Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Voorsprong die Houston weg geeft in de eerste helft. Harden weer goede wedstrijd gespeeld. Maar toch Curry geweldig weer. Bijdrage van Livingston heeft ook geholpen. Wist niet dat hij het nog in zich had
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Steph Curry 40 punten. Zo ziek die kleine PG die overal langs komt en maak niet uit welke lengte helpside geeft. Hij is gewoon haast unstoppable
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel ziek inderdaad, wat kan die kerel basketballen. Hoorde net ook een leuke statistiek; vanaf de linkerkant gooit ie meer dan 90% van zijn driepunters raak. NE-GEN-TIG procent.

Helaas had Harden een offday, maar wat speelde hij de vorige wedstrijd goed :worship: Echt bizar. Helaas kon hij die laatste play niet maken, was denk ik de beste wedstrijd geweest van alle spelers in dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hoorde het ook tijdens commentaar van de highlights. Zo bizard om zo'n percentage te schieten vanuit de moeilijkste spot. Verbazingwekkend, vanuit daar schoot ik juist de meeste ballen mis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Dwight Howard is 56-of-137 from the free-throw line this postseason. Steph Curry is 57-of-134 from three-point territory this postseason."

Ik denk dat dit genoeg zegt over de vaardigheden van Curry. Had het haast nog hoger verwacht eigenlijk, maar 42.5% in de play-offs is nog steeds een bizar percentage, zeker als je de paar off-games tegen Memphis meetelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit G1 CLE/ATL te kijken, helemaal aan het einde twee vrije worpen voor Cavs. Na de tweede FT blijven de Hawks staan (rebounden/boxen niet uit). Wtf is dat zeg, wat doe je dan in de Playoffs. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Flyers die door de Warriors voorafgaand aan de wedstrijd uit werden gedeeld aan de media. Ouch...hoop dat het nog spannend kan worden. Twee comeback van 3-0 pls ::P

Dat eerste kwart van Houston en de hele wedstrijd van Harden though, jezus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah hoe bedoel je on fire. Die net niet buzzer ook zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Soooo heey die Harden pff wat een game van hem. Hoe Rockets ook eerste kwart speelde alsof het zo easy was. Bad D wel van Warriors. Mooi dat het niks ernstig is met Curry zou zonde zijn.

Spelen jullie eigenlijk allemaal basketbal en waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

James Harden :worship: Godverdomme wat goed! Blij dat Houston nog een potje heeft kunnen pakken, een sweep was onterecht geweest gezien de eerste 2 wedstrijden.

Wat ontzettend jammer dat Houston de 2e wedstrijd net niet konden winnen, dan was het nog echt spannend geworden.

Volgende wedstrijd winnen de Warriors denk ik gewoon, tenzij Harden en Smith weer zo bizar spelen. Bijna onverslaanbaar zijn de Warriors thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Spelen jullie eigenlijk allemaal basketbal en waar?


Nope, heb de afmetingen wel maar daar houd het ook op xd geen techniek en geen conditie haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:
Spelen jullie eigenlijk allemaal basketbal en waar?


Nope, heb de afmetingen wel maar daar houd het ook op xd geen techniek en geen conditie haha


haha, ook niet gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paar jaar bij Leiden gespeeld. Wil eigenlijk in september weer beginnen.

https://www.youtube.com/watch?v=h09iMgavMJg

Op 1:00. Wat. Een. Baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zat weer paar oude filmpjes te kijken en kwam bij deze
https://m.youtube.com/watch?v=FyVmILgdL60
Vooral nummer 4 van Roy vind ik zo ziek. Hoelang je die buzzer hoort, Roy was toen mijn favoriete speler en portland favo team. Jammer dat die knieblessure zo fataal is geweest voor hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Finals dus tussen de Warriors en Cavaliers, zoals beetje gevreesd :P mijn gok: Warriors in 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ligt er aan in hoeverre ze erin slagen de boel een beetje op te lappen bij de Cavs. Klay Thompson geblesseerd volgens mij, dus dat scheelt alweer een hoop drietjes. Cavs defence is echt geniaal bij tijd en wijlen. Als daarentegen Dellavedova het weer op z'n heupen krijgt kan het de eerste games nog wel eens erg hard gaan. Warriors ook niemand met Finale ervaring, misschien ook nog wel van enig effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klay is later in de wedstrijd weer ingestapt, dus die is er 9 juni (ja, dan pas...) wel bij. Zelfde zal wel gelden voor Kyrie trouwens. Daarnaast is Lebron (noem je ook iemand, maar goed) de enige bij de Cavs met ervaring in de finals. En je noemt de D van de Cavs geniaal, maar die van de Warriors is #1 ranked over het seizoen. Dus...we'll see :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kyrie terug kon ik nergens vinden, maar dat is wel prima nieuws. James inderdaad de enige, maar dat is uiteindelijk wel degene waarvan ze bij de Cavs álles aannemen. D stats heb je inderdaad gelijk in zie ik, viel mij vooral op bij het bekijken van de Cav games dat ze zo goed stonden te verdedigen. Alleen in Game 3 komen ze nog wel een keer goed weg in de laatste seconden. Neemt Dellavedova wel ziek veel risico vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rockets helaas verslagen, lag in de lijn der verwachtingen :(

Verder weet ik echt niet wat ik van de finale kan verwachten. Als ik zou moeten gokken, zou ik mijn geld op de Cavs zetten. LeBron speelt buitenaards basketbal maar Warriors zijn ook geweldig dit seizoen. Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vanavond game 1. Go Warriors
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 07:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verdomme. James weer goed voor 44, teringjantje zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

En dan nog wint GSW. Vind ik redelijk knap, want als James a game brengt in Oakland dan wordt het lastig. Maar deze overleefd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knappe overwinning van Golden State. Wat een game weer van LeBron :worship:
Zijn teamgenoten zullen helaas beter moeten spelen willen ze deze finals kunnen winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Curry geen goede game en dan winnen de Cavs meteen. NU naar Cleveland, ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeBron James :worship: Zonder zijn 3 beste medespelers winnen van het beste team van de wereld. Wat een fenomeen! Beste speler die ik ooit heb zien spelen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic