Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Runescape & Oldschool Runescape on Mobile

Citaat:
This is a mobile client for RuneScape – not a separate version of the game. The interfaces will be optimised for mobile, and there'll be persistent cross-platform play with the desktop version.

That means you'll log in with your existing account, continuing the adventures of the character you've spent so much time levelling. And of course, you can hop back onto the desktop client whenever you want.


Eindelijk geen exp waste meer tijdens festivals :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Runescape & Oldschool Runescape on Mobile

Eindelijk geen exp waste meer tijdens festivals :yay:


:lol: :lol:

Ik zie jou en Helicaze al zij aan zij staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 17:58 
 
Hardtraxx Elite

De LENOVO LEGION Y520-15 IKBN 80WK005QMH spreekt mij erg aan voor een leuke budget game laptop.

Jullie misschien nog suggesties? Moet sowieso minimaal i7 en 8gb RAM bevatten.
Ga in september weer m'n ICT opleiding op pakken, (eerst niveau 3 gedaan, toen tijdje gewerkt dus nu niveau 4) en voor deze opleiding moet ik dus wel een degelijke laptop hebben. En aangezien ik op de laptop die ik nu heb niet eens CS:GO aan kan, dacht ik gewoon wat meer te investeren zodat ie ook de nieuwste games aan kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
De LENOVO LEGION Y520-15 IKBN 80WK005QMH spreekt mij erg aan voor een leuke budget game laptop.

Jullie misschien nog suggesties? Moet sowieso minimaal i7 en 8gb RAM bevatten.
Ga in september weer m'n ICT opleiding op pakken, (eerst niveau 3 gedaan, toen tijdje gewerkt dus nu niveau 4) en voor deze opleiding moet ik dus wel een degelijke laptop hebben. En aangezien ik op de laptop die ik nu heb niet eens CS:GO aan kan, dacht ik gewoon wat meer te investeren zodat ie ook de nieuwste games aan kan.


Deze vraag hoort eigenlijk beter in het stel je vraag off-topic topic :whistle:

Maar ziet er goed uit. Deftige GPU en een goede recente CPU (ook al is i7 overkill voor te gamen). Wel opletten dat je slechts een 128GB SSD hebt dus zorg dat je zoveel mogelijk op de HDD zet als het kan. Jammer dat deze 5400RPM is ipv 7200 maar je kunt niet alles hebben.

Geen idee in welke mate je VM's gaat moeten gebruiken in je opleiding. Idealiter zou je deze dus op je SSD zetten om de performantie hoog te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 21:45 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hard4Us schreef:
De LENOVO LEGION Y520-15 IKBN 80WK005QMH spreekt mij erg aan voor een leuke budget game laptop.

Jullie misschien nog suggesties? Moet sowieso minimaal i7 en 8gb RAM bevatten.
Ga in september weer m'n ICT opleiding op pakken, (eerst niveau 3 gedaan, toen tijdje gewerkt dus nu niveau 4) en voor deze opleiding moet ik dus wel een degelijke laptop hebben. En aangezien ik op de laptop die ik nu heb niet eens CS:GO aan kan, dacht ik gewoon wat meer te investeren zodat ie ook de nieuwste games aan kan.


Deze vraag hoort eigenlijk beter in het stel je vraag off-topic topic :whistle:

Maar ziet er goed uit. Deftige GPU en een goede recente CPU (ook al is i7 overkill voor te gamen). Wel opletten dat je slechts een 128GB SSD hebt dus zorg dat je zoveel mogelijk op de HDD zet als het kan. Jammer dat deze 5400RPM is ipv 7200 maar je kunt niet alles hebben.

Geen idee in welke mate je VM's gaat moeten gebruiken in je opleiding. Idealiter zou je deze dus op je SSD zetten om de performantie hoog te houden.


Wat betreft de topic keuze, ik kon zo gauw geen beter topic vinden haha. Meen een aantal jaar terug een Laptop/PC topic ergens gezien te hebben, enfin.
De i7 heb ik ook bewust gekozen omdat dat soepeler gaat lopen als ik straks een Windows Server 2012 en bijvoorbeeld een Linux virtueel moet gaan draaien.
De games en bestanden ga ik gewoon op mijn HDD zetten, zal wel geen verschil maken of ik dit nu op de SSD of HDD weg zet.

Ik kon ook kiezen voor een (uit m'n hoofd ffe) 256 SSD, maar dan zat er geen 1TB HDD bij.
Morgen word ie bezorgd, dus heb de keuze vrij snel gemaakt, heb wat vrienden en familie er naar laten kijken die wat kennis hebben.

Gelijk Playerunknown battlegrounds gekocht, heel veel zin om die morgen te gaan spelen op de laptop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VM's zou ik sowieso proberen op je SSD te zetten, zeker de Windows VM's. Bij een headless linux server maakt het amper iets uit dus die kun je gewoon op je HDD zetten.

Hard4Us schreef:
De games en bestanden ga ik gewoon op mijn HDD zetten, zal wel geen verschil maken of ik dit nu op de SSD of HDD weg zet.


Bij games merk je het best wel wat in opstarttijd en laadtijden van maps. Bij multiplayer moet je vaak toch nog wachten tot al de rest is verbonden tot je begint (CS:GO/LoL/DotA/Rocket League/...) dus maakt het niet zo super veel uit.

Geen idee hoe PUBG erop gaat draaien, het is nog een zware EA game met niet al te veel optimalisatie. :D Haal er zelf ook maar iets van 70-100fps op met drops richting de 40-50 bij veel actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragon Age Origins uitgespeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 08:28 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
VM's zou ik sowieso proberen op je SSD te zetten, zeker de Windows VM's. Bij een headless linux server maakt het amper iets uit dus die kun je gewoon op je HDD zetten.

Hard4Us schreef:
De games en bestanden ga ik gewoon op mijn HDD zetten, zal wel geen verschil maken of ik dit nu op de SSD of HDD weg zet.


Bij games merk je het best wel wat in opstarttijd en laadtijden van maps. Bij multiplayer moet je vaak toch nog wachten tot al de rest is verbonden tot je begint (CS:GO/LoL/DotA/Rocket League/...) dus maakt het niet zo super veel uit.

Geen idee hoe PUBG erop gaat draaien, het is nog een zware EA game met niet al te veel optimalisatie. :D Haal er zelf ook maar iets van 70-100fps op met drops richting de 40-50 bij veel actie.


Laten we een keer 'n samen spelen :D
Steam username: MrNobody28
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ik ben weer helemaal klaar voor de nieuwe Hearthstone expansion :cool: Zijn er van hier überhaupt nog mensen die dit spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het bijna 1.5 jaar lang gespeeld, toen mee gestopt. Ik geef ze iedere expansion weer een kans, elke keer weer ben ik teleurgesteld. Misschien ligt het ook aan mij, maar ik kan echt niet meer omweg met de RNG, had graag meer diepte in de game gezien.

En blizzard die melkkoeien zijn, heb zoveel tijd gestoken in de game en mis nog altijd zoveel kaarten. Bovenop nog eens rond de 100 euro in het spel gestoken. Vind het niet normaal hoeveel geld of tijd je kwijt bent om maar een decent hoeveelheid kaarten te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Laten we een keer 'n samen spelen :D
Steam username: MrNobody28


Toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer terug op CoD 2 (ja de enige echte oldskool) na afwezigheid van 3 jaar want liep niet meer op laptop. Wat heerlijk zeg. Nog meer mensen die spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Laptop


Heb zelf die opleiding ook gedaan, maar dan was 8gb wel krap hoor. Meestal werk je met 2 wsrvs in GUI en 2 in Core. Als je dan ook op je eigen os nog een beetje fatsoenlijk wilt werken zou ik al gauw naar 12gb gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Weer terug op CoD 2 (ja de enige echte oldskool) na afwezigheid van 3 jaar want liep niet meer op laptop. Wat heerlijk zeg. Nog meer mensen die spelen?


heb het nog wel op steam staan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Weer terug op CoD 2 (ja de enige echte oldskool) na afwezigheid van 3 jaar want liep niet meer op laptop. Wat heerlijk zeg. Nog meer mensen die spelen?


heb het nog wel op steam staan :innocent:


Ik voorzie een battle :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:14 
 
Hardtraxx Elite

StanDuif schreef:
Hard4Us schreef:
Laptop


Heb zelf die opleiding ook gedaan, maar dan was 8gb wel krap hoor. Meestal werk je met 2 wsrvs in GUI en 2 in Core. Als je dan ook op je eigen os nog een beetje fatsoenlijk wilt werken zou ik al gauw naar 12gb gaan :P


Ja, kan m nog tot 32gb uitbreiden mocht het lastig gaan. Vond 200 euro extra voor 8gb meer aan de dure kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

200eu voor 8gb extra hallo? Mis ik hier iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

32gb is echt mega overkill xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
32gb is echt mega overkill xd


Als je veel aan video/foto bewerking doet is 32gb vrij normaal. Anders overkill ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:27 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
200eu voor 8gb extra hallo? Mis ik hier iets?


Heb de specs niet allemaal 1 op 1 bekeken maar het grootste verschil was die 8gb extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8GB kost hooguit 60/70 euro, anders word je echt opgelicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon extra latje kopen als je merkt dat het echt nodig is. Ik zou wel gewoon latje van 8GB nemen zodat je 16GB hebt ipv 12GB zoals Stan voorstelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En investeer dan meteen in 1 grote SSD. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Weer terug op CoD 2 (ja de enige echte oldskool) na afwezigheid van 3 jaar want liep niet meer op laptop. Wat heerlijk zeg. Nog meer mensen die spelen?


heb het nog wel op steam staan :innocent:


Ik voorzie een battle :cool:


ook via steam? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem op een schijfje en dan naar 1.3 gepatcht. Speel al jaren op dezelfde server :P
Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic