Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lekker Pommer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha pommer.. ik snapte ook niet zo goed waarom ik eruit was gezet bij Wish Come True.. :whistle: wat ik wrl hoorde de volgende dag is dat ik met mn kop tegen fe muur aan stond te plassen (en een beetje draaierig) terwijl er een portier in de wc ruimte stond. Dat was de druppel denk :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
stond te plassen. Dat was de druppel denk :beer:


I see what you did there :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook nog een leuke van mij een tijdje terug op Dreamfields , Zoals jullie misschien weten had Melvinfr een "barre toch" georganiseerd dus ik denk ik doe maar mee, op welgeteld 1 loempia en ik had al 2 sixpacks bier lopen harken in de bus dus het kon prima dacht ik. We begonnen bij de cocktailbar waar ik vgm een Sex on the beach had en vervolgens gingen we naar de apfelkorn hut waar we een shotje deden, daarna naar de Bacardibar waarvan ik dacht die skip ik wel maar daar schonken ze echte bacardi in een beker met cola dus ik nam er maar 1 . Daarna heb ik zo'n 25 minuten in een dixi alles om me heen zien draaien en daarna ging het wel dacht ik.
Alles hierna tot de bus is best vaag nog zo heb ik nog door de hele tent bij Paul Elstak lopen springen volgens een maat enzovoort. Toen bij de bus wou ik pissen ging ik maar de bosjes in bleek het een opgedroogde sloot te zijn :lol: Maat van me heeft me eruit getrokken en mij de bus ingeduwd en ik kan daarna nog alleen herinneren dat ik mijn fiets thuis neerzette en de deur open deed.
Ik heb op de bank liggen slapen en daarna werd ik door me moeder naar mijn bed toe getrokken en ik werd ook wakker met al mn kleren nog aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump!

Fuzzylogic schreef:
Heb al sinds zaterdagochtend ontiegelijk veel last van m'n linkerbovenarm, vandaag erachter gekomen hoe het kwam :lol:
Zag op school een maat van me die er vrijdag ook bij was toen we met de vriendengroep ouderwets gingen zuipen, het eerste wat ie zegt: "Teringjantje wat ging jij hard op je plaat zaterdag, heb je nog ergens last van?"
Blijkt dus dat ik hardcore heb aangezet en buiten in de regen ben gaan hakken maar ik stond op een grote stoeptegel die spekglad was, vol op m'n bek gegaan, en ik maar afvragen waarom m'n knie kapot was en m'n arm zo'n pijn deed :lol: Weet van die hele avond niks meer alleen van de terugweg en toen ik thuis kwam, moest alleen naar huis fietsen om 02:30 's nachts, onderweg bij het huis van een vriendin stil gaan staan en keihard haar naam gaan staan roepen/zingen om vervolgens kapot gescholden te worden door boze buurtbewoners, toen ik thuis kwam m'n bed en alles ondergekotst, vervolgens mn dekbed en kussens gepakt en daarmee onder de douche gaan staan, daarna weer m'n bed 'opgemaakt' om het vervolgens opnieuw onder te kotsen en wakker te worden van een boze moeder en op de achtergrond een lachende vader :lol:
Jezus christus wat een geniale nacht was dat.


Vanaf hier (pagina 20) even teruglezen. Is leuk. Al die verhalen van Tom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht toch wel na aankomend weekend heel wat nieuwe input in deze toppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Op Vlieland op de dijk na het pissen in slaap gevallen met broek op m’n enkels. Vrouw die haar hond uitliet maakte me wakker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk heb ik niks noemenswaardigs gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een niet nader te noemen forumlid heeft, op Defqon in blue, de hele set bij Requiem gestaan, denkende dat Chris One aan het draaien was. Chris One stond dat zelfde moment in de indigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Een niet nader te noemen forumlid heeft, op Defqon in blue, de hele set bij Requiem gestaan, denkende dat Chris One aan het draaien was. Chris One stond dat zelfde moment in de indigo.

Heeft ie zelf al bekend in het Defqon topic hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was Hard4Us!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:57 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Een niet nader te noemen forumlid heeft, op Defqon in blue, de hele set bij Requiem gestaan, denkende dat Chris One aan het draaien was. Chris One stond dat zelfde moment in de indigo.


Hahaha godverdomme wat stom inderdaad. Wat was ik brak die ochtend, de heletijd m'n maten geappt met waar ze bleven, appte ze dat ze er de heletijd stonden. Op 'n gegeven moment dacht ik ajoh laat ook maar die zullen wel ergens anders links in de blue staan.

Voor de rest niet echt noemenswaardige dingen meegemaakt geloof ik. Behalve dat ik ff in het gras ging zitten bij de Magenta, tegen een chick aan het praten was en toen ik om keek of ze er nog zat was ze ineens vertrokken, dat had er best komisch uit moeten zien denk ik. Ben van schrik ook maar gelijk opgestaan uit het gras xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog wel benieuwd naar andere verhalen. De Koperen Hond was zo'n vage bedoeling, daar moet toch wel iets gebeurd zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had weer de stomste vraag van het weekend: ‘De power hour duurt toch een uur of?’
Verder tijdens de Power Hour behoorlijk naar de kut, was alleen maar aan het ouwehoeren en heb er verder eigenlijk niks van meegekregen. Ook niet dus toen Dikke Vette Bassplaat werd gedraait en iedereen ineens van links naar rechts ging, werd aardig overhoop gebeukt met 2 bier in m’n hand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ben nog wel benieuwd naar andere verhalen. De Koperen Hond was zo'n vage bedoeling, daar moet toch wel iets gebeurd zijn :lol:


Zelden zoiets moois meegemaakt op een feest (of camping). Op de zondagnacht wel 5 uur lang daar uitgehouden met m'n nuchtere harses. Werd raar aangekeken toen ik daar rond 4 uur nog een blik pils lostrok. Echt een geweldige toevoeging aan de Defqon camping, zoiets ontbrak echt. Beter dan na de eindshow je tijd verdoen in je campingstoeltje. Heerlijke muziek werd er ook gedraaid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 20:57 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik ben nog wel benieuwd naar andere verhalen. De Koperen Hond was zo'n vage bedoeling, daar moet toch wel iets gebeurd zijn :lol:


Zelden zoiets moois meegemaakt op een feest (of camping). Op de zondagnacht wel 5 uur lang daar uitgehouden met m'n nuchtere harses. Werd raar aangekeken toen ik daar rond 4 uur nog een blik pils lostrok. Echt een geweldige toevoeging aan de Defqon camping, zoiets ontbrak echt. Beter dan na de eindshow je tijd verdoen in je campingstoeltje. Heerlijke muziek werd er ook gedraaid. xd


Niks van meegekregen helaas, had hier snachts ook graag wat uurtjes willen vertoeven. Beter dan saai bij je tent zitten, alhoewel de vrijdag after was wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik ben nog wel benieuwd naar andere verhalen. De Koperen Hond was zo'n vage bedoeling, daar moet toch wel iets gebeurd zijn :lol:


Zelden zoiets moois meegemaakt op een feest (of camping). Op de zondagnacht wel 5 uur lang daar uitgehouden met m'n nuchtere harses. Werd raar aangekeken toen ik daar rond 4 uur nog een blik pils lostrok. Echt een geweldige toevoeging aan de Defqon camping, zoiets ontbrak echt. Beter dan na de eindshow je tijd verdoen in je campingstoeltje. Heerlijke muziek werd er ook gedraaid. xd

Absoluut. Enige jaren geleden had je nog wel die Orange tent maar dat was tegenover de Blue. Nog daarvoor had je een ronde, kleine 24 uurs. Dat was dit jaar het Feestcafé en is ook al enkele jaren op Intents het Feestcafé. Dat was een toffe tent en ook altijd een tof sfeertje. Maar zo vaag als zondagnacht was het niet nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je ma die ineens naast je staat wanneer je 's ochtends vroeg al een half uur een discussie aan het voeren bent met je TV na een nachtje doorhalen..

Ja, dát is toch wel mijn toppunt geweest denk ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emiel schreef:
Je ma die ineens naast je staat wanneer je 's ochtends vroeg al een half uur een discussie aan het voeren bent met je TV na een nachtje doorhalen..

Ja, dát is toch wel mijn toppunt geweest denk ik zo..

Hahah hoe krijg je dat voor elkaar :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feestje thuis, ouders naar een verjaardag.
Shit got out of the hand enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb vannacht een egel geaaid toen ik onderweg naar huis was vanaf de kroeg, geinige beesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:
ik heb vannacht een egel geaaid toen ik onderweg naar huis was vanaf de kroeg, geinige beesten.


Schattig en 1 van de grootste bronnen van vlooien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:
ik heb vannacht een egel geaaid toen ik onderweg naar huis was vanaf de kroeg, geinige beesten.

Jij doet het verkeerd. Je moet de regel van de egel doen. Wanneer je een egel ziet, moet je hem vertroetelen zodat hij rustig wordt en dan vervolgens een jointje met hem roken. De regel van de egel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De regel van de egel klinkt als een lsd zegel.

bars fam
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog iets meegemaakt dit weekend?
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic