Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Upcoming is nog wel oke. Al.die.plaatjes.van.Rumag.waren.wel.kneiter.irritant.dus.die.heb.ik.al.weggefilterd.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer op school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Upcoming is nog wel oke. Al.die.plaatjes.van.Rumag.waren.wel.kneiter.irritant.dus.die.heb.ik.al.weggefilterd.

Afbeelding


Ik filter eigenlijk nooit iets weg, ook maar eens aan beginnen. Thanks voor de reminder :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe ik ook nu een tijdje. Vooral die pagina's die plaatjes posten met 'deze mensen worden in 2018 vader/moeder'
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Er zijn zelfs pagina's speciaal voor dat soort berichten. Weg ermee. Ook Rumag en al die vieze klonen gadverdamme. Upcoming vind ik soms nog wel geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste onzin ooit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

School tot 5 :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eruit geknikkerd worden bij spotify webplayer, wil je opnieuw inloggen met fb zegt ie elke keer dat er iets mis is gegaan. Man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets meer dan een irritatiemomentje: Noord-Korea en Trump die heel de wereld naar de klote aan het helpen zijn met hun gekibbel. Binnen nu en een maand zie ik de eerste bom al wel af gaan eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of NK nou begint of Amerika, NK is toch het haasje. Enige nadeel is dan wel dat je rusland achter je aan hebt volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Of NK nou begint of Amerika, NK is toch het haasje. Enige nadeel is dan wel dat je rusland achter je aan hebt volgens mij.


Eerder China, die "steunden" NK tot voor kort, maar hebben laatst gezegd dat ze altijd achter degene staan die niet als eerste aanvalt. dwz, als NK de eerste bom gooit, helpt China Amerika, en als Amerika eerste bom pleurt, dan steunen ze NK.

Prima manier om het te voorkomen lijkt me! Maar de echte ouderwetse steun van China naar NK is er al amper meer als ik het goed begrepen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke, maar doel meer op het feit dat NK niet groot is vergeleken met de USA. Dat ze dat nog wel een keer hebben platgegooid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ja oke, maar doel meer op het feit dat NK niet groot is vergeleken met de USA. Dat ze dat nog wel een keer hebben platgegooid


Ja qua wapen arsenaal is het natuurlijk niet opgewassen. Maar dat land/kim jong un/de mensen die kim jong un beinvloeden zijn zo onvoorspelbaar. Als die in staat zijn om ook maar 1 Amerikaanse stad (of een afgelegen eiland dat ze kunnen raken) te bombarderen dan zal Amerika dat al als een verlies zien. Willen natuurlijk alles doen om dat te voorkomen.

En ze kunnen niet als eerste de trekker overhalen want dan krijgen ze wél China op hun nek zoals ik zei.

Het is gewoon echt een koude oorlog momenteel.

Wel bijzonder interessant hoe zulke dingen gaan, en de timing met een Trump als president is natuurlijk helemaal slecht >.< Met Obama in office zou dit al veel eerder gedeëscaleert zijn, of in ieder geval veel minder geprovoceerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind trump alleen al een irritatiemomentje. Domme kutamerikanen, hoe kan je zo'n vet nou aan de macht laten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel bijzonder interessant hoe zulke dingen gaan, en de timing met een Trump als president is natuurlijk helemaal slecht >.<


Heeft weinig met timing te maken, NK slingert al jaren dergelijke bedreigingen de wereld in, alleen Trump is de eerste die ze serieus neemt. Om niet zwak te lijken voor eigen volk moet NK nu doorzetten, anders verliest dat regime te grip die het heeft op het eigen volk. Geen andere president zou dit uit de hand hebben laten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Vind trump alleen al een irritatiemomentje. Domme kutamerikanen, hoe kan je zo'n vent nou aan de macht laten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rusland om hulp vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon poar neem'n
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Wel bijzonder interessant hoe zulke dingen gaan, en de timing met een Trump als president is natuurlijk helemaal slecht >.<


Heeft weinig met timing te maken, NK slingert al jaren dergelijke bedreigingen de wereld in, alleen Trump is de eerste die ze serieus neemt. Om niet zwak te lijken voor eigen volk moet NK nu doorzetten, anders verliest dat regime te grip die het heeft op het eigen volk. Geen andere president zou dit uit de hand hebben laten lopen.


Ja heb je gelijk in inderdaad, maar het is wle een gevaarlijke samenloop van omstandigheden, laten we het zo noemen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Gewoon poar neem'n

Heya :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gaat hoogstwaarschijnlijk toch weinig gebeuren, zijn gewoon losse flodders over en weer. Haantjesgedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn


Zo net een foto van een wentelteefje met de tekst: wie weet wat dit is?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reken opgaven voor de studie maken en dan alleen de antwoorden krijgen op de opgaven maar niet de volledige uitwerking.. ik snap het nut er niet van om die niet te geven. Zit je dan 1,5 uur te kutten op dezelfde opgave terwijl ik het met uitwerking in 5 minuten snap :/

Dan zeggen ze ja dan moet je naar de werkcolleges gaan. Ik kan het ook zelf wel snappen, daar heb ik geen docent voor nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Gevoel hebben dat ik ieder moment kan gaan nekken van het bier


RT :lol:
Vorige  1 ... 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic