Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post hier alles over de NFL! Programma komt hier wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baal je nog steeds dat ik je verslaafd gemaakt heb? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Lul. :P

Heerlijke potten gister weer gezien trouwens, gelijkspel bij Panthers - Bengals, Seahawks die thuis weg worden gespeeld door de Cowboys, Rodgers die jouw Packers weer red en natuurlijk de eerste helft van Joe Flacco en de Ravens (ik vrees volgende week al voor 'mijn' Falcons) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k kijk alleen de SuperBowl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
k kijk alleen de SuperBowl :D

Zo ben ik ook begonnen, maar sinds de play-offs afgelopen seizoen steeds meer gekeken :P

Niet verwacht trouwens dat de Patriots het zo moeilijk met de Jets zouden hebben gister, uiteindelijk was een geblockte Field Goal nodig voor de Pats om de winst te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig interesse helaas :( Wel twee briljante wedstrijden vandaag gezien. Eagles - Cardinals uit defensief opzicht en Colts - Steelers in aanvallend opzicht. Wel jammer dat 'mijn' Falcons genaaid zijn in het eind, maar helaas...

Overigens, mocht er enige interesse zijn, maar niet te weten wat te kijken: volgende week Broncos at Patriots. Moet wel een knallertje worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, spam, shameless self-bump en wat nog meer :P idgaf, ook interessant voor de Superbowl kijkers :P heb de play-off vooruitzichten alvast toegevoegd

Met nog 2 weken te gaan zijn er 4 teams zeker van de play-offs. Vrij bizarre situaties in de AFC North (in positieve zin) en de NFC South (in negatieve zin). Ook de wildcard tickets voor de AFC is ontzettend close. En bizar genoeg hebben 'mijn' Falcons met 5-9 nog steeds alles in eigen hand. Worden nog mooie weken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samenvatting gezien van de Seahawks vs. Packers. Volgens mij een hele zieke match :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de neutrale kijker was dit echt een geweldige finale om naar te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Voor de neutrale kijker was dit echt een geweldige finale om naar te kijken!


Klopt zeker, bizarre pot :P zeker 1 van de betere Superbowls die ik heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:oh:
Wat een heerlijke finale, en wat een drama optreden van die snol

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kun je ergens iets van een samenvatting zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kun je ergens iets van een samenvatting zien?

NFL.com heeft wel een korte samenvatting, maar als ik jou was, zou ik gewoon de wedstrijd downloaden. Zonder reclame, denk in dit geval effectief 2,5 uur, maar het waard. Samenvattingen als bij het voetbal zijn er niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Na het eerste kwart geprobeerd te hebben maar afgezet. Niks voor mij, dat American Football. Touwtrekken met een bal. Bij een voetbalwedstrijd tussen 22 Neymars zie je minder spelonderbrekingen. Ik snap best dat de charme zit in de intensiteit van de spelmomenten, maar die waren in het eerste kwart iig zeer gering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Bij een voetbalwedstrijd tussen 22 Neymars zie je minder spelonderbrekingen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja dat probleem had ik dus ook toen ik het een keer probeerde, daarom hoef ik ook niet meer dan een samenvatting te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:03 
 
Hardtraxx Elite

K kijk dit eigenlijk nooit maar wordt door die reacties wel benieuwd ^^. Kan ik die finale ergens terug kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
K kijk dit eigenlijk nooit maar wordt door die reacties wel benieuwd ^^. Kan ik die finale ergens terug kijken?

Staat wel op de bekende torrent sites. Samenvattinkje op nfl.com, al vind ik die persoonlijk altijd aan de korte kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:02 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
DJ_Tim schreef:
K kijk dit eigenlijk nooit maar wordt door die reacties wel benieuwd ^^. Kan ik die finale ergens terug kijken?

Staat wel op de bekende torrent sites. Samenvattinkje op nfl.com, al vind ik die persoonlijk altijd aan de korte kant

Thx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de paar mensen die het wel interesseert, over 2 weken begint het seizoen weer! Terwijl trainingskampen en wedstrijden in de voorbereiding in volle gang zijn, is ook de veelbekroonde serie Hard Knocks van HBO weer bezig. Hard Knocks geeft een kijkje binnen in de kampen van 1 team (dit jaar de Houston Texans) en volgt zowel de sterren als minder bekende spelers die vechten voor hun plek in het team. Vorig jaar viermaal genomineerd voor een Emmy Award, waarvan het er 1 won, en dit jaar zet het de sterke lijn voort. Afleveringen zijn te zien via HBO of je bekende torrentboeren. Kan het zeker aan iedereen die een beetje interesse heeft in sport in het algemeen aanraden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost en epic bump, maar voor deze mag het:

Zondag is de Superbowl er weer! Die ene wedstrijd in het jaar waar zowaar Nederlanders naar kijken. Misschien wel interessant voor de mensen met enige interesse in de sport. Ik verwacht helaas niet de meest gelijke wedstrijd, maar juist daarom kan het een geweldige pot worden.
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic