Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 335  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-11-2016, 19:12 

Hardtraxx Addict

Ik kan er nog steeds niks zien. Heb maar een ticket aangemaakt. Als ik in de offline modus ga werken de games allemaal wel weer. Maar in de cliënt blijf ik niks zien. Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-11-2016, 14:03 

Hardtraxx Veteran

Door Black Friday een soundbar + The Witcher 3 collection en Metro Redux Bundle gekocht voor 70 euro xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-11-2016, 21:19 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ik kan er nog steeds niks zien. Heb maar een ticket aangemaakt. Als ik in de offline modus ga werken de games allemaal wel weer. Maar in de cliënt blijf ik niks zien. Heel apart.

Dit heeft het probleem bij mij opgelost: https://help.ea.com/en-us/help/origin/o ... -is-blank/

Wel eerst Origin afsluiten en nadat je die cache verwijderd hebt als Administrator Origin weer opstarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-12-2016, 10:49 

Hardtraxx Veteran

Deze week een ps4 gekocht met BF1 en GTAV. Mn username is TerrorBoktor voor degene die mij toe willen voegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-12-2016, 12:38 

Hardtraxx Veteran

Keek raar op toen ik je vriendschapsverzoek kreeg :P had wrs met je username te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-12-2016, 22:21 

Hardtraxx Veteran

Beste easter egg ooit.

Voor de mensen die niet weten waar het vandaan komt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-12-2016, 19:05 

Hardtraxxer

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-12-2016, 07:39 

Hardtraxx Veteran

Verslaafd gemaakt aan het simpelste spelletje.... stardew Valley for Xbone.

Al 6u mee vermaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-12-2016, 10:42 

Hardtraxx Addict

Sinds Skyrim SE uitkwam, heb ik er alweer 101 uur in zitten. Nog steeds 1 character. Wat blijft het toch een goed spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-12-2016, 17:52 

Hardtraxxer

Rollercoaster Tycoon Classic is uit voor Android en iOS:

https://tweakers.net/nieuws/119319/atar ... n-ios.html

Tl;dr is een port van RCT 1 & 2 naar smartphones & tablets, kost resp. €6,99 en €5,99 voor Android en iOS en dan krijg je de volledige game, enige aankopen zijn de 2 expansion packs van RCT 2 en een editor voor het maken van je eigen scenario + importeren van andermans achtbanen/scenario's/parken en zelfs scenario's van de PC-versie van RCT 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-12-2016, 12:33 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
Rollercoaster Tycoon Classic is uit voor Android en iOS:

https://tweakers.net/nieuws/119319/atar ... n-ios.html

Tl;dr is een port van RCT 1 & 2 naar smartphones & tablets, kost resp. €6,99 en €5,99 voor Android en iOS en dan krijg je de volledige game, enige aankopen zijn de 2 expansion packs van RCT 2 en een editor voor het maken van je eigen scenario + importeren van andermans achtbanen/scenario's/parken en zelfs scenario's van de PC-versie van RCT 2.

Enig idee of het een beetje werkt op een telefoon? Lijkt me namelijk heel erg vet, maar kan me moeilijk voorstellen dat het op zo'n klein schermpje lekker werkt.

EDIT: Oke, meteen maar gekocht en de eerste korte indruk (ben aan het werk, dus even stiekem gekeken) is heel erg goed! In totaal bijna 100 scenario's om te spelen (waarvan er 6 te spelen zijn, de rest moet je unlocken door eerdere parken te halen) en het scherm op mijn telefoon is zeker groot genoeg om het goed te kunnen spelen :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-12-2016, 17:13 

Hardtraxx Veteran

steam ligt eruit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 14:43 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Enig idee of het een beetje werkt op een telefoon? Lijkt me namelijk heel erg vet, maar kan me moeilijk voorstellen dat het op zo'n klein schermpje lekker werkt.

EDIT: Oke, meteen maar gekocht en de eerste korte indruk (ben aan het werk, dus even stiekem gekeken) is heel erg goed! In totaal bijna 100 scenario's om te spelen (waarvan er 6 te spelen zijn, de rest moet je unlocken door eerdere parken te halen) en het scherm op mijn telefoon is zeker groot genoeg om het goed te kunnen spelen :thumbsup: .

Werkt echt prima op mijn telefoon (Sony Xperia Z3 Compact, 4,6" scherm). Paar hele kleine minpuntjes (niet alle originele achtbaan designs van RCT1, achtbaan slopen levert je nauwelijks geld op, filmpje in het hoofdmenu is een beetje saai), maar voor de rest is het echt zoals vroeger. Is geen batterij vreter zoals Pokemon Go, maar ook niet heel zuinig o.i.d.

Zeer goeie nostalgische aankoop dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-12-2016, 15:20 

Hardtraxx Veteran

helemaal verslaafd aan Lego Dimensions :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-12-2016, 23:16 

Bierkoning

Heb Battlefield inmiddels ook, fantastisch spel :worship: Moet nog wel even uitvogelen hoe alles precies werkt online, vooral met het verkrijgen/selecteren van andere wapens enzo. En hoe ik normaal een vliegtuig bestuur xd Wat zijn de beste wapens vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-12-2016, 11:47 

Hardtraxx Addict

Assault: Automatico Storm
Medic: Mondragon Storm
Support: Bar Trench of Storm) of M1909 Benét-Mercié, support moet ik nog eens goed spelen.
Scout: Long range sniping de Russian 1895 Sniper en als infantry de Gewehr M95 Infantry
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-12-2016, 12:26 

Bierkoning

Thanks, en klopt het dat je naarmate je leveled steeds van die wapenkisten krijgt waar die wapens dan in zitten? Of moet je ze ook op andere manieren verkrijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-12-2016, 13:00 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Thanks, en klopt het dat je naarmate je leveled steeds van die wapenkisten krijgt waar die wapens dan in zitten? Of moet je ze ook op andere manieren verkrijgen.

Die wapenkisten krijgt men random na een potje spelen. In die kisten zitten alleen 'skins' voor je wapens, dus niet wapens zelf (of heel zeldzaam eens een secondary wapen ofzo dacht ik). Wapens kun je kopen met de punten die je krijgt als je een level omhoog gaat. En die wapens unlock je door een bepaalde class te levelen (dus veel mee te spelen). De laatste wapens unlock je pas op class level 10 dacht ik en dan moet je ze dus nog kopen met de punten die je krijgt als je levelt. Dit kun je zien als je je wapens in je class aanpast.

Ondertussen de eerste 3 scenario's gehaald in Rollercoaster Tycoon Classic op mijn telefoon. Werkt echt heel erg goed en een dik plus punt dat je de snelheid aan kunt passen tijdens het spelen (tot x4 of x8 zelfs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-12-2016, 23:56 

Hardtraxxer

Battlefield 1 nu in de PS Store met 42% korting. Gelijk maar even aangeschaft :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-01-2017, 13:29 

Hardtraxx Addict

Speelt er iemand nog The Division op ps4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-01-2017, 11:06 

Hardtraxx Veteran

nooooooh scalebound geannuleerd :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-01-2017, 15:19 

Hardtraxx Veteran

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 10:34 

Hardtraxx Veteran

Ein-de-lijk een nieuwe open wereld Mario game

http://www.nu.nl/games/4385178/mario-ei ... yssey.html

Puur hierom twijfel ik of ik een Nintendo Switch zal halen. Heb Mario 64 echt helemaal grijs gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 17:48 

Hardtraxxer

Heel benieuwd naar deze http://www.facebook.com/Battalion1944

Altijd cod2 fan geweest :D meer mensen hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 18:34 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Ein-de-lijk een nieuwe open wereld Mario game

http://www.nu.nl/games/4385178/mario-ei ... yssey.html

Puur hierom twijfel ik of ik een Nintendo Switch zal halen. Heb Mario 64 echt helemaal grijs gespeeld.

Vind die open wereld er juist heel slecht uitzien
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 335  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic