Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Pedaalemre schreef:
Daveytl schreef:
Denk dat er vanavond nog 900 verkocht worden. De hoofdzaal heeft een capaciteit van 1250 man als ik het goed heb, inclusief entree en buiten past er zo'n 1500 man in gok ik.


Ok, bedankt! Echt wel vet dat De Hofnar eventjes HHZ, SR en Freqz hebben gefixt :P

Ja man, echt briljant. De uitbater van de Hofnar is sowieso een top ondernemer voor Aalten, goeie kerel :thumbsup:


Lijkt me ook ergens wel riskant, Heady zal wel 20k+ zijn. Dan nog Freqz, en van SR weet ik ook dat ze al rond de 1k/u zitten. Als het niet uit zou verkopen maakt ie geen winst lijkt me. Sowieso heel vet. Ik woon in Lochem en er wordt hier qua hardstyle echt geen kloot ondernomen. En als ik contact zoek met cafe's en zaaltjes is alles goed (worden zelfs kleine technofeestjes georganiseerd) behalve Hardstyle. Is ook volgens mij een taboe hier. Terwijl het sowieso zou werken. Hardstyle in de achterhoek slaat prima aan. Ik durf te zeggen ook beter van die hipster techno, kunnen de jongeren hier vaak echt niets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:58 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Daveytl schreef:
Pedaalemre schreef:

Ok, bedankt! Echt wel vet dat De Hofnar eventjes HHZ, SR en Freqz hebben gefixt :P

Ja man, echt briljant. De uitbater van de Hofnar is sowieso een top ondernemer voor Aalten, goeie kerel :thumbsup:


Lijkt me ook ergens wel riskant, Heady zal wel 20k+ zijn. Dan nog Freqz, en van SR weet ik ook dat ze al rond de 1k/u zitten. Als het niet uit zou verkopen maakt ie geen winst lijkt me. Sowieso heel vet. Ik woon in Lochem en er wordt hier qua hardstyle echt geen kloot ondernomen. En als ik contact zoek met cafe's en zaaltjes is alles goed (worden zelfs kleine technofeestjes georganiseerd) behalve Hardstyle. Is ook volgens mij een taboe hier. Terwijl het sowieso zou werken. Hardstyle in de achterhoek slaat prima aan. Ik durf te zeggen ook beter van die hipster techno, kunnen de jongeren hier vaak echt niets mee.


hhz kost geen 20k. k heb laatst een technische rider gezien van platinum agency, waar ook de hospitality rider en dergerlijke bij zaten, en dus ook de fee van de betreffende dj's toen. brennan heart zat op 5900, ran-d 3200, adaro 3200, en atmozfears nog iets daaronder. denk dat hhz net iets boven brennan heart zit, maar niet zoveel hoger

OT: net de docu van noisecontrollers weer eens gekeken, wat blijft dat toch nostalgisch vet. zeker ook de stukken met arjan erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, dacht dat Heady wel wat hoger zat. Dacht in ieder geval 10k :P

Ik had ook wel verwacht dat HHZ fee een behoorlijk stuk hoger was dan die van Brennan Heart eigenlijk. Mja, BH is natuurlijk ook wel een marketingmeneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post hem hier lekker ook.

Joey schreef:
Je kan piano spelen of je kan het niet, damn. Wat klinkt dit goed zeg.

https://www.facebook.com/djsefa/videos/ ... 764832230/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

https://www.facebook.com/UnitedHardstyl ... 255525360/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Denk dat er vanavond nog 900 verkocht worden. De hoofdzaal heeft een capaciteit van 1250 man als ik het goed heb, inclusief entree en buiten past er zo'n 1500 man in gok ik.


Davey jij als echte Aaltenaar, weet jij wat er hier uit Aalten voor een volk op af komt? Heb namelijk weinig zin in die jochies 18-20 jaar die hier in ons dorp ook alleen maar komen uitgaan voor het ruzie zoeken. Dat kan m'n hele avond verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Heel Holland bakt. Het leek me echt een gigantisch kut programma, maar het is stiekem eigenlijk best leuk :$.
- Een (leuke) nieuw artiest ontdekken waardoor je weer bergen aan nieuwe muziek door hebt te spitten ^^.
- Vrije dag vandaag :beer:.

Godverdomme goed begin van deze vrijdag godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

svb, zijn er überhaupt dingen die je kut vindt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
svb, zijn er überhaupt dingen die je kut vindt? :)


Sander aast op mijn award, en die kan die krijgen ook, hij heeft 'm verdient dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
svb, zijn er überhaupt dingen die je kut vindt? :)

Grootste deel van de forum leden.
Grapjuhhh

Maar ja, er zijn ook genoeg dingen die ik kut vind hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
paperclip schreef:
svb, zijn er überhaupt dingen die je kut vindt? :)


Sander aast op mijn award, en die kan die krijgen ook, hij heeft 'm verdient dit jaar

haha mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Daveytl schreef:
Denk dat er vanavond nog 900 verkocht worden. De hoofdzaal heeft een capaciteit van 1250 man als ik het goed heb, inclusief entree en buiten past er zo'n 1500 man in gok ik.


Davey jij als echte Aaltenaar, weet jij wat er hier uit Aalten voor een volk op af komt? Heb namelijk weinig zin in die jochies 18-20 jaar die hier in ons dorp ook alleen maar komen uitgaan voor het ruzie zoeken. Dat kan m'n hele avond verpesten.

In Aalten maak ik nooit ruzie mee. Kan me de laatste keer niet eens herinneren.
Dus tenzij je extreem uit loopt te dagen, is er niks aan de hand.

En ik denk dat HHZ idd rond de 10k zit, Freqz zo'n 5k en SR 1,5k. Met alleen de kaartverkoop harkt ie al 600 x €25 + ~900 x €26,5 binnen wat samen €38.850 maakt. Gemiddelde bezoeker geeft denk ik €20 uit, 1500 x €20 = weer €30.000. Heeft ie ongeveer €60.000 - ongeveer €20.000 (beiden met een veiligheidsmarge berekend) = €40.000 om zijn personeel en licht/geluid te betalen. Dat komt echt wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, achterhoekers zijn zoeperds, die jagen d'r een sloot bier in waar je U tegen zegt.

Is het trouwens al uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik daag het echt niet uit hoor (Rick weet wel beetje hoe ik ben), maar dan zal het wel een andere categorie zijn verwacht ik. M'n broertje kreeg laatst ook zo ineens een klap achter op z'n kop van 1 van die jochies :/

Maargoed, OT: Kaartjes voor dat feest zijn binnen, genietmomentje. Lekker avondje bieren en fijne muziekjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste bericht is van 15 uur geleden dat er meer dan 1000 kaarten waren verkocht. Verder nog niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nee ik daag het echt niet uit hoor (Rick weet wel beetje hoe ik ben)


De leeftijd van ruzie krijgen met uitgaan wel een beetje gehad toch, maargoed ik weet idd hoe jij bent, echte linke loetje, 1 verkeerde blik en vlindermes komt uit de broekzak. :(

Haha nee ik gooi het ff in de groepsapps en dan haal ik ook snel een kaartje! Heel tof dat dat zo dichtbij eens gefixt wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14:15 vrij in plaats van 16:00! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
vrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Nu al het jaar 2017 in hardstyle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag voor de eerste keer paint ballen. Lijkt me best lachen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vanmiddag voor de eerste keer paint ballen. Lijkt me best lachen :D

Veel plezier, is echt lachen!

Maat van me had laatst een lasergame avond bij hem thuis op de boerderij. 12 guns gehuurd (waarvan 2 grenadelaunchers, 2 snipers en 2 rapid fire guns) en er zaten ook sentry guns bij en healthpacks. Was zo fucking vet! Kost ook maar 100 eu of zo voor de zaterdag en zondag. Echt een aanrader als je zelf of 1 van je vrienden ergens woont waar je veel ruimte hebt rondom het huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig vorige week in Praag gedaan, eerste ronde hele team van de tegenstander afgeknald door veel agressiever te spelen dan ze hadden verwacht haha. Helaas wel in de ronde daarna per ongeluk in m'n enthousiasme m'n team maat afgeschoten. Daar heb ik nog zwaar voor moeten boeten

*HIT HIT HIT*

tak tak takt tak, payback :lol:

Fucking leuk, maar wil echt graag nog een keer buiten paintballen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wij hebben t eens in Siofok gedaan. Was 15 tegen 15 Capture The Flag. Hebben wij met ons team de geweren opzij gelegd en zijn we met een man of 10 naar de vlag gerend, 1 pakte de vlag, gooide hem naar de andere 5 van de groep die dichterbij eigen 'spawn' stonden en die renden ermee weg :lol: Gezichten van de tegenstanders waren goud, helemaal flabbergasted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh fuck hee 15 tegen 15, dat lijkt me gruwelijk.

Ken ook iemand die semi professioneel naar grote evenementen ging, in een gigantisch bos in Frankrijk in de sneeuw 100 tegen 100 gedaan. Dat moet bizar zijn. Mensen met eigen guns met attachments erop enzo, grote scopes, snipers, of halve machine guns :lol: Dat moet echt fucking vet zijn
Vorige  1 ... 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic