Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We willen met onze vriendengroep binnenkort ook weer vakantie gaan regelen, echter weten we niet waarheen. We willen is een keer een villa huren ipv een hotel en we zijn meer van de kroegen dan van de discotheken. We zitten nu hieraan te denken: Sunny Beach, Rimini, Porec en Chersonissos. We zijn alleen niet echt bekend met deze locaties. Iemand hier toevallig geweest en heeft er leuke ervaringen van?

We zijn trouwens al naar Lloret, Albufeira en 2x Mallorca geweest dus dat zijn geen opties meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 01:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sunny Beach zit vol met criminelen maar is wel strontgoedkoop
Rimini is wel mooi, alleen geloof ik niet meer zo booming en hoorde dat er niet gigantisch veel te doen was.
Porec is vet, Rovinj kan ook, wel opletten een paar van die steden waren vroeger booming maar nu niet meer. Toen ik heen ging was t vet, weet niet of t nog zo is. Wij zijn namenlijk in 2015 terug gegaan naar Medulin maar daar was opeens geen fuck meer te beleven. Cherssonisos is enorm populair maar heb er eigenlijk nog nooit slechte verhalen over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

Als je in een villa wilt zou ik Sunny Beach afraden. Criminaliteit is op de drukkere plekken niet zo erg, maar naar het schijnt in de wat meer afgelegen plekjes heel hoog. Met een villa kom je automatisch op een wat meer afgelegen plek. Ben overigens zelf niet in Sunny Beach gewest

Cherso ben ik in 2014 geweest. Qua kroegen heb je daar 't Hof van Holland en nog een of andere Scandinavische toko aan 't eind van de strip. Ook een tentje waar je hardstyle / hardcore aan kon vragen, maar ik betwijfel of die er nu nog is, want t was daar altijd uitgestorven. Discotheken daar zijn ook prima te doen, zijn over t algemeen niet zo belachelijk groot en waren in de periode dat ik er was vrijwel volledig open aan de voorkant (bijv. BioBio). Hierdoor heb je niet het gezeik met entreeprijzen, beveiliging en wachtrijen.
Als er een relletje ontstond gingen alle wanden aan de voorkant dicht en kwam er beveiliging vanuit alle hoeken aanzetten, wel komisch om te zien.
Drankprijs viel ons nog een soort van tegen, gewoon Nederlandse tarieven.

Verder heb je Malia op 10km afstand ofzo zitten. Zit propvol met Engelsen en is zeker leuk om 'n avondje te bezoeken. Drank is spotgoedkoop in Malia (20 rode vodka/redbull + 20 shotjes voor €50), maar de proppers zijn wel heel erg aanwezig daar.
Rimini heb je één tent die aardig goed loopt, en verder zou ik t niet weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoor de laatste jaren ook steeds meer mensen die naar Kos gaan, iemand daar ervaring mee? Of een ander Grieks eiland dan Kreta? Vraag me ook af of de helft niet vol zit met vluchtelingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
maar de proppers zijn wel heel erg aanwezig daar.

Ik vond dat je op de strip ook genoeg proppers had, maar daardoor kon je soms nog goedkoper bier en dergelijke regelen :D

Zijn inderdaad niet echt kroegen en als ze er wel zijn, zitten er niet veel mensen. Ik heb me er in ieder geval prima weten te vermaken (ook 2014).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Cherso ben ik in 2014 geweest. Qua kroegen heb je daar 't Hof van Holland en nog een of andere Scandinavische toko aan 't eind van de strip. Ook een tentje waar je hardstyle / hardcore aan kon vragen, maar ik betwijfel of die er nu nog is, want t was daar altijd uitgestorven. Discotheken daar zijn ook prima te doen, zijn over t algemeen niet zo belachelijk groot en waren in de periode dat ik er was vrijwel volledig open aan de voorkant (bijv. BioBio). Hierdoor heb je niet het gezeik met entreeprijzen, beveiliging en wachtrijen.
Als er een relletje ontstond gingen alle wanden aan de voorkant dicht en kwam er beveiliging vanuit alle hoeken aanzetten, wel komisch om te zien.
Drankprijs viel ons nog een soort van tegen, gewoon Nederlandse tarieven.

Copa cabana hakkuh!!!!!!!!!!!

Stond inderdaad altijd 3 man in die tent :lol: maar toch het niet kunnen laten om er voorbij te lopen als je weer eens Music Made Addict hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoor de laatste jaren ook steeds meer mensen die naar Kos gaan, iemand daar ervaring mee? Of een ander Grieks eiland dan Kreta? Vraag me ook af of de helft niet vol zit met vluchtelingen :P


Op Kos komen best veel vluchtelingen aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoor de laatste jaren ook steeds meer mensen die naar Kos gaan, iemand daar ervaring mee? Of een ander Grieks eiland dan Kreta? Vraag me ook af of de helft niet vol zit met vluchtelingen :P


Beiden, Kos wel meer geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sunny Beach zit vol met criminelen maar is wel strontgoedkoop


Dat strontgoedkope is ook een illusie in Sunny Beach ondertussen, drank en dergelijke betaal je in discotheken net zoveel als andere vakantieplekken ondertussen. Alleen qua hotel zou je misschien nog wat goedkoper uit kunnen komen, drank/eten in supermarkt ook gewoon 'normaal'. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Broken Balance schreef:
Sunny Beach zit vol met criminelen maar is wel strontgoedkoop


Dat strontgoedkope is ook een illusie in Sunny Beach ondertussen, drank en dergelijke betaal je in discotheken net zoveel als andere vakantieplekken ondertussen. Alleen qua hotel zou je misschien nog wat goedkoper uit kunnen komen, drank/eten in supermarkt ook gewoon 'normaal'. :P


Mwah, toen ik er was was het nog wel redelijk goedkoop. Je moet de juiste plekken weten en uiteraard batra's poppen ipv losse drankjes halen.

xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Batra poppings is de leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vakantie naar Macedonië geboekt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen voor drie dagen naar Boedapest :D ! Ben heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Enige wat ik heb is weekje karpervissen in Frankrijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Hoor de laatste jaren ook steeds meer mensen die naar Kos gaan, iemand daar ervaring mee? Of een ander Grieks eiland dan Kreta? Vraag me ook af of de helft niet vol zit met vluchtelingen :P


Op Kos komen best veel vluchtelingen aan. :P


Toen ik er was in 2015 was daar in de media heel gedoe over ja maar er was niks van te merken. Een paar bij de haven.. Verder echt een leuke vakantie gehad daar met vrienden! Hotel/Appartementen: Kipriotis (Hippocrates).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet echt lange vakantie, maar past hier het best denk ik.
Ga in de meivakantie dagje naar Londen met m'n vriendin. Iemand nog tips voor bezienswaardigheden (buiten London Eye, Big Ben etc.) en plekje om te eten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Over 2 weken een weekend met 5 vrienden naar Praag voor een vrijgezellen-weekend voor 1 van de mannen.

Iemand nog goeie tips (fuck cultuur dat weekend!!) om te doen overdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Over 2 weken een weekend met 5 vrienden naar Praag voor een vrijgezellen-weekend voor 1 van de mannen.

Iemand nog goeie tips (fuck cultuur dat weekend!!) om te doen overdag?


Zuipen, je bent in Praag.

Over een tijdje met het vrouwtje naar Madeira.

Afbeelding

Zin an, alleen geen zin in 5 uur in een Transavia vliegtuig over een oceaan waar dus niet veel te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met vrouwtje en schoonfamilie naar Frankrijk. Het plaatsje waar we naar toe gaan is Florentin La Capelle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 4 weken lekker 10 dagen bier snuiven en cultuur zuipen in Malta! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over 10 dagen heerlijk hetzelfde aantal dagen vertoeven op Tenerife :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Over 4 weken lekker 10 dagen bier snuiven en cultuur zuipen in Malta! :cool:

Welk hotel zit je? Ben de afgelopen 2 jaar geweest met vrienden en heb me op en top vermaakt :$ Pas op voor strippers die je gewoon naar binnen sleuren tegen je wil in (of diep van binnen eigenlijk niet maarja).

Indy schreef:
Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:

Omdat iedereen met zn vriendin op vakantie gaat hebben we het er met de vrienden over gehad om een lang weekend te gaan en dan gewoon elke dag naar Mega Park :P Hoop dat het doorgaat, dan heb ik ook nog een soort van mini vakantie deze zomer. Moet ook maar eens vriendin gaan zoeken denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Over 4 weken lekker 10 dagen bier snuiven en cultuur zuipen in Malta! :cool:

Welk hotel zit je? Ben de afgelopen 2 jaar geweest met vrienden en heb me op en top vermaakt :$ Pas op voor strippers die je gewoon naar binnen sleuren tegen je wil in (of diep van binnen eigenlijk niet maarja).


Haha, heu Lommen, wordt nog wat.

Verzet je vooral niet en laat het filmen, pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Indy schreef:
Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:

Omdat iedereen met zn vriendin op vakantie gaat hebben we het er met de vrienden over gehad om een lang weekend te gaan en dan gewoon elke dag naar Mega Park :P Hoop dat het doorgaat, dan heb ik ook nog een soort van mini vakantie deze zomer. Moet ook maar eens vriendin gaan zoeken denk ik..



Herkenbaar. Was ook ons plan, helaas niet doorgegaan omdat halve zooitje nooit geld heeft
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic