Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2568, 2569, 2570, 2571, 2572, 2573, 2574  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2017, 20:33 

Hardtraxx Veteran

Telefoon heeft het begeven. Had 1,5 jaar lang een Motorola moto G3, kostte me 200 euro. Beviel me goed moet ik zeggen. Iemand tips voor een nieuwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2017, 20:49 

Hardtraxxer

Heb net maand OnePlus 3T, ziekste ding ooit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2017, 20:56 

Hardtraxx Elite

Same, OnePlus 3T!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2017, 21:44 

Kraak... Piep...

SL8492 schreef:
Telefoon heeft het begeven. Had 1,5 jaar lang een Motorola moto G3, kostte me 200 euro. Beviel me goed moet ik zeggen. Iemand tips voor een nieuwe?

Als je een voor de long run wil, Sony Xperia en dan wel een A model niet de sony variant van de galaxy mini.

Sowieso een beste tip, meeste kleinere modellen gaan minder lang mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2017, 12:36 

Hardtraxx Elite

OnePlus 3T. Had hiervoor 1 en heb de 3 sinds Juni. Voor een duppie op de eerste rang
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2017, 12:37 

Hardtraxxer

Ik heb ook net de HTC OnePlus 3T, geweldige telefoon, zit net 250 euro onder de google pixel, iPhone en samsung galaxy en heeft slecht enkele totaal niet belangrijke functies niet zoals dat hij niet water dicht is. Beste van de telefoon is hoe snel die oplaadt, 30 minuten opladen voor 80% erbij is echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2017, 12:51 

Hardtraxx Elite

Sneerfuljam2948 schreef:
Ik heb ook net de HTC OnePlus 3T, geweldige telefoon, zit net 250 euro onder de google pixel, iPhone en samsung galaxy en heeft slecht enkele totaal niet belangrijke functies niet zoals dat hij niet water dicht is. Beste van de telefoon is hoe snel die oplaadt, 30 minuten opladen voor 80% erbij is echt geweldig!

De HTC One+ :huh: Sinds wanneer is One+ van HTC ;)

Heb zelf nog steeds de One+ One maar die begint na 3 jaar wat kuren te krijgen, ook aan het kijken naar de 3T :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2017, 14:27 

Hardtraxxer

Is wel gemaakt door HTC toch/??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2017, 14:36 

Hardtraxx Veteran

[quote="Sneerfuljam2948" HTC OnePlus 3T[/quote]

????
die telefoon bestaat niet, je hebt wel een oneplus 3T.
ook een htc one+ bestaat niet, er is wel een HTC one X+ maar die is al weer wat ouder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2017, 15:47 

Hardtraxx Elite

Deuntje schreef:
Is wel gemaakt door HTC toch/??

Nee, One+ is een merk opzich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2017, 08:42 

Kraak... Piep...

Waarschijnlijk wel met HTC onderdelen, HTC leent zich daar wel voor en is een van de voornaamste redenen dat dat merk nog bestaat gezien het wat wegvaagt tussen de populairdere Sony, Samsung, Goedkope Chinezen en Apple.

Heb mijn eigen Sony onderhand 5 jaar, geen kras en nog even snel :P
Sta er soms zelf versteld van gezien de levensduur van een gemiddelde telefoon 2/3 jaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2017, 09:14 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Sta er soms zelf versteld van gezien de levensduur van een gemiddelde telefoon 2/3 jaar is.

Das echt tof! Mijn HTC one heb ik ook 3 jaar kunnen gebruiken, maar toen begon hij wel traag te worden en batterij begon te verslijten. Nu heb ik galaxy s6, maar wat een kutbatterij zeg :x . Heb hem sinds april, en accu is nu al niks meer waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2017, 09:16 

Kraak... Piep...

Sony Xperia Z2 heb ik, is niet echt meer te verkrijgen maar de Z5 is ook enorm goed.

Als je er een normaal hoesje om doet zijn het echt enorm robuuste telefoons. Heb mijnes ook vaak zat laten donderen en heeft twee tripjes wasmachine overleefd. De Sony's zijn dan ook de enigen die al tijden echt waterdicht zijn. Niet spatwaterdicht.

Maar over het algemeen zijn de b merken niet heel bijzonder. Heb altijd Alcatel, Sagem, Huawei, Motorola's en (oude) LG's gehad en mijn familie eveneens. Waren altijd problemen mee en konden veel dingen niet aan.

Zelf ook een tablet van Huawei (was gratis) gekregen. Ding werkt wel maar kan veel dingen niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2017, 09:33 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:

Ha leuk, ik heb de G4 plus. Machtig apparaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2017, 21:45 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Broken Balance schreef:

Das echt tof! Mijn HTC one heb ik ook 3 jaar kunnen gebruiken, maar toen begon hij wel traag te worden en batterij begon te verslijten. Nu heb ik galaxy s6, maar wat een kutbatterij zeg :x . Heb hem sinds april, en accu is nu al niks meer waard.

Wat noem jij een kutbatterij? Heb zelf anderhalf jaar galaxy s6 en de batterij gaat anderhalve dag mee. Lijkt me niet heel dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2017, 13:13 

Hardtraxx Addict

Ik heb hem vanochtend om 8 uur uit de lader gehaald, bijna niet gebruikt vandaag, en hij is nu 53%. Maar hij is een tijd geleden kapot gegaan. Hebben ze er (volgens mij) nieuw moederbord ingestoken, en heb het idee dat hij daarna heel erg achteruit is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2017, 13:27 

Hardtraxx Veteran

Dus je hebt een defecte accu. Mijn accu van mijn s6 gaat bij normaal gebruik ook anderhalve dag tot 2 dagen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2017, 17:29 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 10:33 

Hardtraxx Beheerder

Broken Balance schreef:
Waarschijnlijk wel met HTC onderdelen, HTC leent zich daar wel voor en is een van de voornaamste redenen dat dat merk nog bestaat gezien het wat wegvaagt tussen de populairdere Sony, Samsung, Goedkope Chinezen en Apple.

Nope. Voornamelijk Samsung. Camera sensor, scherm, ram etc.

Ik heb op dit moment een ZTE Axon 7, had hiervoor een OnePlus 2 en OnePlus One. Denk dat mijn volgende telefoon ook weer eentje van OnePlus zal worden. Vooral de development trekt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 11:51 

Hardtraxxer

OnePlus manipuleert populaire Android-benchmarks
XDA heeft ontdekt dat OnePlus benchmarks manipuleert met zijn OnePlus 3- en 3T-smartphones. Dat is het geval sinds de samenvoeging van Hydrogen OS en Oxygen OS. Het valsspelen levert enkele procentpunten winst op. OnePlus belooft te stoppen met de manipulatie.

https://tweakers.net/nieuws/120741/onep ... marks.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 13:26 

Hardtraxx Veteran

Deuntje schreef:
Heb net maand OnePlus 3T, ziekste ding ooit :worship:

Ik heb hem ook, geweldig ding :D Heb hem uiteindelijk met Dbrand gepimped... maar ik haal het er zo af haha was toch niet wat ik verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 13:32 

Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
OnePlus manipuleert populaire Android-benchmarks
XDA heeft ontdekt dat OnePlus benchmarks manipuleert met zijn OnePlus 3- en 3T-smartphones. Dat is het geval sinds de samenvoeging van Hydrogen OS en Oxygen OS. Het valsspelen levert enkele procentpunten winst op. OnePlus belooft te stoppen met de manipulatie.

https://tweakers.net/nieuws/120741/onep ... marks.html

Ik kijk er eigenlijk niet eens van op. Ik vind dit zeer vergelijkbaar met de volkswagen schandaal maar ach, ook zonder die extra benchmark punten is het alsnog een prima ding dat alsnog andere merken stof doet happen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 14:03 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 14:10 

Hardtraxx Veteran

Je hebt er ook een gecombineerd met Eminem xd
http://9gag.com/tv/p/apw1z6/eminem-cash ... le?ref=tcl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 21:31 

Hardtraxx Addict

En natuurlijk ook een hardstyle remix

https://www.facebook.com/theofficialelu ... permPage=1
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2568, 2569, 2570, 2571, 2572, 2573, 2574  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic