Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha zo ontzettend sneu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mag de permaban weer van kracht welkom/hallo-daar-t40052-25.html#p1285157
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Als je zo heftig reageert omdat iemand een topic bumpt (met post die relevant is voor dit topic trouwens).. Denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Als je zo heftig reageert omdat iemand een topic bumpt (met post die relevant is voor dit topic trouwens).. Denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft :lol:

Denk dat het er meer om gaat dat 99% van het forum zich ergert aan jouw gespam en elke keer dat er iets van gezegd wordt jij meteen met je hakken in het zand gaat en er tegenin gaat met verwijten dat het aan ons ligt, met quasi-grappige opmerkingen over anderen.

Ik weet nog dat je een welkom terug post had geplaatst voor jezelf, omdat je terugkwam na een permaban. Toen was je blijkbaar alleen maar aan het trollen (geen idee, toen was ik nog iet op dit forum). Maar de de mods zouden het door de vingers zien, omdat je ouder en wijzer was geworden. Dit ging op recht een jaartje goed, maar daarna begin ik me ook alleen maar te ergeren aan je posts. Niet eens zozeer aan de kwantiteit, maar vooral aan (het gebrek aan) inhoud.

En nee het gaat hier niet om Jan Peter de Pijper, maar om al je posts. Maar dat wil je helaas zelf niet in zien, het ligt allemaal aan ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pedaalemre schreef:
Als je zo heftig reageert omdat iemand een topic bumpt (met post die relevant is voor dit topic trouwens).. Denk niet dat ik degene ben die hulp nodig heeft :lol:

Denk dat het er meer om gaat dat 99% van het forum zich ergert aan jouw gespam en elke keer dat er iets van gezegd wordt jij meteen met je hakken in het zand gaat en er tegenin gaat met verwijten dat het aan ons ligt, met quasi-grappige opmerkingen over anderen.

Ik weet nog dat je een welkom terug post had geplaatst voor jezelf, omdat je terugkwam na een permaban. Toen was je blijkbaar alleen maar aan het trollen (geen idee, toen was ik nog iet op dit forum). Maar de de mods zouden het door de vingers zien, omdat je ouder en wijzer was geworden. Dit ging op recht een jaartje goed, maar daarna begin ik me ook alleen maar te ergeren aan je posts. Niet eens zozeer aan de kwantiteit, maar vooral aan (het gebrek aan) inhoud.

En nee het gaat hier niet om Jan Peter de Pijper, maar om al je posts. Maar dat wil je helaas zelf niet in zien, het ligt allemaal aan ons.

Amen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik dan mij maar ook inmengen in discussie. Wat ik niet begrijp is waarom je dit gedrag vertoond, wetende dat 90% van het forum zich eraan ergert. Waar doe je het om? Kick je erop dat mensen het irritant vinden? Je kan me namelijk niet zeggen dat er niet hier en daar een post zit waarbij je op bevestig klinkt en denkt 'pohh hier gaan mensen pissed op reageren maar doe het lekker toch'.

Het is jammer want verder ben je wel van waarde in de 'nieuwe tracks' sectie. Ook al is het soms wel erg veel, het wordt iig bijgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Laat ik dan mij maar ook inmengen in discussie. Wat ik niet begrijp is waarom je dit gedrag vertoond, wetende dat 90% van het forum zich eraan ergert. Waar doe je het om? Kick je erop dat mensen het irritant vinden? Je kan me namelijk niet zeggen dat er niet hier en daar een post zit waarbij je op bevestig klinkt en denkt 'pohh hier gaan mensen pissed op reageren maar doe het lekker toch'.

Het is jammer want verder ben je wel van waarde in de 'nieuwe tracks' sectie. Ook al is het soms wel erg veel, het wordt iig bijgehouden.


Nee, dit soort dingen denk ik absoluut niet voor ik wat post. Misschien 10 jaar geleden ja. Vaak gewoon verveling, en moet ook zeggen dat sommigen hier wel heuuul erg snel iets irritant vinden. Denk soms echt van, lighten eens up man. :lol: en overduidelijk ligt er ook een vergrootglas op alles wat ik post.

En verder zijn de 'ongeschreven regels' soms nogal vaag, zoals een oud topic bumpen. Bij livesets vind men dat bijvoorbeeld wel prima.

Daarnaast. Denk je nou echt dat als iemand een topic bumpt en er vervolgens 3-4 man met gestrekt been op ingaan, dat die persoon dan gaat reageren met ja en amen? Dat is niet hoe het werkt. Volgens mij doe ik namelijk niks wat tegen de regels is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Laat ik dan mij maar ook inmengen in discussie. Wat ik niet begrijp is waarom je dit gedrag vertoond, wetende dat 90% van het forum zich eraan ergert. Waar doe je het om? Kick je erop dat mensen het irritant vinden? Je kan me namelijk niet zeggen dat er niet hier en daar een post zit waarbij je op bevestig klinkt en denkt 'pohh hier gaan mensen pissed op reageren maar doe het lekker toch'.

Het is jammer want verder ben je wel van waarde in de 'nieuwe tracks' sectie. Ook al is het soms wel erg veel, het wordt iig bijgehouden.


Nee, dit soort dingen denk ik absoluut niet voor ik wat post. Misschien 10 jaar geleden ja. Vaak gewoon verveling, en moet ook zeggen dat sommigen hier wel heuuul erg snel iets irritant vinden. Denk soms echt van, lighten eens up man. :lol: en overduidelijk ligt er ook een vergrootglas op alles wat ik post.

En verder zijn de 'ongeschreven regels' soms nogal vaag, zoals een oud topic bumpen. Bij livesets vind men dat bijvoorbeeld wel prima.

Daarnaast. Denk je nou echt dat als iemand een topic bumpt en er vervolgens 3-4 man met gestrekt been op ingaan, dat die persoon dan gaat reageren met ja en amen? Dat is niet hoe het werkt. Volgens mij doe ik namelijk niks wat tegen de regels is.


Misschien is het beter om jouw denkwijze aan te passen.

Als 100 personen iets doen en 1 heeft er last van, so be it.
Als 1 persoon iets doet en 100 personen hebben er last van, dan moet er iets veranderen.

Het is niet 1 ding wat de mensen irriteert, maar een op een stapeling van tig aantal zaken lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metje van Elten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

titi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
titi


ass'n?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dit topic bewijst hoe hard corona effect heeft op mensen ,de tering wat een frustratie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Dit topic bewijst hoe hard corona effect heeft op mensen ,de tering wat een frustratie :lol:


Graag even OT. Je frustraties over dit kan je kwijt in het irritatiemomentjes topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Red Wacky League Antlez Broke the Stereo Neon Tide Bring Back Honesty Coalition Feedback Hand of Aces Keep Going Captain Let's Pretend Lost State of Dance Paper Taxis Lunar Road Up Down Strange All and I Neon Sheep Eve Hornby Faye Bradley AJ Wilde Michael Rice Dion Watts Matthew Appleyard John Ashurst Lauren Swales Zoe Angus Jaspreet Singh Emma Matthews Nicola Brown Leanne Pickering Victoria Davies Rachel Burnside Gil Parker Freya Watson Alisha Watts James Pearson Jacob Sotheran Darley Beth Lowery Jasmine Hewitt Chloe Gibson Molly Farquhar Lewis Murphy Abbie Coulson Nick Davies Harvey Parker Kyran Williamson Michael Anderson Bethany Murray Sophie Hamilton Amy Wilkins Emma Simpson Liam Wales Jacob Bartram Alex Hooks Rebecca Miller Caitlin Miller Sean McCloskey Dominic Parker Abbey Sharpe Elena Larkin Rebecca Simpson Nick Dixon Abbie Farrelly Liam Grieves Casey Smith Liam Downing Ben Wignall Elizabeth Hann Danielle Walker Lauren Glen James Johnson Ben Ervine Kate Burton James Hudson Daniel Mayes Matthew Kitching Josh Bennett Evolution Dreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin waus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rinder Lokker. Ben er nog steeds van overtuigd dat die ouders een stel sadisten waren, kun je niet maken zo'n naam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X AE A-XII (zoon Elon Musk). Eerst was X Æ A-12 de bedoeling maar dat mocht niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
X AE A-XII (zoon Elon Musk). Eerst was X Æ A-12 de bedoeling maar dat mocht niet


Wat een vage naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dochter gaat X AE A-XIII heten enzovoorts
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2021 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Corwin Houtskool
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kerel uit Oldenzaal die Mathieu Paalhaar heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Meisje hier uit zoetermeer die heet bierman als achternaam. Vroeger toen ik nog op hyves zat ging ik dr altijd van die berichtjes sture van yoo ff biertje doen strakjes? Ze kende me niet :P


Hier in Enschede ook trouwens, zal hem wa een keer vragen of die daar familie heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rookie Pranger
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesley Raiser
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic