Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D

de FAIL!

Het instinkertje

Ik herken het zeker, maar tegenwoordig kan ik goed anticiperen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
The Anim0l schreef:
Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D

de FAIL!

Het instinkertje

Ik herken het zeker, maar tegenwoordig kan ik goed anticiperen :cool:

gwn doorgaan en lichtjes stappen zodat het lijkt alsof je gwn al wou gaan meebewegen om daarna voluit te gaan bij de echte inklap :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
ik ken het.

ik vind het weinig toevoegen.
ziet er best wel raar uit als je begint te stampen als er nog geen goede bass is.
maar denk dat we daar allemaal wel is last van hebben.
denk dat de beste benaming een KUT break is xd


KUT Break - een moment in een nummer waarop je een bass verwacht maar deze niet komt.


Dat had een vriend van mij bij Adaro - The Haunter Of The Dark tijdens de set van Chris One op Defqon xd .
Ik ken de track beter dan hem dus ik wist dat na de break niet meteen de bass kwam, zag er grappig uit :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
TheNabster schreef:
ik ken het.

ik vind het weinig toevoegen.
ziet er best wel raar uit als je begint te stampen als er nog geen goede bass is.
maar denk dat we daar allemaal wel is last van hebben.
denk dat de beste benaming een KUT break is xd


KUT Break - een moment in een nummer waarop je een bass verwacht maar deze niet komt.


Dat had een vriend van mij bij Adaro - The Haunter Of The Dark tijdens de set van Chris One op Defqon xd .
Ik ken de track beter dan hem dus ik wist dat na de break niet meteen de bass kwam, zag er grappig uit :P .


Een nummer waarbij ik vaak genoeg die faal heb gezien. Joshua Hiroshy - Oops!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:51 
 

Olijfboompje schreef:
The Anim0l schreef:
Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D

de FAIL!

Het instinkertje

Ik herken het zeker, maar tegenwoordig kan ik goed anticiperen :cool:

Geweldig gezicht, op Qlimax/of Hardbass ook zoiets gezien vanaf de tribune, half Gelredome zat er naast :worship:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic