterde motor nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik kijk in ieder geval enorm uit naar de GP van Canada!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spijtig, had een heel goed resultaat kunnen worden. Toen Max er uit ging was het ook gelijk niet meer interessant voor mij. Ook zonde voor z'n teamgenoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Pure succeskijker dus :P want verder was de race nog spannend en gebeurden er nog genoeg vermakelijke dingen ( Nasr vs Ericsson :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pure succeskijker dus :P want verder was de race nog spannend en gebeurden er nog genoeg vermakelijke dingen ( Nasr vs Ericsson :lol: )


Haha heb nog wel verder gekeken hoor, maar met minder aandacht. Kon mijn brakke hoofd toch al niet hendelen. Maar moet zeggen, met Max erin is het wel interessanter :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Max op 5, ben benieuwd! Top 3 moet kunnen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder uitvallers voor hem zou een top 5 prima zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ge-wel-dig P4 gehouden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi man Max! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gereden! Jammer dat Bottas niet meer de pit in ging uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke P4 hoor. Mooi ook hoe hij Rosberg achter zich hield. Met die remfout van Rosberg moet je het geluk natuurlijk even aan je kan hebben. Mooie foutloze race van Max :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima race van Max. Schitterende verdedigende acties tegen Rosberg voor P4. Wel jammer dat Bottas het podium pakt door een betere strategie.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic