Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse is er blijkbaar :) het is al laat in het seizoen, 2e ronde van de play-offs zijn net begonnen. Wat er nog over is:

East:
Washington Wizards vs Atlanta Hawks (2-4 na game 6)
Cleveland Cavaliers vs Chicago Bulls (4-2 na game 6)

West:
Memphis Grizzlies vs Golden State Warriors (2-4 na game 6)
Houston Rockets vs Los Angeles Clippers (4-3 na game 7)

Conference finals:
East: Atlanta Hawks vs Cleveland Cavaliers
West: Golden State Warriors vs Houston Rockets

In details kan ik zelf nog niet treden omdat ik nog het seizoen aan het inhalen ben (almost there :P ), maar discussie mag altijd. Go Hawks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Curry uitgeroepen tot MVP. Verdiend dat hij een individuele prijs krijgt voor z'n fenomenale seizoen als beste speler van de NBA van het beste team van de NBA, maar de Most Valuable Player was dit seizoen mijns inziens James Harden. Zonder Harden hadden de Rockets hoogstwaarschijnlijk de play-offs niet eens gehaald en nu zijn ze 2e geworden in het geweldige Westen. Maar goed, het blijft natuurlijk een discussie wat 'de MVP' precies inhoudt.

Mijn gok voor de Conference Finals:

Cavs - Wizards
Warriors - Clippers

Ik hoop dat Cleveland het Oosten wint en Houston het Westen, maar ik zie Houston niet winnen van de Clippers tenzij Paul niet meer mee kan doen de komende wedstrijden ivm zijn blessure. In dat geval maken ze wel een kans om de Conference Finals te halen.
Warriors zijn thuis vrijwel onverslaanbaar en ik denk dat zij na een paar spannende potten wel gaan winnen van de Grizzlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 4 series na 2 wedstrijden 1-1, echt bizar...denk toch dat het Hawks, Cavs, Warriors en Clippers (sowieso als Chris Paul weer terug is) worden. In ieder geval, go Hawks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

John Wall ook geblesseerd. Dit kan de Wizards de series gaan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeger volgde ik de NBA altijd op de voet, laatste jaren is dat stuk minder. Nu play offs zijn begin ik me weer meer te interesseren erin. Heb sowieso hoge hoed van Steph Curry. Kleine baas dat het is.

Toch wel ziek dat Paul Pierce op deze leeftijd nog zo beslissend is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Toch wel ziek dat Paul Pierce op deze leeftijd nog zo beslissend is


:cry:

Toch opvallend dat elke laatste seed nu op voorsprong staat (al had ik dat van de Clippers nog wel verwacht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:
Toch wel ziek dat Paul Pierce op deze leeftijd nog zo beslissend is


:cry:

Toch opvallend dat elke laatste seed nu op voorsprong staat (al had ik dat van de Clippers nog wel verwacht)

Ik denk dat de Cavs vanavond wel weer gaat terug draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Cavs-Bulls
Spannende wedstrijd. Allebei de teams maken telkens een run, maar toch een heerlijke 3 punten van James met hand in zn gezicht for the win. 2-2 Cavs weer in het voordeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheidsrechterlijk was het wel een drama zeg, vooral in de 4e...Mozgov had zijn 5e foul moeten krijgen met dat moment op Rose en die laatste play valt totaal niet uit te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Scheidsrechterlijk was het wel een drama zeg, vooral in de 4e...Mozgov had zijn 5e foul moeten krijgen met dat moment op Rose en die laatste play valt totaal niet uit te leggen.


Ja ik weet nog steeds niet wat er aan de hand was bij die laatste play? Was toch gewoon inbound Cavs met 0,8 seconde te gaan ipv 1,5. Die Butler is wel echt sick, verdedigde erg sterk en aanvallend speelt hij een goede playoffs. Terecht MIP. Ik denk wel overigens dat Bulls deze serie gaan pakken. Ze hebben verlies aan hunzelf te wijten en denk dat ze het in Cleveland weer gaan recht zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk juist dat de Cavs dit wel binnen gaan halen, onder andere omdat zij het thuisvoordeel hebben. Zijn toch 2 teams die het teveel van de flow moeten hebben, beide teams hebben stints gehad waarbij er minutenlang gewoon niet door 1 partij gescoord werd. Dat breekt je op dit niveau gewoon op. Helpt overigens ook niet dat Pau Gasol niet mee deed.

De Clippers aan de andere kant cruisen gewoon door naar de conference finals, de match-up met de Rockets ligt ze gewoon té goed. Hoop alleen dat dat "hack-a-DJ" eens gaat kappen in de volgende ronde, wat is dat lelijk om naar te kijken zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Denk juist dat de Cavs dit wel binnen gaan halen, onder andere omdat zij het thuisvoordeel hebben. Zijn toch 2 teams die het teveel van de flow moeten hebben, beide teams hebben stints gehad waarbij er minutenlang gewoon niet door 1 partij gescoord werd. Dat breekt je op dit niveau gewoon op. Helpt overigens ook niet dat Pau Gasol niet mee deed.

De Clippers aan de andere kant cruisen gewoon door naar de conference finals, de match-up met de Rockets ligt ze gewoon té goed. Hoop alleen dat dat "hack-a-DJ" eens gaat kappen in de volgende ronde, wat is dat lelijk om naar te kijken zeg...


Ja het zal er om spannen bij Bulls-Cavs. Lebron zal wel weer de nodige belangrijke punten maken. Maar ik zie wel meer swing bij Bulls, ik vind hun defense erg goed. Je zag ook hoeveel aanvallende fouten de Cavs maakte. Ik denk dat Bulls hem wel gaan pakken. Ook omdat Pau terug komt. Cavs hebben ook geen bank en dat gaat denk ik ook meespelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Cavs hebben ook geen bank en dat gaat denk ik ook meespelen.


Denkt iedereen, tot JR Smith opeens weer van de bank komt en 13 punten scoort. Ook Dellavadova vind ik een prima bankspeler. Buiten Mirotic is de bank van de Bulls namelijk ook niet heel bijzonder.
Nee, ik denk toch dat play-off Lebron de doorslag gaat geven, hoe goed DRose gister ook was in de eerste helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:
Cavs hebben ook geen bank en dat gaat denk ik ook meespelen.


Denkt iedereen, tot JR Smith opeens weer van de bank komt en 13 punten scoort. Ook Dellavadova vind ik een prima bankspeler. Buiten Mirotic is de bank van de Bulls namelijk ook niet heel bijzonder.
Nee, ik denk toch dat play-off Lebron de doorslag gaat geven, hoe goed DRose gister ook was in de eerste helft.

Alleen JR heeft een meerwaarde vanaf de bank ik vind die Dellavadova nou niet echt een goede benchplayer. Bulls hebben buiten Mirotic nog Snell en Hinrich altijd een nuttige speler gevonden en als Pau terug komt wordt de bank ook breder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen stonden alle series (op de cruisende Clippers na dan) weer gelijk. Denk dat de Hawks, Warriors en Cavs dit uiteindelijk toch wel binnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Play-off LeBron in optima forma. Wat een baas.
Hopelijk kunnen ze t afmaken, gun LeBron de finale wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cavs en Hawks naar de finale in het Oosten. Gaat Cavs wel pakken denk ik, ondanks het goeie teamspel van de Hawks.

Warriors ook naar de finale, uiteindelijk toch zonder veel moeite de winst gepakt. Curry :worship:

En ik ben ontzettend benieuwd naar Clippers - Rockets. Als Clippers niet choken dan winnen ze denk ik wel, maar dat choken is nogal vaak een probleem bij ze. Afgelopen wedstrijd was echt bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Houston de Western finals gaat halen. Clippers zijn niet constant genoeg en denk dat Harden zn A game neer gaat zetten. Ik denk dat Cavs Hawks wel gaan pakken uiteindelijk en dan gok ik Warriors-Cavs de finals. Maar daar durf ik geen uitspraak over te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden, over een kwartier begint de beslissende game 7 tussen de Rockets en de Clippers. Verwacht een hoop frustratie en spanning over en weer. Give it a try :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Heb de eerste helft gekeken. Vanuit daar kan ik opmaken dat Houston terecht heeft gewonnen. Ben wel benieuwd naar de finals. Cavs-Warriors gok ik.

Wat denken jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loop echt 5 wedstrijden achter ofzo op de Cavs. Toch maar even in dit topic gekeken. Gun LeBron (en CLE eigenlijk ook) die finale van harte. 1e game tegen de Celtics vond ik hem maar matig trouwens. Erg (onnodig) geforceerd. Keer een travelling call ook nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een korte fase in de 4e na hebben de Clippers weer bewezen de echte chokers van de play-offs te zijn. Zwaar ongeïnspireerd en erg op de fastbreak gepakt.

Voor de finals...ik blijf toch op de Hawks hopen natuurlijk :P tegen wie maakt me dan niet eens uit, maar de Warriors zie ik wel van Houston winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat een mentale weerbaarheid in deze series van de Rockets :worship: En hele goeie coaching van McHale ook vanaf game 4.

Als Warriors en Cavs fit zijn en niet choken dan gaan ze makkelijk winnen is mijn verwachting. Hawks spelen leuk teamball maar hebben geen sterren zoals de Spurs die hebben. Rockets hebben denk ik ook niet genoeg kwaliteit in huis om de Warriors te stoppen. Maar we gaan het zien, play-off basketbal blijkt dus toch weer heel anders te zijn dan regulier seizoen basketbal, hoewel de nummer 1 & 2 uit beide conferences wel in de finales staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, ik ben weer bij. Cavs zonder al te veel moeite naar de conference. Als ze die suspension en blessure in de eerste games niet hadden gehad was dit ook wel een sweep geworden.
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic