Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zal vast ook nog wel een Exchange server moeten draaien, die al 4GB minimaal nodig heeft, dus aan 8GB ga je niet genoeg hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Je zal vast ook nog wel een Exchange server moeten draaien, die al 4GB minimaal nodig heeft, dus aan 8GB ga je niet genoeg hebben.

Neem aan dat je je VM's niet tegelijk draait als je aan het gamen bent en desnoods dynamisch geheugen toewijd. Exchange kan virtueel ook gewoon op 1/2GB stationair draaien. Vooral als je database een verkeer van niets heeft.
hij gebruikt die RAM en CPU alleen voor het continue indexeren. 8GB meer dan genoeg naast je dedicated RAM voor je games (tenminste, kaartje zit er in toch?)

Heb op mijn laptop nu ook Hyper-V draaien met een ADDS en Exchange 2016, ram verbruik bij elkaar is nog geen 2,5 GB omdat die servers nu gewoon niets aan het doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:10 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Je zal vast ook nog wel een Exchange server moeten draaien, die al 4GB minimaal nodig heeft, dus aan 8GB ga je niet genoeg hebben.


Een Exchange server plus een OS erbij zou wel moeten lukken. Volgens mij hoeft dat niet heel veel worden gebruikt (de server). Maat van me had aan 6gb RAM genoeg de gehele opleiding. Maar hij zei wel dat als ik 16 zou pakken alles vlekkeloos zou moeten verlopen. Oftewel even afwachten en later waarschijnlijk een kaartje erbij kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst een paar potjes h1z1 gedaan met een maat. Mooi spel, lekker arcade en veel te spannend op het einde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Voor het eerst een paar potjes h1z1 gedaan met een maat. Mooi spel, lekker arcade en veel te spannend op het einde ^^


H1Z1 of PUGB?

H1 is zo goed als dood ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H1Z1 King of the Kill. Heb niet gemerkt dat het dood is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 13:30 
 
Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
Voor het eerst een paar potjes h1z1 gedaan met een maat. Mooi spel, lekker arcade en veel te spannend op het einde ^^


Ik denk dat je PUGB dan ook wel tof zult vinden. Heb een hele tijd lopen kutten om m´n FPS wat hoger te krijgen dan 15-35. Nu eindelijk de videokaart op optimaal kunnen zetten en nu haal ik de 60fps met gemak. Nu nog even een fijne mouse sensivity vinden en dan kunnen we voor 't "echie" beginnen.

1e potje 89e geworden van de 91 xd
2e potje 10e geworden van de 98
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die lijkt me ook wel lachen, maar vind €30 nu wel te veel geld voor nog een battle royale game. Dus daar wacht ik even mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
klapstoel schreef:
Voor het eerst een paar potjes h1z1 gedaan met een maat. Mooi spel, lekker arcade en veel te spannend op het einde ^^


H1Z1 of PUGB?

H1 is zo goed als dood ;)


Hoe kom je hierbij dan? Current players 109k / peak today 125k. Vierde plek op steam achter dota2, csgo en PUBG wat betreft current players.

Alles behalve dood dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 20:53 
 

vandaag de Destiny 2 beta gespeeld. en hoewel het wel leuk was het ik toch maar besloten mijn pre-order te cancellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Je zal vast ook nog wel een Exchange server moeten draaien, die al 4GB minimaal nodig heeft, dus aan 8GB ga je niet genoeg hebben.


Naar mijn weten experimenteert het MBO (nog) niet met exchange servers. Je bent meer bezig met het aanmaken van een domeintje, paar users, beetje printers en alles leuk inrichten met policies. Ze laten je ook ruiken aan de core variant die op 1gb draait.

Ik heb zelf een laptop met 16gb, vind dat wel lekker werken als ik meerdere vm's draai. Werkt toch allemaal net iets soepeler, ook als je muziek luistert op de achtergrond en soms googled over wat je nodig hebt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
patrickjeb schreef:
Je zal vast ook nog wel een Exchange server moeten draaien, die al 4GB minimaal nodig heeft, dus aan 8GB ga je niet genoeg hebben.


Naar mijn weten experimenteert het MBO (nog) niet met exchange servers. Je bent meer bezig met het aanmaken van een domeintje, paar users, beetje printers en alles leuk inrichten met policies. Ze laten je ook ruiken aan de core variant die op 1gb draait.

Ik heb zelf een laptop met 16gb, vind dat wel lekker werken als ik meerdere vm's draai. Werkt toch allemaal net iets soepeler, ook als je muziek luistert op de achtergrond en soms googled over wat je nodig hebt. :D


Ik had tijdens mijn opleiding gewoon Exchange 2010 course naast mijn Windows Server 2008 course.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh, heb ik nooit gehad haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister F1 2017 preorderd. Heel erg benieuwd naar de nieuwe features :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer zo ver.... Ben weer verslaafd aan stellaris
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
vandaag de Destiny 2 beta gespeeld. en hoewel het wel leuk was het ik toch maar besloten mijn pre-order te cancellen.


Echt een gigantische tegenvaller wat mij betreft. Ik had ook eerder het idee dat ik een uitbreiding zat te spelen dan een nieuw spel. Maar goed, ik wacht de PC versie nog wel even af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Eindelijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey die heb ik ook allemaal :)

Nu bezig met af en toe Oblivion spelen op de Xbox 360.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Momenteel bezig met FFXV, wat een heerlijke game :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.crystalsoffate.com/
Nieuw spel voor de mobiel en pc welke momenteel in de maak is.
Geen idee of het interessant wordt maar delen kan geen kwaad.
Een beta is al te downloaden voor Android in playstore voor appel is deze nog niet te testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
https://www.crystalsoffate.com/
Nieuw spel voor de mobiel en pc welke momenteel in de maak is.
Geen idee of het interessant wordt maar delen kan geen kwaad.
Een keta is al te downloaden voor Android in playstore voor appel is deze nog niet te testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
mikeee schreef:
https://www.crystalsoffate.com/
Nieuw spel voor de mobiel en pc welke momenteel in de maak is.
Geen idee of het interessant wordt maar delen kan geen kwaad.
Een keta is al te downloaden voor Android in playstore voor appel is deze nog niet te testen.


Jij bent echt heel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met The Witcher 3. Totaal niet het idee alsof ik ver ben, maar al wel weer 10 uur er in zitten. Gaat hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 19:56 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Hey die heb ik ook allemaal :)

Nu bezig met af en toe Oblivion spelen op de Xbox 360.


Heb m op de PS4 toffe game
Zo juist de Morrowind edition besteld.
Ben helemaal weg van deze game. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 01:49 
 
Hardtraxx Elite

Black Squad gedownload, gratis spel. Beetje een combi tussen warrock en CoD. Best leuk gratis spel.
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic