Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supergaaf man! John Wall is een heerlijke speler idd, niet normaal hoe snel hij is en hoe goed hij het spel kan verdelen. Heb je Jokic nog gezien van de Nuggets? Vind ik ook zo'n geweldige speler. Super overzicht, goed in de paint, lekker schotje en zijn passes zijn vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Die wedstrijd viel hij echt niet op. Ik vond de Nuggets ook echt matig, maar wonnen wel. De Nets zijn ook wel echt bedroevend slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wat vinden jullie trouwens van de All Stars? Isaiah Thomas mocht van mij starter zijn. Ik vind hem toch dit jaar een stuk beter dan Irving. Die gozer is zo belangrijk voor de Celtics en zijn ppg is echt ziek hoog. Zelfde geldt voor Westbrook, maar Curry wordt natuurlijk gehyped
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk terechte All-Stars naar mijn mening. Blijft een populariteitscontest.
Had zelf ook liever Wall als starter gehad dan Kyrie en liever Russ als starter dan Steph, maar blijkbaar zijn Kyrie en Steph toch een stuk populairder.

Ik vind niet dat iemand echt een plek is bestolen dit jaar. Lillard had er bij kunnen zijn ipv Klay, maar verder weinig opmerkelijke keuzes IMO. Embiid had ik wel leuk gevonden, maar was niet heel realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had het Embiid ook echt gegund. Die man doet het echt goed als rookie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Love / James combinatie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk een NBA forum op hardtraxx :thumbsup:

Pipa schreef:
Ik had het Embiid ook echt gegund. Die man doet het echt goed als rookie


Nog iets te vroeg naar mijn mening, komt ook haast niet voor. Weet dat Griffin het ooit was, en dat Yao verkozen werd maar dat kwam omdat ie Chinees is en miljoenen chinezen hem stevast in de starting line-up stemden . Dat hele stem-systeem is ook zo lek als een mandje. Ze gaan het nu voor de honderdste keer herzien, dit jaar waren er honderduizenden stemmen voor Zaza Pachulia. Geef trolls nooit de mogelijkheid om zoiets te beïnvloeden.
Lillard is al vaker onterecht niet geselecteerd, had er nu inderdaad niet misstaan.

Ben zelf al vanaf mijn 10e Raptors fan en heb al wat vreemde dingen gezien, in 2001 werd de toenmalige center van de Raptors (Antonio Davis) vanuit het niets gekozen. Heb het even terug opgezocht maar die had toen gemiddeldes van 13 ppg en 10 rbg xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Embiid kan altijd nog vervanger voor Kevin Love worden, al denk ik dat Porzingis daar een waarschijnlijkere keuze voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk ook eerder Porzingis, is een stuk verder. Embiid kwam ver omdat hij campagne gevoerd had voor zichzelf en veel stemmen kreeg. De coaches kiezen echter de reserves dus kan me niet voorstellen dat die hem verkiezen boven Porzingis, Bradley Beal of misschien zelf alsnog Anthony.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Porzingis speelt slecht man de laatste tijd. Verdient het totaal niet om verkozen te worden boven Embiid.
Ik schat porzingis ook niet meer zo hoog in als vorig jaar. Denk dat Towns, Davis, Embiid en Jokic de dienst uit gaan maken over een aantal jaar.
Allemaal goeie centers/power forwards met een goed jumpshot.

Denk dat Towns zich gaat ontwikkelen tot een combinatie van Cousins en Davis, denk dat Davis over 3 jaar MVP is, dat Embiid over 6 jaar MVP en of defensieve speler van het jaar is en dat Jokic een soort Marc Gasol wordt, maar dan met slechtere verdedigende skills maar beter in rebounden.

Porzingis heeft nog wel gruwelijke potentie trouwens, hoop ook echt dat het een ster wordt. Is ongelooflijk snel voor zijn lengte, kan vanuit elke positie de bal raak schieten en heeft de potentie om defensieve speler van het jaar te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alsnog Anthony geworden dus.

Tja Porzingis speelt inderdaad de laatste tijd niet zo heel best, maar schat hem sowieso nog steeds hoger in dan Embiid. En Embiid speelt maar 25 minuten per wedstrijd, das lang niet genoeg om geselecteerd te worden. En die minutenbeperking heeft een prima reden, laat Embiid maar eerst eens een paar jaar achter elkaar healthy blijven. Twee seizoenen gemist met een voetblessure, wat nou niet echt de handigste blessure is voor iemand met zo'n gewicht en 2.13m

Denk inderdaad dat Davis een speler is die het in zich heeft om eventueel MVP te worden. Hij heeft echter een gruwelijk contract bij de Pelicans en ik zie die niet binnen drie jaar een team worden dat kampioen kan worden, en dat is een vereiste om MVP te worden. Komt bij dat een speler het met de nieuwe regeling (gevolg van de Durant trade, moet superteams tegengaan) een stuk minder kan verdienen bij een ander team dan het team waar hij gedraft werd, ik weet niet of Davis bereid is om tientallen miljoenen te laten schieten. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je Porzingis op dit moment beter vindt dan Embiid, vraag ik me af of je de wedstrijden wel kijkt.
Embiid is offensief en defensief op dit moment een stuk beter dan Porzingis. Porzingis speelt ook nog eens met Rose en Anthony, die beiden best lekker spelen.

Je argument van 25 minuten klopt, maar de laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld, speelde hij 28 minuten per wedstrijd geloof ik. Voor een Center is dat niet heel weinig, die spelen niet vaak meer dan 32 minuten per wedstrijd. Volgend jaar zal Embiid weer meer minuten per wedstrijd krijgen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik kijk de wedstrijden, nee ik zeg niet dat hij op dit moment beter is.

Jij zegt : Ik schat Porzingis niet meer zo hoog in als vorig jaar, ik reageer daar op dat ik hem nog steeds hoger in schat dan Embiid. Ik vind dat hij veel meer potentie heeft (met name offensief), ongeacht of hij nu tegen een soort van verlate Rookie Wall aanloopt. Maar goed, we zullen zien of hij gezond blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nevermind mijn "Ik zie de pelicans geen top team worden", Cousins naar de pelicans. Allejezus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
nevermind mijn "Ik zie de pelicans geen top team worden", Cousins naar de pelicans. Allejezus :P

Voor een koopje ook nog. De Kings zien hoe de Knicks aan het knoeien zijn en zijn bang dat ze de titel "slechtst geleide organisatie" kwijt zijn? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat een trade. Pelicans raken ongeveer hun gehele backcourt kwijt in ruil voor de beste frontcourt van de afgelopen 15 jaar en de Kings gaan in volle rebuild modus. Ben heel benieuwd wat de Pelicans dit seizoen nog klaar kunnen spelen, ik verwacht dat ze de 8e/7e plek nog bemachtigen maar er in de eerste ronde uitvliegen.
Met een goeie trade/free agent kunnen ze echt heel gevaarlijk worden.

Wel duur dagje voor Cousins gisteren, geintje kost m 30 miljoen dollar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wel duur dagje voor Cousins gisteren, geintje kost m 30 miljoen dollar.


Van max 209 naar 180 miljoen dollar hahaha :P Allejezus. En de Kings krijgen er relatief weinig voor terug, Hield is nog niet wat ik er van verwacht had. En Evans had 1 heel goed jaar en dat was zijn rookie seizoen bij de Kings.
8e plaats is momenteel zeker in handbereik!! Denk ook dat teams nog huiveriger zijn te traden door zijn idiote gedrag dat nog erger is dan voorgaande seizoenen. De teller staat alweer op 19 technicals, vorig jaar had ie er "maar" 17 in totaal.

Ik had mijn geld echt op Boston gezet om Cousins in te lijven, maar die bewaren hun nummer 1 pick (via de Nets in de slechtste trade van de laatste jaren) in de opkomende draft misschien nog voor Butler. Hoop nog op wat meer vuurwerk voor de deadline maar wat een onvoorstelbare trade zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met je eens.

Blijkbaar zit Omri Casspi nu ook bij de Pelicans :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Een golden state kan het nog lastig krijgen tegen de Pelicans. Ze pakken hun wel, maar de zwakte van GSW zit natuurlijk in de backcourt. Zeer opmerkelijke treedt in het afgelopen jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zwakte van GSW zit niet in het backcourt, de enige zwakkere plek van ze is de Center positie. Ik denk dat je ook frontcourt bedoelde ipv backcourt, kan me niet voorstellen dat je Curry en Thompson zwak vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah sorry ja dat bedoelde ik xd
Ik denk niet dat ze David en Cousins makkelijk kunnen verdedigen. Hoewel ze met de offense het natuurlijk wel afmaken. Maar dat lijkt mij nog best een interessante pot
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durant een aantal weken eruit met een knieblessure, erg slecht moment in aanloop van de playoffs.

In ander nieuws, mijn Hawks blijven schizofreen als altijd. Winnen van de toppers, en onderuit gaan tegen de kleintjes. Gelukkig kom je alleen maar goede ploegen tegen in de playoffs, zullen we maar zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Embiid mist de rest van het seizoen :( Medische staf van de Sixers verneuken het alweer, wat een prutsers dat ze Embiid lieten spelen tegen de Rockets terwijl die nog geblesseerd was. Vraag me af hoe Enbiid's carriere er uit gaat zien. Voorspelt niet veel goeds dat ie maar 15% van de wedstrijden heeft gespeeld sinds die bij de Sixers zit.

Bogut naar de Cavs. Wat zijn de Cavs belachelijk goed bezig met trades/free agents aantrekken. Als straks iedereen weer fit is kunnen ze met deze namen spelen:

Starters: Irving - JR Smith - Lebron James - Kevin Love - Tristan Thompson
Bank: Williams - Korver - Shumpert - Williams - Bogut
Dan hebben ze ook nog Frye, Jefferson, Jones, Liggins en Felder achter de hand.

Dit is zeker een team waarmee ze het de Warriors moeilijk kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sneu en kloten voor Embiid. Ben ook benieuwd naar de Cavs en hoe zij zich meten met de Warriors. Sinds vorig jaar hebben ze een paar mooie versterkingen binnengehaald. Korver, Williams en Williams.

En benieuwd hoe Durant gaat zijn als hij terugkomt. Die zal normaliter ietwat roestig zijn als ie terugkomt, in een zeer gunstig geval is hij binnen 4 weken terug... maar de meeste bronnen zeggen dat 6 weken bij een dergelijke kruisband blessure gebruikelijk is. Er zijn nog maar 6 weken over in het seizoen voor de playoffs beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devin Booker, 20 jaar oud, heeft vannacht 70 punten gescoord tegen de Celtics :huh:
Fucking bizar.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic