Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Welke mix is beter?
Miss K8 Mix 2016 (Magnet Album) 67%  67%  [ 42 ]
Archangel - Necronomicon Ex-Mortis 33%  33%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 63
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik maak geen grapje... Wat ik heb gezegd is de waarheid.. Die mensen die ik genoemd heb krijgen echt kanker en gaan echt dood.. Zijn er nog meer... Maar ik zal er nog een speciaal noemen.. *insert naam hier*!!!!! Jij krijgt overal over jou hele lichaam kanker!!! En jij gaat naar een hel met alleen maar Adries!!! Jawel!!! Grote bek over mij he??? Oh, wje wist toen nog niet iwe ik was he??? BOEIT MIJ DAT NOU HE??? KANKER VOOR JOU!!!! Vuile Heroïne rokende idioot!!! WEG MET JOU!!! BEN BLIJ DAT JE GAAT VERHUIZEN!!!! WEG UIT MIJN STRAAT!!!! DAG, MISLUKT KUTWIJF!!!! OH, TROUWENS... DOOR JOU TOEDOEN... KRIJGT IEDEREEN DIE *naam* HEET MET Z'N ACHTERNAAM KANKER!!!! EN IEDEREEN DIE ZO HEET GAAT NAAR DE HEL!!!!! LACHE HE???? ZAL JULLIE STUKKEN VUILNIS EENS LEREN!!!! WEG ERMEE!!! HOPZA!!!


ik word een beetje bang van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat..de...fack :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 01:52 
 
Hardtraxx Elite

Ga eens even heel gauw ophouden en bezoek ook eens even heel gauw een psychiater... of 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dit toch

Rickzel schreef:
Misschien moet dit topic gewoon gesloten worden om zo iemand niet te stimuleren in zn waan ideeen.


Wel goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 02:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah, laat 'm nog een paar dagen open. Ben wel benieuwd naar z'n reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 09:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Maar houd hij nu wel van hardcore of haat hij het?

Dit is de hoofdvraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
verhaal


bi-zar :/

Citaat:
So... I am now pissed off... And I will write... Same thing as saying it by the way... Everyone on this planet, when they die, will go to their own personal hell for infinity. And you will all experience maximum pain for eternity. Yeah... Really... Have fun with that, you monkeys... Think you're smart??? Think you can battle God??? Well, here you go... I am going to enjoy this, you have no idea... Finally, payback.. To all those people who thought that they were or smarter or god did not exist. BURN MUTHERFUCKERS!!!! Hey!!!! The Roof is on Fire!!!


Is er niet ergens een online meldpunt psychiatrie te vinden?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze jongen doet het niet zo goed meer geloof ik :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

En dit heeft stemrecht.. Brrr :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top. Wanneer komt de volgende Hardtraxx Vlog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 12:03 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
En dit heeft stemrecht.. Brrr :surrender:


Over het algemeen zegt men dit wanneer iemand iets kortzichtig zegt of nogal simpel is. Ik ken je verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit serieus was, maar het lijkt mij dat deze vent psychisch niet in orde is. Dat jij het onderscheid tussen simpel en zoiets niet kan maken, doet mij jou simpel vinden en kan hetzelfde ook wel over jou gezegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
jij hebt gewoon GELIJK deze mensen weten NIET waar zij het over hebben!!! deze sukkels zullen allemaal BRANDEN in hun eigen persoonlijke HELL!!!!!! So.... Ben lekker Jezelf! laat ze niet voor hun eigen God spelen... jij weet het zelf BETER dan deze SUKKELS!!!!!!!!! pieces of shits......


Modjes, permaban please, voor dat hardtraxx een psychiatrie wordt. :list:


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

sde schreef:
RTM93 schreef:
En dit heeft stemrecht.. Brrr :surrender:


Over het algemeen zegt men dit wanneer iemand iets kortzichtig zegt of nogal simpel is. Ik ken je verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit serieus was, maar het lijkt mij dat deze vent psychisch niet in orde is. Dat jij het onderscheid tussen simpel en zoiets niet kan maken, doet mij jou simpel vinden en kan hetzelfde ook wel over jou gezegd worden.

:corn: goed verhaal lekker kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als deze vent besluit iets geks te doen staan we allemaal in z'n internet history he #AIVD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

Hey gezellig.. Zat net in een whatsapp groep met wat mensen, The puzzle... Zag een aantal met 38 en 83 in hun telefoonnummer... Als je hebt opgelet, zijn dat soms mijn target he? :P Dan krijgen die een berekende 38 naar zich toegesmeten.. Rooler - Extinguish (3:44, 38)


O, ook eentje met 808 als eindcijfers.. Wordt genoemd in mix 3 van de 3rd testament.



En mijn oorspronkelijke post was gepost om 18:38.. Dat is 938 uiteraard... Het is een puzzel. Staat een video op m'n channel: Archangel - 938.

Oh.. Ook Archangel - Trip to Switzerland.
Die is kikke, want die sluit weer aan bij de video Archangel - 538.
En uiteindelijk bij de Catharina kerk in Eindhoven. Mja, staat allemaal uitgelegd in videos. Maar, die hebben we vast nog niet gekeken he? Fantastisch.. Voorbarige conclusies....

Mja... In plaats van je gezever te beginnen van, oh, die man is psychisch niet in orde en bla bla bla.. Omdat jij iets niet begrijpt, wil niks zeggen over de ander. Mja...

Maar, in ieder geval. Ik heb best lang gewerkt aan deze puzzel. En hij klopt wel degelijk...
De Archangel - Kami videos zijn ook erg entertaining. Uiteindelijk doe ik wat anagrammen e.d. en gebruik mensen z'n namen om mijn postcode etc weer er uit te krijgen. Heet een paradoxale puzzel.

En nee, ik ben niet de persoon achter het Kami account.

Ik zie dat ik momenteel Miss K8 1000 euro verschuldigd ben. Ik wacht nog even. :P

Love you guys!!!
Logan van Engelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Houd op hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begrijp je volkomen maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Toevoegen aan Delen Meer
111.338 weergaven

WOW :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe eens een tl;dr iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat hij nou in de hardtraxx whatsapp groep :lol: of begrijp ik adt verkeerd? Ben je mooi klaar mee als hij je nummer heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:45 
 
Hardtraxx Newbie

Fothermucker schreef:
Citaat:
Ik maak geen grapje... Wat ik heb gezegd is de waarheid.. Die mensen die ik genoemd heb krijgen echt kanker en gaan echt dood.. Zijn er nog meer... Maar ik zal er nog een speciaal noemen.. *insert naam hier*!!!!! Jij krijgt overal over jou hele lichaam kanker!!! En jij gaat naar een hel met alleen maar Adries!!! Jawel!!! Grote bek over mij he??? Oh, wje wist toen nog niet iwe ik was he??? BOEIT MIJ DAT NOU HE??? KANKER VOOR JOU!!!! Vuile Heroïne rokende idioot!!! WEG MET JOU!!! BEN BLIJ DAT JE GAAT VERHUIZEN!!!! WEG UIT MIJN STRAAT!!!! DAG, MISLUKT KUTWIJF!!!! OH, TROUWENS... DOOR JOU TOEDOEN... KRIJGT IEDEREEN DIE *naam* HEET MET Z'N ACHTERNAAM KANKER!!!! EN IEDEREEN DIE ZO HEET GAAT NAAR DE HEL!!!!! LACHE HE???? ZAL JULLIE STUKKEN VUILNIS EENS LEREN!!!! WEG ERMEE!!! HOPZA!!!


ik word een beetje bang van hem


Niet nodig.. Ging over 4 5 19 25... Heb ik ook een video van.. En als je in de link kijkt, staat er een 3 en een 8.. Ja echt waar!! Grappig he... :P



O ja en de video Archangel - 88, gaat over het getal pi... Mja... En de grapig op het begin, 88%, 5 en 6, linkt terug naar Archangel - 338... Daar wordt 5 en 6 genoemd.. En de track heet silcone lube.. :)

Ik zeg toch, het is een puzzel..:P



O ja, Miss K8 is nu toch 88ste in de top 100? Ah, is toeval toch? :)

Groetjes!!!
Logan van Engelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het erg knap van je dat je de puzzel ontrafeld heb, zou het zelf niet hebben gekunnen. Maar wat komt er nou exact uit? Wat betekenen al deze verbanden nou? En wat is de link tussen de puzzel en je weddenschap over wie de beste mix heeft? Is me nog niet helemaal duidelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zo blij dat iemand anders hier tijd in steekt :drool: Had dit zelf nooit kunnen bedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Goed wies kapot
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic