Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar is hij weer, maar nu met goede organisatie die wel op tijd is met alles. :D Het idee is dus weer het zelfde, ik stuur iedereen een mailtje met de tracks, daarin hoor je 10(?) seconden van een track. En nu is weer de vraag, wat is de titel en de artiest van de track. Het enige probleem is dat ik zelf op mijn PC bijna geen losse tracks heb, alleen een paar hele bekende. En dan wordt het weer te makkelijk! :P Dat kan ik dan oplossen om voor de quiz op youtube rond te zoeken en daar de stukjes vanaf rip. Het is niet de optimale kwaliteit, maar het is echt wel te doen. Of ik moet rippen uit HQ setjes, dat moet ik dan nog even zien. Eerst is de vraag:
Wie heeft er interesse om weer mee te doen, en achter je echte early-hardstyle/hardstyle kennis te komen? :corn:

Lijst met deelnemers (tot nu toe):
Yoeloe
Trainfreak
Pommer
Robster
Protoss
Antraxus
93Wesley93
FRArnold
Rik
RAW-vizion
G1LL
S.P.T.
bourzwain
p-stylez
Oxbow
wootum
Martin
DJ D'Railed
technoboyYNWA27
roberttt
freddyadu8
Sainen
Kevin-Raw
Dj Skitzo
Edwinn
doubletrouble
Jolle
robkuh1990
Mojo
Klos
wesskeej
Atraxisz
Josh-T
Mannonymous
D-Nemacyst
wvd
Nightmarez
Faalhaas
RiotStarter
Parvuz

VOL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jij bent zeker werkloos en zit zeker niet op school :P
vind het gedurfd om meteen jezelf een goeie jury te noemen.

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
jij bent zeker werkloos en zit zeker niet op school :P
vind het gedurfd om meteen jezelf een goeie jury te noemen.

:kiss2:

neem niet alles zo serieus, is toch een geintje :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
djpatt schreef:
jij bent zeker werkloos en zit zeker niet op school :P
vind het gedurfd om meteen jezelf een goeie jury te noemen.

:kiss2:

neem niet alles zo serieus, is toch een geintje :kiss2:


vandaar ook mijn smileys ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil wel meedoen !
Alleen ben ik niet van de early..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik wil meedoen ben alleen niet van early =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

haha hetzelfde hier maar ik doe ook wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Im in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe hs vanaf 2007 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er zal early in voor komen, maar niet veel van het onbekende spul :)
zal dus ongeveer gaan van 2004/2005 tot nu. Maar natuurlijk zal er meer hedendaagse hardstyle in voorkomen dan early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
er zal early in voor komen, maar niet veel van het onbekende spul :)
zal dus ongeveer gaan van 2004/2005 tot nu. Maar natuurlijk zal er meer hedendaagse hardstyle in voorkomen dan early.

ok doe wel mee als er wat meer meedoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doe ook wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand tips hoe ik zou beginnen? Gewoon met poules? Als er meer ideeen komen over het spelverloop is het eerder een succes! Natuurlijk moeten er nog wel wat meer aanmeldingen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het een heel karwei om zo iets draaiende te houden, (kijk maar naar de vorige editie xd ) zou al dat werk niet allemaal direct aan jou eigen geven.

En misschien is het een idee om voor Early een aparte quiz te maken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Iemand tips hoe ik zou beginnen? Gewoon met poules? Als er meer ideeen komen over het spelverloop is het eerder een succes! Natuurlijk moeten er nog wel wat meer aanmeldingen zijn :D


Als ik jou was zou ik eerst beginnen met een plan opstellen en proces uitwerken.
Dan ga je over tot de aanmeldingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
katamaran schreef:
Iemand tips hoe ik zou beginnen? Gewoon met poules? Als er meer ideeen komen over het spelverloop is het eerder een succes! Natuurlijk moeten er nog wel wat meer aanmeldingen zijn :D


Als ik jou was zou ik eerst beginnen met een plan opstellen en proces uitwerken.
Dan ga je over tot de aanmeldingen!

Dat is waar, maar ik bedoel meer: wachten tot er wat meer interesse hebben, dan weet ik of het wat word.

En @ Wesley,
naja, ik denk dat ik wel allebei in 1 doe, dan is er voor iedereen wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse kan er niet zijn als er geen plan is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Interesse kan er niet zijn als er geen plan is :P

In grote lijnen is er wel een plan, het komt vooral op het zelfde neer als de vorige quiz hier op het forum, en ik denk dat je alleen daarop al wel kan zeggen of je het wat lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat geen succes was moet je nu dus iets anders verzinnen, iets unieks, waarmee je leden aantrekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel weer mee doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ik wil ook wel weer mee doen :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben meestal wel goed in het tracks herkennen, helemaal in setjes :P . Alleen kleine samples of nummers voor 2007 word erg lastig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I'm in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
I'm in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn idee is om het gewoon weer in poules te spelen, aangezien het in ''1'' grote groep niet leuk is als er wat met kop en schouders bovenuit steken, dan is er voor de op dat moment mindere niets meer aan. Ik hoop dat ik of 4 poules van 5 kan maken, of als er veel aanmeldingen zijn: 6 poules van in elke 5.
Dan houd ik 5 rondes met elke keer 5 tracks in de vorm van zippyshare links via PM, voor iedereen is deze hetzelfde. Na die 5 rondes is er hopelijk duidelijk wie 1,2 en 3 zijn van elke poule, want die maken dan weer kans door naar de volgende ronde te gaan. Je zult wel denken, zijn dat er niet een beetje veel, 3 van de 5. Maar ik hoop dat zo de interesse in het spel blijft doordat je meer kans maakt op de volgende ronde, en zelfs al je 3e wordt en je had toevallig niet zo goed gescoord, krijg je nog een 2e kans om het beter te doen. Zo lig je niet na een mindere prestatie er direct uit.
Het spel wordt daarna vervolgd door 2 poules van 6 of door 3 poules van 6, hier worden weer 5 rondes met tracks gespeeld, maar dan worden de tracks natuurlijk wel wat lastiger! Na die rondes gaan alleen de eerste 2 van elke poule door, zo krijg je of een finalepoule van 4 deelnemers of van 6 deelnemers. Hier worden dan eveneens 5 rondes gespeeld op weer een niveautje hoger! Daaruit zal uiteindelijk de top 4 of de top 6 bekend worden, en dus ook de winnaar van het spel.
Wat als er een gelijke stand is? Dan wordt er naar de betreffende deelnemers een extra ronde van 5 gestuurd, wie daar dan de meeste punten pakt gaat door. De puntentelling gaat trouwens als volgt:
1 punt = artiest en titel goed
0,5 punt = of artiest of titel goed, dit geld niet voor remixen
Meer ga ik niet als puntentelling doen, zo is het gewoon zo simpel mogelijk, en ontstaan er geen onnodige discussies. Dan over de trackkeuze van mij, ik zal van de 5 tracks: 1 track uit 2004/2005/2006, 1 track uit 2006/2007, 1 track uit 2008/2009, 2 tracks uit 2009/2010/2011. Zo zou elke ronde ongeveer de samenstelling zijn. De tracks worden wel elke ronde steeds lastiger, met als hoogtepunt de finalepoule. Die krijgen het natuurlijk het lastigst, want die moeten laten zien waarom ze zo ver zijn gekomen.
Wat de vorige keer mis ging was de planning, die was totaal niet strak. Dit keer wil ik me aan een strakke planning houden qua het sturen van de rondes, en het ontvangen van de antwoorden. Daar horen jullie nog meer over: ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is, en als je aanmerkingen hebt hoor ik het graag! Ik hoop dus sowieso op 20 aanmeldingen. :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic