Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Over 4 weken lekker 10 dagen bier snuiven en cultuur zuipen in Malta! :cool:

Welk hotel zit je? Ben de afgelopen 2 jaar geweest met vrienden en heb me op en top vermaakt :$ Pas op voor strippers die je gewoon naar binnen sleuren tegen je wil in (of diep van binnen eigenlijk niet maarja).



Dragonara Court zit ik, is in St. Julians. Geen idee wat ik ervan moet verwachten maar heb niet hele hoge eisen, als het een beetje schoon is ben ik al gauw tevreden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:


Samen pinsirren daar? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Indy schreef:
Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:


Samen pinsirren daar? :$


Jaa lekker Pinsirren op muziek van Broederliefde en Boef, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gran Canaria is echt leuk met een vrouwtje, maar met vrienden moet je het nooit doen. Rare gasten daar. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Rare gasten daar. :huh:

Ja? Licht het toe, ben benieuwd :$


Die gasten vinden zichzelf echt helemaal geweldig. Overal lopen van 'kijk mijn gespierde lichaam eens even'. 'T slijm loopt hun uit de bekken van zichzelf. Gadverdamme. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Aaaahzo! Was gelukkig niet van plan om uit te gaan, dus dan komt t helemaal goed :thumbsup:


Daarom. Op Gran Canaria is het echt heerlijk om met de meid te zijn. Welk plaatsje ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man! Ik was op Las Palmas. Fijne vakantie alvast. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxx Elite

Nog aan het twijfelen om een week naar Oostenrijk te gaan met vriendin en schoonfamilie. Weet niet zo goed wat er te doen is dan een beetje wandelen, grotten bezoeken en rodelen?

Ik zou dan echt alleen uit kijken naar wanneer de avond valt, er goed bier gedronken wordt en veel vlees gegeten kan worden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nog aan het twijfelen om een week naar Oostenrijk te gaan met vriendin en schoonfamilie. Weet niet zo goed wat er te doen is dan een beetje wandelen, grotten bezoeken en rodelen?

Ik zou dan echt alleen uit kijken naar wanneer de avond valt, er goed bier gedronken wordt en veel vlees gegeten kan worden haha.


Dat is toch prima te doen dan? Lachen man. Ik zou gewoon lekker meegaan. Is toch altijd wel een gezellige sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij een mooie omgeving daar, de bergen etc. Ik weet niet of je naar Wenen gaat, maar dat lijkt me ook een prachtige stad. Waarom niet? Bovendien ga je met je vriendin, dus prima vermaak in z'n geheel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Lijkt mij een mooie omgeving daar, de bergen etc. Ik weet niet of je naar Wenen gaat, maar dat lijkt me ook een prachtige stad. Waarom niet? Bovendien ga je met je vriendin, dus prima vermaak in z'n geheel toch?


Eens. Ook kun je daar lekker van alles doen lijkt mij en vaak heb je ook wel lekker weer in Oostenrijk. Beetje door de bergen lopen, stadjes/dorpjes in, bier drinken & vooral veel ander bier proberen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 23:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorig jaar met vriendin naar zuid Duitsland geweest, mooi gebied e.d. en valt genoeg goed bier te drinken in biergartens en er was goed eten.

Als je het alleen om het zuipen gaat, ga dan naar Praag ipv Wenen.

Alleen een vakantie nemen om te zuipen doe ik echt al jaren niet meer, was leuk met vrienden destijds maar is nu echt verspilling van mn vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 02:00 
 
Hardtraxx Elite

Ik weet niet waar ze heen gaan. Maar het is in ieder geval een dorpje in de bergen. De natuur kan me eigenlijk niets schelen. Ach ja, ik zal het nog in beraad nemen. Ga liever n weekendje Mysteryland wat in hetzelfde tijdsbestek plaats vindt.

Zuipvakanties met vrienden zijn bij ons in de groep ook helaas verleden tijd. Misschien dat we nog met een aantal jongens de rest zover kunnen krijgen om volgend jaar nog 1x te gaan. Ben dr bang voor haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog maar even een weekje Bulgarije geboekt met een paar vrienden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dagen naar Praag met m'n vriendin :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha zou zo maar kunnen :P we gaan in ieder geval goed gebruik maken van het goedkope eten en drinken daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik weet niet waar ze heen gaan. Maar het is in ieder geval een dorpje in de bergen. De natuur kan me eigenlijk niets schelen. Ach ja, ik zal het nog in beraad nemen. Ga liever n weekendje Mysteryland wat in hetzelfde tijdsbestek plaats vindt.

Zuipvakanties met vrienden zijn bij ons in de groep ook helaas verleden tijd. Misschien dat we nog met een aantal jongens de rest zover kunnen krijgen om volgend jaar nog 1x te gaan. Ben dr bang voor haha.


Dan kun je beter een vakantie plannen waarbij je wat dingen gaat doen zoals canyoning, naar een buitenlands festival e.d. Gewoon roadtrip doen. Genoeg te zuipen en je zit niet alleen in je hotel te wachten tot je de kroeg weer in mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Ik weet niet waar ze heen gaan. Maar het is in ieder geval een dorpje in de bergen. De natuur kan me eigenlijk niets schelen. Ach ja, ik zal het nog in beraad nemen. Ga liever n weekendje Mysteryland wat in hetzelfde tijdsbestek plaats vindt.

Zuipvakanties met vrienden zijn bij ons in de groep ook helaas verleden tijd. Misschien dat we nog met een aantal jongens de rest zover kunnen krijgen om volgend jaar nog 1x te gaan. Ben dr bang voor haha.


Dan kun je beter een vakantie plannen waarbij je wat dingen gaat doen zoals canyoning, naar een buitenlands festival e.d. Gewoon roadtrip doen. Genoeg te zuipen en je zit niet alleen in je hotel te wachten tot je de kroeg weer in mag.


Inderdaad! Op deze manier ga ik het verwoorden bij vrienden, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 2 weekjes en dan zit ik op Florentin La Capelle (L)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic