Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Ga jij Pokemon X & Y halen?
Ja, Pokemon X 17%  17%  [ 6 ]
Ja, Pokemon Y 0%  0%  [ 0 ]
Ja, ik haal beide 3%  3%  [ 1 ]
Nee, ik wacht wel op een PC-rom 49%  49%  [ 17 ]
Nee, Pokemon is voor kleine kinderen 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


In 2016 komt Pokemon GO voor Android & iOS!
Vet filmpje ook! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

instant download :D
had liever gehad dat ze het pas een week van te voren bekend maakte xd

nu moet je zo achtelijk lang wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook echt vet! Toevallig niet zo lang geleden weer opnieuw begonnen van kijken met alle Pokemon afleveringen in het Nederlands :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:13 
 
Hardtraxx Elite



deze vind ik zelf wel mooi :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.


Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.


Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.


Pokemon battles op een festival :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.


Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.

Zei ik toevallig in de kleedkamer na trainen ook vanavond xd Zou wel epic zijn, of anders gewoon met je vrienden een of ander bos in gaan, apparaat erin en pokemons vangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.


Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.

Zei ik toevallig in de kleedkamer na trainen ook vanavond xd Zou wel epic zijn, of anders gewoon met je vrienden een of ander bos in gaan, apparaat erin en pokemons vangen.

net zo rondlopen als je normaal met het poppetje deed in dat hoge gras xd
ben wel benieuwd of de pokemon van alle generaties er gelijk in verwerkt worden of dat ze beginnen met de eerste generatie, en ik ga zeker zo'n bandje kopen als het vet is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:23 
 

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Als dit er 12 jaar geleden was was ik het gelukkigste kind op aarde geweest. Zie mezelf nu niet meer zo over straat lopen xd Al weet je het nooit natuurlijk, het is en blijft awesome.


Ik zie een hit hoor. Op een festival, volledig naar de knetter, met deze app rondstruinen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Pokémon leuk maar ik verwacht hier eigenlijk niet zo veel geweldigs van.

Oh en microtransactions/In-app purchases..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 10:07 
 

10 extra pokéballen voor 0,99
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er wel erg benieuwd naar, alleen zo ook nadelen; batterij, wifi/3g/4g, locatievoorziening etc.

Had liever gewoon een remake van red/blue/yellow Leafgreen/Firered gezien maar dan voor smartphones/tablets
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fittie om Pikachu jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:38 
 

patrickjeb schreef:
Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen :lol:

Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:48 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
patrickjeb schreef:
Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen :lol:

Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.

Wow, that joke is so farfetched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

vandaag maar weer eens beginne met pokemon leafgreen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
patrickjeb schreef:
Misschien dat 3g niet nodig is, als de app zelf berekend of er op een plaats pokemons zijn of dat het bijvoorbeeld via wifi gedownload wordt.
Zou ook leuk zijn als de pokemons voor iedereen op dezelfde plek zit, dat je in hartje amsterdam moet strijden om wie een pokemon mag vangen :lol:

Ja leuk, wordt je straks overhoop gestoken omdat je Ahmed z'n Farfetch'd voor z'n neus wegkaapt.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ik thuis tegenkwam :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens het kast opruimen, kwam ik nog een pokemon fan boekje tegen waar ik in sta :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dom filmpje.
Alle eckte eckte weten dat je eerst de pokemon moet VERZWAKKUHHHHHHHHH. https://youtu.be/5RS2DGLtp7Y?t=44s
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat voor wannabe Mastermovies troep. :lol:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic