Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:00 
 
Hardtraxxer

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand die iets weet om samen met je vriendin te gaan doen, 'n dagje weg. Ben inspiratieloos...

Geen dierentuin of pretpark haha.


Dagje shoppen, ben je direct voor een jaar klaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samen keta snuiven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 16:46 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht eindelijk vertrekken naar Albufeira! :thumbsup: Mocht ik het niet overleven, graag SMD - Just Like You op m'n begrafenis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
corneelwr schreef:
The Venator schreef:
Volgende week 8 dagen naar Mallorca, wat ben ik daar aan toe zeg :yay:

Ben daar pas ook geweest, waren 11 topdagen. Overdag genoeg te doen daar. Geen bootje gehuurd, geen quads gehuurd, niet meegegaan met een partyboot en daarna naar Megapark (de 5l vodka lime / bier is een aanrader :loving: ), beetje bij het zwembad/op het strand genieten van al het vrouwelijk schoon en ook een paar keer sky lounge gezeten (Gin-Tonic en Long Island Ice Tea zijneen aanradar, paar van die dingen en je bent alweer een beetje aangeschoten :P ). Gelijk doorgegaan naar de kroeg na die middag op terras, werd alleen geen latertje xd Elke dag lekker uit eten op de boulevard, was allemaal best goed te doen en niet duur. Veel uitgegaan en rare dingen gedaan


Toevoeging:
M-E-G-A-P-A-R-K :worship:

jaaaaaa long island ice tea was ook goud :D goede toevoeging hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Vannacht eindelijk vertrekken naar Albufeira! :thumbsup: Mocht ik het niet overleven, graag SMD - Just Like You op m'n begrafenis.


Have fun! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 23:46 
 
Hardtraxx Addict

Vanavond teruggekomen van een legendarische roadtrip, 2.5 week prima vertoeven in Ooostenrijk, Hongarije, Polen, Tsjechie en Duitsland. Boedapest was toch wel de vetste stad van alles waar we geweest zijn, nog geschoten met een Desert Eagle en een .44 Magnum (en AK-47, M16, shotgun en nog 8 andere wapens) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Vanavond teruggekomen van een legendarische roadtrip, 2.5 week prima vertoeven in Ooostenrijk, Hongarije, Polen, Tsjechie en Duitsland. Boedapest was toch wel de vetste stad van alles waar we geweest zijn, nog geschoten met een Desert Eagle en een .44 Magnum (en AK-47, M16, shotgun en nog 8 andere wapens) :D


Haha ik word net wakker hier. Zo op de hop on bus :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tripje Wenen -> Bratislava -> Ljubljana -> Rijeka -> Baska Krk -> Opatija -> Bad Gastein -> Salzburg -> Koblenz gehad. Was fucking vet, veel gezien maar ook veel gechilld en lekker gegeten/gedronken.

Baska Krk is zo ongelooflijk mooi. Mooiste plek waar ik ooit ben geweest.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit jaar hoogstwaarschijnlijk Sziget en dan nog paar dagen Boedapest er achteraan.
Iemand eerder zoiets gedaan? Ben vooral benieuwd naar verblijf en vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Dit jaar hoogstwaarschijnlijk Sziget en dan nog paar dagen Boedapest er achteraan.
Iemand eerder zoiets gedaan? Ben vooral benieuwd naar verblijf en vervoer.


jij zoekt wel rare plekken op om de rauw te verdedigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Indyy schreef:
Vannacht eindelijk vertrekken naar Albufeira! :thumbsup: Mocht ik het niet overleven, graag SMD - Just Like You op m'n begrafenis.


Have fun! :D



Bedankt maat, was lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Dit jaar hoogstwaarschijnlijk Sziget en dan nog paar dagen Boedapest er achteraan.
Iemand eerder zoiets gedaan? Ben vooral benieuwd naar verblijf en vervoer.


DOEN!! en verblijf het festival lang vooral op de camping!!

Douchen is niet heel top daar maar Boedapest zit vol prachtige en hele cheapen badhuizen, iedereen gaat daarheen om zich te wassen, te zwemmen en te relaxen.

Boedapests is een prachtige stad waar je zeker nog een paar dagen kan vertoeven en bijkomen van Sziget :thumbup:

Qua vervoer ben ik samen met een vriend met de auto gegaan en de auto op een beveiligde parkeerplek gezet voor € 70 (11 dagen lang). We hebben er een road trip van gemaakt door Duitsland naar Praag en door naar Boedapest.

Er gaan meerdere Sziget treinen vanuit Nederland die erg gezellig zijn heb ik begrepen (met een feestwagon en al), van slapen komt dan weinig werd mij vertelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Met mijn vriendin in de voorjaarsvakantie een weekje weg naar portugal, spanje of griekenland (incl eilanden). Het is een verrassing waar we vertrekken (schiphol, eindhoven, weeze, brussel), en ook waar we uiteindelijk verblijven! :woot: :thumbsup:


Haha heel leuk man! Lijkt me ook wel eens lachen, zo'n verrassingsvakantie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

IK GA NU NAAR PRAAG EN BOEDAPEST GOOI JE TIPS GOOI JE TIPS
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karelsbrug is het zeker waard. Oh ja, in Tsjechië kan je volgens mij voor weinig geld veel eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 01:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

In Praag kun je echt gaaf uitgaan. Je hebt Karlovy Lazne even buiten het centrum, een zieke discotheek van 5 verdiepingen. Dan heb je bij het centrale plein nog een hele buurt met clubs en barren (waaronder James Dean, een soort Amerikaans cafe, en Moombay of Bombay ofzo waar je van die emmers kan halen dus echt kan gaan tanken). Roxy zit daar ook, ook echt een gruwelijke discotheek. Verder heb je heel veel leuke pubs rondom het plein en ook het Hard Rock Café is zeker de moeite waard. In een andere wijk heb je ook een uitgaansgedeelte, waar o.a. Hooters en Hot Peppers (stripclub) zitten, dus dat is ook wel de moeite waard :P

Boedapest ben ik vrij kort geweest dus heb ik niet zo veel kunnen zien, maar ik kan me wel 1 dikke discotheek herinneren. Was volgens mij een soort oude mega villa ofzo die ze helemaal hadden verbouwd tot discotheek. Overal losse ruimtes en kamers enzo, erg vet. De naam weet ik alleen niet meer, dus of je hier iets aan hebt weet ik niet maar goed. Verder ook heel veel pubs en verborgen pleintjes/terrassen door de stad heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 22:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zit even te kijken voor volgend jaar zomervakantie, maar heb niet echt iets waarvan ik denk wauw daar moeten we heen. Heeft iemand hier ervaring met Porec (Kroatië)? Of een andere tip, hoeft niet eens perse zo'n standaard jongerenplaats te zijn, elk idee is welkom.

Mallorca, Malta, Lloret en Malgrat en Albufeira zijn we al geweest. Turkije of andere moslimlanden ga ik niet heen. Evenals Sunny Beach ivm miljoen verhalen over diefstal en shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
In Praag kun je echt gaaf uitgaan. Je hebt Karlovy Lazne even buiten het centrum, een zieke discotheek van 5 verdiepingen. Dan heb je bij het centrale plein nog een hele buurt met clubs en barren (waaronder James Dean, een soort Amerikaans cafe, en Moombay of Bombay ofzo waar je van die emmers kan halen dus echt kan gaan tanken). Roxy zit daar ook, ook echt een gruwelijke discotheek. Verder heb je heel veel leuke pubs rondom het plein en ook het Hard Rock Café is zeker de moeite waard. In een andere wijk heb je ook een uitgaansgedeelte, waar o.a. Hooters en Hot Peppers (stripclub) zitten, dus dat is ook wel de moeite waard :P

Boedapest ben ik vrij kort geweest dus heb ik niet zo veel kunnen zien, maar ik kan me wel 1 dikke discotheek herinneren. Was volgens mij een soort oude mega villa ofzo die ze helemaal hadden verbouwd tot discotheek. Overal losse ruimtes en kamers enzo, erg vet. De naam weet ik alleen niet meer, dus of je hier iets aan hebt weet ik niet maar goed. Verder ook heel veel pubs en verborgen pleintjes/terrassen door de stad heen.


Thanks! Klinkt allemaal heel goed dit, zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 00:47 
 
Hardtraxx Elite

Aankomend weekend met een paar maten naar Blackburn toe.
Inclusief een uitwedstrijd met de trein naar Preston North End.
Wordt er weer ééntje voor in de boeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Aankomend weekend met een paar maten naar Blackburn toe.
Inclusief een uitwedstrijd met de trein naar Preston North End.
Wordt er weer ééntje voor in de boeken :D


Met de Zwolle Kesjoewels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 09:12 
 
Hardtraxxer

Fothermucker schreef:
IK GA NU NAAR PRAAG EN BOEDAPEST GOOI JE TIPS GOOI JE TIPS


fietstocht via http://mijnpraagtours.nl/ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zit even te kijken voor volgend jaar zomervakantie, maar heb niet echt iets waarvan ik denk wauw daar moeten we heen. Heeft iemand hier ervaring met Porec (Kroatië)? Of een andere tip, hoeft niet eens perse zo'n standaard jongerenplaats te zijn, elk idee is welkom.

Mallorca, Malta, Lloret en Malgrat en Albufeira zijn we al geweest. Turkije of andere moslimlanden ga ik niet heen. Evenals Sunny Beach ivm miljoen verhalen over diefstal en shit.


Schijnt heel mooi te zijn daar, maar van mij is afgelopen zomer geweest. Veel weet ik er zelf niet van.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic