Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Telefoon camera kapot :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
sonnebloem schreef:
Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man


Pakketje waar totaal geen bezorgdatum/tijd over is gecommuniceerd door PostNL (wel een mail gehad van het versturende bedrijf dat het daar de deur uit is gegaan, maar PostNL hult zich in stilzwijgen), ligt nu ineens bij de buren...


Heh, dit had ik vandaag ook. bij 2 verschillende bedrijven iets besteld en van beide geen track en trace ontvangen. Wel netjes bezorgd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 07:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De foto's op Facebook met de tekst: My friends are better then yours of my boyfriend is better than yours. Godver wat achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
De foto's op Facebook met de tekst: My friends are better then yours of my boyfriend is better than yours. Godver wat achterlijk.

"Je ex is leuk maar ik ben leuker".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van die mensen onder fb fotos reageren met

"Ons buurtfeest was ook heel erg leuk"... (foto die gepost was, was van 2 mensen op terras die wat te vieren hadden)

Luister is, oude hyves glitterplaatjes fanaat... dat willen wij niet weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Had je 'm zelf niet mee kennen nemen? :lol:

Dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer beginnen aan een weekje school. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
De foto's op Facebook met de tekst: My friends are better then yours of my boyfriend is better than yours. Godver wat achterlijk.

Instagram is nog erger met die zooi. De ontdekken sectie is echt een groot drama met allerlei gare tiener shit. IK WIL DIT NIET ZIEN, SHOW ME WAT NUTTIGS
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jonas schreef:
De foto's op Facebook met de tekst: My friends are better then yours of my boyfriend is better than yours. Godver wat achterlijk.

Instagram is nog erger met die zooi. De ontdekken sectie is echt een groot drama met allerlei gare tiener shit. IK WIL DIT NIET ZIEN, SHOW ME WAT NUTTIGS

Je weet dat die sectie zich aanpast op jouw zoekhistorie en voorkeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij is dat wel redelijk op basis van wat jij (en je vrienden) zelf bekijkt en liked. Ik zie alleen maar lekkere wijven. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij is dat wel redelijk op basis van wat jij (en je vrienden) zelf bekijkt en liked. Ik zie alleen maar lekkere wijven. :thumbsup:


Precies dit. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan volgen de mensen die ik volg denk ik gewoon kut accounts xd. Ook de hele tijd zo'n account met berichten over allerlei gadgets. Die heb ik maar gewoon geblokkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij is dat wel redelijk op basis van wat jij (en je vrienden) zelf bekijkt en liked. Ik zie alleen maar lekkere wijven. :thumbsup:


Bij mij staat het tegenwoordig vol met dingen van "Qatar Family". krijg ik fotos van Dubai en interviews met mensen die in Qatar en al die gare landen verblijven. Snap ik echt niks van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''en al die gare landen'' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb alleen maar memes op mijn tijdlijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP DMG
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
RIP DMG


Waarom eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn studentenhuis dat als enige in de omgeving Pitt bier drinkt ipv Dors >.<. Ik vind t echt niet te zuipen vergeleken met Dors

De rest van de mensen houdt het wel mooi vol dat Pitt beter is maar internet zegt wat anders :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in mijn cheap ass tijd dronken we altijd holger. Als je dat te lang liet staan werd het schuim hard... Zelden zulke smerige zooi gezopen, kun je nog beter blikken export rammen :lol:

Tegenwoordig natuurlijk fijnproever...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holger de tering.. grootste meuk qua bier dat er is haha. Voor b-merken is klok bier prima te zuipen hoor :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Holger de tering.. grootste meuk qua bier dat er is haha. Voor b-merken is klok bier prima te zuipen hoor :beer:


Ja heeft me zeker 5 jaar van m'n leven gekost. Maar hee, scheelde zeker 3 euro per krat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klok bier hoort bij het geniet momentje. Ik drink het in het weekend als ik uit ga en als ik dan thuis ben vaak Heineken of speciaal bier. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seizoen 6 van Suits er op zitten.. nu moeten wachten tot 7 volledig klaar is zodat ik weer een heerlijke binge wacht sessie kan houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 00:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van de B-Bieren is Klok wel de beste inderdaad.
Hoewel ik Brouwers van AH ook best chill vind.

Oettinger, Dors en Schultenbrau zijn matig.

Pitt, Argus, Holger, Finkbrau, oude merken zoals Pilsener, Export en Baron en alle euromerken bier zijn echt niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh zoep op die handel
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic