Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Lennard95 schreef:
Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2 :sick: :sick: :sick: Waar gaat dit heen


Het vrouwelijke personage komt er in de vorm van de Russische Scout-klasse, die gebaseerd is op het eerste Russische vrouwenbataljon des doods. Dat is een gevechtseenheid met enkel vrouwen die is opgericht in de nasleep van de Februarirevolutie in 1917.

Volledig geschiedkundig correct dus aka Lennard haal die zand uit je vagina


Dat betreft wereldoorlog 1, de nieuwe CoD is een WO2 shooter. Desalniettemin is het wel historisch accuraat, aangezien er in het Russische leger ook vrouwelijke soldaten zaten, met name scherpschutters. Maar de vrouwen in de nieuwe CoD komen volgens mij uit het Franse Verzet, wat ook klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

I stand corrected (and need to read better) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In CoD 3 missies zaten ook een aantal vrouwen, heerlijk spel was dat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Waar gaat het heen dat dat een probleem voor je zou moeten zijn :lol: goeie genade.


Als je een ww2 game hebt denk ik nou niet gelijk dat er vrouwen als soldaten in zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Firetrap schreef:
Waar gaat het heen dat dat een probleem voor je zou moeten zijn :lol: goeie genade.


Als je een ww2 game hebt denk ik nou niet gelijk dat er vrouwen als soldaten in zitten


Dan ligt dat toch aan jou en niet aan de geschiedenis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Firetrap schreef:
Waar gaat het heen dat dat een probleem voor je zou moeten zijn :lol: goeie genade.


Als je een ww2 game hebt denk ik nou niet gelijk dat er vrouwen als soldaten in zitten


https://nl.wikipedia.org/wiki/Maquis_(F ... tsbeweging)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Lennard95 schreef:
Firetrap schreef:
Waar gaat het heen dat dat een probleem voor je zou moeten zijn :lol: goeie genade.


Als je een ww2 game hebt denk ik nou niet gelijk dat er vrouwen als soldaten in zitten


https://nl.wikipedia.org/wiki/Maquis_(F ... tsbeweging)


Daar wist ik al van net als van die russen maar niet als Amerikaanse soldaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is en blijft toch altijd CoD. Perfect zal t nooit zijn. Ben al lang blij dat ze terug gaan naar überhaupt voetjes op de grond en schieten. Over 2,5 maand is het eerste beta weekend, erg benieuwd naar hoe t speelt.

Verder zagen Anthem, God of War en Days Gone er ook best vet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch prachtig: https://www.youtube.com/watch?v=x-TUvASL-qY&t=702
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In WOII had het Franse verzet genoeg vrouwen ingezet inderdaad. Echter zaten er geen vrouwen in het vechtende Engelse/Amerikaanse leger. Wel voor administratieve zaken.

Alleen de Russen hadden vechtende vrouwen in het leger. In WOII en WOI.

Dit komt volgens mij tot stand doordat feministen die het spel niet eens spelen liepen te zeiken dat er geen vrouwen in zaten bij Battlefield 1. Dus doet CoD dit denk ik.

Vind het kwalijk dat er gehoor aan dat soort onzin word gegeven. Als je een historische game speelt verwacht je ook wel dat het historisch correct is.

Maar in dit geval is het alleen de multiplayer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof je het merkt dat je met een vrouw speelt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer is COD nou historisch correct. Het wijkt altijd af van de geschiedenis.
Snap de hele discussie niet, lekker boeien dat je een vrouwelijke character kan spelen. ' enige recht is het aanrecht' mentaliteit.. pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wanneer is COD nou historisch correct. Het wijkt altijd af van de geschiedenis.
Snap de hele discussie niet, lekker boeien dat je een vrouwelijke character kan spelen. ' enige recht is het aanrecht' mentaliteit.. pff


CoD 1 en 2 en 3 waren dat weer grotendeels wel.

Battlefield 1 het overgrote deel ook.

Het bevordert voor mij wel de immersie, bijvoorbeeld bij Company Of Heroes, wat gewoon enorm klopt. Nu zijn rondlopende vrouwen in multiplayer geen probleem voor mij. Company Of Heroes had dan ook

Maar dat mensen er anderzijds zo over lopen te zeiken dat het er per se inmoet want gelijke rechten vind ik echt onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het niet geroepen wordt dan zullen ze het ook niet doen. Mijn vriendin is bijvoorbeeld ook een gamer en baalt altijd wel dat ze altijd een stoere man moet spelen terwijl dat vaak story based niet eens nodig is. De vraag is al jaren geweest naar word gewoon weinig naar geluisterd. Ik snap best wel dat ze het dan op deze manier doen omdat ze zoals je ziet het dan wel geregeld krijgen.

Dat deed jij vroeger toch ook als je nooit wat voor elkaar kreeg ? Zeuren tot dat ze genoeg van je kregen :P

Dingen zoals het veranderen van woorden omdat er 'man' in zit vind ik overigens wel complete onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is een ander oogpunt..

Als je niet per se een stoere man wilt spelen moet je dan ook geen "historische" shooter spelen in WW2/1.
Dat is net als zeiken dat je geen nucleaire bom hebt in een spel over de Napoleon oorlog.

In een algemene shooter in de hedendaagse setting/fictie of elke andere game zou het prima kunnen.
En vooral in multiplayer maakt het in elke game echt niet uit dat je een vrouw kan spelen.

Maar ik heb het dan ook over de hardste schreeuwers die schreeuwen om woman's rights. Dat zijn niet eens gamers zoals jouw vriendin. Maar mensen die geen flauw idee hebben hoe games werken, hoe de oorlogen in elkaar zaten en hoe erg het voor de mensen was in die oorlog. Die spugen liever in het gezicht van die veteranen omdat er alleen mannen waren en alles wat ze hebben gedaan en komen voor "vrouwenrechten in games" op. Dat is hier niet zo maar in de VS, waar deze games vandaan komen echt een ding.

Meer een kwestie van geschiedenis censureren dan echt "rechten".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de tweede wereld oorlog was de vrouw een belangrijk motivatie punt zowel in de Marine en landmacht. Sterker nog volgens mij zijn er zelfs nog troepen ingezet en was door Roosevelt United States Marine Corps Women's Reserve opgericht die getraind werden in elke manier dan ook en de Woman's Army Corps (landmacht) die ingezet werden als gevechtstroepen in Normandy (na D-Day). Het zijn er niet veel geweest omdat het merendeels monteurs, transporteurs en zusters (los compagnie) zijn geweest Daarnaast had je de slovenische dames die mee vochten en wat denk je van de verzetsters die als freedom fighters werden ingezet?

Zoals ik zei, COD wijkt altijd af van de geschiedenis en buigen ze hier een daar wat verhalen op. Ik stoor me er iig niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen frontlinie vechters dus, en ook geen dingen die in het verhaal voorkomen.

Zoals ik al zei, jullie situatie is begrijpbaar, dat van het laatstegenoemde wat ik zei niet.

BF1 kreeg een lading van die bullshit over zich heen over geen vrouwen terwijl zij zich enorm aan de historie vast hielden en zo veel mogelijk van de slachtoffers probeerde te eren. En nu komen er dus vrouwen in omdat de volgende uitbreiding Rusland betreft, waar wel vrouwen waren. En nu hoor je ze opeens niet meer.

Ik vind dat historisch correct zijn door die slachtoffers onder de aandacht te brengen en te eren belangrijker is dan kortpittige tantes die er geen verstand van hebben er over gaan janken want alle mannen zijn slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk komt het simpelweg neer op politieke correctheid. Dat je als gamedeveloper je vrouwelijke fans daarbij tegemoet komt is eigenlijk alleen maar een extra pluspunt, maar zeer waarschijnlijk niet de hoofdmotivatie. Tegenwoordig wordt iedereen door van alles en nog wat getriggered, en daar dient blijkbaar rekening mee te worden gehouden. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het zo lang heeft geduurd bij COD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 17:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Uiteindelijk komt het simpelweg neer op politieke correctheid. Dat je als gamedeveloper je vrouwelijke fans daarbij tegemoet komt is eigenlijk alleen maar een extra pluspunt, maar zeer waarschijnlijk niet de hoofdmotivatie. Tegenwoordig wordt iedereen door van alles en nog wat getriggered, en daar dient blijkbaar rekening mee te worden gehouden. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het zo lang heeft geduurd bij COD.


Nouja vrouwelijke karakters zitten al in Black Ops III geloof ik, Infinite Warfare weet ik niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
pim0412 schreef:
Uiteindelijk komt het simpelweg neer op politieke correctheid. Dat je als gamedeveloper je vrouwelijke fans daarbij tegemoet komt is eigenlijk alleen maar een extra pluspunt, maar zeer waarschijnlijk niet de hoofdmotivatie. Tegenwoordig wordt iedereen door van alles en nog wat getriggered, en daar dient blijkbaar rekening mee te worden gehouden. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het zo lang heeft geduurd bij COD.


Nouja vrouwelijke karakters zitten al in Black Ops III geloof ik, Infinite Warfare weet ik niet zeker.

Dat zou goed kunnen, ik volg COD totaal niet dus ik ging af op wat er hierboven is gezegd. Mijn punt ging ook vooral over vrouwelijke karakters in het algemeen, en niet specifiek in COD, voor zover dat nog niet duidelijk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand hyped over Nintendo die een Pokemon RPG heeft aangekondigd voor de Switch? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Niemand hyped over Nintendo die een Pokemon RPG heeft aangekondigd voor de Switch? :cry:


Al jaren geen Nintendo fan (laatste console was Super Nintendo, was wel beste cadeau ooit trouwens) maar sta echt op het punt een switch te kopen, Zelda/Mario Odyssey/Mario Kart ik wil het gvd spelen.

Raak ook steeds meer gecharmeerd van die Switch, ben wel klaar met multiplayer games voor m'n flikker geschoten te worden (ben te slecht), maximaal 20 uur in Battlefield 1 gestoken. Laat mij maar lekker die single player/split screen games doen :D

oja en pokemon RPG :cry: ben wel bang voor de nieuwe gedrochten die ze gaan maken, maar toch wel hyped ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ben wel klaar met multiplayer games voor m'n flikker geschoten te worden (ben te slecht), maximaal 20 uur in Battlefield 1 gestoken.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
StanDuif schreef:
Niemand hyped over Nintendo die een Pokemon RPG heeft aangekondigd voor de Switch? :cry:


Al jaren geen Nintendo fan (laatste console was Super Nintendo, was wel beste cadeau ooit trouwens) maar sta echt op het punt een switch te kopen, Zelda/Mario Odyssey/Mario Kart ik wil het gvd spelen.

Raak ook steeds meer gecharmeerd van die Switch, ben wel klaar met multiplayer games voor m'n flikker geschoten te worden (ben te slecht), maximaal 20 uur in Battlefield 1 gestoken. Laat mij maar lekker die single player/split screen games doen :D

oja en pokemon RPG :cry: ben wel bang voor de nieuwe gedrochten die ze gaan maken, maar toch wel hyped ja


Hahahaha, ik heb nu 180 uur in Battlefield zitten en vind het nog steeds wel leuk.
Was eerst niet van plan de switch te kopen, maar godverdomme wat een dikke releases komen daarop zeg..

Pokemon word denk ik wel vet, ik ben denk ik 1 van de weinigen die het ook nog voor het verhaal speelt haha. Heb ze tot nu toe allemaal gespeeld, en vind Sun en Moon leuke maar vooral orginele games. Ben wel benieuwd wat ze er van maken. Als het een beetje á la Zelda wordt ben ik verkocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar die nieuwe Pokémon game voor de Switch. De console koop ik misschien over een jaartje of 2, als 'ie wat goedkoper is en er meer games voor zijn. Ik vermaak me dan ook nog minstens wekelijks op m'n Wii U.
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic