Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
klapstoel schreef:
Uberhout schreef:
Het bekijken van het saldo op m'n bankrekening :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 10:08 
 

klapstoel schreef:
Uberhout schreef:
Het bekijken van het saldo op m'n bankrekening :cry:


hier nog een, moet ook mn ouders nog 500 euro terugbetalen, heb ik dat? nee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
klapstoel schreef:
Uberhout schreef:
Het bekijken van het saldo op m'n bankrekening :cry:


hier nog een, moet ook mn ouders nog 500 euro terugbetalen, heb ik dat? nee :cry:


Mensen denken veel te snel dat ze het niet hebben terwijl er zo veel mogelijk is. Ik bedoel, je hebt 2 nieren waarvan je er 1 nodig hebt. Dat moet toch echt wel meer dan 500 opleveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, denken in oplossingen niet in problemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Maximaal lenen is maximaal leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Uberhout schreef:
Maximaal lenen is maximaal leven.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Uberhout schreef:
Maximaal lenen is maximaal leven.


Godverdomme :lol: .

Zat er wel serieus over te denken om de stufi weer aan te zetten, maar met een beetje verstandig uitgeven kom ik er wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een plaat nodig hebben die digitaal niet te krijgen is en verder nergens meer te koop... Psycho Hardstylers - We Are (First Hard Mix) lijkt in de vergetelheid te zijn geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Een plaat nodig hebben die digitaal niet te krijgen is en verder nergens meer te koop... Psycho Hardstylers - We Are (First Hard Mix) lijkt in de vergetelheid te zijn geraakt.


Uberhaupt een plaat die je wilt/nodig hebt nergens kunnen vinden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onderweg natgeregend worden op de fiets, oren uitspuiten wat niet lukte... nieuwe afspraak kan pas 28 augustus dus oordoppen voor Q-Base zit er waarschijnlijk niet in, en straks nog werken van 12:00 tot 21:00 :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Onderweg natgeregend worden op de fiets, oren uitspuiten wat niet lukte... nieuwe afspraak kan pas 28 augustus dus oordoppen voor Q-Base zit er waarschijnlijk niet in, en straks nog werken van 12:00 tot 21:00 :mad:


Komt wel goed schat. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan oren uitspuiten niet lukken? Geen idee hoe dit in zijn werk gaat maar lijkt me toch dat dat gewoon moet lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hoe kan oren uitspuiten niet lukken? Geen idee hoe dit in zijn werk gaat maar lijkt me toch dat dat gewoon moet lukken.

Als je niet weet hoe het gaat kan je dat ook niet zeggen :P

Kan zijn dat het met uitspuiten niet weg te krijgen is. Er zit maar een kleine kracht achter de waterspuit om zo je gehoor niet te beschadigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het beste is ook om je oren van tevoren een aantal dagen te druppelen met bijv. sla-olie (je hebt ook oordruppels hiervoor), dit zodat het vuil wat kan oplossen voordat het uitgespoten word.

En zoals Nuracore hierboven al zegt, je wilt ook weer niet het gehoor beschadigen waardoor ze ook weer niet te diep gaan om het uit te spuiten en met niet te veel kracht. (Al ligt dat laatste per geval weer anders.)

Ik werk in de zorg, en zie regelmatig bij zorgvragers dat hun oren verstopt raken door bijv. gebruik van gehoorapparaten. Als ze dan die oren uit laat spuiten kan er verrassend veel vuil uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had inderdaad al 2 dagen olie er in gedaan, blijkbaar zat t nog zo vast dat het maar niet los kwam, op wat troebel na. Blijkbaar zit t er al een tijdje. Ga t nu 2x per dag doen, en erna met de douche voorzichtig wat water in laten lopen. Maandag gewoon even terug naar Schoonenberg in de hoop dat het toch genoeg is, anders pech.

Ze heeft ongeveer 20 minuten met die spuit geprobeerd er uit te halen, wat een drama. Vriendin zat al helemaal te wachten op een foto met het propje :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oke, had het verkeerd begrepen. Dacht dat ze niet eens begonnen waren met uitspuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschillende media (waaronder Volkskrant) die delen dat er in een straat in Amsterdam geen New York Pizza mag worden geopend. Dikke boeiend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet precies waar dit is, dus ik vind het wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Verschillende media (waaronder Volkskrant) die delen dat er in een straat in Amsterdam geen New York Pizza mag worden geopend. Dikke boeiend :lol:

Was daar laatst ook niet een discussie over of het nou een fast-food restaurant was of een restaurant en die straat alleen restaurants mocht bevatten? Daar was een rechtspraak over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
klapstoel schreef:
Verschillende media (waaronder Volkskrant) die delen dat er in een straat in Amsterdam geen New York Pizza mag worden geopend. Dikke boeiend :lol:

Was daar laatst ook niet een discussie over of het nou een fast-food restaurant was of een restaurant en die straat alleen restaurants mocht bevatten? Daar was een rechtspraak over.

Het is toch fastfood want het word in minder dan .... *vergeten oeps* minuten bereid. Zoiets was de uitspraak volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke meid die haar vriendinnen maiden/maidon noemt. WAAROM?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Elke meid die haar vriendinnen maiden/maidon noemt. WAAROM?!

Omdat je met de verkeerde soort vrouwen omgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
RoyAPO schreef:
Elke meid die haar vriendinnen maiden/maidon noemt. WAAROM?!

Omdat je met de verkeerde soort vrouwen omgaat.

Is een studentendingetje denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
klapstoel schreef:
Verschillende media (waaronder Volkskrant) die delen dat er in een straat in Amsterdam geen New York Pizza mag worden geopend. Dikke boeiend :lol:

Was daar laatst ook niet een discussie over of het nou een fast-food restaurant was of een restaurant en die straat alleen restaurants mocht bevatten? Daar was een rechtspraak over.

ja die. het is in principe ook fastfood aangezien je bij de meeste New York Pizza's niet kan zitten. Afhalen en/of leveren. Maar kapot lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die oordelen hoe je losgaat op hardstyle.
Vorige  1 ... 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic