Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 1230  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee tegenwoordig is het zo dat je je thuis verveelt en het pas chillings wordt als je wat met vrienden gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Nee tegenwoordig is het zo dat je je thuis verveelt en het pas chillings wordt als je wat met vrienden gaat doen.


Dus thuis is pre-chillings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Thommy schreef:
Nee tegenwoordig is het zo dat je je thuis verveelt en het pas chillings wordt als je wat met vrienden gaat doen.


Dus thuis is pre-chillings?


Zo kun je het wel noemen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het mischa miwer heggenschaar mysterie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Het mischa miwer heggenschaar mysterie :lol:


Om even off topic te gaan. Ik heb totaal geen idee wie Miwer is, of geweest is.. Zat toen nog niet op het forum maar mag ik misschien een klein uitlegje? Dat maakt dan een boel duidelijk voor mij want nu lees ik zonder ik er eigenlijk wat van begrijp.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
rakkietakkie schreef:
Het mischa miwer heggenschaar mysterie :lol:


Om even off topic te gaan. Ik heb totaal geen idee wie Miwer is, of geweest is.. Zat toen nog niet op het forum maar mag ik misschien een klein uitlegje? Dat maakt dan een boel duidelijk voor mij want nu lees ik zonder ik er eigenlijk wat van begrijp.. :/


Miwer, where to begin. Wist altijd alles van opbouw af en had altijd van die halve inside dingetjes. Postte heel vaak dubbel dus als je dat nu doet ben je ook een soort miwer. Is gebanned omdat hij een of andere release deelde die nog niet uit was? (correct me if im wrong)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom de al langer actieve leden zo haten op Miwer is me niet helemaal duidelijk, maar volgens mij hing hij altijd redelijk de wijsneus uit hier op het forum. Hij heeft hier ooit een geleakte track gedeeld (Qlimax anthem van 2016 als het goed is) en heeft daardoor een permanente ban. En zijn gedrag lijkt nu best veel op dat van Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral dat veel te interessant doen door dingen te zeggen maar 'ik mag de bron niet zeggen blabla' was gruwelijk irritant aan die vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vooral dat veel te interessant doen door dingen te zeggen maar 'ik mag de bron niet zeggen blabla' was gruwelijk irritant aan die vent


Dat kon ik er inderdaad al een beetje uitpikken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vergeet niet z'n haat op alles dat ook maar naar raw neigt, maar eerlijk, zo irritant vond ik hem (in het begin) niet.

Het is vooral erg grappig dat hij telkens probeert met een nieuwe account terug te komen en dat hij het altijd binnen no-time weer verneukt omdat het zo onmiskenbaar miwer is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha vergeet niet z'n haat op alles dat ook maar naar raw neigt, maar eerlijk, zo irritant vond ik hem (in het begin) niet.

Het is vooral erg grappig dat hij telkens probeert met een nieuwe account terug te komen en dat hij het altijd binnen no-time weer verneukt omdat het zo onmiskenbaar miwer is :lol:


Dit mag eigenlijk niet ontbreken op hardtraxx, vind dat een van de mooie dingen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De laatst gebandde leden die bijgewerkt zijn :lol:

mededelingen-updates/gebande-leden-wie-hoe-lang-en-waarom-t46975-25.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het wachten is op de laatste
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij z'n enthousiasme over opbouw e.d. niet meer kon inhouden en gewoonweg MOEST reageren op Defqon gerelateerde dingen >.< Nu probeert hij z'n facade nog een week vol te houden en dan kan hij met een gerust hart gebanned worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''met een gerust hart'' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zodra de line-up van Defqon bekend wordt gemaakt ontwaakt hij weer uit zijn winterslaap onder een nieuwe naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Orginele Miwer account heeft nog wel eens in andere topics gereageerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Toch bijna 2500 mensen bereikt met een dronefoto via m'n eigen pagina die ik nog niet gepromoot heb :D
https://www.facebook.com/dsaerial.nl/photos/a.401153770238222.1073741829.390773461276253/452957598391172/?type=3&theater


bedankt Rick en Melvin, ben er voorbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Orginele Miwer account heeft nog wel eens in andere topics gereageerd

Dat was na een time out, na de ban niet meer, dat gaat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 00:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
heb me nooit geërgerd aan die gast

Ik ook niet, was toen ook wat minder actief. Vind dit wel mooi als het hem echt is :lol: Laat hem maar lekker blijven, kan er lekker door gemiwerd worden bij volgende feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was volgens mij nog niet actief toen miwer volgens vele leden hier kut begon te doen ofzo? Dus waarom de haat is mij ook een beetje ontgaan, maar ik vind het vooral grappig dat je, ondanks dat ik helemaal niet veel van deze gozer heb meegekregen, toch zijn posts eronderuit kan halen. Heggenschaar is daarom ook zo obvious miwer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linkin Park in het ziggodome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Linkin Park in het ziggodome :worship:

Met een algeheel rookverbod :lol:. Echt wat kansloos zeg. Dat soort dingen moet je accepteren als artiest zijnde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja waarom was dat nou? Hoorde toevallig op de radio gistermorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Cruelty schreef:
heb me nooit geërgerd aan die gast

Ik ook niet, was toen ook wat minder actief. Vind dit wel mooi als het hem echt is :lol: Laat hem maar lekker blijven, kan er lekker door gemiwerd worden bij volgende feesten.

Precies. Het zorgt ook voor lekker actieve topics :cool:
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 1230  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic